Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
zdravim....koupil jsem trochu natunenou fabii s prednim a zabnim spoilerem a kridlem lec nemaji atest a z technicky me vykoply...nevite nekdo jestli se da nekde sehnat dodatecne nejaky atest abych to nemusel vse vyhodit hlavne to prilepeny kridlo...vyrobce neznam a nezjistim...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Bud vymenit za homologovany nebo budes mit porad problem
Audi Coupe Quattro
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
nahoď fotku..........mozna tady nekdo toho vyrobce pozna a poradi .....
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
vyrob na to Ecko v kruzku ..a je po probleme..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Ecko v krouzku nepomuze....nejde mi pridat fotka..
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
bez fotek je to o ničem, to ti tady nikdo neporadí
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Éčko v kroužku sakra pomůže. Jen ho tam nesmí domalovat pětiletý dítě fixkou
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
jako važně? dal bych aspoň 200 000 flastr za o palec věčí kolo a šroubovanej polorám
http://auto.idnes.cz/silnicni-zakon-aut ... servis_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.idnes.cz/silnicni-zakon-aut ... servis_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;
Naopak motoristé mohou za nepovolené úpravy, jako jsou úprava brzdového systému na sportovní provedení, montáž sportovních ochranných rámů, aerodynamických křídel či zabarvení skel, dostat pokutu až 50 tisíc korun
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
A hádaj prečo tak urobili
Lebo každý si to vysvetloval po svojom, presne tak ako to jemu samotnému vyhovovalo
Doplatia na to ludia čo vedia urobiť perfektnú robotu
spoon: akýkolvek rám nemá v aute čo hladať, v prípade nehody ťa bez prilby neochráni ale zabije. V rakúsku dostaneš pokutu kludne za to že máš v kombíku naloženú batožinu a nemáš cez to natiahnuté plato, kedy sa z týchto predmetov v prípade nehody stávajú "zbrane" lietajúce po aute. http://www.topspeed.sk/chystate-sa-na-l ... uta-/11926" onclick="window.open(this.href);return false;
No a kolesá - ved sú firmy ktoré vedia vydať certifikát na kolesá. Samozrejme len tie ktoré boli schválené, ale nikto nech nečaká že budú schválené 18" na Feliciu
Lebo každý si to vysvetloval po svojom, presne tak ako to jemu samotnému vyhovovalo
Doplatia na to ludia čo vedia urobiť perfektnú robotu
spoon: akýkolvek rám nemá v aute čo hladať, v prípade nehody ťa bez prilby neochráni ale zabije. V rakúsku dostaneš pokutu kludne za to že máš v kombíku naloženú batožinu a nemáš cez to natiahnuté plato, kedy sa z týchto predmetov v prípade nehody stávajú "zbrane" lietajúce po aute. http://www.topspeed.sk/chystate-sa-na-l ... uta-/11926" onclick="window.open(this.href);return false;
No a kolesá - ved sú firmy ktoré vedia vydať certifikát na kolesá. Samozrejme len tie ktoré boli schválené, ale nikto nech nečaká že budú schválené 18" na Feliciu
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
toto by ma zaujimalo, ako take "sportovni provedeni" ma vyzerat, pripadne nema vyzerat.Naopak motoristé mohou za nepovolené úpravy, jako jsou úprava brzdového systému na sportovní provedení, montáž sportovních ochranných rámů, aerodynamických křídel či zabarvení skel, dostat pokutu až 50 tisíc korun
ma sa jednat o viacpiestikovy brzdic .. alebo na brzdocah (niekde/kdekolvek) musi byt napis SPORT
aby sa teda jednalo o "nepovolenu upravu" ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Stačí že si tam niekto dá iné brzdy, ktoré priamo nepasujú na tehlice a rieši to pomocou adaptérov.
Tu asi každý pochopí že technik na STK sa pod toto dobrovoľne nepodpíše a ani ma neprekvapuje že chcú dávať za to pokutu
Tu asi každý pochopí že technik na STK sa pod toto dobrovoľne nepodpíše a ani ma neprekvapuje že chcú dávať za to pokutu
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Adaptéry se používají na spoustě aut aji u sériových brzd
S těma brzdama je to děsná hovadina, protože ouřada nikde nemá šanci zjsitit co na to auto sériově patří.
