Kucí, potřebuju poradit, jak nejlépe udělat tajnej vypínač. Co kam zapojit a kudyma provést do vnitř vozidla. Kámoš má Golfa IV a chtěl by ho nějak zabezpečit.
vypínač mě udělali za pětikilo a defendlock jsem sehnal tak nejak po známosti za 4 litry... jinak cenu si muzes najit nekde na netu. mely by ji mit vsechny servisy (pravdepodobne) stejnou...
Doporučoval bych odpojovat palivový čerpadlo, auto potom startuje, možná na chvilku i chytne (než klesne tlak v systému), ale jinak se tváří, že je nějaký vadný. Pokud nebude vůbec startovat (cívka startéru), je to hnedka podezřelý a když se bude odpojovat zapalování, tak se to uchlastá a nenastartuješ to pak ani ty Kam ovšem schovat vypínač je otázka, páč nemůžeš kvůli vypínači vždycky rozebírat kus auta aby ses k němu dostal, ale zas nemůže být hned na ráně, protože pak ho každej průměrně inteligentní zloděj najde.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Zabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřiny
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Zabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřiny
magnet tam samozrejme nebude porad po nastartovani ho zas das pryc
timhle zpusobem jsem to videl resene uz hodnekrat ...
Opel Vectra C Caravan 2.0 DTI, BMW e36 325i Coupe, BMW e30 325i Cabrio
Zabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřiny
magnet tam samozrejme nebude porad po nastartovani ho zas das pryc
timhle zpusobem jsem to videl resene uz hodnekrat ...
To je fuk, už to mechanický relé je taková úchylárna. Pokud bych chtěl odpojovat ten obvod reléčkem (kvůli proudové zátěži), tak tam je furt lepší vrznout elektromagnetický a spínat ho tím tajným vypínačem. I relé se ale může pokazit, jako všechno na světě, snad kromě přesýpacích hodin - ty sem ještě pokažený neviděl
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Zabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřiny
proč ????
ten magnet a to jazyckove rele slouží jen k odblokování "než" zapneš klíč, potom to mužeš dat pryč (magnet) a (2-hé normalní) relé zustava sepnuto do doby než vypneš klíč.
Zabak píše:doporučil bych ti udelat ten tajnej vypínač přez "jazyčkove relé" a normalní relé
potom vypínač nebude vubec vydet a budeš ho spouštet jen magnetem přez "plast" palubní desky
Tak to určitě ne, potom až hupsne na nějaké nerovnosti, tak magnet odpadne, vypne se palivový čerpadlo, motor chcípne a zablokuje kola, což bude jistě např. v zatáčce super zážitek. Pamatovat si ten okamžik bude do konce života, čili obě dvě vteřiny
proč ????
ten magnet a to jazyckove rele slouží jen k odblokování "než" zapneš klíč, potom to mužeš dat pryč (magnet) a (2-hé normalní) relé zustava sepnuto do doby než vypneš klíč.
Tak to potom jo, pokud je to dostatečně spolehlivý.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ja to mam tak jak rika Beaver...na tajnym miste,to zapnu...Pak kdyz se to nastartuje,tak to bezi,ale jakmile se da plyn,tak to chcipne...
Ale nereknu,kde ho mam
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/
No ale jistější je radši rozebrat kus auta: brácha měl Š105, tehdy tak v hodnotě 10 tis. ) ..... no a vždycky jak zaparkoval, vytáhl z motoru rozdělovač a ještě nějaký kábly ... a s tím šel v pohodě dom ..... !!!!!! :-
ja so si kupil ojazdene auto , kde mal manik vypinace na cepadlo na prvo paliva urobene a raz som sa stym za jazdy hral a vypol som privod paliva...tak ma uz len tahali ...potom som 2 dni rozmyslal ze co nemozem nastartovat...ak to dakomu chete dat urobit , lken odbornikovi radsej
1. Voklswagen Passat 1.6D kultkár
2. Audi 100 2.3E 136k/180Nm ( Treser parts )
3. Audi V8 (4,2) 285k/400Nm (S6 wheels)
4.Audi 90 2,3 20v netahne ale presto 125kw/220Nm
5. Audi Coupe 2.8 V6 Quattro
L.A.M.A. píše:Jednoznacne cerpadlo .... nebo jich udelej vice na kazde a dej si je treba na ruzna mista
Ja bych udelal jeden co bude poustet proud do bloku relatek a kazdy relatko bude vypinat neco - svetla, cerpadlo, proud do civek, ovladaci kabel starteru. Ale furt je asi lepsi mit tyhle okruhy vypojeny kvalitnim alarmem, protoze vypinac se da vzdycky najit - pokud ho nedate na tak debilni misto, ze se k nemu bude clovek dostavat s rukou dvakrat zlomenou skrz palubku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
urcite verze s cerpadlem,muzu doporucit mista,ktera jsem delal ja.
