Ford Escort 1.3 16V :D
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Ford Escort 1.3 16V :D
Tak jsem si řekl že vám tady představím svůj vrak na hraní.
Původně vyroben jako 1.3 8V, vlastněn celý život jedním pánem, který si při prodeji vymínil, že z toho nesmí být žádný racing, což se nějak nevyvedlo. Chvíli jsem tomu i sám věřil, že to nechám v originál stavu a bavil se přehazováním kol a podvozků, až jednoho dne došlo na nejhorší.
Auto v současné době obsahuje:
Motor 1.8 16V 96 kw, možná i více, proběhly nějaké drobné úpravy oproti sérii (kanály, svody 4-2-1), ale na brzdě to nebylo a v jádru mne to ani nezajímá, jede to víc než dostatečně.
Kola to smaží skrz převodovku s LSD, původně osazovanou do Escortů RS Turbo, což se neobešlo bez úprav karoserie a vytvoření hybridního držáku. Podvozek je Koni tuhostně stavitelný, což se taky neobešlo bez nějaké hybridizace, nebo je to první série Escorta mk.III a oproti zbytku produkce má rozdíly v uložení tlumičů a detaily karoserie, které omezují výběr některých komponentů na nulu a je osazen PUR silentbloky.
Brzdí to přední kotouče z Escorta RS 2000, zadek je standard buben, plně to postačuje, stejně brzdí jen děcka Navíc se to při váze 780 kg při brždění i tak staví na přední, takže není moc co dál ladit.
Prdel si vozím v sedačkách Sparco a celé to řídím skrz krásný racing volant taktéž Sparco. Sériové staré řízení se odporoučelo po 14 dnech provozu, kdy mu nějak došlo, že se změnil přeci jen výkon a hřeben se ohřebenoval do nepoužitelné podoby a středová poloha volantu se jaksi změnila na variabilní . Nyní je na autě nové TRW řízení a zatím drží.
Kola střídám podle toho, na kterých jsou gumy,aktuálně je to na 15" Ronal Turbo v černém matu, ale doufám že se brzy zase podaří dostat do rotace mé nejoblíbenější 16" OZ racing Monte, o kterýchsi nikdy neodpustím říct, že jich bylo vyrobeno jen 500 sada je to poměrně dost velká rarita.
Z původního auta zbyla jen karoserie, koberec a palubní deska, měnil sem i okna za zeleně tónované z Mk.IV XR3i. Karoserii napadl "bodykit" z XR3i + stříška Zakspeed. Podařilo se sehnat i přídavná světla z maskou originál Carello, které bohužel v průběhu času zakusily co to jsou gumové retardéry ne Czech ringu, ale díky bohu zůstaly celé.
Není to žadný show and shine projekt, auto mám na strašení moderních pixel a na odreagování. Je to prostě takový Used style racing. Pro dokreslení asi stačí to že na 4 rychlostní stupeň to jede 190 a k maximálce jsem se ještě nějak nedobral, protože okresky na to fakt nějak nejsou stavěny. Ne že bych si potřeboval něco dokazovat, ale stále mne dost baví ty pohledy lidí, když vidí v první moment ve zpětném zrcátku starého sprostého Escorta a než jim cokoliv dojde, tak nastane řev, pak se zakřiví časoprostor a ta blbost je najednou před nima a pak docela jinde, tam kde by to od tohoto krámu nečekali.
Původně vyroben jako 1.3 8V, vlastněn celý život jedním pánem, který si při prodeji vymínil, že z toho nesmí být žádný racing, což se nějak nevyvedlo. Chvíli jsem tomu i sám věřil, že to nechám v originál stavu a bavil se přehazováním kol a podvozků, až jednoho dne došlo na nejhorší.
Auto v současné době obsahuje:
Motor 1.8 16V 96 kw, možná i více, proběhly nějaké drobné úpravy oproti sérii (kanály, svody 4-2-1), ale na brzdě to nebylo a v jádru mne to ani nezajímá, jede to víc než dostatečně.
Kola to smaží skrz převodovku s LSD, původně osazovanou do Escortů RS Turbo, což se neobešlo bez úprav karoserie a vytvoření hybridního držáku. Podvozek je Koni tuhostně stavitelný, což se taky neobešlo bez nějaké hybridizace, nebo je to první série Escorta mk.III a oproti zbytku produkce má rozdíly v uložení tlumičů a detaily karoserie, které omezují výběr některých komponentů na nulu a je osazen PUR silentbloky.
