Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Tak bych vám taky rád představil svého Peugeota. Mnozí ho znají, tak to rozepíšu zkráceněji...
Nějaké to povídání:
K peugeotu jsem se dostal v roce 1998 když mi bylo čerstvých 8let Rodiče si přivezli Peugeot 306 sedan r.v.96 a od té doby byla mým snem právě 306ka.
První 306ku jsem dostal v 11 letech a to v měřítku 1:24 , byl jsem zní nadšený. V 18 telech před autoškolou jsem si přivezl svého prvního peugeota, byl to Peugeot 306 1.6 XR r.v. 93
na něm jsem se vyblbnul, prošel jsem si tuzingem a dalšíma blbostma, no a auto putovalo po necelých 2letech do světa.
Měl jsem dilema co koupit jako nástupce, uvažoval jsem o mazdě nebo toyotě, ale nakonec jsem v Příbrami objevil Peugeot 306 1.8 16V XT Eden Park - jeden z mála u nás
přivezl jsem ho v takovém tom rádoby dobrém stavu, takže jsem hnedka dělal rozvody, brzdy, pul novýho motoru atd, prostě jsem si to zveleboval,
auto se dalo po roce do kloudného stavu a putovalo opět pryč .
A konečně se dostáváme k mému malému snu.
25.6.2011 jsem si konečně pořídil 306 S16 r.v.95 112kw v plné výbavě, el. okna, el. zrcátka, auto. klima, anat. sedačky, no prostě na tu dobu maximum... auto jsem přivezl ustrojené a pomalu nepojízdne, když jsem odstrojil předek uplně jsem se zhrozil
půl věcí chybělo, elektrika přestříhaná a předělaná na přímo, no hrůza... Pustil jsem se tedy komplet do přestavby na nový model 2000.
Díly mě vyšli kolem 20 tis se vším všudy, sahara, díly interiéru, plechařina atd.
zavařovali se prolisy nárazníku, kapota, znak a 3tí dveře.
začal jsem koukat po nějakých ALU a narazil jsem na vysněné BBS Challenger 17", takže jsem je musel hned mít.
Takže jsem čekal jen na lak
převoz do druhý garáže
ze zadu
a jak to všechno dopadlo
Úpravy:
Zavařený přední znak na kapotě a masce
Zavařené 3tí dveře
Zavařené prolisy na nárazníkách a zadní uprostřed prodloužený o 4cm a na krajích o 6cm
K&N filtr
Hudba od Pioneer
Stavitelný přední porvozek Ta-technix
Tuhostně stavitelné zadní tlumiče KONI
ALU BBS Challenger 17" 6.5J ET31 + 2cm podložky - pneu 205/40
nastříkané vnitřní plasty světlometů na černý pololesk
vyměněný komplet interier od koberce, palubky až po sedačky a čalounění
nová zadní náprava atd
tady je puvodní interier
puvodni koberec
nový po vytepování
rozebirani
přehození el. do nové palubky
a poskládáno... nová palubka, sedačky, koberec, středový tunel, přečalouněné nové tapece atd atd
a dne 5.5.2012 jsem si dovezl druhou S16 tentokrát verze Le Mans 114kw... auto bylo na díly co mě chyběli a nedali se sehnat, takže se poštěstilo a sehnal jsem komplet s nad v origo stavu se vším všudy, bohužel špatný motor, takže to byl pouze dárce
Autu jsem dal snad všechno co šlo, stálo mě to spoustu času a neskutečný nervy... bohužel na něj nebyl čas a potřeboval jsem jezdit, auto spíš víc stálo než jezdilo, chtěl jsem ho mít TOP takže každé vrznutí se řešilo a druhý povoz jsem neměl... spolklo to spoustu, ale spoustu peněz a nakonec jsem se rozhodl S16 s těžkým srdcem prodat a splnit si takový druhý sen a to v podobě Peugeota 406 Coupé, takže jsem hledal až jsem našel...
