Odstranenie abs
Moderátor: Idaho
Odstranenie abs
Opat sa na vas obraciam s prosbou-ako odstranit z auta abs.Auto je povodne vybavene abs(bez abs sa myslim nerobili-Fiat Coupe 1,8).Vzhladom nato,ze cidla sa uz na toto auto nevyrabaju(dve su poskodene),nie je mozne abs zpojazdnit a odvzdusnit system cez pc.Preto zvazujem alternativu abs vyhodit uplne.Trubky v priestore pri hlavnom valci by som natvaroval cez pertlovaciu sadu a spojkami spojil so spravnym okruhom.Aky mate na toto nazor?Pripadne poradte,coho sa vyvarovat atd.Dik.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
cidla niesu "nahraditelne" ? .. v podstate staci hociake VR ..
ja som ABS "uspesne demontoval", ..
povodny HBV mal "len" dva vyvody, zameneny za HBV so 4mi vyvodmi ..
Brzdy funguju, len "medzikus" obcas zabuda na absenciu ABS ..
ja som ABS "uspesne demontoval", ..
povodny HBV mal "len" dva vyvody, zameneny za HBV so 4mi vyvodmi ..
Brzdy funguju, len "medzikus" obcas zabuda na absenciu ABS ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
u coupe jde vyhodit snadno.. brzdovej válec je stejnej pro ABS verzi i pro ne-ABS..stačí vyšroubovatzáslepky z nevyužitejch vývodů... a shenta třeba nádobku brzdové kapaliny z fiatu tipo.. protže to má brzodvej systéma naprosto shodnej..
Re: Odstranenie abs
trochu se přifařim. taky mam problem se snimaci otcek pro abs. podle ceho vybrat jine snimace? jake hodnoty musi byt shodne?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Odstranenie abs
Takze ABS upsesne demontovane a odvzdusnene.Ale pretrvava mi problem,ako,ked tam bolo abs,ze pedal ide zlahka zpociatku,ako keby sa ani nebudoval tlak v systeme alebo len minnimalne a potom ako keby skoro hned ztvrdne a nejde viac stlacit a brzdovy ucinok je dost slaby.Odvzdusnene to je dobre.Posilovac pedal stiahne pri starte a aj drzi podtlak aj po dnoch.Tento problem nebol dokial som nemenil zadne naboje,kotuce a dosticky,odvtedy problem pretrvava.
Prvky,ktore by mohli byt podla mna zle su uz len
-zatazovy regulator-tento som pozeral,hybe sa,ale,ked dam dole prachovku je tam taky piestik,ktore mozem vysunut malicko von a dnu,nie je nijako spojeny s pakou zatazoveho regulatora,ako potom moze regulator regulovat?
-hlavny brzdovy valec-pedal mi nepada k podlahe,ale pretrvava len problem vid.vyssie.
Prvky,ktore by mohli byt podla mna zle su uz len
-zatazovy regulator-tento som pozeral,hybe sa,ale,ked dam dole prachovku je tam taky piestik,ktore mozem vysunut malicko von a dnu,nie je nijako spojeny s pakou zatazoveho regulatora,ako potom moze regulator regulovat?
-hlavny brzdovy valec-pedal mi nepada k podlahe,ale pretrvava len problem vid.vyssie.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
máš blbě odvzdušněný zadky... musíš sundat třmeny a natočit je v podběhu tak, aby odvzdušňováky byly nejvyšším bodem..samozřejmě mezi destičky vraž nějakej kus železa, aby ti nevyjížděly pístky... uvidíš, kolik si měl na zadku vzduchu..
Re: Odstranenie abs
Honza diky za radu.Skusal som,ale nepomohlo:(.Pripajam zaroven aj dalsie info:
Na aute Fiat Coupe 1,8 sa spravilo nasledovne.
Strucne na zaciatok,na aute sa menili zadne kotuce,repasovali sa zadne strmene a davali nove platnicky dozadu a bowdeny rucnej.Po niekolkonasobnom odvzdusneni ma brzdovy pedal spociatku chod ako keby naprazdno a potom az zaberie,ale uz skoro nejde stlacit.Z dovodov nedostupnosti nahradnych dielov,ktore by mali byt potrebne k odvzdusneniu a z inych dovodov som sa rozhodol abs odstranit.Medzikudy trubiek boli nahradene ocelovymi,brzdy sa kompletne odvzdusnili aj so zatazovym regulatorom zatazenym,cize ked bolo auto na podperach,zadok bol zaveseny za ramena napravy.Tiez sa odvzdusnovalo bez zatazeneho regulatora.Bubliny uz nesli.
Brzdovy valec som kontroloval sposobom,ze,ked sa stlacal brz.pedal,pozeralo sa do nadobky,ci nedojde k tvorbe bublin,alebo rozhybani hladiny.K nicomu nedoslo.Pedal nepada k podlahe,len ma prazdny chod a az potom zaberie.Ked je motor vypnuty pedal je ako keby ok,ma mrtvy chod cca 1cm a potom je tvrdy,ale tak normalne.Pri vypnutom motore a napumpovani pedalu,pedal ztvrdne.Po zatiahnuti rucnej sa nic nezmeni.Po nastartovani sa objavi spominana vola naprazdno.
