
323 BF GTX 4wd
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
Zdravím vás...asi jste si všichni mysleli že jsem projekt vzdal,ale pravda je to jen na půl černobílá mazda šla pryč a místo ní jsem pořídil to samou ale červenou
podle fotek ji určite budete znát..bohužel je taky celkem pohnilá a nejhorší že má prasklé obě přední pružiny :/ ( kdyby někdo měl navíc rád koupím!!!)jak sem ji dovez vyměnil sem pár drobností jako termostat zapalování svíčky atd..zatím jsem stihl vyvařit rezervu obrousit a natřit díry pod spz..ted přes výkend jsem se pustil do pravého prahu u řidiče..

-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
Byl bych rád za nejakou radu ohledne toho prahu zatím jsem odřezal vše prorezlé,záves ramene jsem obtáhl svárem a mám v plánu místo plechařiny použít laminát ale nejsem si jisty abych nenarušil neco nosného kde fšude jej mužu použít??
Re: 323 BF GTX 4wd
chces jako misto tech zhnilych prahu dat lamino? to mi prijde trochu zbytecne a pracne. lamino bych dal nekam kde to ma trochu vyznam jako dvere, kapotu apod. takove ty odmontovatelne zbytecne tezke dily.
navic zrovna prahy asi budou pro pevnost kastle dost dulezite.
navic zrovna prahy asi budou pro pevnost kastle dost dulezite.
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
http://filly.rajce.idnes.cz/323_gtx" onclick="window.open(this.href);return false; tady jsou kvalitnejší fotky..
jinak bych mohl koupit celý práh nový a udelat ho celý ale to jsem chtel udelat až v léte ted sem to chtel jen tak trochu poléčit aby to vydželo zimu at mužu jezdit a v léte to udelat pořádně..právě se v tom tolik nevyznám jak moc je ta část nosná a jestli vubec..protože v jinem linku na foru to HANYSx taky delal laminátem ale ne v takové rozsahu..
jinak bych mohl koupit celý práh nový a udelat ho celý ale to jsem chtel udelat až v léte ted sem to chtel jen tak trochu poléčit aby to vydželo zimu at mužu jezdit a v léte to udelat pořádně..právě se v tom tolik nevyznám jak moc je ta část nosná a jestli vubec..protože v jinem linku na foru to HANYSx taky delal laminátem ale ne v takové rozsahu..
Re: 323 BF GTX 4wd
tak koukám že už ses do ní pustil.. a začínáš zrovna tím nejhorším - tady ten rožek před zadním kolem - průser na každé mazdě
nejhroší je když chceš odšroubovat ten šroub co drží ke kastli to podélné rameno, tak má zezadu matku a ta je zajištěná takovým plechem aby se neprotáčela.. (teda na BA a BG to je, BF nevím ale vypadá to taky tak..) no a jak zabereš, plech upadne, matka se protáčí a je průšvih 
jinak prahy jsem řešil tak, že sem uřezal pás plechu, ve svěráku a pomocí desek a truhlářských svorek naohýbal a bylo.. ani bych to nekupoval jestli to není vyloženě za hubičku. a laminát za mě ne - hmotnost tam neušetříš, když vemeš šutr, tak to prdne, nikdy to nespojíš dokonale s plechem, časem to ve spoji praskne a bude tam téct voda a mrdačka s tím bude větší než to normálně vyvařit