Jedná se o Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw... je ve full výbavě - ABS, ASR, ESP, dešt. senzor, palubní PC typ C, JBL, el. okna, el. zrcátka, ostřikovače světel, auto klima, vyhřívané kožené sedačky, dělená zadní sedadla s boxem atd atd.. je toho spousty...
Když jsem ho přivezl začli se řešit drobnosti... výměna cívek, svíček, oleje, filtru atd. zjistila se příčina proč auto nejelo jak mělo a to v tom, že nějakej matla povolil lanko plynu, takže šel jen na necelou pul klapku po vrácení už jel jak z praku, auto si nemůžu vynachválit, je to koráb co má koule...
motor při koupy
po čištění
interier byl teda extrémě ohavnej
po zkulturnění
A co mě čeká ?... znaky pryč, uprava nárazníku, nový přední po faceliftu, zadní dovařit ze 407, uvažuji i o laku, ale to je ve hvězdách... rád bych se dostal k 6° převodovce ze 407, pak BMC sání, chip a odladění jednotky...
nějaké ty fotky s odkazem na rajče ... TADY
Nějaké to povídání:
K peugeotu jsem se dostal v roce 1998 když mi bylo čerstvých 8let Rodiče si přivezli Peugeot 306 sedan r.v.96 a od té doby byla mým snem právě 306ka.
První 306ku jsem dostal v 11 letech a to v měřítku 1:24 , byl jsem zní nadšený. V 18 telech před autoškolou jsem si přivezl svého prvního peugeota, byl to Peugeot 306 1.6 XR r.v. 93
na něm jsem se vyblbnul, prošel jsem si tuzingem a dalšíma blbostma, no a auto putovalo po necelých 2letech do světa.
Měl jsem dilema co koupit jako nástupce, uvažoval jsem o mazdě nebo toyotě, ale nakonec jsem v Příbrami objevil Peugeot 306 1.8 16V XT Eden Park - jeden z mála u nás
přivezl jsem ho v takovém tom rádoby dobrém stavu, takže jsem hnedka dělal rozvody, brzdy, pul novýho motoru atd, prostě jsem si to zveleboval,
auto se dalo po roce do kloudného stavu a putovalo opět pryč .
A konečně se dostáváme k mému malému snu.
25.6.2011 jsem si konečně pořídil 306 S16 r.v.95 112kw v plné výbavě, el. okna, el. zrcátka, auto. klima, anat. sedačky, no prostě na tu dobu maximum... auto jsem přivezl ustrojené a pomalu nepojízdne, když jsem odstrojil předek uplně jsem se zhrozil
půl věcí chybělo, elektrika přestříhaná a předělaná na přímo, no hrůza... Pustil jsem se tedy komplet do přestavby na nový model 2000.
Díly mě vyšli kolem 20 tis se vším všudy, sahara, díly interiéru, plechařina atd.
zavařovali se prolisy nárazníku, kapota, znak a 3tí dveře.
začal jsem koukat po nějakých ALU a narazil jsem na vysněné BBS Challenger 17", takže jsem je musel hned mít.
