Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
dusekjan
Příspěvky: 4
Registrován: 18 led 2013 14:01

Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od dusekjan »

Zdravim, nama tady nekdo zkusenosti o uprave tohoto motoru? Treba vtrikovaci cerpadlo nebo turbo? Hlavne si myslim, ze bych potreboval poradit s cerpadlem. Turbo uz tam mam z 2,5 tdi 6v a intercooler take namontovan. Aby to melo dostatek nafty. dekuji

ferdy
Příspěvky: 17
Registrován: 04 led 2013 22:46

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od ferdy »

Myslím, že na tomto fore nikto motory RD28 nerieši. Na tuning je to ´´mrtvola´´. Skús na offroadforum.cz, alebo http://www.4x4club.sk/forum/viewforum.php?f=108" onclick="window.open(this.href);return false;. Ale viac ako 100 kW z tohto motora je hazard.

dusekjan
Příspěvky: 4
Registrován: 18 led 2013 14:01

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od dusekjan »

proc by to mel byt hazard, kdyz to ma 85kw orig. By se mi libilo aspon 125 kw.

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od Tiger.s »

Protože je to motor stavěnej na to aby najel půl mega bez problému a ne aby zněj někdo mačka o půlku výkonu víc :lol:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
HondaMan
Příspěvky: 377
Registrován: 30 kvě 2009 23:17

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od HondaMan »

RD28 je docela citlivka už v sériovém stavu. Pokud chceš něco silnějšího, měl sis koupit HDJ80.

dusekjan
Příspěvky: 4
Registrován: 18 led 2013 14:01

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od dusekjan »

RD28T asi si to pletete s Laurelem nebo spanelem

ferdy
Příspěvky: 17
Registrován: 04 led 2013 22:46

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od ferdy »

To je ten istý motor, ako sa dával do Laurela. Hlava z Laurela pasuje aj na posledný model Patrola Y61 s motorom TD6. Jediné čo pridali, je ostrekovanie piestov olejom zospodu a turbo. Jednoducho súdruhovia z Nissanu urobili chybu, že tento motor, ktorý je po oturbovaní náchylný na praskanie hláv dali do inak bezchybného auta. A pritom mali k dispozícií motory LD28 a SD33, spoľahlivé motory, ktorých výrobu ukončili. Celkovo v Nissane nemali šťastnú ruku, čo sa týka dieselových motorov. Motorom ZD30 to už len zaklincovali. Jediná výnimka je motor TD42. Ak si pozrieš hlavu z RD28, tak pochopíš, prečo sa úpravcovia nehrnú do vysokých výkonov. Spaľovací proces prebieha v komôrkach, ktoré sú osadené v hliníkovej hlave. Vzduch do a spaliny von prechádzajú cez úzku štrbinu. Keď bol motor stavaný na 68 kW vo verzií 2,8d, tak nepredpokladám, že by bez následkov dlhodobo znášal plniaci tlak nad 1 bar podával výkon napr. 125 kW.

dusekjan
Příspěvky: 4
Registrován: 18 led 2013 14:01

Re: Nissan Patrol GR I, 2,8 TD 94

Příspěvek od dusekjan »

Dobre beru na vedomi, ale uz jsem se do toho pustil mam tam to turbo vetsi i cooler a pokracuji, jeste jsem to neprojizdel, protoze dodelavam trubky k nemu, ale myslim si, ze to bude mit nedostatek nafty ve vysich otackach. tak jestli byste nevedeli jak zhruba na to.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“