Tam jde jenom prostě o to, že když bude servis měnit sériové, za něco úplně jiného, tak ti musí dát podepsat ten papír, aby byli z obliga, toť vše.
Na druhou stranu, jak může servis vědět, jestli to náhodou nejsou příplatkové brzdy z téhož modelu, které sis někde dokoupil, že jo....
S těma brzdama je to děsná hovadina, protože ouřada nikde nemá šanci zjsitit co na to auto sériově patří.
Tam jde jenom prostě o to, že když bude servis měnit sériové, za něco úplně jiného, tak ti musí dát podepsat ten papír, aby byli z obliga, toť vše.
Na druhou stranu, jak může servis vědět, jestli to náhodou nejsou příplatkové brzdy z téhož modelu, které sis někde dokoupil, že jo....
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Bohužel,každá akce vyvolá reakci. Spadnou tam pak samozřejmě všichni.
Na druhou stranu,pořád je tu Dekra a možnost si je nechat legalizovat. Cca před 5lety mne vyhodil s corollou za 330mm big brake kit XYZ. Tak jsem ho prodal,koupil brzdy z gt4 st205 -313mm našrouboval bolt on a i když je na třmenech napsáno celica tak to u toho samého prošlo.
Aspon jedno sem hod,které to má v sérii.LiberaleMiguel píše:Adaptéry se používají na spoustě aut aji u sériových brzd
Oni budou,ty ne. Jde o to komu ji přišít.LiberaleMiguel píše:tak ti musí dát podepsat ten papír, aby byli z obliga,
Na druhou stranu,pořád je tu Dekra a možnost si je nechat legalizovat. Cca před 5lety mne vyhodil s corollou za 330mm big brake kit XYZ. Tak jsem ho prodal,koupil brzdy z gt4 st205 -313mm našrouboval bolt on a i když je na třmenech napsáno celica tak to u toho samého prošlo.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
stará Cupra, třeba. Spousta Porsche má adaptéry, Audi RS6 s 8 pístkam, totéž Galardo. starší Audi S8
V dnešní době se drtivá většina Brembo produkce dělá s radiálním uchycením
V dnešní době se drtivá většina Brembo produkce dělá s radiálním uchycením
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Mne je fuk či má alebo nemá nejaké auto adaptéry na brzdách z výroby, ich zaujíma to aby do brzd nikto nešpáral lebo skrátka bezpečnosť
Zbytočne sa tu hádaš, dohadovať sa budeš musieť na STK, nie tu na fore - tu ti STK nikto nedá.
Ja som trebárs kúpil auto z CZ a hned bolo citiť že to divne brzdí, taký gumový efekt pri brzdení. Neustále popiskavali platničky...
Zhodil som to a toto bol problém. Sa pýtam či ten čo to montoval bol na hlavu, jednoducho to človek čo sa rozumie na auto nedá. Brzdy boli pritom nové - nedávno menené (kotúče skoro nezodraté). Bol objednaný set podla katalogu, ale ved si to hádam zmeriam. Nie jedno auto ponúka viacej variant trebárs len platničiek podla toho aký brzdový systém je na aute, bárs je zhodný priemer kotúčov. V mojom prípade boli nahodené kotúče 277mm niesto 294mm. Niekto dokáže doyebať brzdy aj ked na nich nič neupravuje a nieto že by tam riešil úpravy
Zbytočne sa tu hádaš, dohadovať sa budeš musieť na STK, nie tu na fore - tu ti STK nikto nedá.
Ja som trebárs kúpil auto z CZ a hned bolo citiť že to divne brzdí, taký gumový efekt pri brzdení. Neustále popiskavali platničky...
Zhodil som to a toto bol problém. Sa pýtam či ten čo to montoval bol na hlavu, jednoducho to človek čo sa rozumie na auto nedá. Brzdy boli pritom nové - nedávno menené (kotúče skoro nezodraté). Bol objednaný set podla katalogu, ale ved si to hádam zmeriam. Nie jedno auto ponúka viacej variant trebárs len platničiek podla toho aký brzdový systém je na aute, bárs je zhodný priemer kotúčov. V mojom prípade boli nahodené kotúče 277mm niesto 294mm. Niekto dokáže doyebať brzdy aj ked na nich nič neupravuje a nieto že by tam riešil úpravy
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
to je tak, když to montuje slepej nohama....
svět dospělých je pro mne záhadou......