Takže jsem čekal jen na lak
převoz do druhý garáže
ze zadu
a jak to všechno dopadlo
Úpravy:
Zavařený přední znak na kapotě a masce
Zavařené 3tí dveře
Zavařené prolisy na nárazníkách a zadní uprostřed prodloužený o 4cm a na krajích o 6cm
K&N filtr
Hudba od Pioneer
Stavitelný přední porvozek Ta-technix
Tuhostně stavitelné zadní tlumiče KONI
ALU BBS Challenger 17" 6.5J ET31 + 2cm podložky - pneu 205/40
nastříkané vnitřní plasty světlometů na černý pololesk
vyměněný komplet interier od koberce, palubky až po sedačky a čalounění
nová zadní náprava atd
tady je puvodní interier
puvodni koberec
nový po vytepování
rozebirani
přehození el. do nové palubky
a poskládáno... nová palubka, sedačky, koberec, středový tunel, přečalouněné nové tapece atd atd
a dne 5.5.2012 jsem si dovezl druhou S16 tentokrát verze Le Mans 114kw... auto bylo na díly co mě chyběli a nedali se sehnat, takže se poštěstilo a sehnal jsem komplet s nad v origo stavu se vším všudy, bohužel špatný motor, takže to byl pouze dárce
Autu jsem dal snad všechno co šlo, stálo mě to spoustu času a neskutečný nervy... bohužel na něj nebyl čas a potřeboval jsem jezdit, auto spíš víc stálo než jezdilo, chtěl jsem ho mít TOP takže každé vrznutí se řešilo a druhý povoz jsem neměl... spolklo to spoustu, ale spoustu peněz a nakonec jsem se rozhodl S16 s těžkým srdcem prodat a splnit si takový druhý sen a to v podobě Peugeota 406 Coupé, takže jsem hledal až jsem našel...
Jedná se o Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw... je ve full výbavě - ABS, ASR, ESP, dešt. senzor, palubní PC typ C, JBL, el. okna, el. zrcátka, ostřikovače světel, auto klima, vyhřívané kožené sedačky, dělená zadní sedadla s boxem atd atd.. je toho spousty...
Když jsem ho přivezl začli se řešit drobnosti... výměna cívek, svíček, oleje, filtru atd. zjistila se příčina proč auto nejelo jak mělo a to v tom, že nějakej matla povolil lanko plynu, takže šel jen na necelou pul klapku po vrácení už jel jak z praku, auto si nemůžu vynachválit, je to koráb co má koule...
motor při koupy
po čištění
interier byl teda extrémě ohavnej
po zkulturnění
A co mě čeká ?... znaky pryč, uprava nárazníku, nový přední po faceliftu, zadní dovařit ze 407, uvažuji i o laku, ale to je ve hvězdách... rád bych se dostal k 6° převodovce ze 407, pak BMC sání, chip a odladění jednotky...
nějaké ty fotky s odkazem na rajče ... TADY
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
super pan je hracicka krasa
Mazda xedos 9 2,5v6
bmw e39 523i
mercedes vito 116 cdi work car
bmw e39 523i
mercedes vito 116 cdi work car
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
to teda má úcta Sice nejsu zatíženej na francouze, ale todle se mi líbí.Žádný prasárny na autech, vše v top stavu.tak to má být.Jen tak dál....
A 406 coupé je vážně nádherný auto
A 406 coupé je vážně nádherný auto
svět dospělých je pro mne záhadou......
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
todle auto se mi fest libi, tak at se dari vsechno jak ma
Teda az na tne interier, ty sedacky mi prijdou ohavne a ten predni FL naraznik teda taky, ale proti gustu...
Teda az na tne interier, ty sedacky mi prijdou ohavne a ten predni FL naraznik teda taky, ale proti gustu...
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
no sedačky bych rád sehnal z limitované edice ty hnědé né krémové... sedačky by mu slušeli lepší, ale jsou pohodlný, nemůžu si stěžovat, jinak facelift nárazník je bohužel uplně k nesehnání a nový je za bezmála 30tis, takže pujde pod kudlu starej je popraskanej, takže seženu v lepším stavu a z dvou se udělá jeden, mám projekt v hlavě, tak uvidíme co z toho vyleze... ted jsem dodělal bydlení, takže peníze šli tam, takže ted se budu zase věnovat chvilku autu...
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
tam hod rovnou nejake sportovni, nebo skorepiny
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
skořepyny určitě ne je to už ze serie GT ... dalniční koráb a sedadla jsou fakt pro pohodlí, uvažoval jsem o sedákách z BMW e46 M3, ale nedají se zatím rozumné sehnat, je zatím samá alcantera a já bych rád zachoval koženej interier...
