Silentbloky POWERFLEX

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Nio

Silentbloky POWERFLEX

Příspěvek od Nio »

Potreboval bych poradit kde bych mohl sehnat tyto silentbloky od firmy POWERFLEX.Vim ze je ma i v nabidce DM ale tam je me dodaji az za tri tydny a to jeste jestli, ja bych je potreboval sehnat co nejdriv nevite kde?
Diky Nio

ross95
Příspěvky: 14
Registrován: 16 črc 2005 12:37

Příspěvek od ross95 »

tohle podivny slovo tady slýchávám docela často... Tak teda.. co to jsou ty sil...bloky?? :D

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

vozí se to z Anglie - drahý jako prase pochybuju, že bude mít někdo skladem navíc když ani nenapíšeš na jaký auto ... Pokud budou dělat na Tvoje auto doporučuju americký Hyperflex
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Gusto
Příspěvky: 81
Registrován: 17 úno 2005 15:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gusto »

Ja som na ne čakal mesiac, je to presne ako píše Marauder - nikto to proste nedrží skladom. Ale oplatí sa počkať :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Chtělo by to tu značku auta, můžu pak mrknout do katalogu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Beaver píše:Chtělo by to tu značku auta, můžu pak mrknout do katalogu.
a co takhle třeba na pumu 97´????Vim že dělaj ale za kolik bys to měl ty.... :?: :?:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Krosmen píše:
Beaver píše:Chtělo by to tu značku auta, můžu pak mrknout do katalogu.
a co takhle třeba na pumu 97´????Vim že dělaj ale za kolik bys to měl ty.... :?: :?:
Plná sada je za 8774,- a zahrnuje to gumy do předních ramen, gumy stabilizátoru a gumy zadní nápravy. Samotná sada jen na čumák je za 6266,- :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Příspěvek od Tommy-cupra »

ted se mi nesmejte jo,nejsou moc odbornik na tyhle technicky veci,ale k cemu jsou dobry ty sportovni silentbloky,diky moc
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

maj větší tuhost
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
viashino
Příspěvky: 186
Registrován: 04 lis 2004 19:44
Bydliště: V.Karlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od viashino »

No, tak Baever uz me predbehl...
Takze ja jenom upresnim pro nedockavce a vsechny co potrebuji mit dily na druhy den.
V pripade powerflexu, se to opravdu objednava z anglie... jelikoz se jedna o firmu, ktera ma nemaly sortiment, tak i jako oficialni dovozci nedrzime nic skladem. Dodaci lhuta je vetsinou 2-3 tydny od zavazne objednavky. Pouze v pripade ze ma powerflex zbozi skladem - 90%). V opacnem pripade je to cca 3-6 tydnu (jelikoz se to musi nechat vyrobit).

A jak rika Gusto, vyplati se pockat.

Nechtel bych tu nejak hajit autodoplnky neo jine firmy, ale i oni objednavaji od vyrobcu (pripadne prostredniku) a nekdy se proste stane ze to vyrobce nema a musi se na to cekat. Samozrejme jestli maji autodoplnky potom tisice vymluv a slibuji nemozne, to uz je jina vec.
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tommy-cupra píše:ted se mi nesmejte jo,nejsou moc odbornik na tyhle technicky veci,ale k cemu jsou dobry ty sportovni silentbloky,diky moc
Viz Marauder... cílem u sportovního auta je udělat jeho kastli a související komponenty tak tuhý, jak to jenom jde, aby řízení bylo co nejpřesnější. Dobře to poznáš když máš silentbloky v ramenech vytahaný a zlikvidovaný, auto si jede kam chce i když vůle v řízení nemáš žádný. U některých závodních aut bys nenašel silentblok vůbec, místo toho tam je natvrdo kloub.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

hadžin
Příspěvky: 25
Registrován: 13 bře 2005 15:30

Příspěvek od hadžin »


JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Beaver píše:
Tommy-cupra píše:ted se mi nesmejte jo,nejsou moc odbornik na tyhle technicky veci,ale k cemu jsou dobry ty sportovni silentbloky,diky moc
Viz Marauder... cílem u sportovního auta je udělat jeho kastli a související komponenty tak tuhý, jak to jenom jde, aby řízení bylo co nejpřesnější. Dobře to poznáš když máš silentbloky v ramenech vytahaný a zlikvidovaný, auto si jede kam chce i když vůle v řízení nemáš žádný. U některých závodních aut bys nenašel silentblok vůbec, místo toho tam je natvrdo kloub.
ak sa nemylim tak sa to vola UNIBALL
a vraj to nieje prilis vhodne do premavky, len na krasny hladky okruh...

Uživatelský avatar
radek28
Příspěvky: 143
Registrován: 24 bře 2004 06:16
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek28 »

uniball se jezdí na rally odjakživa...
vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA :-) opel warriors pilsen
[/img]

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

radek28: no ale už to vubec netlumí a dostává to dost zabrat, je to holt už takovej hardcore
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Já mám polyurethany jak na Swiftu, tak i na MR2ce.
Swift - Whiteline a SuperPro z Australie
MR2 - Prothane z USA

Maximální spokojenost, mohu jen doporučit, podvozek se hodně přitvrdil a zpřesnil. Polyurethan je zkrátka takový 90 procentní uniball.

Lander

Uživatelský avatar
radek28
Příspěvky: 143
Registrován: 24 bře 2004 06:16
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek28 »

to lander:to je super..ale upřímně mi pověz(bez vedlejších úmyslů)jestli je opravdu využiješ a jezdíš s tím takovou střelbu na co jsou vlastně dělaný...vyjma racing car.myslím si osobně ,že jde spíše o pocit(tuning car)protože asi nikdo s autem v kterým má nějaký ty drobný nelítá hranu.toť muj názor.
a podle tvých příspěvků si už sám o sobě hard core :-)))
ps:už to mydlíš někde s tím swifťákem???byl jsem ted juknouk na pačejov(mmčr sprintrally)a fiala ho zase po čase vytáhl.no má to v tom Á-čku a je to mazec..ale nedojel na závadu.
vectra2000 2.0 16v 160ps -PRODÁNO
nově:VECTRA CARAVAN SPORT 2.0DTH FACELIFT(ČERNÁ SPLAŠENÁ ROPA :-) opel warriors pilsen
[/img]

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

No nepočítám-li Swifta, kde je opravdu využiji a kde to byla nutnost, tak u MR2ky to bylo hodně poznat oproti sérii, auto se hodně přitvrdilo a zpřesnilo řízení. A jestli to u ni využiji? Věřím, že jednou ji dostavím do takového stavu, že naložím sliky a přijedu do brna na okruh zajet si nový osobní rekord. Zatím jsem na 2:52 :-))) Jen potřebuji dodat elektroniku, čtyřklapkové sání a lepší stabilizátory.

Co se týká Swifta, tak s ním jezdím o sto šest. Naposledy jsem byl na závodě Orlického sprintu ve Výprachticích, kopec 1100m, technická trať, perfektní divácká kulisa. První závodní jízdu se mi podařilo vyhrát a poprvé porazit jednoho člověka s kitovou felicií, kterého v kategorii nikdo ještě nepojel. Ve druhé jízdě se zrychlil (startoval se zahřátým autem hned jako první, neboť byl dán na něj jedním závodníkem protest na objem a tak musel zhazovat vanu (absurdní, když má 13tka pojela jeho 14tku :-))) ). Já jsem se také zrychlil, ale už to nestačilo a prohrál jsem v součtu o 24 setin. Ostatní auta měli více jak 4 vteřinový odstup. Celkem v kategorii 17 aut. No řekl bych, že jsem ve vývoji Swifta na dobré cestě a člověk co mi pomáhá vyvíjet motory a díly pro ně je hodně spokojený s mými výsledky.

Lander

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“