mazda 323 GTX

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Starlet »

Tak v neděli ráno jsem konečně viděl naživo, sice zrakem zkaleným a neostrým ale je to pecka 8)
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

za váma budu muset zajet nekdy na pražskej srázek :) plánujete jeste neco před vánoci? - resp jezdíte na pravidelné magda scuky jak jsou nekde v garážích či kde ( dohledám na 323f foru ) ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Starlet píše:Tak v neděli ráno jsem konečně viděl naživo, sice zrakem zkaleným a neostrým ale je to pecka 8)
to musela bejt ale kalba :lol:

Uživatelský avatar
mikro323s
Příspěvky: 188
Registrován: 10 úno 2008 19:50
Bydliště: Praha

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od mikro323s »

mazdu bych taky rad videl nazivo kdyz nejede.. vzdy ji potkam jen kdyz jede proti me...:) tvoji bych taky rad videl na zivo idaho ale muj sedan je v rozlozi na garazi takze budu muset dorazit astrou... :D
mazdaaaaaaaaaaaaaa

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Starlet »

HANYSx píše:
Starlet píše:Tak v neděli ráno jsem konečně viděl naživo, sice zrakem zkaleným a neostrým ale je to pecka 8)
to musela bejt ale kalba :lol:
Strašlivá, ale i tak auto fakt krásný...
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Idaho píše: nemám to 100% ale u 1,8 to tak v mnoha vecech je - hledej MX5 a miatu s motory 1,6

ročníky nikdo neuvádí ale vždy odkazují na MIata / M5 1,6 - třeba zde - kované vnitřnosti
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Maza-Mia ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

proste hledej Magdy co pužívají B6 motor. ( kasli na to že je NA - jen si pohlídej kompresi pístu - miata je jendo z oblíbených aut v US oturbovací manii takže kované vnuitřnosti a díly budou použitelné i na TurboBobky :) )
chápu, hledat věci co se používaj při oturbení miaty s B6 blokem, další pro mě neskutečně cená informace :potlesk: vzhledem k tomu, že se autama neživim tak znám většinu aut jak kdybych je viděl jednou a eště z rychlíku takže na tohle bych sám asi nikdy nepřišel...
jinak k těm srazům, zatim sem na žádnym nebyl páč to jezdí teprve chviličku a ja o žádnejch nevim, jednou mi psal micro něco o novodvorský, ale nestih sem to takže zas nic nevim... každopádně až sem do prahy na nákej pojedeš dej určitě vědět, moc rád bych se s tebou nad našima mazdičkama potkal na pokec 8)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

BTW takže dorazil kmpletní kit Haltechu pro B6/BP/BPT motory :D dorazila lambda od innovate a navíc jsme se stali dealery vipecu:)

uff to je tolik překvepení pod stromečkem že už ani nevím co bych si mohl jeste přát :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Idaho píše:BTW takže dorazil kmpletní kit Haltechu pro B6/BP/BPT motory :D dorazila lambda od innovate a navíc jsme se stali dealery vipecu:)
mohl bys mi pls napsat přibližnej odhad ceny toho kitu + lambdy + naladění pro můj motor, klidně sz, řešim co s fuelcutem a žádný jiný řešení než jednotka + větší vstřiky(pokud budou potřeba?) se mi zatim nepozdává, s fuelcut defendrem, jestli to dobře chápu, budu mít chudou směs a zvětšení vestgate, jestli se nemýlím, mi sice odstraní fuelcut, ale pak sem vlastně nic nezískal...

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

kdysi sem sliboval fotku novýho vejfuku, před vánocema sme ho eště jednou předělali, už téměř neškrtám ani při plně naloženym autě, ve dvou naprostá pohoda :)
Přílohy
DSC00098.JPG
DSC00098.JPG (108.06 KiB) Zobrazeno 2267 x

Uživatelský avatar
Mefistisko
Příspěvky: 403
Registrován: 22 lis 2008 15:02
Bydliště: Brno Venkov

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mefistisko »

Mooooc pěkný auto 8)
UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1?? :D