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Pěkně si hraješ, kéž by bylo takových lidí více
Nemáš náhodou fotky interiéru z té tmavé 306 - SPZ 1SE 1825. Zajímalo by mne, jak vypadá ta barevná kombinace
Nemáš náhodou fotky interiéru z té tmavé 306 - SPZ 1SE 1825. Zajímalo by mne, jak vypadá ta barevná kombinace
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
kchuuuujva respektu dost
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Eden
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Dík, já myslel, že k tomu bude barevně sladěný i zbytek interiéru. Sedačky jsou celkem zajímavé
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
pěkný, pěkný
taky jsem řešil 6q, bohužel u renaultu to dávali do avantime a do clia v6, takže oboje nesehnatelný. z té 407 jsem taky přemýšlel, ale je tam dost divně zpřevodovaná.
nevíš, prosímtě, co vše je jiné na té 152kw a 140kw verzi? nemá to tvoje mj. elektronický plyn?
taky jsem řešil 6q, bohužel u renaultu to dávali do avantime a do clia v6, takže oboje nesehnatelný. z té 407 jsem taky přemýšlel, ale je tam dost divně zpřevodovaná.
nevíš, prosímtě, co vše je jiné na té 152kw a 140kw verzi? nemá to tvoje mj. elektronický plyn?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Tak ony skorepiny jsou celkem dost pohodlne. Subjektivne mi prijdou treba ty moje pohodlnejsi nez cokoliv jineho v cem jsem sedel. Ale zase jestli chces zachovat kuzi, tak skorepiny jsou blbost, by ses v tom zaparil jak cyp
Ale nejake pekne stavitelne sportovni sedacky by nebyl problem vykutit
Ale nejake pekne stavitelne sportovni sedacky by nebyl problem vykutit
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
tak ta 306 byla opravdu parádní, věřím že je 406 v dobrých rukách a držím palce
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Migueli - prosím tě kolik času v kuse si strávil ve skořepinách ? jestli jsou skořepiny pohodlný tak už nerozumím ničemu....já po 6 a více hodinách skoro v kuse jich mám fakt až nad hlavu...... dávat skořepiny do 406 mi přijde asi tak logický jako jako dávat sedačky z A8 do Daihatsu Cuore...
edit: Peugeoty krásný věřím, že 406 coupe bude dělat spoustu radosti ale tak nějak přepodkládám, že nejde o nějakej polozávodní stroj, ale hlavně o pohodlný a rychlý svezení ve vymazleným autě......
edit: Peugeoty krásný věřím, že 406 coupe bude dělat spoustu radosti ale tak nějak přepodkládám, že nejde o nějakej polozávodní stroj, ale hlavně o pohodlný a rychlý svezení ve vymazleným autě......
Naposledy upravil(a) Tead dne 04 úno 2013 23:27, celkem upraveno 1 x.
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
ta 306 Eden ma luxusní interier hlavně se mi líbí opěrky hlavy alá rugby rejže
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Tead: Nejvic asi 4,5 hodiny v kuse, z toho tak 2/3 cesty po vesnickych cestach a okreskach a fakt v pohode
Je pravda ale, ze pro jeho ucely by se skorepiny moc nehodily no...
Je pravda ale, ze pro jeho ucely by se skorepiny moc nehodily no...
