Silentbloky POWERFLEX
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Silentbloky POWERFLEX
Potreboval bych poradit kde bych mohl sehnat tyto silentbloky od firmy POWERFLEX.Vim ze je ma i v nabidce DM ale tam je me dodaji az za tri tydny a to jeste jestli, ja bych je potreboval sehnat co nejdriv nevite kde?
Diky Nio
Diky Nio
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vozí se to z Anglie - drahý jako prase pochybuju, že bude mít někdo skladem navíc když ani nenapíšeš na jaký auto ... Pokud budou dělat na Tvoje auto doporučuju americký Hyperflex
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Plná sada je za 8774,- a zahrnuje to gumy do předních ramen, gumy stabilizátoru a gumy zadní nápravy. Samotná sada jen na čumák je za 6266,-Krosmen píše:a co takhle třeba na pumu 97´????Vim že dělaj ale za kolik bys to měl ty....Beaver píše:Chtělo by to tu značku auta, můžu pak mrknout do katalogu.![]()

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, tak Baever uz me predbehl...
Takze ja jenom upresnim pro nedockavce a vsechny co potrebuji mit dily na druhy den.
V pripade powerflexu, se to opravdu objednava z anglie... jelikoz se jedna o firmu, ktera ma nemaly sortiment, tak i jako oficialni dovozci nedrzime nic skladem. Dodaci lhuta je vetsinou 2-3 tydny od zavazne objednavky. Pouze v pripade ze ma powerflex zbozi skladem - 90%). V opacnem pripade je to cca 3-6 tydnu (jelikoz se to musi nechat vyrobit).
A jak rika Gusto, vyplati se pockat.
Nechtel bych tu nejak hajit autodoplnky neo jine firmy, ale i oni objednavaji od vyrobcu (pripadne prostredniku) a nekdy se proste stane ze to vyrobce nema a musi se na to cekat. Samozrejme jestli maji autodoplnky potom tisice vymluv a slibuji nemozne, to uz je jina vec.
Takze ja jenom upresnim pro nedockavce a vsechny co potrebuji mit dily na druhy den.
V pripade powerflexu, se to opravdu objednava z anglie... jelikoz se jedna o firmu, ktera ma nemaly sortiment, tak i jako oficialni dovozci nedrzime nic skladem. Dodaci lhuta je vetsinou 2-3 tydny od zavazne objednavky. Pouze v pripade ze ma powerflex zbozi skladem - 90%). V opacnem pripade je to cca 3-6 tydnu (jelikoz se to musi nechat vyrobit).
A jak rika Gusto, vyplati se pockat.
Nechtel bych tu nejak hajit autodoplnky neo jine firmy, ale i oni objednavaji od vyrobcu (pripadne prostredniku) a nekdy se proste stane ze to vyrobce nema a musi se na to cekat. Samozrejme jestli maji autodoplnky potom tisice vymluv a slibuji nemozne, to uz je jina vec.
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
Viz Marauder... cílem u sportovního auta je udělat jeho kastli a související komponenty tak tuhý, jak to jenom jde, aby řízení bylo co nejpřesnější. Dobře to poznáš když máš silentbloky v ramenech vytahaný a zlikvidovaný, auto si jede kam chce i když vůle v řízení nemáš žádný. U některých závodních aut bys nenašel silentblok vůbec, místo toho tam je natvrdo kloub.Tommy-cupra píše:ted se mi nesmejte jo,nejsou moc odbornik na tyhle technicky veci,ale k cemu jsou dobry ty sportovni silentbloky,diky moc
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
ak sa nemylim tak sa to vola UNIBALLBeaver píše:Viz Marauder... cílem u sportovního auta je udělat jeho kastli a související komponenty tak tuhý, jak to jenom jde, aby řízení bylo co nejpřesnější. Dobře to poznáš když máš silentbloky v ramenech vytahaný a zlikvidovaný, auto si jede kam chce i když vůle v řízení nemáš žádný. U některých závodních aut bys nenašel silentblok vůbec, místo toho tam je natvrdo kloub.Tommy-cupra píše:ted se mi nesmejte jo,nejsou moc odbornik na tyhle technicky veci,ale k cemu jsou dobry ty sportovni silentbloky,diky moc
a vraj to nieje prilis vhodne do premavky, len na krasny hladky okruh...
to lander:to je super..ale upřímně mi pověz(bez vedlejších úmyslů)jestli je opravdu využiješ a jezdíš s tím takovou střelbu na co jsou vlastně dělaný...vyjma racing car.myslím si osobně ,že jde spíše o pocit(tuning car)protože asi nikdo s autem v kterým má nějaký ty drobný nelítá hranu.toť muj názor.
a podle tvých příspěvků si už sám o sobě hard core
))
ps:už to mydlíš někde s tím swifťákem???byl jsem ted juknouk na pačejov(mmčr sprintrally)a fiala ho zase po čase vytáhl.no má to v tom Á-čku a je to mazec..ale nedojel na závadu.
a podle tvých příspěvků si už sám o sobě hard core

ps:už to mydlíš někde s tím swifťákem???byl jsem ted juknouk na pačejov(mmčr sprintrally)a fiala ho zase po čase vytáhl.no má to v tom Á-čku a je to mazec..ale nedojel na závadu.
vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA
opel warriors pilsen [/img]
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA

No nepočítám-li Swifta, kde je opravdu využiji a kde to byla nutnost, tak u MR2ky to bylo hodně poznat oproti sérii, auto se hodně přitvrdilo a zpřesnilo řízení. A jestli to u ni využiji? Věřím, že jednou ji dostavím do takového stavu, že naložím sliky a přijedu do brna na okruh zajet si nový osobní rekord. Zatím jsem na 2:52
)) Jen potřebuji dodat elektroniku, čtyřklapkové sání a lepší stabilizátory.
Co se týká Swifta, tak s ním jezdím o sto šest. Naposledy jsem byl na závodě Orlického sprintu ve Výprachticích, kopec 1100m, technická trať, perfektní divácká kulisa. První závodní jízdu se mi podařilo vyhrát a poprvé porazit jednoho člověka s kitovou felicií, kterého v kategorii nikdo ještě nepojel. Ve druhé jízdě se zrychlil (startoval se zahřátým autem hned jako první, neboť byl dán na něj jedním závodníkem protest na objem a tak musel zhazovat vanu (absurdní, když má 13tka pojela jeho 14tku
)) ). Já jsem se také zrychlil, ale už to nestačilo a prohrál jsem v součtu o 24 setin. Ostatní auta měli více jak 4 vteřinový odstup. Celkem v kategorii 17 aut. No řekl bych, že jsem ve vývoji Swifta na dobré cestě a člověk co mi pomáhá vyvíjet motory a díly pro ně je hodně spokojený s mými výsledky.
Lander

Co se týká Swifta, tak s ním jezdím o sto šest. Naposledy jsem byl na závodě Orlického sprintu ve Výprachticích, kopec 1100m, technická trať, perfektní divácká kulisa. První závodní jízdu se mi podařilo vyhrát a poprvé porazit jednoho člověka s kitovou felicií, kterého v kategorii nikdo ještě nepojel. Ve druhé jízdě se zrychlil (startoval se zahřátým autem hned jako první, neboť byl dán na něj jedním závodníkem protest na objem a tak musel zhazovat vanu (absurdní, když má 13tka pojela jeho 14tku

Lander