Libor12 píše:Není. Přechod na e85 u auta,které je provozováno původně na benzín,není otázkou "kouzelné krabičky" která natvrdo prodlouží vstřik třeba o 20% nebo ty "chytřejší" berou ještě informaci od LS a teploty motoru. Tak jako tak jsou to vyhozené peníze. Provoz na e85 je otázkou komplexního nalazení motoru,jak paliva tak předstihu. AFR 9:1 je údaj o stechiometrickem poměru zrovna tak jako u benzínu 14.7:1 kdy dochází k optimálnímu spalování. Provozovat jej muzes zrovna tak jako benzín všude mezi 9 a 20:1. Výhoda paliva jako takového je že má nižší teplotu hoření a je víc detonačně odolné. Zčásti způsobené nižší teplotou a zčásti OČ. Díky tomu ale taky o něco pomaleji hoří. Že to zvýší výkon po naliti do sériového auta je lež,která se šíří internetem jako vir a píší ji ti hlupáci co to dají do auta bez jakékoli úpravy. Skutečnost je taková,že potom co tam mají skutečně čistý e85 se jim zdvihne spotřeba,rozsvítí diagnostika motoru hlásící chudou směs,auto přestane startovat na první pokus,chod motoru je sice na volnoběh tišší ale to je tak vše,motor ztratí výkon,skube atd. Je to úplně ten samy případ kdy do auta které je přizpůsobene provozu na 95 nalijes 100. Pokud ecu neumí přizpůsobit předstih koledujes si o poškození motoru. 100oč samozřejmě déle hoří a pokud je nízká komprese dojde k tomu že hoří ještě ve chvíli otevření výfukových ventilu. To že po naliti 100oč paliva dojde ke zvýšení výkonu mohou tvrdit pouze Ti lidé co do vysokokompresního motoru (10:1 a výš) čemuž je samozřejmě přizpůsobeno lazení lili z důvodů neznalosti nebo úspory 95. U takovýchto motoru totiž natankování e85 skutečně může přinést nějaký efekt. E85 navíc při dobrém nalazení dokonce spotřebu při stejném výkonu sníží. Muzes si totiž dovolit ochudít směs a udělat více agresivní předstih jaký s benzínem bohužel ne kvůli nepřiměřenému nárůstu teploty egt.
Unichip - this is not a "magic box":)
This is a complete piggyback computer that allows you to adjust the fuel mixture, ignition, boost, control of the additional jets, etc. without interfering in the ECU.
The engine tuning with Unichip must have sufficient knowledge.
Our company is young, we still have an ugly site

, but we have the knowledge, and our works talking about it.
I think just not nice to try to smear the first post mud at me, showing his awareness of the issue.
Call us - come we will try to explain and show everything in simple language. We do not promise miracles - we just do a job GOOD.