
mazda 323 GTX
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: mazda 323 GTX
Tak v neděli ráno jsem konečně viděl naživo, sice zrakem zkaleným a neostrým ale je to pecka 

Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Re: mazda 323 GTX
za váma budu muset zajet nekdy na pražskej srázek
plánujete jeste neco před vánoci? - resp jezdíte na pravidelné magda scuky jak jsou nekde v garážích či kde ( dohledám na 323f foru ) ??

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
to musela bejt ale kalbaStarlet píše:Tak v neděli ráno jsem konečně viděl naživo, sice zrakem zkaleným a neostrým ale je to pecka

Re: mazda 323 GTX
mazdu bych taky rad videl nazivo kdyz nejede.. vzdy ji potkam jen kdyz jede proti me...
tvoji bych taky rad videl na zivo idaho ale muj sedan je v rozlozi na garazi takze budu muset dorazit astrou... 


mazdaaaaaaaaaaaaaa
Re: mazda 323 GTX
Strašlivá, ale i tak auto fakt krásný...HANYSx píše:to musela bejt ale kalbaStarlet píše:Tak v neděli ráno jsem konečně viděl naživo, sice zrakem zkaleným a neostrým ale je to pecka
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Re: mazda 323 GTX
chápu, hledat věci co se používaj při oturbení miaty s B6 blokem, další pro mě neskutečně cená informaceIdaho píše: nemám to 100% ale u 1,8 to tak v mnoha vecech je - hledej MX5 a miatu s motory 1,6
ročníky nikdo neuvádí ale vždy odkazují na MIata / M5 1,6 - třeba zde - kované vnitřnosti
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Maza-Mia ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
proste hledej Magdy co pužívají B6 motor. ( kasli na to že je NA - jen si pohlídej kompresi pístu - miata je jendo z oblíbených aut v US oturbovací manii takže kované vnuitřnosti a díly budou použitelné i na TurboBobky)

jinak k těm srazům, zatim sem na žádnym nebyl páč to jezdí teprve chviličku a ja o žádnejch nevim, jednou mi psal micro něco o novodvorský, ale nestih sem to takže zas nic nevim... každopádně až sem do prahy na nákej pojedeš dej určitě vědět, moc rád bych se s tebou nad našima mazdičkama potkal na pokec

Re: mazda 323 GTX
BTW takže dorazil kmpletní kit Haltechu pro B6/BP/BPT motory
dorazila lambda od innovate a navíc jsme se stali dealery vipecu:)
uff to je tolik překvepení pod stromečkem že už ani nevím co bych si mohl jeste přát

uff to je tolik překvepení pod stromečkem že už ani nevím co bych si mohl jeste přát

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
mohl bys mi pls napsat přibližnej odhad ceny toho kitu + lambdy + naladění pro můj motor, klidně sz, řešim co s fuelcutem a žádný jiný řešení než jednotka + větší vstřiky(pokud budou potřeba?) se mi zatim nepozdává, s fuelcut defendrem, jestli to dobře chápu, budu mít chudou směs a zvětšení vestgate, jestli se nemýlím, mi sice odstraní fuelcut, ale pak sem vlastně nic nezískal...Idaho píše:BTW takže dorazil kmpletní kit Haltechu pro B6/BP/BPT motorydorazila lambda od innovate a navíc jsme se stali dealery vipecu:)
Re: mazda 323 GTX
kdysi sem sliboval fotku novýho vejfuku, před vánocema sme ho eště jednou předělali, už téměř neškrtám ani při plně naloženym autě, ve dvou naprostá pohoda 

- Přílohy
-
- DSC00098.JPG (108.06 KiB) Zobrazeno 2267 x
- Mefistisko
- Příspěvky: 403
- Registrován: 22 lis 2008 15:02
- Bydliště: Brno Venkov
Re: mazda 323 GTX
Mooooc pěkný auto 

UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??