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

děkuji :D

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

HANYSx píše:
Idaho píše:BTW takže dorazil kmpletní kit Haltechu pro B6/BP/BPT motory :D dorazila lambda od innovate a navíc jsme se stali dealery vipecu:)
mohl bys mi pls napsat přibližnej odhad ceny toho kitu + lambdy + naladění pro můj motor, klidně sz, řešim co s fuelcutem a žádný jiný řešení než jednotka + větší vstřiky(pokud budou potřeba?) se mi zatim nepozdává, s fuelcut defendrem, jestli to dobře chápu, budu mít chudou směs a zvětšení vestgate, jestli se nemýlím, mi sice odstraní fuelcut, ale pak sem vlastně nic nezískal...

zvetšení WG odstraní fuelcut ? trosku nechápu o čem mluvíš.. skus to rozvést, ty dve věci spolu vubec nesouvisí - možná jen mišmaš v názvosloví.
Nabídku ti hodím do SZ.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Kesam
Příspěvky: 397
Registrován: 14 úno 2007 13:45
Bydliště: Č.B-D.B
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Kesam »

Moc pěkná práce uznávám že to to dalo mraky práce a stojí to za to :potlesk:
Ford Fiesta mk3 styling aneb auto ze vsi :-)http://www.kesam.cz
Provádíme STROJNÍ LEŠTĚNÍ ALU KOL i ruční kompletní renovace alu svařování navařování hran rovnání lakování leštění límcu čelních ploch kdo co chce to dostane stačí se ozvat!

Uživatelský avatar
Mefistisko
Příspěvky: 403
Registrován: 22 lis 2008 15:02
Bydliště: Brno Venkov

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mefistisko »

btw: ty tapeci sis čalounil sám? chtěl sem si je taky očalounit na svím autě ale nevim jak přesně tam držej ty očalouněný věci to ej tam nadrzo nalepeny?
UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1?? :D

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Mefistisko píše:btw: ty tapeci sis čalounil sám? chtěl sem si je taky očalounit na svím autě ale nevim jak přesně tam držej ty očalouněný věci to ej tam nadrzo nalepeny?
jj sám, maj to tam origo nalepený něčim co vypadá jak chemopren, tak sem koupil velkou plechovku, štětec a už to jelo

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Idaho píše: zvetšení WG odstraní fuelcut ? trosku nechápu o čem mluvíš.. skus to rozvést, ty dve věci spolu vubec nesouvisí - možná jen mišmaš v názvosloví.
Nabídku ti hodím do SZ.
možná sem se špatně vyjádřil, měl sem na mysli toto:

Každopádně k fuel cutu dochází, když se přesáhne s tlakem maximální hodnota, na kterou má ECU mapy (je to prostě ochrana motoru před overboostem), což je někdo kolem 0,85 - 0,9 bar. Taky záleží na stavu tlakovýho čidla a na stavu tlakové hadičky k němu. Když má někdo otevřenej vejfuk, nebo sání, nebo jako já mám otevřený sání a zároveň děravej origo vejfuk v hrozným stavu, tak se automaticky zvedne tlak turba, protože se turbu lépe "dýchá", ať už vlivem otevřenýho sání, nebo díky menšímu odporu výfuku. I když je pak wastegate nastavená na pořád stejnou hodnotu a i když se neinstaluje žádnej boost controller, tak se stane, že dírka na výfukovým housingu turba, která odpouští výfukové plyny okolo turba je příliš malá na to, aby ubrzdila otáčky turba a tím i jeho tlak. Konkrétně ta dírka má cca 17 mm průměr a je dimenzovaná na standartní vejfuk a sání, se kterým to funguje OK. Jakmile se zvýší tlak díky otevřenýmu sání a výfuku, tak už ta dírka nestihne odpustit tolik výfukových plynů, aby se turbo stihlo "ubrzdit" a proto dochází k fuel cutu. Mě se třeba stalo, že i bez MBC se tlak zvedl na 0,8 -0,9 při plným plynu a po pár sekundách spadne na sériových 0,5, protože té dírce to chvilku trvá, než vyvětrá všechny plyny, který roztáčí turbo a pustí je okolo. Jediný řešení je zvětšit tuhle dírku a nebo nainstalovat externí wastegate, což je výrazně dražší a náročnější na její umístění. Nicméně naportování wastegate dírky budu v brzké době dělat a proto nechám vyrobit několik těsnění mezi výfukovým housingem turba a primární downpipe od turba, která se kvůli tomu musí taky sundat a na ní je pak napojenej výfuk. Myslím si, že by rozšíření dírky mohlo stačit na cca 22-23 mm, přičemž se dost výrazně zvětší průřez, kterým budou odcházet plyny okolo turba a pak bude možný tlak zase regulovat bez zbytečný prodlevy, respektive bez výkyvu na jeho maximum, při kterém dochází k fuelcutu.

