Blow off ventil na prepĺňaný motor

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Příspěvky: 13
Registrován: 28 srp 2005 09:35
Bydliště: Zeměříše, Slovensko

Blow off ventil na prepĺňaný motor

Příspěvek od Anarki »

Čaute tuningáři :wink:
Kdo z Vás má zkušenost s Blow off ventily (Renault 5 GT Turbo Phase II)ne sériově montovaný.
Mám teď namontovaný Univerzal BOV - Blow Off Valve - MK II který je super až na maličkost, že přebytečný tlak vzduchu vypouští do okolí a kromě syčivýho zvuku, který ani není moc slyšet při vyšších otáčkach
nemá žádny efekt, proto uvažuji o Blow off ventilu který vrací přebytečný tlak vzduchu zpět do saní. Rady zkušenosti názory tipy...cokoliv.
Konkrétni typ by to měl být “POP-OFF” VENTIL od Seitec FSI
http://www.tuning.sk/dump_a_pbv_ventily_23052005.php

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

No krom toho že to mají blbě pojmenovaný (je to BOV a ne POP-OFF) je všechno v pořádku. Pokud máš správně všechno zapojený, potom by měl ten ventil odfkouknout jakmile chceš přeřadit, tj. sundáš nohu z plynu. Pokud ti vypouští tlak trvale, tak je to pochopitelně špatně a je potřeba ho seřídit, zapojit správně nebo reklamovat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

pokud mas bov mkII od bidrina tak by k nemu mela byt i sada pro zavedeni vzduchu zpet do sani, jestli jsi to mel uz bez ni mela by jit dokoupit samostatne koukni na www.bidrin.cz

jestli chces obycejnej bosch s kovovou membranou tak na www.saabtuning.cz asi za 1500,-

Uživatelský avatar
Anarki
Příspěvky: 13
Registrován: 28 srp 2005 09:35
Bydliště: Zeměříše, Slovensko

Příspěvek od Anarki »

Díky, ještě poslední otázka: co je lepší, když to odfukuje do okolí, nebo když to vrací zpět do saní ? Mně poteší i úplně malinké zvednutí výkonu pokud to ovšem nebude mít vedlejší následky.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Anarki píše:Díky, ještě poslední otázka: co je lepší, když to odfukuje do okolí, nebo když to vrací zpět do saní ? Mně poteší i úplně malinké zvednutí výkonu pokud to ovšem nebude mít vedlejší následky.
Větší efekt má verze co to odfukuje do atmosféry, šetrnější je verze co to vrací do sání (nemáš potom krátkodobě bohatou směs). Výkon to nezvedne ani v jednom případě, jen to dokáže zrychlit náběh turba po přeřazení, respektive při opětovným sešlápnutí plynu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“