ty koseiny taky u mě vedou budou i kvalitnější.ten s-line nárazník vypadá suprově ale je to podobný problém jako u toho nárazníku z s3 chybí tam kousek abych to tam dostal.a nechci to nák nastavovat a kytovat ,to né. akorát mě vadí že ten spoiler je laminát,nevím proč ale na tenhle model toho zrovna moc není. a ten kdo jí má upravenou tak bud decent originál nebo totální přestavbu jinak nic mezi tady nejezdí.
Rudi píše:sem zastánce originálu s mírnejma úpravama, takže bych to hodil do S-line paketu, kola když už, tak aspoň 18ky, třeba pětiparsky z Ska.
já mam Á3 s-line a třeba tenhle nárazník se mě líbí nový s-line ale musel bych měnit hodně dílů okolo což se mě zdá zbytečné vyhazování penězi.to mě mrzí. a kola dám 17ky denně jezdím a ty silnice jsou aspon tady u nás jak polní cesta.
Přílohy
1325941184.jpg (109.97 KiB) Zobrazeno 4774 x
_vyr_18Kompletni-p.-naraznik-S-LINE-2008-.jpg (23.27 KiB) Zobrazeno 4774 x
19 na denní ježdění určitě né..nevim jak je A3 těžká ale 17 bych dával fakt max... i s r18 mám problem a věčně to rovnat nehledě na to když to kopneš že ti ujde vzduch a už to nenafoukáš...
U nás jezdí bílá A3 sportback alá S3, úplně na zemi s 20" leštěnýma RS4 kolama... Naprostá pecka to je Bohužel nemám foto, ale zkusím udělat, až si k nám zase pojede pro nějaký náhradní díly
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
sova: muzes se podivat k nam na forum sauber s tim 4x4 nic spolecneho nema..
oznaceni saber je jenom nejaka reklama kvuli tomu ze zrovna v f1 mel sauber motory ford a na tom escortu f1 sauber je jediny rozdil od klasickeho v tom, ze ma nalepku sauber f1 a v interieru nalepovaci imitaci karbonu + bubny vzadu kvuli abs
a ta 4x4 se delala z motorem 1,6 1,8 a 2,0 rs, vzadu ma nezavisle zaveseni, jinou prevodovku, vyfuk a to je tak vsechno oproti klasickemu escortu
tady nejake info http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewto ... f=23&t=235" onclick="window.open(this.href);return false;
Fazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
SPEEDY píše:U nás jezdí bílá A3 sportback alá S3, úplně na zemi s 20" leštěnýma RS4 kolama... Naprostá pecka to je Bohužel nemám foto, ale zkusím udělat, až si k nám zase pojede pro nějaký náhradní díly
to budeš hodný pak jsem hod pár fotek náká inspirace. dííík
aha, tak jestli jsem to správně pochopil, tak tohle konkrétní esco je "normální" RS2000 4x4 s nálepkou Sauber, ktereou tam někdo nalepil?
Jinak v tom RS2000 4x4 musí být pěkné svezení
sry za OT
Naposledy upravil(a) Sova dne 12 úno 2012 19:14, celkem upraveno 1 x.
sova: muzes se podivat k nam na forum sauber s tim 4x4 nic spolecneho nema..
oznaceni saber je jenom nejaka reklama kvuli tomu ze zrovna v f1 mel sauber motory ford a na tom escortu f1 sauber je jediny rozdil od klasickeho v tom, ze ma nalepku sauber f1 a v interieru nalepovaci imitaci karbonu + bubny vzadu kvuli abs
a ta 4x4 se delala z motorem 1,6 1,8 a 2,0 rs, vzadu ma nezavisle zaveseni, jinou prevodovku, vyfuk a to je tak vsechno oproti klasickemu escortu
tady nejake info http://www.ford-escort.cz/phpBB3/viewto ... f=23&t=235" onclick="window.open(this.href);return false;
tady je trochu vidět že tam jsou kotouče je to před renovací zadního lemu jinou fotku nemám. abs to samozřejmě mělo. jo interier imitace karbonu. byl to 2.0 stejný motor co v F1 F1 není 4x4!!! tu měl soused. F1 měla místo karbonu myslím hliníkovou destičku na středovém tunelu to si už nejsem jistý. sauber bylo tovární označení pro tenhle konkrétní tip.
Vůbec se ve Fordech neorientuju, ale přikláněl bych se k tomu co říkal fonz/pokud sem to správně pochopil /
Asi nějakej prodavač v showroomu nalepil na auto dvě nálepky Sauber...
Pokud by to byla nějaká speciální limitka, určitě by k tomu bylo nějaké oficiální info na netu ne?
jinak zadní náprava musela být taky kapku jiná například jsem scháněl zadní ložisko do kola vyzkoušelo se snad 7 verzí až po coswortha nakonec na obědnávku z anglie za 6tis pak silentbloky to jsem scháněl po všech čertech i po fordáckých servisech ty už prostě nejsou k sehnání(nakonec se upravily z golfa a taky to fungovalo
martin51253 píše:jinak zadní náprava musela být taky kapku jiná například jsem scháněl zadní ložisko do kola vyzkoušelo se snad 7 verzí až po coswortha nakonec na obědnávku z anglie za 6tis pak silentbloky to jsem scháněl po všech čertech i po fordáckých servisech ty už prostě nejsou k sehnání(nakonec se upravily z golfa a taky to fungovalo
A ty fotky co si postoval...to je jako originální stav té limitky?