Všchny tyhle neduhy jsou hodně podobný s RX-7 FC TII a konkrétně na 323 GTX 1,6 BF jsem si je ověřil i na zahraničních fórech, kde mají podobné zkušenosti.

každopádně jestli sem to dobře pochopil tak zrychlení vejfukovejch plynů který sem získal otevřením vejfuku tak v tomhle případě zase ztratim tim, že je pustim ven větší dirkou kolem turba místo toho aby roztočili turbo víc... mam pocit, že když odstranim fuelcut takto tak potom auto pojede stejně jako když k fuecutu nedocházelo ?



Za nabídku děkuju, očekával sem +- takovou, takže teď musim našetřit a pak tě budu kontaktovat... už mě to sere jak to na mě furt kdáká :lol: když vytočim jedničku do plnejch tak na dvojce fuelcut nastoupí už kolem 3500 :(

Uživatelský avatar
Mefistisko
Příspěvky: 403
Registrován: 22 lis 2008 15:02
Bydliště: Brno Venkov

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mefistisko »

HANYSx píše:
Mefistisko píše:btw: ty tapeci sis čalounil sám? chtěl sem si je taky očalounit na svím autě ale nevim jak přesně tam držej ty očalouněný věci to ej tam nadrzo nalepeny?
jj sám, maj to tam origo nalepený něčim co vypadá jak chemopren, tak sem koupil velkou plechovku, štětec a už to jelo
Diky za info 8)
UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1?? :D

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

obtokem nevyřešíš vyšší výkon aniodstranneí fuelcutu. obtokem WG vyřešíš to že tak vysokého plnicího tlaku nebudeš dosahovata tím vuz nepujde do felcutu. ale pokud budeš plnit stále jen 0,8 baru výkon bude stejný jak když jsi dal 0,8 a sklouzl jsi do fuelcutu. Rozdíl je v tom že bezpečnost je řesena tak že ona sice ecu odpojí palivo při dosažení 1baru ale to neznamená že ho pustí zase jakmile budeš mít 0,99 baru, vreálu je druhá hodnota v ecu, kteá určuje kdy se zase zapne. 1.8 to má tak že cca 1,0 je Fc a palivo se opet zapne při cca 0,8.

pokud chceš navýšit výkon, nelze to udelat jinak než jít s plnicím tlakem výše ( což neřeší portování WG ). Aby mohl plnit více musíš obejít FC a to bud tzv. Fuelcut denfenderem, nebo levnější ( ale huře nastavitelnou a jetše huře hlídatlenou ) cestou - obejít váhu vzduchu . Bežne se to delá tak že se přisává vzduch mimo váhu vzduchu - a tudíž je nemeřený -e cu o nem neví což samozřejme znamená že nepřidá palivo, takže palivo musíš pořešt sám - přes reg. tlaku paliva. atd..

shrnuto - portovnáni WG ti pomuže udržet konstatní tlak turba - ano to "zvýší výkon" ale pouze v dobe kdy ten tlak sel dolu, výkon nebude vyšší než byl ve chvíli kdy byl ten tlak na max - před poklesem. Ay jsi sel do vyššího výkonu musíš řešit jinak..

BTW pokles sleduji i na své 1.8 ale muj cíl je jiný - rozbehnout na standalone ecu a naučit se ovládat "slabej" motor. potom přijde vetší turbína ( + kované vnitřnosti z miaty ) a external WG kterou plánuji navíc ovládat přes ecu ( regulace tlaku ) ale zákled je pro mne ovládnout max prvku v takřak "seriovem" výkonu ( tzn kolem 220PSů ) a až ho "ovládnu" tak jít teprve dál..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Idaho »

nevím jak 1,6 ale předsatv si že 1.8 má v serii instalovanej el. boostcontroller jen nnní zapojenej :D byl sem docela v soku když sem to zjistil. Mylsle jsme že v tom mém "silnějším" byl danej dodatečne ale pak sem koukl do "originálky" a zjitil že tam je taky, dokonce otvítá azavírá , jen je přemostená hadička řídící podtlak na WG :D satčí zapojit anastavit a máě el. boostcontroler a jenanstvit na 0,9 baru.....
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

