DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Forum pro SAS a DRAG CUP 2009

Moderátor: Ivan

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

dočkáme se odpovědi dragcupu?

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

Headsman píše:Padla taky myšlenka, na výměnu motoru v rámci značky za jiný , ale kolik dát maximální povolenou hranici na zvětšení objemu. :roll:
Napište sem k bodu 4.3 pro třídu STREET možné varianty výměny motorů, pokud bude náká varianta rozumná není problém udělat změnu.
Podle tohoto výroku by jsme se měli nějaké reakce dočkat, ale po vzoru politickém bude zdělena těsně před začátkem poháru, nebo nebude raději zdělena vůbec. :-(
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

myp106
Příspěvky: 19
Registrován: 20 úno 2012 05:34

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od myp106 »

Já budu mít asi takovej jeden malej, bezvýnamnej blbej dotaz:

Proč, když se to jmenuje DRAG cup nebudou hodnoceny auta typu DRAGster?

Ne, že bych takový auto měl, nebo někoho s tímto autem znal. Je to jen dotaz.

Uživatelský avatar
Headsman
Příspěvky: 41
Registrován: 30 pro 2006 22:27

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Headsman »

4.3 Ve třídě STREET muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci výrobce a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP, nebo se zvětšením objemu motoru o maximálně 300ccm , oproti seriovému objemu, který je uveden v TP , poloha a uchycení motoru musí být identická s originálem.

Proč, když se to jmenuje DRAG cup nebudou hodnoceny auta typu DRAGster?- pokud bude 5 dragsterů tak se udělá další kategorie DRAGSTER
SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

Mohokrát děkujeme za úpravu pravidel... myslím že to ocením nejen já. ještě jednou DÍKY :potlesk: 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od reproboy »

Super, alespoň něco. Díky ;)

Uživatelský avatar
Headsman
Příspěvky: 41
Registrován: 30 pro 2006 22:27

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Headsman »

http://www.dragcup.com/uploaded/zavody/ ... avidla.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Ivan »

reproboy píše:Super, alespoň něco. Díky ;)
Kurňa, jak alespoň něco? :cry:

Radek156
Příspěvky: 2
Registrován: 09 kvě 2012 15:31

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Radek156 »

Proč nejsou v třídě Street Diesel odělené 4x4 AWD ?
Rozdělení obsahu Street Diesel je také na zváženou (na některých sprintech je do 2500 a nad 2500).
Obsah 2,4 se nemůže porovnávat s výkonem obsahu 4,2... :kladivo:

Uživatelský avatar
Dweeb
Příspěvky: 368
Registrován: 26 lis 2008 10:25
Bydliště: Ruprechtice

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Dweeb »

Přemýšlel jsem, že bych letos dragcup zkusil, ale po přečtení pravidel mě to zase rychle přešlo. Tím, čím se chcete přiblížit pravidlům evropských soutěží, akorát odsunute 90% automobilů do třídy "profi", pro které už v tu chvíli nebude mít význam se závodu účastnit.
Mám auto jen s pár úpravami, s kterými před pár dny prošlo v pohodě i STK, ale pravidla Dragcupu (v třídě STREET) nesplňuje.

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

Dweeb píše:Přemýšlel jsem, že bych letos dragcup zkusil, ale po přečtení pravidel mě to zase rychle přešlo. Tím, čím se chcete přiblížit pravidlům evropských soutěží, akorát odsunute 90% automobilů do třídy "profi", pro které už v tu chvíli nebude mít význam se závodu účastnit.
Mám auto jen s pár úpravami, s kterými před pár dny prošlo v pohodě i STK, ale pravidla Dragcupu (v třídě STREET) nesplňuje.
Myslím že tvá výtka je jako "prd do prázdna". Když si stěžuješ na pravidla zkus být konkrétnější.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Dweeb
Příspěvky: 368
Registrován: 26 lis 2008 10:25
Bydliště: Ruprechtice

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Dweeb »

Je mi jasné, že je to z mé strany jen výkřik do tmy a stejně tím nic nezměním...

Body, které nesplňuji v kategorii STREET jsou:
4.6 - převodovka sice stejné modelové řady, ale se změněným převodovým poměrem
4.10 - tento bod mi v pravidlech pro "Dragcup" příjde opravdu směšný
4.12 - viz předchozí bod
4.15 - z jakého důvodu nemůžou auta kategorie STREET jezdit na slickách?

Neberte to jako rýpání, ale proč se tato série závodů nazývá "Dragcup"??? Těmito pravidly jen přitahujete divácky nezajímavé sériové vozy a spoustu "upravených" aut odsuzujete k neúspěchu.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ...
ja som sa na SK zhodol s viacerymi ludmi, ze by bolo najobjektivnejsie mat pravidla postavene tak,
ze by boli dve zakladne kategorie, a to "upravene vozy" - tuning vseho druhu - musi byt pouzitelne v beznej premavke
a "specialy" teda vozy stavane DRAG RACE (ci iny druh motorsportu) - nesposobile na bezny provoz

myslim ze toto ide ide poznat uz z prijazdovej cesty... co za auto sa blizi..

zo seriovkou pride zavodit asi len naivny blazon..

ale mna neberte nijako vazne som za hranicami, a uprimne som rad ze sa partia okolo Ivana takto dobrovolne angazuje..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