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Ano Michale,to jsou naprosto běžné daily car. Myslíš, že policajti jsou takoví kreténi co nepoznají, že brembo co máš na autě tam nepatří, že je to korejská prémiová výbava. Navíc oni prostě mají právo odebrat na místě OTP nebo vzít na STK. Co vím tak v Praze už čeká 50ks testerů pevných částic a chystá se "hon na čarodějnice " Druhá věc je nehoda a pojišťovna a třetí pravidelná STK. Nemá smysl se tu dohadovat. Jde to na ruku výrobcům aut,dílů a taky Dekre.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Mne by zajímalo, jak to budou řešit u "vzácnějších či raritních aut-nevím jak to nazvat". Třeba u mé corolly compresor je spoustu jiných věcí, oproti sérii co tam domontovávali v Kolíně v TTE. Např. výztuhy podvozku, sportovní podvozek, a dalších x věcí. Co když mne vyhodí s tím, že to tam nemá co dělat. Jak jim to dokážu?
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.
Peugeot 106 37Kw.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Libore zase čteš jenom to co se ti hodí, aby jsi ze mě mohl dělat blbce..... Takže raději drž hubu a nevyjadřuj se vůbec
Eon: Tak jestli je to nějaký ofiko úpravce, tak ti, v tom horším případě, prostě vystaví potvrzení a cajk U nás tohle řešili kluci s Coupe, co mají vyšší křídlo(jako třeba Evo), které bylo za příplatek, ale policajti je za to i tak někdy prudí. Paradoxně se to vyřešilo tak, že se sehnal TUV certifikát k tomu a nechali si i ty origo křídla dopsat bylo to levnější než paltit vyjádření výrobce
Eon: Tak jestli je to nějaký ofiko úpravce, tak ti, v tom horším případě, prostě vystaví potvrzení a cajk U nás tohle řešili kluci s Coupe, co mají vyšší křídlo(jako třeba Evo), které bylo za příplatek, ale policajti je za to i tak někdy prudí. Paradoxně se to vyřešilo tak, že se sehnal TUV certifikát k tomu a nechali si i ty origo křídla dopsat bylo to levnější než paltit vyjádření výrobce
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
toho ze sebe děláš celý život sám.LiberaleMiguel píše:Libore zase čteš jenom to co se ti hodí, aby jsi ze mě mohl dělat blbce.....
eon : máš jednu ze 600 kusů a tato přestavba byla schválena výrobcem. Existuje ke každému vozu v návaznosti na ViN kompletní dokumentace i s kódy dílů. Ty se ničeho bát nemusíš.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
to jestli mě přidělanej rám v zadní části či chassi auta štrejchne do palice při havárce můžem jen bezhlavě polemizovat...
ať se de diktátorská evropa v čele s českem bodnout
samozdřejmě pozerum s čínskejma bigbrake kitama aby se jim vyplnily ty dvacetipalcový fake ráfky taky děkuju... kudlu jim do zad
ať se de diktátorská evropa v čele s českem bodnout
samozdřejmě pozerum s čínskejma bigbrake kitama aby se jim vyplnily ty dvacetipalcový fake ráfky taky děkuju... kudlu jim do zad
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Jsem celkem dlouho mimo cr, ale ja myslel ze half cage se tam muze pokud je v TP zapsano ze auto je pouze dvoumistny a pokud se ram dobre obali, nemyslim ze je velka sance aby to cloveka trefilo do hlavy. Kdyz bude ram kvalitni a ram ho jebne pres hlavu, tak by to bez ramu nebylo o moc lepsi si myslim. Alespon tady je half cage celkem v pohode a ja osobne jsem zatim nemel nejemensi problem s mym autem. Jakmile to neni nejaka kravina, tak kazdej policajt privre oko i kdyz je toho pulka nelegalni
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
...presne nieco v podobnom duchu si o tom celom myslim aj ja...spoon píše:to jestli mě přidělanej rám v zadní části či chassi auta štrejchne do palice při havárce můžem jen bezhlavě polemizovat...
ať se de diktátorská evropa v čele s českem bodnout
samozdřejmě pozerum s čínskejma bigbrake kitama aby se jim vyplnily ty dvacetipalcový fake ráfky taky děkuju... kudlu jim do zad
...este ze ja zijem v inej bananovej republike...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Každá akce vyvolá reakci. Pokud otevřu portál tuning fora a nam v prvních třech příspěvcích na mne kouká článek o tom jak odstranit DPF asi nemá cenu komentovat. http://tuning-forum.org/viewtopic.php?t=115977&f=82" onclick="window.open(this.href);return false; de facto je to nabádání k protizákonnému jednání a s uveřejnováním takových článků by mohl mít majitel fora problém. Hlavně když tečou peníze z reklamy. A pan Pufko už to předpovídal před 3 roky.