1)v zadni casti stredoveho panelu (do polepniku)
2) pokud nemas predni mlhovky,sehnat si tlacitko z palubni desky na predni mlhoky a napojit to na to (kdyz ti nekdo vleze za volant,tak ho to vubec nenapadne)
no prave u toho vypinace je blby, ze v aute je jenom par mist kam jde dobre dat a je nenapadnej, mam takovou prihodu:
sme v hospode a kamos se chlubil, jak udelal tajnej vypinac do fiatu tipo, jak ho proste nikdo nemuze najit a ze nikomu nikdy nerekne kam ho dal a tak....
popul hodine vypraveni se otocil od vedlejsiho stolu clovek co to slysel a rekl mu ze ma vypinac v popelniku pred zadnima sedackama
nechtěl bych přímo tajný vypínač, pak vezeš kámoše a je mi uplně jasný že se hned bude ptát "co to děláš?" mno co řekbych mu to ale pak se někde ukecne a je to v řiti proto bych šel právě třeba do spínače místo mlhovek nebo udělat spínač na první stupeň ventilátoru atp.
Ja mam primo v interieru u AUDI 100 vypinac na baterku ! Motor si ani neskubne, RJ proste nic...Navic mam automat a klicek od zapalovani nevyndas pokud nedas paku do "P" polohy. Samozrejme jsou tim padem zablokovany vsechny kola takze i odtahovaci s tim meli problem. Mam to taky na tlaciku ale ******
Jediny co me stve je ze se vymaze veskera pamet radio atd...
Kdyz sem to ukazoval kamosovi tak chodil kolem auta, pak otevrel haubnu a hledal baterku
Malokdo vi ze 100 ma baterku pod zadnima sedackama kam se da jen velice tezko dostat
já jsem to měl řešený tak že jsem měl uděláný na dálkové ovládání čtyři okruhy po 12V koupil jsem takovou mašinku od Hobby car za cca 1tis kč a na jeden obvod jsem napájel relé ,které mi po spuštění přivedlo napětí na cívku a relé seplo a tím se mi spojila i palivová pumpa a LED dioda na pristrojovce to pro kontrolu zda je to vyple ci ON,když jsem to zase vypnul tak odpadlo a tradá pumpa non activity.Vyřešil jsem tak tím vypínač a to že jsem tam neměl žádnej tu krabičku která pouštěla proud jsem měl pod přístrojovkou takže by se k ní malo kdo dostal .. je to nejlepší
jediný co je tak že si musí hlídat tak po cca 6-12měsících baterku v ovladači aby jednoho dne nepřišel a kurva mě to nejede ..
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .
Firearms píše:nechapu jak to presne myslis... nechci aby se pri startovani rozsvitila jedina kontrolka dokud tu baterku nezapnu...
Mno ten plus z baterky napojíš "Bypassem" na radio "+" ale radio si bere ještě signální + od zapalování,Takže trvalej + bude aktiv a paměť ti zůstane ale rádio se ani nerozsvítí dokud nezapneš zapalování klíčkem. Kapišto? max ti pujde jenom vysunout CD i bez panelu (nevim jak u jinejch radií ale mně to na SONY rádiu jde Když to nepochopíš nezoufej,nakreslím ti schéma
Firearms píše:nechapu jak to presne myslis... nechci aby se pri startovani rozsvitila jedina kontrolka dokud tu baterku nezapnu...
Mno ten plus z baterky napojíš "Bypassem" na radio "+" ale radio si bere ještě signální + od zapalování,Takže trvalej + bude aktiv a paměť ti zůstane ale rádio se ani nerozsvítí dokud nezapneš zapalování klíčkem. Kapišto? max ti pujde jenom vysunout CD i bez panelu (nevim jak u jinejch radií ale mně to na SONY rádiu jde Když to nepochopíš nezoufej,nakreslím ti schéma
zda se mi ze jsem to pochopil... nicmene to schema by se mi i presto hodilo.... kdyby si byl tak hodnej SZ nebo firearms@centrum.cz diky
nekteré supry mají startování blokované zmáčknutou spojkou - dokud nesešlápne člověk spojku tak netočí.. což mne inspirovalo a kamarádovi sem dělal spínámí přes relé - pokud nesešlápně při startování spojku ( puvodní ochrana ) zároven i brzdu - při zatažené ručce tak nejde čerpadlo..
nikde nemusí nic přepínat a spolujezdec si ničeho nevšimne..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz