senzor tlaku oleje VDO

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
kubajz von odry
Příspěvky: 60
Registrován: 20 kvě 2010 16:51

senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od kubajz von odry »

Přišel mi senzor tlaku oleje od VDO z Audi 80 - jsou na něm dvě svorky označené G a WK - je možné, že to je senzor zároveń na teplotu i na tlak? nebo je spíše jedna svorka na tlakoměr oleje a druhá pro rozsvícení kontrolky mazání na palubovce ?

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od bóďa »

mam ted doma kamosovo auto a chtel abych mu vymenil tenhle sensor. puvodni ma taky dva pripoje a to jeden je danej na kostru a druhej predpokladam vede k budiku. novej sensor ma jen jeden pripoj (nakonec jsem ho ani nemenil protoze mel jinej zavit a navic to byl to byl jen spatny kontakt)

takže jedno je kostra a druhý signál. jestli mu to teda nezapojili blbě :D

akorát teda moc nechápu proč když je jeden sensor evidentně ukostřenej přes tělo, tak ten druhej je ještě zvlášť...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

kubajz von odry
Příspěvky: 60
Registrován: 20 kvě 2010 16:51

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od kubajz von odry »

no že by to byla kostra se mi taky právě nezdá. ukostřené by mělo být podle mě celé... to čidlo je hodně podobné tomito a tam to popisujou jako výstup na kontrolku...

http://www.speedpro.cz/cidlo-tlaku-olej ... -6868.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ideálně kdyby se někd vyznal přímov Audi 80 - ten by nám řekl asi nejvíc (zkusim najít nějaké audiforum:)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od Juraj »

po nastartovani promer oba ke kostre... ten ktery nebude vykazovat hodnotu je na kontrolku a druhy pro budik..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od bóďa »

no jako taky mi to bylo divný :lol:
ale dneska jsem opět měnil za jíný a fakt tam má jeden kontakt na kostru :D. asi někdo nevěděl, co snim, tak šup s tim na kastli...

jinak WK je tedy na budík a to funguje
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od Juraj »

alespon vidis co za moulu to zapojovalo :-) (ono podle schema ma jit na kostru... to ano ale moc lidi uz si nevsimne ze funguje jako spinani kostry takze pro kontrolku ;-) ted ti to vlastne po nastartovani za predpokladu ze je mazaci tlak I.O sepne kostru na kostru takze se prd deje :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od bóďa »

dneska jsem zkoušel odpojit to co je na kostře a nefunguje pak budík. resp. ručička se otočí do max.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od LJay »

kubajz von odry píše:Přišel mi senzor tlaku oleje od VDO z Audi 80 - jsou na něm dvě svorky označené G a WK - je možné, že to je senzor zároveń na teplotu i na tlak? nebo je spíše jedna svorka na tlakoměr oleje a druhá pro rozsvícení kontrolky mazání na palubovce ?
G - výstupní signál pro budík
WK - spínač (připojuje kostru) pro kontrolku mazání
Obal - kostra snímače

Můžu se tě zeptat kde si ten snímač objednával a na kolik tě vyšel?
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
goreff
Příspěvky: 273
Registrován: 30 srp 2007 20:26
Bydliště: zwischen Ol und Pv

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od goreff »

to VDO je pěkně drahý :( mám baroskop od KMGY(bez kontaktu na kontrolku), je to vlastně licence VDO http://www.kmgy.hu/products/senders/pre ... round.html" onclick="window.open(this.href);return false; vyšel mě zhruba na pětikilo

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od LJay »

goreff: jj VDO je drahý jak čert. Používám je pro ty svý budíky a rád bych našel nějakou levnější, ale spolehlivou (ne raid a podobně) alternativu. Má KMGY v čechách nějakýho distributora, nebo to musíš objednat přímo od nich?
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
goreff
Příspěvky: 273
Registrován: 30 srp 2007 20:26
Bydliště: zwischen Ol und Pv

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od goreff »

jsem si je objednal v práci, myslím, že mi to sehnali odsud http://www.hdkovo.cz/sortiment/pristroj ... ganz-kmgy/" onclick="window.open(this.href);return false; jsou to budíky určené většinou do náklaďáků...

kubajz von odry
Příspěvky: 60
Registrován: 20 kvě 2010 16:51

Re: senzor tlaku oleje VDO

Příspěvek od kubajz von odry »

Tak už jsem si s tím pohrál, zatím teda jen provizorně, ale brzo to dotáhnu do finále.

Budíky VDO včetně čidla jsem koupil přes ebay z lotyšska, jinak je tu docela dost obchodů které VDO dodávají
pro příklad:

http://www.speedpro.cz/cidlo-tlaku-olej ... -6433.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tachograf-obchod.cz/snimace-tlak-VDO" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... kova-cidla" onclick="window.open(this.href);return false;

je fakt, že jsem ty budíky s čidlem a kabeláží (kterou jsem z 80% vystříhal a vykuchal) koupil za cenu toho čidla takže bych se určitě podíval na

ebay.com
allegro.pl
aukro.cz

jak píše bóďa, když sjem budíky zapojil bez čidla, tak se tlak vytočil do max. takže než si připravím redukci, musím mít budík připíchnutý k čidlu které je "na suchu" pod palubovkou

to: LJay - díky teď už je mi to dokonale jasné 8)


ještě řeším jednu věc. - mám budík teploty oleje s max hodnotou 170°C ale všady na netu jsou čidla jen do 150°C.. myslíte že to bude fungovat jak má? - samozřejmě že nepředpokládám že bych škvařil olej až ke 170ti, spíše jde o to aby dávalo čidlo "správný odpor"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“