Dokud se DPF odstranovalo v tichosti a po forech se radilo jak na to,bylo to cajk,ale dneska existuje desítky firem co si z toho udělalo oficiální byznys. Tak dlouho se obcházela technická a tunili 30leté vraky silikonem a laminátem až se auta na STK kontrolují dnešním způsobem. Tak dlouho arménský čurák prudí pražskou městskou policii,až se bez kamery ani nehnou,o jejich pohybu je dispečink informován o poloze osobního gps a tam kde nad přestupkem špatného parkování mávli rukou,dnes ocenují rovnou litrem bez diskuze. Takže jen tak dál.pufko píše:Ak dnes na SK neriešiš STK cez známeho tak s autom, ktoré má vykuchaný DPF máš problém a je to len otázka času kedy to bude problém aj cez známeho. STK je slušný biznis nielen pre technikov, ale hlavne pre majitela, a ten tam nepotrebuje chumajov, ktorý za úplatok budú púšťať hociaké auto a majitel príde o licenciu prevádzkovať STK
Poznám takého čo mal stanicu KO (Kontrola originality) a kvôli "čachrom" prišiel o licenciu a dnes je rád že halu na ktorú mal úver môže využivať na lepenie autoskiel (že o nu neprišiel), ale kšeft je preč
LiberaleMiguel2 -> Už to chápeš ako sa veci majú ? Myslíš že v CZ to pôjde donekonečna ? Neboj, daj tomu pár rokov a budeš vidieť že aj STK bude problém a to je kamarátska rada, nemám nič proti tebe a ani tvojmu projektu (až na to že ten setup nedáva zmysel)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Eon - no bez problému tvoja Corolla asi nebude, bárs to robila certifikovaná firma a verím že sa im mnohé veci nebudú zdáť bárs budeš mať na to papier
A takých áut behá dosť, kde sú vykonané nejaké úpravy renomovaným úpravcom ako napríklad ABT, MTM, Brabus, Hamann... - vždy budú mať problém hlavne tie staršie autá, nad nejakým 5 ročným Porsche od Gemballa sa moc vzrušovať nebudú.
K tomu "polorámu" - kto si dá do TP zmeniť že auto ostalo dvojmiestne? Nikto... Také argumenty že keby to bolo vhodne obalené neobstoja, lebo to vhodne obalené by si každý vysvetlil tak ako by mu to vyhovovalo.
To je niečo ako folie na predné bočné okná - keby dovolili na SK folie aj na predné bočné okná s tým že podmienka by bola že môžu pohltiť maximálne 20% svetla tak 80% ludí by si dávalo bez tak tmavšie - kludne najtmavšie. Však majú na to papier - to len tak tmavo vyzerajú
Preto to speje tam kam to speje
A takých áut behá dosť, kde sú vykonané nejaké úpravy renomovaným úpravcom ako napríklad ABT, MTM, Brabus, Hamann... - vždy budú mať problém hlavne tie staršie autá, nad nejakým 5 ročným Porsche od Gemballa sa moc vzrušovať nebudú.
K tomu "polorámu" - kto si dá do TP zmeniť že auto ostalo dvojmiestne? Nikto... Také argumenty že keby to bolo vhodne obalené neobstoja, lebo to vhodne obalené by si každý vysvetlil tak ako by mu to vyhovovalo.
To je niečo ako folie na predné bočné okná - keby dovolili na SK folie aj na predné bočné okná s tým že podmienka by bola že môžu pohltiť maximálne 20% svetla tak 80% ludí by si dávalo bez tak tmavšie - kludne najtmavšie. Však majú na to papier - to len tak tmavo vyzerajú
Preto to speje tam kam to speje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Pufko,eon má tuhle corollu http://www.auto.cz/toyota-corolla-ts-co ... olla-16406" onclick="window.open(this.href);return false; sice to dodělávalo TTE,ale prodávala oficiálně toyota i u nás. Cenovka tehdy byla lehce pod 900000 a vyrobeno bylo pouze 600ks. Když s ní přijede do toyoty bez problémů dohledáš všechny díly.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
To ano, ale prídeš na STK a toto je čo? "Tam to" sa tam kde zobralo?
