Jedná se notebook ASUS A3H. Problém je v tom, že najednou přestal komunikovat se stolním PC (propojeni routerem a kabely - bez wifi).
Zkoušel jsem "vadný" NTB (Asus) propojit přímo s druhým NTB (ACER) kabelem a nastavil jsem jim adresy 192.168.1.1 (Acer) a 192.168.1.2 (Asus).
Když jsem dal ping z Asuse sám na sebe, tak se nepodařil, na Acera v pohodě. Z Acera sám na sebe v pohodě na Asuse nikoliv.
Tak jsem odinstaloval síťovku v Asusu a znovu naistaloval, ale bylo to beze změny.
Problém je v tom, že tohle se stalo asi týden po koupi ntb, když jsem se jej snaži propojit s PC. Dali jsme to na reklamaci, kde si to odzkoušeli a řekli, že se to musí poslat do opravny. Za týden mi to poslali zpátky, že prý to byla reklamace neoprávněná, že je notebook úplně v pořádku a ještě po mě chtěli zaplatit poplatky spojené s neoprávněnou reklamací. Cekem rázně jsme s něma vyběhli, nedostali ani korunu a bylo vše v pořádku.
Je to asi rok a síťovka blbne znovu. Nezapomněl jsem na něco? Nejsem začátečník, ale nechci se s něma zase hádat a vypadat jak blbec aby mě to opět neuznali.
Problém se síťovkou v NTB
Moderátor: Rudi
Problém se síťovkou v NTB
Audi A3 8L, 1.9TDI
HUMMER - Like nothing else
Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není...
- sotomaior
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se síťovkou v NTB
bych jim to tam klidne zanesl,oni nemuzou spolehat nato ze kazdy je ITexpert.... a jestli je to dobry shop s technikem tak to uze hned vyzkouset ne? jinak asus nikdy vic,po 2tydnech mi odesel monitor u NTB a vylozene sem si vydupal vymenu za jiny typ...
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
u toho Asuse žádná kontrolka není a firewall by neměl mít na ping vliv. Navíc standardní winshitovský firewall by tomu neměl bránit vůbec a jiný tam nainstalovaný není. Zkusil jsem ale teď vypnout i ten a taky to nepomohlo.