co se týče převodovky, asi to bude znít hloupě, co napíšu, vzhledem k tomu, že moje auto vypadá jak vypadá, ale chtěl jsem, aby to vypadalo co nejvíc
jako origo při zachování co nejvíce originál věcí. Nevím jak lépe bych to popsal ikdyž si určo protiřečím

Jde to vyřešit rámem a dát třeba komplet motor s převodovkou,
tak jako to má třeba AK47, mě se líbí prostě to konstrukční řešení škodovky a ta nostalgie takhle natočeného motoru. Dnes už je pozdě na to něco předělávat.
Upravit převodovku, nebo ji vyměnit může nový majitel v budoucnu. Já už dožiju s tím, že mám nějaké převodovky nachystané
Jedna převodovka mi vydržela pět let, jedna půl roku. To je skoro 2 roky a 3/4 na převodovku v průměru, což jde.

Třeba jsem tam teď dal převodovku, kterou starý pán šetřil a vydrží to zase pět
Nechci podkopávat něčí práci, a ani to tak není myšleno. Určitě má tohle auto můj obdiv i majitel, který to dělal, protože práce je v tom utopené neskutečně,
ale chtěl jsem se vždy vyvarovat toho abych místo zadních sedaček měl to, co má tenhle rapid.
http://auto.bazos.cz/inzerat/38518399/S ... -132KW.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak škoda, že to není dodělané. Musí to jet brutálně

Autoservis, diagnostika, geometrie,
zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