Idaho píše:nevím jak 1,6 ale předsatv si že 1.8 má v serii instalovanej el. boostcontroller jen nnní zapojenej :D byl sem docela v soku když sem to zjistil. Mylsle jsme že v tom mém "silnějším" byl danej dodatečne ale pak sem koukl do "originálky" a zjitil že tam je taky, dokonce otvítá azavírá , jen je přemostená hadička řídící podtlak na WG :D satčí zapojit anastavit a máě el. boostcontroler a jenanstvit na 0,9 baru.....
Můžeš mi to pls vyfotit ať vim co hledám :oops:
když u mě bude taky tak jenom zapojim,nastavim a je po fuelcutu protože controler nenechá turbo plnit víc než sem nastavil... nebo to chápu špatně?

portování WG je mi k ničemu jak sem si myslel... a co ten FCdefender? mám schéma pro rx7fc i kamaráda co by mi ho nejspíš zvládnul podle toho vyrobit pro BF, ale pochopil sem to tak, že to nakecává ecu menší tlak turba než ve skutečnosti je, aby nedocházelo k FC... pak ale bude chudá směs né ? Nešlo by to vyřešit takto: FCdefender + regulace tlaku paliva + kontrola bohatosti kvuli nastavení tlaku paliva ?
samozřejmě opět děkuji za radyporady 8)

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

nedávno mi struktura ukázal celkem zachovalý GTX tušim 89 co pravidelně parkuje pár ulic ode mě
Přílohy
DSC00110.JPG
DSC00110.JPG (146.25 KiB) Zobrazeno 1706 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

:idea:
Přílohy
DSC00112.JPG
DSC00112.JPG (169.57 KiB) Zobrazeno 1710 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

pár dnů na to sem na strahově zapálil spojku tak, že sem domů jel na laně :lol:
Přílohy
DSC00124.JPG
DSC00124.JPG (125.93 KiB) Zobrazeno 1709 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

tohle na mě vykouklo když sme jí sundali :savle:
Přílohy
DSC00122.JPG
DSC00122.JPG (131.91 KiB) Zobrazeno 1719 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

lehká očista
Přílohy
DSC00126.JPG
DSC00126.JPG (130.51 KiB) Zobrazeno 1730 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

a je tam
Přílohy
DSC00132.JPG
DSC00132.JPG (141.76 KiB) Zobrazeno 2468 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

:)
Přílohy
DSC00129.JPG
DSC00129.JPG (145.77 KiB) Zobrazeno 2470 x

Uživatelský avatar
HANYSx
Příspěvky: 1009
Registrován: 26 kvě 2005 11:51
Bydliště: vinohradycity

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od HANYSx »

převodovku to má těžkou jako kráva :x dělali sme to na zvedáku a tu sfini sme tam museli věšet ve třech :(

jezdil sem asi čtyři dny, dospěl k závěru, že už si to pěkně sedlo a vyrazil vesele na strahov, přijel sem tam a takový sucho, že to snad někdo musel posolit... tak jedu domů a po cestě sem potkal takový malý parkoviště na letný celý pod sněhem a tam se ukázala moje vrozená inteligence :evil: bylo to tam na to samozřejmě malý takže sem za chvíli narval obě pravý kola do obrubníku a mám je tak do V, že sem sotva dojel domů, takže opět jezdim sockou a čekám kdy bude volno na zvedáku :(

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mirek999 »

Tak tedka me to zamrzelo,protoze vim,jak s tim mas starosti a zase toto. :cry: At to mas brzo v kupe.A co kola?Odsraly to taky?
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
Mefistisko
Příspěvky: 403
Registrován: 22 lis 2008 15:02
Bydliště: Brno Venkov

Re: mazda 323 GTX

Příspěvek od Mefistisko »

snad tam měls jenom nějaký plechy chlape těch liťáků by byla nemalá škoda :( mě se stalo něco podobnýho akorát na sjezdu na dálnicu - trošku sem si potikal se svodidlama :kladivo:
UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1?? :D

Odpovědět

Zpět na „Projekty“