Re: mazda 323 GTX
děkuji 

Re: mazda 323 GTX
HANYSx píše:mohl bys mi pls napsat přibližnej odhad ceny toho kitu + lambdy + naladění pro můj motor, klidně sz, řešim co s fuelcutem a žádný jiný řešení než jednotka + větší vstřiky(pokud budou potřeba?) se mi zatim nepozdává, s fuelcut defendrem, jestli to dobře chápu, budu mít chudou směs a zvětšení vestgate, jestli se nemýlím, mi sice odstraní fuelcut, ale pak sem vlastně nic nezískal...Idaho píše:BTW takže dorazil kmpletní kit Haltechu pro B6/BP/BPT motorydorazila lambda od innovate a navíc jsme se stali dealery vipecu:)
zvetšení WG odstraní fuelcut ? trosku nechápu o čem mluvíš.. skus to rozvést, ty dve věci spolu vubec nesouvisí - možná jen mišmaš v názvosloví.
Nabídku ti hodím do SZ.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
Moc pěkná práce uznávám že to to dalo mraky práce a stojí to za to 

Ford Fiesta mk3 styling aneb auto ze vsi :-)http://www.kesam.cz
Provádíme STROJNÍ LEŠTĚNÍ ALU KOL i ruční kompletní renovace alu svařování navařování hran rovnání lakování leštění límcu čelních ploch kdo co chce to dostane stačí se ozvat!
Provádíme STROJNÍ LEŠTĚNÍ ALU KOL i ruční kompletní renovace alu svařování navařování hran rovnání lakování leštění límcu čelních ploch kdo co chce to dostane stačí se ozvat!
- Mefistisko
- Příspěvky: 403
- Registrován: 22 lis 2008 15:02
- Bydliště: Brno Venkov
Re: mazda 323 GTX
btw: ty tapeci sis čalounil sám? chtěl sem si je taky očalounit na svím autě ale nevim jak přesně tam držej ty očalouněný věci to ej tam nadrzo nalepeny?
UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??

Re: mazda 323 GTX
jj sám, maj to tam origo nalepený něčim co vypadá jak chemopren, tak sem koupil velkou plechovku, štětec a už to jeloMefistisko píše:btw: ty tapeci sis čalounil sám? chtěl sem si je taky očalounit na svím autě ale nevim jak přesně tam držej ty očalouněný věci to ej tam nadrzo nalepeny?
Re: mazda 323 GTX
možná sem se špatně vyjádřil, měl sem na mysli toto:Idaho píše: zvetšení WG odstraní fuelcut ? trosku nechápu o čem mluvíš.. skus to rozvést, ty dve věci spolu vubec nesouvisí - možná jen mišmaš v názvosloví.
Nabídku ti hodím do SZ.
Každopádně k fuel cutu dochází, když se přesáhne s tlakem maximální hodnota, na kterou má ECU mapy (je to prostě ochrana motoru před overboostem), což je někdo kolem 0,85 - 0,9 bar. Taky záleží na stavu tlakovýho čidla a na stavu tlakové hadičky k němu. Když má někdo otevřenej vejfuk, nebo sání, nebo jako já mám otevřený sání a zároveň děravej origo vejfuk v hrozným stavu, tak se automaticky zvedne tlak turba, protože se turbu lépe "dýchá", ať už vlivem otevřenýho sání, nebo díky menšímu odporu výfuku. I když je pak wastegate nastavená na pořád stejnou hodnotu a i když se neinstaluje žádnej boost controller, tak se stane, že dírka na výfukovým housingu turba, která odpouští výfukové plyny okolo turba je příliš malá na to, aby ubrzdila otáčky turba a tím i jeho tlak. Konkrétně ta dírka má cca 17 mm průměr a je dimenzovaná na standartní vejfuk a sání, se kterým to funguje OK. Jakmile se zvýší tlak díky otevřenýmu sání a výfuku, tak už ta dírka nestihne odpustit tolik výfukových plynů, aby se turbo stihlo "ubrzdit" a proto dochází k fuel cutu. Mě se třeba stalo, že i bez MBC se tlak zvedl na 0,8 -0,9 při plným plynu a po pár sekundách spadne na sériových 0,5, protože té dírce to chvilku trvá, než vyvětrá všechny plyny, který roztáčí turbo a pustí je okolo. Jediný řešení je zvětšit tuhle dírku a nebo nainstalovat externí wastegate, což je výrazně dražší a náročnější na její umístění. Nicméně naportování wastegate dírky budu v brzké době dělat a proto nechám vyrobit několik těsnění mezi výfukovým housingem turba a primární downpipe od turba, která se kvůli tomu musí taky sundat a na ní je pak napojenej výfuk. Myslím si, že by rozšíření dírky mohlo stačit na cca 22-23 mm, přičemž se dost výrazně zvětší průřez, kterým budou odcházet plyny okolo turba a pak bude možný tlak zase regulovat bez zbytečný prodlevy, respektive bez výkyvu na jeho maximum, při kterém dochází k fuelcutu.
Všchny tyhle neduhy jsou hodně podobný s RX-7 FC TII a konkrétně na 323 GTX 1,6 BF jsem si je ověřil i na zahraničních fórech, kde mají podobné zkušenosti.
každopádně jestli sem to dobře pochopil tak zrychlení vejfukovejch plynů který sem získal otevřením vejfuku tak v tomhle případě zase ztratim tim, že je pustim ven větší dirkou kolem turba místo toho aby roztočili turbo víc... mam pocit, že když odstranim fuelcut takto tak potom auto pojede stejně jako když k fuecutu nedocházelo ?
Za nabídku děkuju, očekával sem +- takovou, takže teď musim našetřit a pak tě budu kontaktovat... už mě to sere jak to na mě furt kdáká