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
No výborně, to jsem tu v projektech přesně potřeboval
Ta 306 byla moc pěkně udělaná, věřím, že i krásná 406 bude moc pěkně udělaná, jen tak dál
Prosim Tě, nevíš, jestli se na 406 coupe davaly tlumiče s měnitelnou tuhostí? Já na to narazil už v hodně inzerátech (sháníme pokud možno 152kW pro kámošku), ale informace jsem o tom nikde žádný nenašel, tak to spíš vypadá, že jsou to kecy v těch inzerátech, ale zas do 407 se dávaly, tak nevím
EDIT: aha, tak Tead mi poslal info z manuálu a fakt se tam ty tlumiče dávaly, pecka
Ta 306 byla moc pěkně udělaná, věřím, že i krásná 406 bude moc pěkně udělaná, jen tak dál
Prosim Tě, nevíš, jestli se na 406 coupe davaly tlumiče s měnitelnou tuhostí? Já na to narazil už v hodně inzerátech (sháníme pokud možno 152kW pro kámošku), ale informace jsem o tom nikde žádný nenašel, tak to spíš vypadá, že jsou to kecy v těch inzerátech, ale zas do 407 se dávaly, tak nevím
EDIT: aha, tak Tead mi poslal info z manuálu a fakt se tam ty tlumiče dávaly, pecka
Naposledy upravil(a) NeviM dne 05 úno 2013 00:11, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Jojo, 406 je nadherny stroj i s tim 3.0 to musi pekne zahybat, ale jediny, co se mi nelibi jsou ty maly predni svetla, vubec by tam nebyly spatne ty velke. Ale 100 lidi 100chuti.
Jinak mas ho pekny.
Jinak mas ho pekny.
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
Nevim: Docela bych tomu věřil, v už. manuálu ke 406 je normálně popsáno tlačítko pro Sport nastavení nastavitelnejch tlumičů..
Miguel: Asi se nesejdeme v názoru toho co je pohodlný mě stačí fakt v skořepině (teď konkretně většinou Sparco Circuit VTR) přes 100km a vylejzám z auta vyklepanej a nalámanej .. oproti tomu je micra a její lavice luxusní posezení...
Miguel: Asi se nesejdeme v názoru toho co je pohodlný mě stačí fakt v skořepině (teď konkretně většinou Sparco Circuit VTR) přes 100km a vylejzám z auta vyklepanej a nalámanej .. oproti tomu je micra a její lavice luxusní posezení...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
bóďa píše:pěkný, pěkný
taky jsem řešil 6q, bohužel u renaultu to dávali do avantime a do clia v6, takže oboje nesehnatelný. z té 407 jsem taky přemýšlel, ale je tam dost divně zpřevodovaná.
nevíš, prosímtě, co vše je jiné na té 152kw a 140kw verzi? nemá to tvoje mj. elektronický plyn?
no právě to převodování je horší, ale to by nebyl problém pořešit a přeskládat... jinak právě že ty 407 jsou taky s tímhle 6q k nesehnání, teda jako na díly nebo celá bouračka... jinak 152 verze má el. plyn, 4katalizátory, místo cívek v rampě už má jednotlivé cívky, myslím, že jsou tam jiné vačky a časování atd atd... musel by jsi se spíš zeptat nějakého odborníka, přes tyhle motory, jinak 140kw verze je lepší na výkonostní upravy tak 152 už je tak na hranici a hlavně prolezlá elektrikou...
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
NeviM píše:No výborně, to jsem tu v projektech přesně potřeboval
Ta 306 byla moc pěkně udělaná, věřím, že i krásná 406 bude moc pěkně udělaná, jen tak dál
Prosim Tě, nevíš, jestli se na 406 coupe davaly tlumiče s měnitelnou tuhostí? Já na to narazil už v hodně inzerátech (sháníme pokud možno 152kW pro kámošku), ale informace jsem o tom nikde žádný nenašel, tak to spíš vypadá, že jsou to kecy v těch inzerátech, ale zas do 407 se dávaly, tak nevím
EDIT: aha, tak Tead mi poslal info z manuálu a fakt se tam ty tlumiče dávaly, pecka
no vím, že je to někde popisované, taky jsem na to narazil, ale u žádné jsem se stím nesetkal, jedině u automatu kde je u řadící páky čudlik na sport a winter, mělo by to štelovat řazení atd, ale jestli to má vliv na tuhost podvozku netušim... 406 už je v základu, bych řekl, docela středně odladěná, moc nehoupe a poměrně drží, komfort tam je a snese ledacos... v létě budu měnit pružiny za Weitec nebo Eibach, tak jsem zvědavej jak to dopadne
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
na coupé se jiné než tyhle nedávaliLukinho píše:Jojo, 406 je nadherny stroj i s tim 3.0 to musi pekne zahybat, ale jediny, co se mi nelibi jsou ty maly predni svetla, vubec by tam nebyly spatne ty velke. Ale 100 lidi 100chuti.