Brzdí to přední kotouče z Escorta RS 2000, zadek je standard buben, plně to postačuje, stejně brzdí jen děcka Navíc se to při váze 780 kg při brždění i tak staví na přední, takže není moc co dál ladit.
Prdel si vozím v sedačkách Sparco a celé to řídím skrz krásný racing volant taktéž Sparco. Sériové staré řízení se odporoučelo po 14 dnech provozu, kdy mu nějak došlo, že se změnil přeci jen výkon a hřeben se ohřebenoval do nepoužitelné podoby a středová poloha volantu se jaksi změnila na variabilní . Nyní je na autě nové TRW řízení a zatím drží.
Kola střídám podle toho, na kterých jsou gumy,aktuálně je to na 15" Ronal Turbo v černém matu, ale doufám že se brzy zase podaří dostat do rotace mé nejoblíbenější 16" OZ racing Monte, o kterýchsi nikdy neodpustím říct, že jich bylo vyrobeno jen 500 sada je to poměrně dost velká rarita.
Z původního auta zbyla jen karoserie, koberec a palubní deska, měnil sem i okna za zeleně tónované z Mk.IV XR3i. Karoserii napadl "bodykit" z XR3i + stříška Zakspeed. Podařilo se sehnat i přídavná světla z maskou originál Carello, které bohužel v průběhu času zakusily co to jsou gumové retardéry ne Czech ringu, ale díky bohu zůstaly celé.
Není to žadný show and shine projekt, auto mám na strašení moderních pixel a na odreagování. Je to prostě takový Used style racing. Pro dokreslení asi stačí to že na 4 rychlostní stupeň to jede 190 a k maximálce jsem se ještě nějak nedobral, protože okresky na to fakt nějak nejsou stavěny. Ne že bych si potřeboval něco dokazovat, ale stále mne dost baví ty pohledy lidí, když vidí v první moment ve zpětném zrcátku starého sprostého Escorta a než jim cokoliv dojde, tak nastane řev, pak se zakřiví časoprostor a ta blbost je najednou před nima a pak docela jinde, tam kde by to od tohoto krámu nečekali.
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Zajímal by mě v celku ten modrej kombík s tím nástavcem co tam stojí opodál, co to je?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Před 14 dny jsem tě viděl odjíždět v Kralupech od Tesca, krasavec
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Konečně zas něco dle mého gusta dovolím si přidat zátiší
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Gooder píše:Před 14 dny jsem tě viděl odjíždět v Kralupech od Tesca, krasavec
To je escort pro invalidy, se vzduchovým podvozkem a tak. Origo výroba.
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Moc pěkné!!!!!!!
Přesně podle mého vkusu !!
Přesně podle mého vkusu !!
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
peknyy sliiiiper...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
S tými naleštenými kolečkami to vyzerá najlepšie
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Díky za ohlasy, je to sice jen trapný Ford, ale mi plně vyhovuje a doufám že po instalaci následujících blbostí bude ještě více vyhovující, ale to bude běh na krapet delší trať ruku v ruce s dalšími úpravami víc vzdalujícími tento vůz běžnému provozu..
Prvé dva díly do skládačky
Prvé dva díly do skládačky
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
konečně projekt jak má být, moc se mi to líbí
OpenWine.cz - jedinečná vína z Chille, Argentiny a Uruguaye dodávaná přímo od výrobce. V případě většího odběru využijte množstevní slevy. Kontaktujte mne prostřednictvím soukromých zpráv.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Jedině dobře, že jsou lidé, které baví tyhle "staré krámy". Youngtimery já rád, a je jedno jestli Ford, Opel nebo VW (jen u VW nesmí být namyšlený majitel, což občas je). Kolik Escortů máš?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Toncek
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18 dub 2005 19:17
- Bydliště: Dolní Dunajovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
moc pěkný,taky sem kdysi takovyho měl,ale seriovýho teda
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
u techto starych aut je jedno jestli to je ford, opel, vw, nebo cokoli jineho.... tyhle auta maj dusi, sou postaveny konstrukterama co na ne byli hrdi a podle toho i funguji xxx let....
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Escort 1.3 16V :D
Díky, taky mám rád všechny oldskooly a neřeším značku, ale ten Ford mi nějak ne a ne opustit výhled. Ačkoliv všude hlásám, že to je technologická a technická sračka....
Escortů mám tuším 5, akorát mi jsou nyní dost k ničemu, neb díky neustálým podivným peripetiím s orgány nacházím se ve stavu samochodném...
Escortů mám tuším 5, akorát mi jsou nyní dost k ničemu, neb díky neustálým podivným peripetiím s orgány nacházím se ve stavu samochodném...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW