Závodní olejová vana ???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Závodní olejová vana ???

Příspěvek od MarauderZ28 »

Nemáte někdo zkušenosti se závodníma olejovejma vanama ? Jelikož jí mám prostřílenou jak řešeto tak nějakou potřebuju, každopádně má cenu za ní vyhodit 7500,- nebo by stačilo upravit tu stávájící - problém je ten, že jako netuším tu výhodu tý závodní vs origo (krom většího objemu pro olej náplň ...)

Origo

Obrázek

Canton

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

a když už jsem v tom ptaní co si myslíte o el. vodních pumpách v US to dost často používaj místo "mechanickejch" je to hrozně jednoduchý, vyndaj se střeva z tý originální + náhon a vloží se do ní tohle + připojej kabely ....

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

k té vaně, asi to víš líp, ale já myslím, že závodní vana bude mít spíš menší objem pro olej než normální.
šlodovácký sotěžáky dokonce nemělí olej ve vaně vůbec.

a teoreticky o těch čerpadlech, nevím na jakých autech to v USA používaj, ale obecně nemají moc "brusy" spíš velkoobjemový motor, který 6000 ot/min v životě neviděl.
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Bohacek: Tak to byly asi motory dry-sump ne? :)

Zavodni olejove vany maji vyhodu krome vice objemu napr. ze je vevnitr lepe vymyslena proti prelevani - pumpa mene nasava vzduch treba pri bocnim pretizeni.

Vodni pumpa si myslim ze vrati zpatky par ubranych koniku, stajne jako vymena klasicke vrtulky na chladic pohanene klinakem za elektrickou saharu.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

a teoreticky o těch čerpadlech, nevím na jakých autech to v USA používaj, ale obecně nemají moc "brusy" spíš velkoobjemový motor, který 6000 ot/min v životě neviděl.

co maj otáčky společný s vodní pumpou ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
i.m.a.c
Příspěvky: 428
Registrován: 22 čer 2004 17:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od i.m.a.c »

blbej dotaz na co je dobra zavodni olejova vana???
only Hyundai Sonata GLS 2.0i/140PS

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

aby se nestalo tohle

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Tolik pistu vedle sebe :lol:
Pro me Japonce to vypada fakt neprirozene :D

Cim vice otacek, tim vice vodni pumpa cerpa vodu. Proto se treba pri prekopavani motoru na vyssi otacky pouziva vetsi kolo, aby zbytecne necerpala moc... Kdyz vodni pumpa cerpa vic nez by mela tak vznikaji zbytecne bublinky v chladici soustave a snizuje se tak chladici schopnost.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno, ale to je hlavně záležitost převodu ne ? Já teda nevím jak u Japonskejch aut při zvýšení výkonu, ale třeba já když zvedám výkon tak otáčky zůstávaj furt skoro stejný ... Každopádně tady kolo zmenšovat nejde, neb náhon není řemenem, ale ozubeným kolem z vačky proto asi není moc možností a řešej to tou elektrikou dokonce píšou, že to má větší životnost jak mechanická - no nevím teda :o) ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Jojo rychlost je zalezitost prevodu... Ale prave z to duvodu ze kdyz potrebuji snizit vykon pumpy, tak musi dat vetsi kolo aby se mene tocilo. Tim ale pokledne funkcnost pri nizsich otackach, takze se to resi elektrickou.
A tim, ze bude elektricka tak ulehcis praci motoru :)
Zrovna dneska jsem videl elektrickou vodni pumpu na http://www.isa-racing.de/2005/Start.htm
Jsem se s tim popral pomoci slovniku, skoda ze neumim nemecky :(

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

fuj němčina
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

můžeš mi říct proč zasíráš post něčím totálně OT ? nesnáším němčinu jako řeč - nic mi to neříká ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
evo500
Příspěvky: 132
Registrován: 05 dub 2004 18:45
Bydliště: Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo500 »

Ja jsem na svuj 2.0T zvoli Racing Oil-pan od firmy Moroso.
Obrázek

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jj Moroso je taky gut firma mám od ní kabely ke svícím
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

si myslim ze el. olejovy cerpadlo a vodni pumpa je dobra, pumpuje a cerpa nezavisle na otackach motoru, takaze to lip - konstantne chladi i maze a energii pro pohyb si sice nevezme z kliky ale z alternatoru ale asi min energie, treba kamaradovi se zasekl nahon olejove pumpy od vacky a trochu se mu promichal vnitrek motoru

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

ono je totiž otázka zda vyhazovat peníze za spešl vanu když navařit do ní přepážky, případně zvětšit objem není žádnej problém ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

MarauderZ28 píše: co maj otáčky společný s vodní pumpou ?
čím víc otáček, tím víc pracovních cyklů a tím více tepla....
tak asi tak

jinak promiň, ale v motorech, co mám já je vodní pumpa hnaná rozvoďákem, takže proto jsem psal teoreticky
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to je to samý jako u mě, jen u mě to jde vnitřkem a náhon je ozubenejma kolama ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“