- Mefistisko
- Příspěvky: 403
- Registrován: 22 lis 2008 15:02
- Bydliště: Brno Venkov
Re: mazda 323 GTX
Diky za infoHANYSx píše:jj sám, maj to tam origo nalepený něčim co vypadá jak chemopren, tak sem koupil velkou plechovku, štětec a už to jeloMefistisko píše:btw: ty tapeci sis čalounil sám? chtěl sem si je taky očalounit na svím autě ale nevim jak přesně tam držej ty očalouněný věci to ej tam nadrzo nalepeny?

UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??

Re: mazda 323 GTX
obtokem nevyřešíš vyšší výkon aniodstranneí fuelcutu. obtokem WG vyřešíš to že tak vysokého plnicího tlaku nebudeš dosahovata tím vuz nepujde do felcutu. ale pokud budeš plnit stále jen 0,8 baru výkon bude stejný jak když jsi dal 0,8 a sklouzl jsi do fuelcutu. Rozdíl je v tom že bezpečnost je řesena tak že ona sice ecu odpojí palivo při dosažení 1baru ale to neznamená že ho pustí zase jakmile budeš mít 0,99 baru, vreálu je druhá hodnota v ecu, kteá určuje kdy se zase zapne. 1.8 to má tak že cca 1,0 je Fc a palivo se opet zapne při cca 0,8.
pokud chceš navýšit výkon, nelze to udelat jinak než jít s plnicím tlakem výše ( což neřeší portování WG ). Aby mohl plnit více musíš obejít FC a to bud tzv. Fuelcut denfenderem, nebo levnější ( ale huře nastavitelnou a jetše huře hlídatlenou ) cestou - obejít váhu vzduchu . Bežne se to delá tak že se přisává vzduch mimo váhu vzduchu - a tudíž je nemeřený -e cu o nem neví což samozřejme znamená že nepřidá palivo, takže palivo musíš pořešt sám - přes reg. tlaku paliva. atd..
shrnuto - portovnáni WG ti pomuže udržet konstatní tlak turba - ano to "zvýší výkon" ale pouze v dobe kdy ten tlak sel dolu, výkon nebude vyšší než byl ve chvíli kdy byl ten tlak na max - před poklesem. Ay jsi sel do vyššího výkonu musíš řešit jinak..
BTW pokles sleduji i na své 1.8 ale muj cíl je jiný - rozbehnout na standalone ecu a naučit se ovládat "slabej" motor. potom přijde vetší turbína ( + kované vnitřnosti z miaty ) a external WG kterou plánuji navíc ovládat přes ecu ( regulace tlaku ) ale zákled je pro mne ovládnout max prvku v takřak "seriovem" výkonu ( tzn kolem 220PSů ) a až ho "ovládnu" tak jít teprve dál..
pokud chceš navýšit výkon, nelze to udelat jinak než jít s plnicím tlakem výše ( což neřeší portování WG ). Aby mohl plnit více musíš obejít FC a to bud tzv. Fuelcut denfenderem, nebo levnější ( ale huře nastavitelnou a jetše huře hlídatlenou ) cestou - obejít váhu vzduchu . Bežne se to delá tak že se přisává vzduch mimo váhu vzduchu - a tudíž je nemeřený -e cu o nem neví což samozřejme znamená že nepřidá palivo, takže palivo musíš pořešt sám - přes reg. tlaku paliva. atd..
shrnuto - portovnáni WG ti pomuže udržet konstatní tlak turba - ano to "zvýší výkon" ale pouze v dobe kdy ten tlak sel dolu, výkon nebude vyšší než byl ve chvíli kdy byl ten tlak na max - před poklesem. Ay jsi sel do vyššího výkonu musíš řešit jinak..
BTW pokles sleduji i na své 1.8 ale muj cíl je jiný - rozbehnout na standalone ecu a naučit se ovládat "slabej" motor. potom přijde vetší turbína ( + kované vnitřnosti z miaty ) a external WG kterou plánuji navíc ovládat přes ecu ( regulace tlaku ) ale zákled je pro mne ovládnout max prvku v takřak "seriovem" výkonu ( tzn kolem 220PSů ) a až ho "ovládnu" tak jít teprve dál..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
nevím jak 1,6 ale předsatv si že 1.8 má v serii instalovanej el. boostcontroller jen nnní zapojenej
byl sem docela v soku když sem to zjistil. Mylsle jsme že v tom mém "silnějším" byl danej dodatečne ale pak sem koukl do "originálky" a zjitil že tam je taky, dokonce otvítá azavírá , jen je přemostená hadička řídící podtlak na WG
satčí zapojit anastavit a máě el. boostcontroler a jenanstvit na 0,9 baru.....