jinak prahy jsem řešil tak, že sem uřezal pás plechu, ve svěráku a pomocí desek a truhlářských svorek naohýbal a bylo.. ani bych to nekupoval jestli to není vyloženě za hubičku. a laminát za mě ne - hmotnost tam neušetříš, když vemeš šutr, tak to prdne, nikdy to nespojíš dokonale s plechem, časem to ve spoji praskne a bude tam téct voda a mrdačka s tím bude větší než to normálně vyvařit
323F GTV6
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
tady je matice přístupná klíčem plech tam není..už sem to jednou sundával a šloto celkem bez problémů ale to bylo na starém aute...
jinak to ted nechci moc hrotit potřebuju aby vydržela zimu a udelala stk jinak pořádne to chci udelat v léte až budu moct zhodit nápravu nádrž atd at je to komlpet ted není vše přístupné jak bych potřeboval...
jinak to ted nechci moc hrotit potřebuju aby vydržela zimu a udelala stk jinak pořádne to chci udelat v léte až budu moct zhodit nápravu nádrž atd at je to komlpet ted není vše přístupné jak bych potřeboval...
Re: 323 BF GTX 4wd
hezky se v tom šťouráš:) proč šla černobílá z domu?
Hodně štěstí a trpělivosti s dalšíma praceme, BF je fakt stylová kára, když je čistě udělaná.
Hodně štěstí a trpělivosti s dalšíma praceme, BF je fakt stylová kára, když je čistě udělaná.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
černobílá šla protože byla hodne zhnilá napadené nosníky a prohnilé ramena na zadní nápravě horší převodovka(nešla uzávěrka)a předřený motor protože se do nej dostal hlinikový prach po broušení hlavy :/ prodal sem ji pouze jako holou kastli bez interieru, bez kol a s mrtvým motorem..
Re: 323 BF GTX 4wd
nic proti ale neni lepsi tohle udelat z jednoho plechu? Tenhle kus by zrovna krasne sel....
Re: 323 BF GTX 4wd
hlavně si na te svářečce trochu přidej at to provaříš to vypadá že to máš jen posmrkané.....
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
nojoo sváry vypadají strašně ale je to provařené dost drží to jak přibité..ještě musím vychytat jak svařovat tenké plechy abych nešel zkrz no..
Z jednoho plechy by to bylo lepší..puvodne sem to chtel udelat jinak..ale nakonec sem musel takhle..finální to není tak to už nechám tak na tu zimu..
Z jednoho plechy by to bylo lepší..puvodne sem to chtel udelat jinak..ale nakonec sem musel takhle..finální to není tak to už nechám tak na tu zimu..
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
takovou http://www.bergland24.cz/svareci-techni ... ag-bmig140" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 323 BF GTX 4wd
tyjo, tak to nevím jak se ti s tím bude dělat na kastli.. já tam mám myslím 8 poloh nastavení proudu a někdy ani to nestačí, že jedna už propaluje a druhá to zas neprovaří jak by měla. tak jestli to tam jde nastavit jen slabě / silně tak si to moc neumím představit. nebo to má nějakou vychytávku co ten proud reguluje sama?
ty tenké plechy jako lemy blatníků, to je zlo největší
ty tenké plechy jako lemy blatníků, to je zlo největší
323F GTV6
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
nojo moc regulovat to nejde...je tam min a max a u káždé mužeš dát 1 nebo 2 tak vařím na ten nejmenší a jako dá se to ale musím se trefit do správného místa a nedržet spoušt moc dlouho nejhorší je se trofit no..ale už se do toho dostávám pomalu
Re: 323 BF GTX 4wd
tyhle lacine svařečky maj plastový bowden vedení drátu tak ho vyměn za ocelový originál co je na CO svářečky stojí kolem 200korun . bude to líp svařovat. Když tu svářečku rozděláš tak jso na vypinačích většinou nasazený takový ty autokonektory měděný tak je pořádně scvakni kombinačkama at to tam drží tohle někdy taky zlobí. Jinak s touhle svářečkou to máš svařené celkem dobře... ale skus si fakt přidat at to víc provařuje a a uber posuv drát (tím ubereš i ampery, na těch vypinačích nastavuješ volty).....
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
ja mam podobnu haraburdu...
a tiez to neni nic moc.. ale aspon moznost mat drat 0.6 a 0.8mm..
a na vypinaci su polohy 4 .. husenky stym robit moc nejdu..
a tiez to neni nic moc.. ale aspon moznost mat drat 0.6 a 0.8mm..
a na vypinaci su polohy 4 .. husenky stym robit moc nejdu..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: 323 BF GTX 4wd
Drôt 0,6mm je skôr nevýhoda ako výhoda, pod 0,8mm by som nešiel, lebo ten je ako tak pevný na to aby "neuhýbal" ak nie je dokonalá kostra... Pri 0,6mm niečo vyvariť trvá nekonečne, osobne 1mm nech to fičí...
Tie lacné CO-čka typu výkon "silno" / "slabo" a drôt rýchlo" / "pomaly" stoja za velké H
Tie lacné CO-čka typu výkon "silno" / "slabo" a drôt rýchlo" / "pomaly" stoja za velké H

-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
Já mužu mít drát 0,6 0,8 a 1mm ...Už se do toho začínám dostávat a sváry vyoadají čímdál líp zkoušem si pohrát ještě s nastavením tak už to de pěkně celkem..ještě mrknu na ten bowden a ty konektory jak bude čas..
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
přišly pružiny K&N..jsou sice na předohrám ale na předek budou dobré zadní bohužel nepasujou..
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
Tak jedna strana je hotová..nasadil sem nové přední pružiny,nové třmeny vpředu i vzadu..a aspon trochu poléčené kola..už jen dorazím drohou pulku nahodím jiný vyfuk a hurá na stk
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
To si nechal ty kotouče, co jsou na fotce? 

Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
jojo.. co je snima?? jsou skoro nové jen to dlouho stálo tak orezly..
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
Právě, že jsou úplně v prdeli.... tohle se neobrzdí, to chce je sundat a nechat stáhnout na soustruhu.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
tož to si mě nepotěšil..to je jebačka jak sviňa sundat s totoho kotouče :/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
Njn, ale tohle opravdu brzdit nebude. Hlavně tě s tím asi i pošlu z STK pryč.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: 23 led 2011 13:32
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 323 BF GTX 4wd
nojo..Díky že jsi mě upozornil..rovnou nahodím do zadu vrtané co mám nachystané a ty předky nechám stáhout...hold se mi to zas trochu protáhne než se projedu..