Neverím že to pôjde bez problému po tom čo sa chystá
Hlavne myslím tie výztuhy na podvozku o ktorých písal vyššie.
Má to origo, ale nikto tomu nebude veriť, budú ho brať ako tuningáča čo na auto nacápal veci čo tam nemajú byť.
Jeden den zabiješ na STK, potom sa budeš naťahovať dva týždne s Toyotou až dostaneš nejaký úradný dokument od importéra (pochybujem že by to bolo na počkanie) čo bude vravieť že to auto je vlastne "seriové" a ked prídeš potom zasa na STK, tak si nájdu niečo čo trebárs údajne aj tak prekáža a budú sa dohadovať či to je možné pustiť, alebo nie
Ja si to viem živo predstaviť že sa také niečo môže stať, zvlášť ked idú polovať aj na také veci ako zapísaný rozmer diskov
Trebárs nedávno sa jeden chalan na SK Subaru klube sťažoval že ho vyhodil s STI-čkom z STK za origo velké krídlo, tak musel naklusať a vybaviť si papier že to je originály diel a auto sa s ním normálne predávalo
Neverím že to pôjde bez problému po tom čo sa chystá
Hlavne myslím tie výztuhy na podvozku o ktorých písal vyššie.
Má to origo, ale nikto tomu nebude veriť, budú ho brať ako tuningáča čo na auto nacápal veci čo tam nemajú byť.
Jeden den zabiješ na STK, potom sa budeš naťahovať dva týždne s Toyotou až dostaneš nejaký úradný dokument od importéra (pochybujem že by to bolo na počkanie) čo bude vravieť že to auto je vlastne "seriové" a ked prídeš potom zasa na STK, tak si nájdu niečo čo trebárs údajne aj tak prekáža a budú sa dohadovať či to je možné pustiť, alebo nie
Ja si to viem živo predstaviť že sa také niečo môže stať, zvlášť ked idú polovať aj na také veci ako zapísaný rozmer diskov
Trebárs nedávno sa jeden chalan na SK Subaru klube sťažoval že ho vyhodil s STI-čkom z STK za origo velké krídlo, tak musel naklusať a vybaviť si papier že to je originály diel a auto sa s ním normálne predávalo
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Ano, mám to co postl Libor. Mám na autě dva štítky, jeden klasický VIN a druhý VIN předpokládám právě od TTE. No, Libore, nejsem si jistý, tady u nás v Toyotě jsou úplní ... . U nich mi nebyli schopni najít nic. Ale taky si myslím, že by neměl být problém. Když jsem ještě tady:http://japan-parts.eu/?vin=SB1KY20E30E011364&cars=ok tak si to myslí, že mám jen obyč TS.
Edit: ještě teda když jsem si přečetl ten článek, tak mám jiný výkon, 173Kw jsem zatím nikde neviděl. Navíc, nevím, jestli je to foto jen ilustrační, ale mám jiný zadní nárazník a výfuky na obou stranách. (Vše oem TTE). Ta fotka mi přijde jako nějáký bastl obyč TSa. Auto je z Německa.
Edit: ještě teda když jsem si přečetl ten článek, tak mám jiný výkon, 173Kw jsem zatím nikde neviděl. Navíc, nevím, jestli je to foto jen ilustrační, ale mám jiný zadní nárazník a výfuky na obou stranách. (Vše oem TTE). Ta fotka mi přijde jako nějáký bastl obyč TSa. Auto je z Německa.
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.
Peugeot 106 37Kw.
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Klasický VIN dekodér, resp. Toyota EPC ti nic neukážou. TTE upravovalo auta, které nejdřív vznikly jako běžný TS model - a ten ti právě ukáže EPC.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Beaver: Jasné, já to chápu, ale tohle je přesně to co píše Pufko. Dokazuj to nějákýmu technikovi na STK. (Tím neříkám, že bych očekával v mém přípádě nějáký problém). Jen prostě bych chtěl vidět, jak to u podobných aut budou dělat.
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.
Peugeot 106 37Kw.