Chci se zeptat jak je to s 30 denní lhůtou, jakožto zákonem stanovenou dobou kdy musí servis věc opravit a dodat.
Konkrétně když jsem koupil zboží přes internet reklamaci jsem posílal poštou.
Kdy začíná běžet ta 30 denní lhůta?Od doby kdy jsem zboží odeslal nebo od doby kdy to servis převzal?
Díky
Reklamace a 30 denní lhůta
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Reklamace a 30 denní lhůta
Cléon & Fonte
- hattori_hanzo
- Moderátor
- Příspěvky: 9245
- Registrován: 03 kvě 2005 15:35
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace a 30 denní lhůta
V momentě kdy má prodejce možnost se s reklamací seznámit. Přeloženo do češtiny - v den vhození do jeho schránky a to ať už balíčku, nebo oznámení o zásilce. Nejlepší je to vždycky posílat doporučeně, abys měl konkrétní datum, jinak se to podle už nevím čeho vypočítává, kdy to tak mohlo bejt.
✠Luftwaffle✠
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Reklamace a 30 denní lhůta
OK díky
Jinak už jsem to víceméně vyřešil, jelikož počínaje dneškem je to 30 dní a zboží nikde. Vrací peníze
Jinak už jsem to víceméně vyřešil, jelikož počínaje dneškem je to 30 dní a zboží nikde. Vrací peníze

Cléon & Fonte