Prosím prosím o radu, nevíte někdo kde bych mohl vyzkoušet řídící jednotku do Sunny GTi, jestli je plně funkční? Mám ji v autě a ted Přerově mi dělala bordel...dusilo se mi auto, kolísali otáčka až téměř na 3.000 při volnoběhu a pak mi to už nechtělo ani startovat...když jsem to nastartoval po xtém natočení přes plyn tak se objevil černý dým z výfuku... Na závodu jsme nepřišli, vyměnili jsem řídící jednotku za jinou taky origoš GTI a byl vše ok....když jsem jel na diagnostiku, tak jakmi dali tu původní vše jede opět ok....
Tak bych potřeboval někde otestovat jestli ta původní je 100% ok..
Mozna jen nekde nejakej blbej spoj a jednotka nemela diky tomu infa z cidel a proto jela v nouzovym rezimu. Odpojenim se vymazala pamet chyb a tedka jede cista. Pokud se objevi problem znovu, pak to bude znamka, ze je opravdu neco spatne.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
také si myslím, jendotka mela zaznamenanou nejakou chybu, která ji pustila do nouzového režimu, odpojením od zdrije a znovu připojením jsi ji donutil bežet normálně a jelikož se chyba z nějakého duvodu neobjevila tak jede dobře. Řeš to až když to začne blbnout znovu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ale pokud by byla v nouzovém režimu by normálně naskočil motor nebo ne?
A tuším že jsme ji před tím i restartovali a nepomohlo....a nemůže to mít opravdu něco společného s tím teplotním čidlem??
no zálěží jak to je u konkrétní ecu, třeba 2JZ s jedním vadným teplotním čidelm proste nechatne, zatímco jiná prý ano asi bude záležet na konkrétní verzi softu. jste si jistí tím resetem? určitě se udělal dobře ? ( třeba měla být jen odpojena déle.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
To Idaho: No já bohužel nejsem expert, dělal mi to jeden z nismo.cz....a říkal že to restartoval..
To Kentoya: a v kterých místech by měli být ty ledky? Jestli tam jak se zapojují ty kable..tak tuším že tam právě není nic...jinak není problém a můžu to zítra nafotit jestli Vám to pomůže....
Pokud foto stačí to normál nebo to potřebujete i ten vnitřek??
Jinak chtěl jsem se zeptat jde nějakpoznat, zda je špatné to teplotní čidlo k budíku nebo k řídící jednotce? Máte nějaký typ kde sehant nové za normální cenu?? Jinak motor SR20DE rok 1993-4
No údajně u těch motoru GTi SR20DE mají dva čidla teploty....jeden je prý nějak k řídící jednotce a ten druhý k budíku...cena dobrá ale ještě bych potřeboval vědět jestli to je opravu ono....
O motorech fakt moc nevím tak mi zkuste pls poradit jestli máte někdo zkušenosti s Nissanem
no myslím že věci od JC zvládám levneji než matějček s jeho šílenejma přirážkama
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Robik píše:A za kolik by si sehnal to teplotní čidlo? Popřípadě oba....i když zatím mi nikdo nebylschopen odpovědět jestli jsou opravdu dva nebo jen jedno
čidla jsou dve, ten motor je shodnej s primerou GT, vydrž poslal jsem poptávku, bude chvilku trvat než odpoví jejich "online" system je dost pomalej
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
projdi si konektory váhy, a podtlakový spínače, mám tu člověka co dělá pouze nissany a ten řekl že určitě to nebude tím teplotním čidlem.. ejčasteji je to to co píšu více. proměř konektory váhy, prej občas zlobí u těchle motoru..
150,- čidlo pro budík
pro ecu jen nissan
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
No tak to čidlo bych od tebe když tak vzal protože stejně potřebuji aby mi to ukazovalo teplotu....abych věděl kdy mám zapínat ten větrák..
No budíkem to snad nebude....nemělo by se na něm co zkazit....no to máš pravdu Primery GT mají stejný motor a dotaz jak prosím tě proměřím ty konektory váhy? Vím že ten co mi to pomáhal vzkřišovat na tom Přerově tak kontroloval lambdu jestli to nesaje vzduch a říkal že ne...
Jinak odkud si??
Robik píše:No tak to čidlo bych od tebe když tak vzal protože stejně potřebuji aby mi to ukazovalo teplotu....abych věděl kdy mám zapínat ten větrák..
No budíkem to snad nebude....nemělo by se na něm co zkazit....no to máš pravdu Primery GT mají stejný motor a dotaz jak prosím tě proměřím ty konektory váhy? Vím že ten co mi to pomáhal vzkřišovat na tom Přerově tak kontroloval lambdu jestli to nesaje vzduch a říkal že ne...
Jinak odkud si??
příbram, mohu poslat dobírkou to čidlonení problém, al epár kilemtru ode mne sídlí človíček co dělá jen a pouze staré datsuny a ten má nissany v malíčku jeho jsem se ptal na radu - třeba by ti pomohl.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
No zeptat se můžeš já tu mámtaky jednoho ale on říkal že bez diagnostiky asi těžko... Tak pošleš mi to na dobírku? Čím dříve tím lépe..potrřeboval bych to na další týden...pošlu ti přes sz adresu
No jak říkám dnes to můžu fotnout a hodit na forum.....
Jinak dnes jsem přijel do práce a jelo to úplně normálně..startovalo všechno...to fakt nechápu co to v tom Přerově mělo být...jinak co se týče čidla...po pár metrech mi ten ukaztel jak jsem jel klesl úplně dolů a mírně tam kmital.....a do práce jsem jel asi půl hodiny a ani jednou se nezvednul na normál tak nevím no....
a chtěl jsem se zeptat...jde ty jdnotky nějak upravovat? Nemyslím tím chipovat...
Tu co tam mám ted a co dělala problém..tak na sprintech startuji kolem 4200 otáček a má to nejlepší start, a ted jak jsem měl tu půjčenou, kdž ta stávkovala, tak jsem se musel rozjíždět z +- 3000, na těch 4200 se to vždy udusilo..obě jsou série GTI....v čem to může být??