ze 4šroubu na 5ti šroub
ze 4šroubu na 5ti šroub
potřeboval by jsem nějakým způsobem přejít ze 4x100 na cokoli jiného v pětidíře. Víte někdo jak by se to dalo udělat ? Popřípadě kde se dá taková redukce koupit.
redukce podle mne existovat nebude kvuliproblémum s vyvážením, spíše bych hldal shodný model auta s pětidírovým nábojem a přehodit náboj.. halvně to bude jistější a bezpečnější.. co je to za auto??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
a ted mne napadlo proč ze 4x100 přecházet? snad 90% kol co mi prošlo rukama bylo 4X100 a proto jsem je zahazoval .. navíc pokud máš na mylsi konrétní model kola, tak ti zas enebude jedno jaká bude rozteč.. o co tedy jde?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
nejako sa mi to s tym vyvazenim nezda. Sak kedze to bude aj tak kruh z 5 dier, tak to staci presne nacentrovat a je to nie?
mozno to rozmiestnenie koli namahaniu ako vravel pj, to hej, ale vyrobit sa to isto da.

ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:





www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pořádně to vyvážit nejde stačí si to nakreslit rozhodně tohle fakt ne, každopádně není problém vzít náboj, vyndat štefty, nechat profi zavařit a znova navrtat díry na 5-ti šroub ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
boa, toto ma fakt nenapadloPJ píše:No myslim že se pevnost moc nezlepší když to bude k naboji furt jenom na 4 šrouby a navíc přibude další mezikus


M.Z28: zaujimave riesenie, to by bolo asi jednoduhsie ked by som ja chcel napr roztec 4*100 (mam 4*98 ) nechat si urobit do toho naboja dalsie 4 diery. Navrtat nieje problem (jasne ze nie ja a nie obyc vrtackou...) ale co tie zavity, normalne narezat? Nestrhnu sa?
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nahul tam normoš štefty tak jako origo - a bude to max super, jinak pokud chceš jinou rozteč na 4 díru nebo i 5-ti díru je to nejjednodužší to hodit do matroše mezi štefty tak jak píšeš a je to ... Stojanová vrtačka nebo soustruh a dobrej vrták a je to otázka chvilky ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Zajímavá debata. Já mám také 4*98 a rád bych 4*100 a to stím navrtáním to nevim jak by to mohlo dopadnoutOndrejGTi píše:boa, toto ma fakt nenapadloPJ píše:No myslim že se pevnost moc nezlepší když to bude k naboji furt jenom na 4 šrouby a navíc přibude další mezikusasi som mal maly casovy limit na rozmyslenie
![]()
M.Z28: zaujimave riesenie, to by bolo asi jednoduhsie ked by som ja chcel napr roztec 4*100 (mam 4*98 ) nechat si urobit do toho naboja dalsie 4 diery. Navrtat nieje problem (jasne ze nie ja a nie obyc vrtackou...) ale co tie zavity, normalne narezat? Nestrhnu sa?


- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nevím proč by to mělo nějak dopadnout, je to jednoduchá věc pro kovoobraběče malina ...
jinak dokonce některý auta - Lotus Omega tam ty díry má z výroby kvůli odlehčení - mezi šteftama ... a některý auta nemaj unašeč jako kruh se šteftama, ale jako kříž a nebo takou 5-ti hrotou hvězdici ...
jinak dokonce některý auta - Lotus Omega tam ty díry má z výroby kvůli odlehčení - mezi šteftama ... a některý auta nemaj unašeč jako kruh se šteftama, ale jako kříž a nebo takou 5-ti hrotou hvězdici ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
2RAy: neviem ako na fave,ale na lade tu prednu cast kde su zavity z poriadnej ocele, takze tam by nemal byt problem. Zaujimava je ale zadna naprava. Mam to tam z nejakej lahkej zliatiny, tak tam neviem... Ty ale myslim nemas co riesit- zbehnut na vrakac a najst si original 4*100 z novsieho typu.
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.
Já vím mají to novější typy. Musím nejprve sehnat 4*100 a pak si mohu pořídit disky třeba 15"OndrejGTi píše:2RAy: neviem ako na fave,ale na lade tu prednu cast kde su zavity z poriadnej ocele, takze tam by nemal byt problem. Zaujimava je ale zadna naprava. Mam to tam z nejakej lahkej zliatiny, tak tam neviem... Ty ale myslim nemas co riesit- zbehnut na vrakac a najst si original 4*100 z novsieho typu.


Osobně si myslím, že podložky nejsou to pravé ořechové a je to snad jen dočasné řešení. Ale jestli má někdo odkaz kde sehnat něbo kde je nějaký výběr alu kol na rozteč 4*98 tak sem sním. I když zním týpka co má fiat Tipo a jezdí si klidně s kolama 4*100 a jeho rozteč je 4*98, mi říkal že se to tam vešloLord.Fred píše:proc prechazet z 4*98 na 4*100 vzdyt se daj pouzit srouby s plovouci podlozkou ne ? taky mam 4*98 a kdybych chtel menit roztec tak asi jedine na 5*neco a to jen kvuli spesl kolum....

No starší typy faček mají 4*98 což je muj případ. Nový typy už mají 4*100. Jde o to že dnes se dají 4*98 kola sehnat hůře. Kdybych chtěl nějaký pěkný kolo tak proto chci 4*100 ale o 5*100 jsem ani u favorita neuvažoval, jestli s tím má někdo zkušenosti tak sem snima. Já chci auto vytunit, samozřejmě v rámci možností. A jsem začátečník, a každá rada dobrá. Je tu jistě spoustu lidí co tímto prošli. Já do toho fáčka nechci moc vrážet, protože se mi rýsuje obzor na Octavku takže bych čas a úsilí věnoval Octavii. Ale i tak mám nyní favorita a vím že se dá tunit lépe a hlavně levněji. Začínám kolama takže prosím všechny o rady a zkušenosti těch co toto mají již za sebouOndrejGTi píše:2RAy: neviem ako na fave,ale na lade tu prednu cast kde su zavity z poriadnej ocele, takze tam by nemal byt problem. Zaujimava je ale zadna naprava. Mam to tam z nejakej lahkej zliatiny, tak tam neviem... Ty ale myslim nemas co riesit- zbehnut na vrakac a najst si original 4*100 z novsieho typu.


- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no ono opravdu 98 vs 100 není moc a šrouby s plovoucí šrouby to vykousnou ... z hlediska pevnosti myslím by to neměl být rozdíl, ale taky se mi to moc pocitově nelíbí ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
To chces povedat ze u vas kontroluju aj take blbosti ci mas kolesa so spravnou roztecou atd.? Ja teda neviem, ale u nas je to vpohode, mam vzadu na skle nalepku, sused ma hondu celu ospojlerovanu, velky pas na celnom,folie, dalsi tiez ten pas a vraj nikdy nikto ziaden problem (atesty=0ks) Mozno je to tym ze nebyvam v blave, ale v trosku kludnejsej casti SK.PJ píše:No vyhoda udělání těch novejch děr bude i v tom že si toho asi nevsimnou polismeni a pokud nebude roztec znacena na kole tak to ty svestky nepoznaj

ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.