Zatazovy regulator som kontroloval vizualne hybe sa,ale piestik,ktory je tam pri tej pake sa vobec nehybe,ked sa stlaca pedal.
Dalsia kontrola bola-nastartovalo sa a prudko sa stlacil pedal a silno sa drzal.Otvoril sa odvzdusnovak vzadu a brzdovka tiekla(aj ked bol regulator zatazeny aj bez zataze).Odvzdusnovalo sa aj systemom,pomaly zatlacit brz.pedal a potom vzadu otvorit odvdusnovak,zavriet povolit pedal a znova.
Nikde nic netecie a nestraca sa kvapalina.Posilovac drzi podtlak.Po stlaceni brz.pedalu predne brzdy nepretocim tycou a zadne ano,ale to je asi vzhladom na nove osadenie.
Neviem,ci si to musi sadnut alebo co,predtym pred vymenou zadnych veci vsetko ok.
Diky za kazdu radu.
Na aute Fiat Coupe 1,8 sa spravilo nasledovne.
Strucne na zaciatok,na aute sa menili zadne kotuce,repasovali sa zadne strmene a davali nove platnicky dozadu a bowdeny rucnej.Po niekolkonasobnom odvzdusneni ma brzdovy pedal spociatku chod ako keby naprazdno a potom az zaberie,ale uz skoro nejde stlacit.Z dovodov nedostupnosti nahradnych dielov,ktore by mali byt potrebne k odvzdusneniu a z inych dovodov som sa rozhodol abs odstranit.Medzikudy trubiek boli nahradene ocelovymi,brzdy sa kompletne odvzdusnili aj so zatazovym regulatorom zatazenym,cize ked bolo auto na podperach,zadok bol zaveseny za ramena napravy.Tiez sa odvzdusnovalo bez zatazeneho regulatora.Bubliny uz nesli.
Brzdovy valec som kontroloval sposobom,ze,ked sa stlacal brz.pedal,pozeralo sa do nadobky,ci nedojde k tvorbe bublin,alebo rozhybani hladiny.K nicomu nedoslo.Pedal nepada k podlahe,len ma prazdny chod a az potom zaberie.Ked je motor vypnuty pedal je ako keby ok,ma mrtvy chod cca 1cm a potom je tvrdy,ale tak normalne.Pri vypnutom motore a napumpovani pedalu,pedal ztvrdne.Po zatiahnuti rucnej sa nic nezmeni.Po nastartovani sa objavi spominana vola naprazdno.
Zatazovy regulator som kontroloval vizualne hybe sa,ale piestik,ktory je tam pri tej pake sa vobec nehybe,ked sa stlaca pedal.
Dalsia kontrola bola-nastartovalo sa a prudko sa stlacil pedal a silno sa drzal.Otvoril sa odvzdusnovak vzadu a brzdovka tiekla(aj ked bol regulator zatazeny aj bez zataze).Odvzdusnovalo sa aj systemom,pomaly zatlacit brz.pedal a potom vzadu otvorit odvdusnovak,zavriet povolit pedal a znova.
Nikde nic netecie a nestraca sa kvapalina.Posilovac drzi podtlak.Po stlaceni brz.pedalu predne brzdy nepretocim tycou a zadne ano,ale to je asi vzhladom na nove osadenie.
Neviem,ci si to musi sadnut alebo co,predtym pred vymenou zadnych veci vsetko ok.
Diky za kazdu radu.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
kedze "brzdy" by mali byt zapojene "do kriza" ..tak by nemali ist pretacat zadne kola, ked predne uz stoja... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
mimochodem:) dneska sme diagnostikoval na mém coupe závadu ABS (z ničehonic při prvním jarním startu začla svítit kontrolka a mrcha nezhasla... auto celé roky stojí, občas najede 100km, občas 10000km/rok...)...
dneska sem chtěl na problé před STK přijít...
zvednul jsem auto a šel po čidlech - rozpojit v konektorech, proměřit za otáčení kola odpor a rozhodnout OK/KO.. 1 čidlo hodilo nesmyslnej odpor a s otáčením kola se nic neměnilo.., takže je KO
načež jsem nasednul na internet a čidlo objednal nové BOSCH... různí dodavatelé, různé ceny.. od 700 po 4000,- ten samej BOSCH 
dneska sem chtěl na problé před STK přijít...
zvednul jsem auto a šel po čidlech - rozpojit v konektorech, proměřit za otáčení kola odpor a rozhodnout OK/KO.. 1 čidlo hodilo nesmyslnej odpor a s otáčením kola se nic neměnilo.., takže je KO


Re: Odstranenie abs
A co z toho plyne? 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
že se čidla vyráběj
(ze zákona se musej ND udržovat 20let po skončení posledního auta...)
v prvním příspěvku yblo tvrzeno, že ne

v prvním příspěvku yblo tvrzeno, že ne

Re: Odstranenie abs
Ze zákona je 5 let...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranenie abs
Kane13 píše:Ze zákona je 5 let...
proč teda u nás jedem a udržujem linku na ND na starý krámy z počátku 90 let

Re: Odstranenie abs
Protože jste hodní, asi. Někteří výrobci vyrábí díly klidně 15-20 let, ale ze zákona je opravdu jen 5 po ukončení výroby.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor