Dušení motoru při vysokých otáčkách
Moderátor: Idaho
Dušení motoru při vysokých otáčkách
Zdravím vás. Potřeboval bych radu. Mám dodge neon SRT-4 cca 240kw. Od jisté doby se začal jakoby dusit motor. Dělá to asi při 4500-5000 otáček pak motor jakoby začné chcípat. Je to dosti nepříjemné protože nemůžu naplno využít výkon. Bylo to i v servisu ale tam si s tím neporadili. Byl bych rád za vaše rady předem díky.
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Pokud ti v servisu nebyli schopni poradit, jedná se zřejmě o "závadu" kterou neregistruje řídící jednotka. Co jednotka nezjistí? Například ucpaný vzduchový filtr - vyndej ho a otestuj bez něj. Pokud nebude změna hledej dál.tomsa píše:Zdravím vás. Potřeboval bych radu. Mám dodge neon SRT-4 cca 240kw. Od jisté doby se začal jakoby dusit motor. Dělá to asi při 4500-5000 otáček pak motor jakoby začné chcípat. Je to dosti nepříjemné protože nemůžu naplno využít výkon. Bylo to i v servisu ale tam si s tím neporadili. Byl bych rád za vaše rady předem díky.
To by byl postup za předpokladu, že bych věřil servisu, že ví co dělají. To ale nemusí být vždy pravda. Pak by byl korektní postup : Vzít si dílenskou příručku a projet celé řízení motoru zda naměřené hodnoty odpovídají očekávaným podle výrobce v jednotlivých jízdních režimech.
Vím že jsem ti moc neporadil, ale to se na dálku bez auta a pořádných informací nedá, všechno to budou jen a jen spekulace.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Nebo ucpanej kat...
Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETEC Cabrio- Project Graphite
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec
Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec

Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
taky bych to viděl na kat. kdyby šlo o filtr, mám ten pocit že by to diagnostika hlásila nebo respektive šlo by to vidět na ní
Řidič
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Právě, že ucpaný kat ti vyhodí chybu na lambdě 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Liberale to ale není pokaždé...
Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETEC Cabrio- Project Graphite
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec
Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec

Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
chyba na lambdě je nejčastější píčovina kterou se ohání 99% servismanů kominikujicích pouze s nějakou uni diagnostikou na jejímž základě pak měněj půlku auta
vzal bych si workshop manual a proměřil všechny čidla -i na osciloskopu, protože některý už trochu unavenější mohou v určitým rozmezí-teplot, tlaků, otáček- z klasickýho signálu přejít na nestandartí s čímž si ecu neporadí, ale popřekonání krytickýho pásma zas dávat standartní signál.. třeba čidlo teploty který v rozmězí 30-50°C zkratuje přímo na kostru a dává ecu signál že je motor spíš kostka ledu, tak ecu ho nakrmí...
-když už budeš měřit tak taky tlak paliva, buď je moc malej, a nebo moc velkej.....mě coupe jednou silně nejelo od 5000 nahoru, protože byla skříplá zpátečka do nádrže... šlo tam moc paliva, který se nestačilo pálit, tudíš motor na 5000 zněl skoro stejně jako na omezovači... jinak chod v nízkejch a středních otáčkách byl trošku hrubší a autolehce pokuřovalo... když sem zas měl malej tlak paliva u tipa, tak auto od 4000 jelo jako bych najednou zapřáh podvál s dalším autem...
vzal bych si workshop manual a proměřil všechny čidla -i na osciloskopu, protože některý už trochu unavenější mohou v určitým rozmezí-teplot, tlaků, otáček- z klasickýho signálu přejít na nestandartí s čímž si ecu neporadí, ale popřekonání krytickýho pásma zas dávat standartní signál.. třeba čidlo teploty který v rozmězí 30-50°C zkratuje přímo na kostru a dává ecu signál že je motor spíš kostka ledu, tak ecu ho nakrmí...

-když už budeš měřit tak taky tlak paliva, buď je moc malej, a nebo moc velkej.....mě coupe jednou silně nejelo od 5000 nahoru, protože byla skříplá zpátečka do nádrže... šlo tam moc paliva, který se nestačilo pálit, tudíš motor na 5000 zněl skoro stejně jako na omezovači... jinak chod v nízkejch a středních otáčkách byl trošku hrubší a autolehce pokuřovalo... když sem zas měl malej tlak paliva u tipa, tak auto od 4000 jelo jako bych najednou zapřáh podvál s dalším autem...

Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Vidíš.... domněnek je dost a stejně ti nezbude než začít něco dělat. Takže manuál a měřit!
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Mám tam WG s výměnitelnýma pružinma. Kždyž dám silnější pružinu tak se to začne dusit už u 4000 - 4500 tisíce. Když dám slabší tak při těch 5000. Samotný motor táhne dobře ale začne to blbnou až od 3000 tisíc otáček kdy se roztoči turbo.
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
kdyz mi tohle kdysi dellao mitsubishi tak nakonec byla chyba jen ve svickach, po vymene uplne bez problemu... problem je ze tohle muze delat spoustu ruznejch veci...
už nemám hnujdaj...
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
Na netu jsem se dočetl že by zy to mohla váha vzduchu. Nemáte s timhle někdo zkušenosti?
Re: Dušení motoru při vysokých otáčkách
změřil jsi wideband lambdou bohatost v době kdy se ti to "dusí"
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;