Jinak mas ho pekny.
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
jj interier byl peckovej, a rugby míče mám ještě 2 doma ze zadních sedadel...BIGPAPA píše:ta 306 Eden ma luxusní interier hlavně se mi líbí opěrky hlavy alá rugby rejže
m.artty : oni k tomu šli jen modré tapce, ale na živo pecka... hlavně jsem měl jistotu že jich tu moc nepotkám
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
z toho manuálu:Mizlerek007 píše: no vím, že je to někde popisované, taky jsem na to narazil, ale u žádné jsem se stím nesetkal, jedině u automatu kde je u řadící páky čudlik na sport a winter, mělo by to štelovat řazení atd, ale jestli to má vliv na tuhost podvozku netušim... 406 už je v základu, bych řekl, docela středně odladěná, moc nehoupe a poměrně drží, komfort tam je a snese ledacos... v létě budu měnit pružiny za Weitec nebo Eibach, tak jsem zvědavej jak to dopadne
Elektronické nastavení odpružení
Odpružení se nastavuje automaticky podle
způsobu řízení a druhu cesty, s ohledem na
pohodlí posádky a stabilitu vozu. Odpružení
preferuje měkké nastavení pro lepší pohodlí do
chvíle kdy se změní okolnosti (sportovní jízda,
ostré zatáčky, objíždění překážek atp.) změní
nastavení na tvrdší pro lepší stabilitu na vozovce.
Tlačítko - pokud auto má ten podvozek je nad panelem klimatizace - v linii s vyhříváním zad. okna nebo výstražnejch světel..
Pokud vyberete nastavení SPORT
Stiskněte přepínač 1, rozsvítí se kontrolka.
V této pozici je odpružení nastaveno a udržováno
na nastavení SPORT. Pro návrat
k automatickému nastavení odpružení stiskněte
přepínač 1. Kontrolka zhasne.
Kontrola funkce
Kontrola je potvrzena díky kontrolce přepínače
řízení. Rozsvěcí se asi na tři vteřiny po otočení
klíčem.
Jestli-že bliká vyhledejte ASO PEUGEOT.
Jinak co jsem koukal, tak se na to dělá aftermarket podvozků fakt hafo, i plně štelovatelnejch včetně odklonů, takže bude z čeho vybírat
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
a rozhodne je lepsi dat komplet podvozek nez jenom pruziny Jenom pruziny jsou podle me uplne k h*vnuNeviM píše:Jinak co jsem koukal, tak se na to dělá aftermarket podvozků fakt hafo, i plně štelovatelnejch včetně odklonů, takže bude z čeho vybírat
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
sehnal jsem ji asi za 5000,- s prasklým obalem. ale nechci ji kvůli tomu zpřevodování, které nezměním, protože se jedná samozřejmě o uplně jinou převodovku než mám k dispozici já, takže přehazování koleček nehrozí.Mizlerek007 píše:no právě to převodování je horší, ale to by nebyl problém pořešit a přeskládat... jinak právě že ty 407 jsou taky s tímhle 6q k nesehnání, teda jako na díly nebo celá bouračka... jinak 152 verze má el. plyn, 4katalizátory, místo cívek v rampě už má jednotlivé cívky, myslím, že jsou tam jiné vačky a časování atd atd... musel by jsi se spíš zeptat nějakého odborníka, přes tyhle motory, jinak 140kw verze je lepší na výkonostní upravy tak 152 už je tak na hranici a hlavně prolezlá elektrikou...bóďa píše:pěkný, pěkný
taky jsem řešil 6q, bohužel u renaultu to dávali do avantime a do clia v6, takže oboje nesehnatelný. z té 407 jsem taky přemýšlel, ale je tam dost divně zpřevodovaná.