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: mazda 323 GTX
Můžeš mi to pls vyfotit ať vim co hledámIdaho píše:nevím jak 1,6 ale předsatv si že 1.8 má v serii instalovanej el. boostcontroller jen nnní zapojenejbyl sem docela v soku když sem to zjistil. Mylsle jsme že v tom mém "silnějším" byl danej dodatečne ale pak sem koukl do "originálky" a zjitil že tam je taky, dokonce otvítá azavírá , jen je přemostená hadička řídící podtlak na WG
satčí zapojit anastavit a máě el. boostcontroler a jenanstvit na 0,9 baru.....

když u mě bude taky tak jenom zapojim,nastavim a je po fuelcutu protože controler nenechá turbo plnit víc než sem nastavil... nebo to chápu špatně?
portování WG je mi k ničemu jak sem si myslel... a co ten FCdefender? mám schéma pro rx7fc i kamaráda co by mi ho nejspíš zvládnul podle toho vyrobit pro BF, ale pochopil sem to tak, že to nakecává ecu menší tlak turba než ve skutečnosti je, aby nedocházelo k FC... pak ale bude chudá směs né ? Nešlo by to vyřešit takto: FCdefender + regulace tlaku paliva + kontrola bohatosti kvuli nastavení tlaku paliva ?
samozřejmě opět děkuji za radyporady

Re: mazda 323 GTX
nedávno mi struktura ukázal celkem zachovalý GTX tušim 89 co pravidelně parkuje pár ulic ode mě
- Přílohy
-
- DSC00110.JPG (146.25 KiB) Zobrazeno 1706 x
Re: mazda 323 GTX
pár dnů na to sem na strahově zapálil spojku tak, že sem domů jel na laně 

- Přílohy
-
- DSC00124.JPG (125.93 KiB) Zobrazeno 1709 x
Re: mazda 323 GTX
tohle na mě vykouklo když sme jí sundali 

- Přílohy
-
- DSC00122.JPG (131.91 KiB) Zobrazeno 1719 x
Re: mazda 323 GTX
převodovku to má těžkou jako kráva
dělali sme to na zvedáku a tu sfini sme tam museli věšet ve třech
jezdil sem asi čtyři dny, dospěl k závěru, že už si to pěkně sedlo a vyrazil vesele na strahov, přijel sem tam a takový sucho, že to snad někdo musel posolit... tak jedu domů a po cestě sem potkal takový malý parkoviště na letný celý pod sněhem a tam se ukázala moje vrozená inteligence
bylo to tam na to samozřejmě malý takže sem za chvíli narval obě pravý kola do obrubníku a mám je tak do V, že sem sotva dojel domů, takže opět jezdim sockou a čekám kdy bude volno na zvedáku 


jezdil sem asi čtyři dny, dospěl k závěru, že už si to pěkně sedlo a vyrazil vesele na strahov, přijel sem tam a takový sucho, že to snad někdo musel posolit... tak jedu domů a po cestě sem potkal takový malý parkoviště na letný celý pod sněhem a tam se ukázala moje vrozená inteligence


-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: mazda 323 GTX
Tak tedka me to zamrzelo,protoze vim,jak s tim mas starosti a zase toto.
At to mas brzo v kupe.A co kola?Odsraly to taky?

Optimismus pramení z nedostatku informací 

- Mefistisko
- Příspěvky: 403
- Registrován: 22 lis 2008 15:02
- Bydliště: Brno Venkov
Re: mazda 323 GTX
snad tam měls jenom nějaký plechy chlape těch liťáků by byla nemalá škoda
mě se stalo něco podobnýho akorát na sjezdu na dálnicu - trošku sem si potikal se svodidlama 


UBER NA PLNEJ PLYN
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??
minulost: MAZDA 323 BG 1.4 16V
současnost: Seat Leon TDI původně 66kw teď 1??
