kucik píše:Si děláš prdel,že tě v 21 vzali někde jako manažera,vždyť to máš sotva vylezloou střední,jaks to prosim tě udělal?
lebo som sa vykaslal na vysku a skusil som stastie v anglicku.. ja som, tu uz studoval rok na jednej skole.. mam par certifikatov tak ma vzali za asistenta manazera do te firmy ...pak on odstupil lebo dostal lepsiu ponuku a ja som sa ponukol na jeho misto. Tak to skusili a od januara pracujem ako manazer... ono nie stale clovek musi mit vysku nato aby mohol robit nieco take... tu ide oto aky je clovek sikovny a nie co ma na papieri
Někde je asi chyba, bo je mi taky 21, taky sem manager, taky nemám dodělanou VŠ, ale skylina nemám Kde soudruzi z NDR....hehe. Jinak tiše závidim :ok2:
Chamelion píše:Někde je asi chyba, bo je mi taky 21, taky sem manager, taky nemám dodělanou VŠ, ale skylina nemám Kde soudruzi z NDR....hehe. Jinak tiše závidim :ok2:
tak to seš na špatné straně světadílu ... musíš jít na ostrov, kde furt chčije a je tam posunutéj čas dozadějc .....
jinak koukám ero, že už Ti došli věcičky - kdy se pustí do toho motoru? Jinak ptal ses dilera na ty sportovní nerezové svody pro tu mou mazdici? ... kdyby ses s ním bavil i víc, tak kdyby věděl kde sehnat dost věcí pro 323 F BG tak mi pošli link ... jako v Japonsku toho musí být víc než v Europě ... tož se poptéj ... díky chlape ... a pozdravuj mladou
Chamelion píše:Někde je asi chyba, bo je mi taky 21, taky sem manager, taky nemám dodělanou VŠ, ale skylina nemám Kde soudruzi z NDR....hehe. Jinak tiše závidim :ok2:
tak to seš na špatné straně světadílu ... musíš jít na ostrov, kde furt chčije a je tam posunutéj čas dozadějc .....
jinak koukám ero, že už Ti došli věcičky - kdy se pustí do toho motoru? Jinak ptal ses dilera na ty sportovní nerezové svody pro tu mou mazdici? ... kdyby ses s ním bavil i víc, tak kdyby věděl kde sehnat dost věcí pro 323 F BG tak mi pošli link ... jako v Japonsku toho musí být víc než v Europě ... tož se poptéj ... díky chlape ... a pozdravuj mladou