Dweeb píše:Body, které nesplňuji v kategorii STREET jsou:
4.6 - převodovka sice stejné modelové řady, ale se změněným převodovým poměrem
4.10 - tento bod mi v pravidlech pro "Dragcup" příjde opravdu směšný
4.12 - viz předchozí bod
4.15 - z jakého důvodu nemůžou auta kategorie STREET jezdit na slickách?
4.6 : podle mého by záleželo odkud jsi použil jiný převodový poměr.
4.10: nevidím důvod... pokud sedadla zachovají všichni účastníci dané kategorie není problém, naopak ty s lehkým autem jsi ve výhodě neboť tvá sedadla váží méně a tím pádem by jsi jejich demontáží nesundal tolik kg jako kolega s větším autem.
4.12: pokud začneš auto odstrojovat s tím že potřebuješ nižší váhu už z něj svým způsobem děláš speciál... přeci jen v běžném provozu taky nikdo nejezdí bez interiéru (z "normálních lidí")
4.15: když nejede na slickách nikdo není to žádná ztráta... Naopak v tom můžeš vidět zase výhodu oproti lidem kteří neváhají utratit za kvalitní gumy desetitisíce a pak se v tom zákonitě odrazí i čas na trati. (pochybuji že by jsi slikama za 500kč z bazaru dosáhl stejného výsledku.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JasteR
Příspěvky: 379
Registrován: 27 říj 2008 04:31
Bydliště: Cesky Raj

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od JasteR »

Radek156 píše:Proč nejsou v třídě Street Diesel odělené 4x4 AWD ?
Rozdělení obsahu Street Diesel je také na zváženou (na některých sprintech je do 2500 a nad 2500).
Obsah 2,4 se nemůže porovnávat s výkonem obsahu 4,2... :kladivo:
Doted jsi mel vyhodu oproti beznejm ctyrvalcum kterych jezdi nevice.. za me je to rozumny.. nejde porovnavat 2,4JTD V5 s se ctyrvalcem 1,9TDI a jeste 8V.. 2,4JTD je porovnatelna z koncernu s 2,5TDI... chapu ale ze treba 4,2 je nekde uplne jinde..
..:: OctaviaRS TDI - 210HP @ 478Nm ::.. NA PRODEJ
www.stream.cz/video/11/403499-octavia-rs-tdi-154kw-dieselpower-cz
..:: Leon Cupra4 TDI - 273HP @ 580Nm ::..

Radek156
Příspěvky: 2
Registrován: 09 kvě 2012 15:31

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Radek156 »

JasteR píše:
Radek156 píše:Proč nejsou v třídě Street Diesel odělené 4x4 AWD ?
Rozdělení obsahu Street Diesel je také na zváženou (na některých sprintech je do 2500 a nad 2500).
Obsah 2,4 se nemůže porovnávat s výkonem obsahu 4,2... :kladivo:
Doted jsi mel vyhodu oproti beznejm ctyrvalcum kterych jezdi nevice.. za me je to rozumny.. nejde porovnavat 2,4JTD V5 s se ctyrvalcem 1,9TDI a jeste 8V.. 2,4JTD je porovnatelna z koncernu s 2,5TDI... chapu ale ze treba 4,2 je nekde úplne jinde..
Spíš jde o porovnání FWD a AWD. Stěží se dá porovnat na sprint FWD a AWD. BMW 3.0XD + chip bude s časem úplně někde jinde než já s 2,4 FWD + chip.

Beru to jen jako zamyšlení nad pravidly.
Jak jsme psal už na DP v benzínech AWD oddělené je , tak by to mohlo být oddělené i v dieslech. :pifko: Hlavně vše s úsměvem 8)

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od infinity »

Juraj píše: 4.6 : podle mého by záleželo odkud jsi použil jiný převodový poměr.
- To je jedno ne? Jestli budu mit 5.1 z modelu XY, nebo si koupim novy 5.1 od firmy YX...Paradoxne na 400m je kratsi krabice nekdy na skodu, takze bych to ani nijak neresil
Juraj píše:4.12: pokud začneš auto odstrojovat s tím že potřebuješ nižší váhu už z něj svým způsobem děláš speciál... přeci jen v běžném provozu taky nikdo nejezdí bez interiéru (z "normálních lidí")
- Kdo ma auto jen na zabavu se 4bod pasy, tak je vicemene nesmysl mit vzadu sedacky...myslim ze zadni sedacky by byt nemuseli. Ano nekomu sedacky vazi 12kg, nekomu 30kg, ale je si treba uvedomit, ze ta hmotnost je vicemene primoumerna celkove hmotnosti auta

[/quote]
Juraj píše:4.15: když nejede na slickách nikdo není to žádná ztráta... Naopak v tom můžeš vidět zase výhodu oproti lidem kteří neváhají utratit za kvalitní gumy desetitisíce a pak se v tom zákonitě odrazí i čas na trati. (pochybuji že by jsi slikama za 500kč z bazaru dosáhl stejného výsledku.
- Slick neni homologovan na street a tezko by jsi s tim prosel STK. Takze podle me je spravne, ze je slick v teto kat.zakazan

Jinak celkove myslimze pravidla super...kdo chce jet pro zabavu, tak mu mue byt jedno ze nevyhraje, kdo chce soutezit, tak si holt doupravi auto podle predpisu, tak jak to je bezne ve vsech soutezich...tezko cekat, ze nekdo udela pravidla, ktera budou vyhovovat namiru vasemu autu ... :wink:
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: DRAG CUP 2012 - nová pravidla

Příspěvek od Juraj »

ja si nestěžuji... pouze jsem předtím vznesl možnou úpravu pravidel která byla + - schválena a jsem spokojen :-) zbylá pravidla mi vyhovují :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Zpět na „SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU“