ze 4šroubu na 5ti šroub

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Los Pepos

ze 4šroubu na 5ti šroub

Příspěvek od Los Pepos »

potřeboval by jsem nějakým způsobem přejít ze 4x100 na cokoli jiného v pětidíře. Víte někdo jak by se to dalo udělat ? Popřípadě kde se dá taková redukce koupit.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

redukce podle mne existovat nebude kvuliproblémum s vyvážením, spíše bych hldal shodný model auta s pětidírovým nábojem a přehodit náboj.. halvně to bude jistější a bezpečnější.. co je to za auto??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

a ted mne napadlo proč ze 4x100 přecházet? snad 90% kol co mi prošlo rukama bylo 4X100 a proto jsem je zahazoval .. navíc pokud máš na mylsi konrétní model kola, tak ti zas enebude jedno jaká bude rozteč.. o co tedy jde?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Mam pocit že někdo na autě tyhle podložky má, ale asi bych do toho taky nešel, problémy budou s vyvážením i s rozmístěním kuli namáhání.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

nejako sa mi to s tym vyvazenim nezda. Sak kedze to bude aj tak kruh z 5 dier, tak to staci presne nacentrovat a je to nie? :twisted: mozno to rozmiestnenie koli namahaniu ako vravel pj, to hej, ale vyrobit sa to isto da.
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

ale tiez v tom nevidim zmysel..... asi to chce koli pevnosti, ale stoji to za tu namahu a peniaze?
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No myslim že se pevnost moc nezlepší když to bude k naboji furt jenom na 4 šrouby a navíc přibude další mezikus
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:D má je david na rrs feldě :wink: ale já bych to nerisk :(
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

pořádně to vyvážit nejde stačí si to nakreslit rozhodně tohle fakt ne, každopádně není problém vzít náboj, vyndat štefty, nechat profi zavařit a znova navrtat díry na 5-ti šroub ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

Dela je HR,ale osobne bych do toho taky nesel...
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

Dela je HR,ale osobne bych do toho taky nesel...
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

PJ píše:No myslim že se pevnost moc nezlepší když to bude k naboji furt jenom na 4 šrouby a navíc přibude další mezikus
boa, toto ma fakt nenapadlo :shock: asi som mal maly casovy limit na rozmyslenie :D

M.Z28: zaujimave riesenie, to by bolo asi jednoduhsie ked by som ja chcel napr roztec 4*100 (mam 4*98 ) nechat si urobit do toho naboja dalsie 4 diery. Navrtat nieje problem (jasne ze nie ja a nie obyc vrtackou...) ale co tie zavity, normalne narezat? Nestrhnu sa?
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nahul tam normoš štefty tak jako origo - a bude to max super, jinak pokud chceš jinou rozteč na 4 díru nebo i 5-ti díru je to nejjednodužší to hodit do matroše mezi štefty tak jak píšeš a je to ... Stojanová vrtačka nebo soustruh a dobrej vrták a je to otázka chvilky ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ray
Příspěvky: 25
Registrován: 22 srp 2005 00:09
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ray »

OndrejGTi píše:
PJ píše:No myslim že se pevnost moc nezlepší když to bude k naboji furt jenom na 4 šrouby a navíc přibude další mezikus
boa, toto ma fakt nenapadlo :shock: asi som mal maly casovy limit na rozmyslenie :D

M.Z28: zaujimave riesenie, to by bolo asi jednoduhsie ked by som ja chcel napr roztec 4*100 (mam 4*98 ) nechat si urobit do toho naboja dalsie 4 diery. Navrtat nieje problem (jasne ze nie ja a nie obyc vrtackou...) ale co tie zavity, normalne narezat? Nestrhnu sa?
Zajímavá debata. Já mám také 4*98 a rád bych 4*100 a to stím navrtáním to nevim jak by to mohlo dopadnout :) rozhodně to chce vrtat do nového kusu a když už novej tak to radši koupím ten 4*100 :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nevím proč by to mělo nějak dopadnout, je to jednoduchá věc pro kovoobraběče malina ...

jinak dokonce některý auta - Lotus Omega tam ty díry má z výroby kvůli odlehčení - mezi šteftama ... a některý auta nemaj unašeč jako kruh se šteftama, ale jako kříž a nebo takou 5-ti hrotou hvězdici ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

2RAy: neviem ako na fave,ale na lade tu prednu cast kde su zavity z poriadnej ocele, takze tam by nemal byt problem. Zaujimava je ale zadna naprava. Mam to tam z nejakej lahkej zliatiny, tak tam neviem... Ty ale myslim nemas co riesit- zbehnut na vrakac a najst si original 4*100 z novsieho typu.
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

že je tam lehčí slitina neznamená že je míň pevná.

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

Jako MarauderZ28 a bezne se to dela na starych skodarmach.....
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
DoktorF
Příspěvky: 111
Registrován: 14 úno 2005 19:02
Bydliště: Kolin

Příspěvek od DoktorF »

Sakra,škodárnách..... :-)
Audi A8 4.2
Scorpio Cosworth 3.0 4x4 92 Prodano
Capri Cosworth 3.0 V6 78
Taunus MKIV 1,6 Automatic 77 Prodano
Taunus MKIV (brzy2.0 Turbo) 76 Prodano

Uživatelský avatar
Ray
Příspěvky: 25
Registrován: 22 srp 2005 00:09
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ray »

OndrejGTi píše:2RAy: neviem ako na fave,ale na lade tu prednu cast kde su zavity z poriadnej ocele, takze tam by nemal byt problem. Zaujimava je ale zadna naprava. Mam to tam z nejakej lahkej zliatiny, tak tam neviem... Ty ale myslim nemas co riesit- zbehnut na vrakac a najst si original 4*100 z novsieho typu.
Já vím mají to novější typy. Musím nejprve sehnat 4*100 a pak si mohu pořídit disky třeba 15" :) Myslím při rozteči 4*100 už je lepší výběr :)

Lord.Fred
Příspěvky: 20
Registrován: 11 čer 2005 16:35
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lord.Fred »

proc prechazet z 4*98 na 4*100 vzdyt se daj pouzit srouby s plovouci podlozkou ne ? taky mam 4*98 a kdybych chtel menit roztec tak asi jedine na 5*neco a to jen kvuli spesl kolum....
Fiat Bravo 1,8GT - na díly... :ja_nic:
Fiat Brava 1,8GT - pracant

Uživatelský avatar
Ray
Příspěvky: 25
Registrován: 22 srp 2005 00:09
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ray »

Lord.Fred píše:proc prechazet z 4*98 na 4*100 vzdyt se daj pouzit srouby s plovouci podlozkou ne ? taky mam 4*98 a kdybych chtel menit roztec tak asi jedine na 5*neco a to jen kvuli spesl kolum....
Osobně si myslím, že podložky nejsou to pravé ořechové a je to snad jen dočasné řešení. Ale jestli má někdo odkaz kde sehnat něbo kde je nějaký výběr alu kol na rozteč 4*98 tak sem sním. I když zním týpka co má fiat Tipo a jezdí si klidně s kolama 4*100 a jeho rozteč je 4*98, mi říkal že se to tam vešlo :D no já jen kroutil hlavou. Sebevrah

Uživatelský avatar
Ray
Příspěvky: 25
Registrován: 22 srp 2005 00:09
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ray »

OndrejGTi píše:2RAy: neviem ako na fave,ale na lade tu prednu cast kde su zavity z poriadnej ocele, takze tam by nemal byt problem. Zaujimava je ale zadna naprava. Mam to tam z nejakej lahkej zliatiny, tak tam neviem... Ty ale myslim nemas co riesit- zbehnut na vrakac a najst si original 4*100 z novsieho typu.
No starší typy faček mají 4*98 což je muj případ. Nový typy už mají 4*100. Jde o to že dnes se dají 4*98 kola sehnat hůře. Kdybych chtěl nějaký pěkný kolo tak proto chci 4*100 ale o 5*100 jsem ani u favorita neuvažoval, jestli s tím má někdo zkušenosti tak sem snima. Já chci auto vytunit, samozřejmě v rámci možností. A jsem začátečník, a každá rada dobrá. Je tu jistě spoustu lidí co tímto prošli. Já do toho fáčka nechci moc vrážet, protože se mi rýsuje obzor na Octavku takže bych čas a úsilí věnoval Octavii. Ale i tak mám nyní favorita a vím že se dá tunit lépe a hlavně levněji. Začínám kolama takže prosím všechny o rady a zkušenosti těch co toto mají již za sebou :) Nyní mám na mysli kola, co bude dál to se uvidí a snad někdo řekne :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no ono opravdu 98 vs 100 není moc a šrouby s plovoucí šrouby to vykousnou ... z hlediska pevnosti myslím by to neměl být rozdíl, ale taky se mi to moc pocitově nelíbí ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No vyhoda udělání těch novejch děr bude i v tom že si toho asi nevsimnou polismeni a pokud nebude roztec znacena na kole tak to ty svestky nepoznaj
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

PJ píše:No vyhoda udělání těch novejch děr bude i v tom že si toho asi nevsimnou polismeni a pokud nebude roztec znacena na kole tak to ty svestky nepoznaj
To chces povedat ze u vas kontroluju aj take blbosti ci mas kolesa so spravnou roztecou atd.? Ja teda neviem, ale u nas je to vpohode, mam vzadu na skle nalepku, sused ma hondu celu ospojlerovanu, velky pas na celnom,folie, dalsi tiez ten pas a vraj nikdy nikto ziaden problem (atesty=0ks) Mozno je to tym ze nebyvam v blave, ale v trosku kludnejsej casti SK. :D
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

OndrejGTi: no když má blbej den tak ti skontroluje i jestli máš čistý prádlo :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Příspěvek od Boháček »

Ray píše: No starší typy faček mají 4*98 což je muj případ. Nový typy už mají 4*100.
a nedá se vyměnit jen unašeč ?
buben by zůstal a drážky na poloose budou asi stejný ne?
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
Ray
Příspěvky: 25
Registrován: 22 srp 2005 00:09
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ray »

Boháček píše:
Ray píše: No starší typy faček mají 4*98 což je muj případ. Nový typy už mají 4*100.
a nedá se vyměnit jen unašeč ?
buben by zůstal a drážky na poloose budou asi stejný ne?
No tak to právě nevím. Ani si to nedokážu představit. Nemám s tím zkušenosti.

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

nevim teda jaký s máte zkušenosti s redukčníma podložkama vy ale mi je máme na saabu a úplně bezproblému.

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“