nevíš, prosímtě, co vše je jiné na té 152kw a 140kw verzi? nemá to tvoje mj. elektronický plyn?
tak to docela čumim, věděl jsem jen o tom el. plynu a o cívkách, ale že tam vrazili 4 katy, tak to nee. nemá to náhodou i proměnnou délků sání? protože sání to má jiné.. no nic, myslel jsem, že bych tam implantoval tenhle novější motor, ale kvůli těm pár koním to asi nemá cenu řešit...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
tak ono Eibach pružiny udělájí jen to že to o max cca 3cm, snížej, jinak je to pořád stejné, dělájí se pro pug už léta nehledě na to, že se na ně nemusejí kvuli tomuhle snížení dávat tlumiče... pokud by chtěl člověk víc k zemi je jasné, že se musejí dát bud pevné tlumiče s pružinami nebo stavák jako jsem měl na S16 a to už mi na auto nikdy nesmí... kdo na tom někdy jezdil a přesedlal do něčeho normálního, určitě má podobný názor... na naše silnice je to nesmysl, nehledě na to, že se stím opravdu nedá jezdit, každou cestu musí člověk promyslet a jet s rozumem, pokud je někdo mag*r a je mu to jedno jak auto rozklíží a rozvrže, tak je to potom jeho boj na Edenu a S16 jsem se stím vyjezdil až až, takže vím co to všechno obnáší...LiberaleMiguel píše:a rozhodne je lepsi dat komplet podvozek nez jenom pruziny Jenom pruziny jsou podle me uplne k h*vnuNeviM píše:Jinak co jsem koukal, tak se na to dělá aftermarket podvozků fakt hafo, i plně štelovatelnejch včetně odklonů, takže bude z čeho vybírat
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- Mizlerek007
- Příspěvky: 85
- Registrován: 19 led 2012 21:46
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
tak to docela čumim, věděl jsem jen o tom el. plynu a o cívkách, ale že tam vrazili 4 katy, tak to nee. nemá to náhodou i proměnnou délků sání? protože sání to má jiné.. no nic, myslel jsem, že bych tam implantoval tenhle novější motor, ale kvůli těm pár koním to asi nemá cenu řešit...[/quote]
no hele je tam víc změn, vážně netuším co všechno na to vrtali, je to líp odladěný jak ta 140 to sání je tam taky jinak řešený, 152 verze má už z výrobi leštěnou klapku atd atd...
no hele je tam víc změn, vážně netuším co všechno na to vrtali, je to líp odladěný jak ta 140 to sání je tam taky jinak řešený, 152 verze má už z výrobi leštěnou klapku atd atd...
Peugeot 306 1.6 65kw r.v.94 - tím to začalo
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
Peugeot 306 1.8 16V Eden Park r.v.99
Peugeot 306 2.0 16V S16 112kw Lucifer r.v.94, celková přestavba na r.v.00
Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 152kw r.v.02
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Peugeot 406 Coupé V6 by Míza
No co jsem slysel o pruzinach, tak ony to hlavne pritvrdi tak, ze je to pak nesnesitelne
U podvozku dost zalezi na kvalite(cene). V kamosove Golfovi bylo utrpeni na levnem podvozku jet 20km po okresce, na tom mojem XYZ neni problem ujet 200km a byt v pohode Snizeni je pak druha vec, ale taky se da jezdit par cm nad zemi a nerozmlatit auto
U podvozku dost zalezi na kvalite(cene). V kamosove Golfovi bylo utrpeni na levnem podvozku jet 20km po okresce, na tom mojem XYZ neni problem ujet 200km a byt v pohode Snizeni je pak druha vec, ale taky se da jezdit par cm nad zemi a nerozmlatit auto