Společností se snad největší tradicí v oblasti tuningu vozů Ferrari je německý Koenig Specials. Od června 2005 začíná nabízet pro vůz F430 (a také i pro Lamborghini Gallardo) Bi-turbo conversion kit.
Koenig Specials prozatím nesdělili zda budou nabízet i nějaké další úpravy (před dvojitý dotaz), proto nechme se překvapit.
Nenechte se zmást obrázky, kde je kit prezentován na motoru z F 360M. Tisková zpráva skutečně hovoří o F430.
A nyní k novým výkonům!
FERRARI F430 Koenig
Výkon max. 514 kw / 700 hp / 780 NM
FERRARI F430
Výkon max. 360,4 kw / 490 hp / 465 NM
ty voe 200 koni navic vazne husty, kolik to bude stat nevis? aby to nebyla pulka porizovaci ceny toho ferrari
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
complete engine conversion with 2 turbo-chargers (KKK), turbo-manifolds reduced compression, special turbo-pistons, 2 intercoolers, changed exhaust-system, modified motronic, special air flow-meters, including dissassembling and assembling of the engine.
incl. Plexi-hood with Naca-inlet and drilled racing rear-grid for engine cooling
€ 49.000,–
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
mr.modena píše:complete engine conversion with 2 turbo-chargers (KKK), turbo-manifolds reduced compression, special turbo-pistons, 2 intercoolers, changed exhaust-system, modified motronic, special air flow-meters, including dissassembling and assembling of the engine.
incl. Plexi-hood with Naca-inlet and drilled racing rear-grid for engine cooling € 49.000,–
heh
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
mr.modena píše:complete engine conversion with 2 turbo-chargers (KKK), turbo-manifolds reduced compression, special turbo-pistons, 2 intercoolers, changed exhaust-system, modified motronic, special air flow-meters, including dissassembling and assembling of the engine.
incl. Plexi-hood with Naca-inlet and drilled racing rear-grid for engine cooling € 49.000,–
Tak to je fakt hukot ty úpravy mají asi o 600 koní víc než můj mázlik.
Jó vyhrát , tak tu evropskou lotynku (2,5mld/kč). to bych si snad nechal postavit i svůj vlastní okruch, abych se trochu projel.
Skala píše:ty jo,co to j za turba co daj 200 koni???kazdopadne je to lahudka,nechal bych si libit 700 konovy F430,i kdyz stastnej bych byl i za to,,seriovy,,
Turba obyčejný, ale na tom objemu a počtu válců se to musí projevit nějak výrazněji. Teď je otázka za jak dlouho po namontování toho kitu motor odkráčí na ložiskách nebo ho postihne jiná kalamitka.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Skala píše:ty jo,co to j za turba co daj 200 koni???kazdopadne je to lahudka,nechal bych si libit 700 konovy F430,i kdyz stastnej bych byl i za to,,seriovy,,
Turba obyčejný, ale na tom objemu a počtu válců se to musí projevit nějak výrazněji. Teď je otázka za jak dlouho po namontování toho kitu motor odkráčí na ložiskách nebo ho postihne jiná kalamitka.
No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/
Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Lidi ktery si tohle nechaj stavet to nemaj na normalni jezdeni ale tahaj to na pronajaty nebo vlastni okruhy a s partickou pratel si udelaj zavodni vikend.
Neumim si predstavit jezdit po Praze v zacpe s 8smiset konovou raketou
Maya_Man píše:Lidi ktery si tohle nechaj stavet to nemaj na normalni jezdeni ale tahaj to na pronajaty nebo vlastni okruhy a s partickou pratel si udelaj zavodni vikend.
Neumim si predstavit jezdit po Praze v zacpe s 8smiset konovou raketou
Není to tak nepředstavitelný, stačí si počkat až pojede skrz Prahu Karel se Suprou na nějakej sraz si zasprintovat
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
v zahraničí se pořádá pro vlastníky těchle aut plno akcí, jak na okruzích tak normálních výjezdů, takže prostoru pro bezpečné prohnání auta je více než dost. Třeba teď od příštího čtvrtka je na Nürburgringu mega akce od Ferrari (a já musím sedět doma ). Navíc většinou nikdy není problém se pro obyčejného člověka dostat až do paddocku ke strojům.
To jen my v ČR si pořád musíme hrát na VIP (i když chápu ten strach o auta, ale když to jde v zahraničí a s mnohem dražšíma autama....to je asi o všeobecné kultuře). Kromě mostecké ligy výjimečných a účastí superaut na tuning srazech (kde když se ukážou tak někteří skřípou zubama) tady "chcíp pes". Ale možná se mýlím a nemám ty správné info.....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Ja presne vim Modeno cim to je ze u nas se k autum vetsinou nepousti.
Sme narod zavistivcu at se ti to libi nebo ne, staci se projit po parkovistich , poskrabanej lak zrcatko urazeny atd, samozrejme ze v padocku by si to asi nikdo nedovolil ale ty lidi takhle az moc hluboce nepremejslej proste si reknou ze sme v globalu zavistivci tak nam zatrhnou pristup.
U nas samozrejme probiha vicero akci ale vetsinou je to soukromeho charakteru.
Schválně by mě zajímalo co by stál součet cen jednotlivých komponentů - je to brutálně předražené! Jinak teoreticky 40% nárůst výkonu zas není tak moc i když tyhle rakety už jsou z fabriky polaďené dost a přesto mají rezervy
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
CCCO 1.8T píše:Schválně by mě zajímalo co by stál součet cen jednotlivých komponentů - je to brutálně předražené! Jinak teoreticky 40% nárůst výkonu zas není tak moc i když tyhle rakety už jsou z fabriky polaďené dost a přesto mají rezervy
taky musí z něčeho žít (při frekvenci takových úprav)
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou
Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou
Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou
Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
Treba by mu v servisu zatim pujcili jiny,nez tohle opravej:o)
No jo no, GO u ochcavky vyjde asi na tolik jako na tohle ferrarko predni sklo
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/
Skala píše:No urcite se tim zivotnost snizi,ale myslim,ze ten kdo ma na takovy ferrari,tak ho par deitek tisic za loziska,nebo par stovek tisic za GO stvat nebudou
Myslim, ze spis nastve ze to auto bude minimalne mesic nepojizdne a budou s tim starosti. Prece jenom je to trochu jine nez udelat GO u Ochcavky.
no vzhledem k tomu, že to nebude asi určitě jediný auto/Ferrari majitele, bych si stím nedělal takovou hlavu
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<