Název tématu napovídá že se jedná o Nissan 240SX S13 a to o dvě auta ( čísla 12 a 13 označují pořadová čísla kolikáté mám - začlo to v Říjnu 2007 když jsem si koupil první 200SX a pokračovalo dalším nákupem bouranýho na díly , pak další a další přez samotný kastle , auta bez motoru apod... - vesměs vše to bylo že to mělo klady i zápory a užil jsem si s tím spoustu srandy - některé jsem měl 4 roky , jiné zase třeba měsíc )
Došel jsem ale ke stavu kdy jsem pracovně uplně mimo domov a jsem v práci 340dní v roce a čas na to vůbec nebyl a auta mě stály doma pod plachtou - takže jsem vše prodal a hledal něco zajímavého - původní záměr byl nechat si doma 240tku která by se vyvařila a sehnal bych do ní KA24DE ale sehnat tenhle motor za normální peníze je dost obtížný , ale úporně jsem hledal a když jsem našel něco zajímavýho tak doprava byla dražší než motor , smířil jsem se s variantou KA24E ale na 200sx foru jsem našel černou 240tku v originále s několika nedostatky , několik telefonátů ohledně auta , podválu a jelo se pro ni k Brnu . Auto na místě obskakováno a zkoušeno asi dvě hodiny - ve finále jsme se dohodli a já si auto odvážel ( auto je v automatu ale mám manuál připravenej teď ještě dořešit drobnosti jako spojkovej komplet , válečky , pedály apod

Po lepším zkoumání jsem zjistil že boční lištu kterou tam majitel dal tak nejen přilepil ale taky přinýtoval , řemen pohánějící vodní pumpu a altík se mi při testovací projížďce po oživení roztrhnul a sehnat novej nebylo vůbec jednoduchý :-/ , víko kufru děravý jak ementál ( ale to jsem věděl takže jsem si vezl svoje ) , lak na střeše popraskanej , na blatníku , vzal jsem si brusku a začal odstraňovat odpadávající lak a díry se zvětšovaly a zvětšovaly :-/
Víc už snad jenom napoví několik fotek :




Trošku se objevila rez tak jsem se pustil do oštření :

Zmiňovaná střecha :

K autu jsem si pořídil i kola který mě přišly natolik šílený až se mi zamlouvaly

A zjistil jsem že na černym autě nevypadaj špatně



Nějakej ten popraskanej lak na blatníku :

Opravovanej pravej práh - ve finále jsem to celý obrousil , převařil a dělá se to znova :-/


Takhle dopadla střecha

Ošetření novýho víka kufru

A takovýhle dírky byli po celým autě :-/

Momentálně ja auto vyvařený co bylo potřeba co jsem zvládl a natřený základovkou kvůli korozi a neco málo už kitováno - měl jsem svářečku jeden den pak jsem ji musel vrátit :-/ ještě tam je potřeba vymodelovat jednu kapsu za zadním kolem , vyvařit dírku v podlaze pod spolujezdcem a spodní hranu firewallu , pak se budou řešit věci jako interier , zámky , a podobný blbosti
Jinak ještě jsem sundal a zavařil díru po anténě , zavařil odstřikovač zadního okna a pomalu nacházím a snažím se řešit další chybičky