Ahojte, čo hovorite na tieto prevodovky "SHORT SHIFTER" su dobre ? a oplatí sa ju namontovať do auta.
To všetko čo vidíte na tom obrázku stoji 4351 kc , je to všetko čo k tomu potrebujem alebo sa k tomu ešte niečo dokupuje?
ešte by ma zaujímalo ako to radenie funguje. Ďakujem za všetky postrehy.
popis:
Designovano pro opravdove nadsence. Nase "ra" kratka vystroj (nebo naradi, souprava) je CNC zpracovana pro letecky prumysl odolna 6061-T6 aluminium pro dokonalejsi silu. Serie FS vystroje snizena hazeni o 40/55%.
Ja mam short shift od Tenzo-R. Cena cca 1500Kc. Vzdalenost mezi rychlostnimi stupni je opravdu kratsi. Razeni se tim padem stalo presnejsi, ale taky tuzsi. Kazdopadne stale plati pravidlo, ze ruka ceka na nohu, takze at mas razeni jakkoliv kratke, pokud nedokazes byt dost rychly na spojce, je ti short shift k nicemu.
Presne tak...Jsou to jenom p*******y Pro normalni provoz je to nepouzitelny. Pokud je orig.radicka dlouha tak ji fiknout flexou...docilite s tim kratsi drahy a bude to i tuzsi... ALe jsou to vase prachy
Presne tak...Jsou to jenom p*******y Pro normalni provoz je to nepouzitelny. Pokud je orig.radicka dlouha tak ji fiknout flexou...docilite s tim kratsi drahy a bude to i tuzsi... ALe jsou to vase prachy
no tohle neni cistokrevny zkracovani drah razeni...tim ze ji fiknes ruka vykona delsi pohyb z volantu na paku , dale musi pocitat s vetsi silou..ja mam na mysli vymontovani cely radici paky i s ulozenim, tu cast co je venku rozriznu a nastavim cca 5cm kulatiny, dal uriznu ulozeni od nejakyho ramu a nastavim tez 5cm trubky takovyho prumeru aby se do ni to ulozeni veslo...tim padem se mi radicka dostane bliz k ruce v interieru , a budu mit jistotu ze nebude nekde dole kolidovat-tahla budou ve stejne vysi jako predtim treba s vejfukem , vysledek je to ze se drahy dost zkrati (neznalej clovek mi rek jak tam ty kvalty hledam, a jak poznam co tam zrovna mam- ze starny na stranu v N to mam na urovni hlavice cca 10cm , sila je nepatrne vetsi,a hlavne je hlavice bliz k volantu..) lide znali zavodnich uprav favoritu a felici v amaterskejch podminkach vedi (znam pripad, co nahradil cast v interieru kusem lyzarsky hulky aby mel hlavici vedle volantu , drahy mel pekelne kratky- umet radit a trefit se do spravnyho kvaltu s tak kratkejma drahama v tom umel jen majitel)
ale ja som skôr myslel že to funguje takýmto postupom, no skúsim popísať, ale som amatér v tomto, snáď pochopíte.
Štartujem stisnem spojku hodím jednotku potiahnem packu smerom dole, tým hodím jednotku , ale to hodenie neide do žiadnych drazkoch ale len sa posunie packa dole a ona skočí späť do tej istej polohy, a keď idem na dvojku tak isto stlačím spojku, a posuniem packu opäť dole a tým pádom som na dvojke a tak ďalej až do 5 čí 6 , a pri hádzaní dole rýchlosti ju posúvam hore. tato prevodovka neje na to? myslím že to majú rally jazdci keď v priebehu pol sekundy prehodí rýchlosť.
CleAVan píše:ale ja som skôr myslel že to funguje takýmto postupom, no skúsim popísať, ale som amatér v tomto, snáď pochopíte.
Štartujem stisnem spojku hodím jednotku potiahnem packu smerom dole, tým hodím jednotku , ale to hodenie neide do žiadnych drazkoch ale len sa posunie packa dole a ona skočí späť do tej istej polohy, a keď idem na dvojku tak isto stlačím spojku, a posuniem packu opäť dole a tým pádom som na dvojke a tak ďalej až do 5 čí 6 , a pri hádzaní dole rýchlosti ju posúvam hore. tato prevodovka neje na to? myslím že to majú rally jazdci keď v priebehu pol sekundy prehodí rýchlosť.
CleAVan píše:ale ja som skôr myslel že to funguje takýmto postupom, no skúsim popísať, ale som amatér v tomto, snáď pochopíte.
Štartujem stisnem spojku hodím jednotku potiahnem packu smerom dole, tým hodím jednotku , ale to hodenie neide do žiadnych drazkoch ale len sa posunie packa dole a ona skočí späť do tej istej polohy, a keď idem na dvojku tak isto stlačím spojku, a posuniem packu opäť dole a tým pádom som na dvojke a tak ďalej až do 5 čí 6 , a pri hádzaní dole rýchlosti ju posúvam hore. tato prevodovka neje na to? myslím že to majú rally jazdci keď v priebehu pol sekundy prehodí rýchlosť.
Ty maj sekvencni
a koľko taka sranda stoji? vieš mi povedať ? a kde to kupim? dik
CleAVan píše:ale ja som skôr myslel že to funguje takýmto postupom, no skúsim popísať, ale som amatér v tomto, snáď pochopíte.
Štartujem stisnem spojku hodím jednotku potiahnem packu smerom dole, tým hodím jednotku , ale to hodenie neide do žiadnych drazkoch ale len sa posunie packa dole a ona skočí späť do tej istej polohy, a keď idem na dvojku tak isto stlačím spojku, a posuniem packu opäť dole a tým pádom som na dvojke a tak ďalej až do 5 čí 6 , a pri hádzaní dole rýchlosti ju posúvam hore. tato prevodovka neje na to? myslím že to majú rally jazdci keď v priebehu pol sekundy prehodí rýchlosť.
Ty maj sekvencni
a koľko taka sranda stoji? vieš mi povedať ? a kde to kupim? dik
sekvencka? no nekde sem videl kdo to dela ale je to krute drahy.
25tis Kč
jeden typek to mal na SVSku vo Fabia Combi....
Ale ked tam chces mat aut.spojku atd, tak ta to vyjde ovela drahsie....
Je niekde aj net, ale uz sa nepamatam presne kde
na VAG sem videl na netu sekvencni razeni je to takovej pakovej mechanismus, prevadi pohyb dopredu a dozadu na toceni kulisy ktra prevadi pohyb na tahani lanek lankoviho razeni, dela to nejaka cz firma, neni to sekvencni prevodovka jenom to predelava mechanismus fofrklacku z toho klasickyho H na dopredu dozadu stoji to cca 30 litru, sekvencni prevodovka je za docela jiny penize typnul bych si 10x tolik
semysak píše:na VAG sem videl na netu sekvencni razeni je to takovej pakovej mechanismus, prevadi pohyb dopredu a dozadu na toceni kulisy ktra prevadi pohyb na tahani lanek lankoviho razeni, dela to nejaka cz firma, neni to sekvencni prevodovka jenom to predelava mechanismus fofrklacku z toho klasickyho H na dopredu dozadu stoji to cca 30 litru, sekvencni prevodovka je za docela jiny penize typnul bych si 10x tolik