známej diesla v buggy měl- jelo to, ale nebylo ono.. teĎ má 13tku motorku a o mnoho lepší svezení...a hlavně se už i umísťuje (čímž se vrací do let socialismu, kdy jezdil s tatrou V6)
tatra - ano, ale řádně udělaná, to pak i celkem jede- viz někteří piloti v MČR a ME..
motor v naprosto seriovým , ve většině případů uštvaným stavu na 2x jikov je neskutečná tragédie pokud chceš jezdit závody...budeš stále na posledním místě, pokud nevznike kategorie "tatra" i lehce nabroušenej favorit pak jede líp , což máme mnohokrát potvrzeno

stačí zajet do nový paky třeba na kosice cup, nebo na nějaký němce/holanďany a uvidíš
tím tě nechci odradit- s kámošem sme svýho času měli doma pujčenej fejfarův rám z dob kdy jezdil 1600 na okopírování, ale z toho sešlo, protože vašek je oproti nám docela malej (mimochodem nebyla to žádná voňavka,a le rám po mnoha ranách spravenej kouskama trubiček..)
Takže se se pořídil hotovej rám na většího člověka -o5 se sportovním průkazem ( to je to číslo na štítku na rámu- žádná továrna, ale rám schválenej autoklubem...), byla k ěnmu i převodovka tatra od bartáška a torzo 4koly.... příruba na VW (motorů máme hafo..) ale kámoš musí mít něco extra, tak si enchal udělat agregátek od mišivbuši s potenciálem hodně... 400 ale bdue na začátek stačit.. teď musíme pomalu začít skládat, opravit/upravit co se dá , znova rozebrat, nalakovat a složit a zkusit to rozjezdit a hlavně vyrobit přípravky na výrobu náhradních ramen a těhlic..což je v AX těžkej spotřebák...
