turbo
Moderátor: Zemi
- tomasz
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30 led 2006 11:26
- Bydliště: město měst Praha
- Kontaktovat uživatele:
turbo
Zdravim... chtěl bych se dozvědět co nejvíc o zástavbě turba, problémy, postřehy, fotky... pochybuju že o tom vyšla třeba knížka takže uvítám všechny odkazy a pod. .... chci se o této problematice prostě dozvědět maximum
děkuju
děkuju
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
Je i tady na foru MarAt
http://sasbrno.com/userinfo.php?uid=5
http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33

http://sasbrno.com/userinfo.php?uid=5
http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: turbo
copak chceš oturbit? poslední dobou se s lidmi co se snaží "na něco plácnout turbo" a nic o tom neví roztrhnul pytel. 
předpokládm že nejkou hondici, když jsi tady

předpokládm že nejkou hondici, když jsi tady

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
on ma B16A2tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: turbo
hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..tojebordel píše:on ma B16A2tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX
jiank pokud ti to trošku pálí, porjdi tsaré přízpěvky co se týkají oturbení obecně , už se to tu omýlalo stokrát, jen nováčci jsou líní hledat..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
jj jsouIdaho píše:hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..tojebordel píše:on ma B16A2tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX
jiank pokud ti to trošku pálí, porjdi tsaré přízpěvky co se týkají oturbení obecně , už se to tu omýlalo stokrát, jen nováčci jsou líní hledat..

Tady od BMW neco malo >> http://www.e30.cz/technika/turbo.html
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
No myslim,že pokud to má k něčemu vypadat tzn. včetně generálky motoru,tak spíš 60-70t za nejobyčejnější přestavbu s nárustem 50-70 koní.Idaho píše:hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..tojebordel píše:on ma B16A2tomasz píše:jo jde o hondu civic 92/96 motor D15XX

Myslím,že jednodušší a hlavně levnější je vzít přirozenej turbomotor a auto s RWD/AWD.Já jsem to stavěl tak trochu v duchu toho,abych ovládl kategorii do 3l,na což je to poměrně vhodný kandidát,neboť přeplňovaných 1.6 je málo a nebo se mi vůbec nelíbí (mazda323)..
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- tomasz
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30 led 2006 11:26
- Bydliště: město měst Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
já nejsem línej forum sem prolít a o tom bmw sem taky čet... já se na to nechystám hned, prostě časem a do tý doby se vo tom prostě chci dozvědět co to pujde, je mi jasný že toi neni nic jednoduchýho... žádnej učenej z nebe nespad ne?
jinak dík za rady pokračujte prosím dál
jinak dík za rady pokračujte prosím dál
Re: turbo
2 Marat : jak je na tom vubec ted tvuj civic? cetl sem ten clanek co mas na strankach ale tam to konci tim ze jsi motor rozebral... spolupracoval sem s alienem na T-civicovi a to auto nejelo vubec zle.... a to sme turbily SOHC....
Re: turbo
Absolutní souhlas - pokud chce turbit motor co má, tak bych do toho šel zásadně s turbokitem pro tenhle typ. Jinak platí to co psal Idaho - odnýst motor do šrotu uspoří čas a ušetří to člověka ošklivýho zážitku s propáleným pístem při rychlosti xx kilometrů za hodinu.MarAt píše:No myslim,že pokud to má k něčemu vypadat tzn. včetně generálky motoru,tak spíš 60-70t za nejobyčejnější přestavbu s nárustem 50-70 koní.Idaho píše:hmm i kybys měl b16A2 - myslím že pokud o tom nic nevíš, radši to nech někoho udělat a to pouze profesionálně ( tzn připrav si 30 a více tis.. ) jinak je to stejné jako jít a hodit motor rovnou do sběrny surovin - ušetříš čas..tojebordel píše: on ma B16A2![]()
Myslím,že jednodušší a hlavně levnější je vzít přirozenej turbomotor a auto s RWD/AWD.Já jsem to stavěl tak trochu v duchu toho,abych ovládl kategorii do 3l,na což je to poměrně vhodný kandidát,neboť přeplňovaných 1.6 je málo a nebo se mi vůbec nelíbí (mazda323)..
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
27.února to jedu odbrzdit,abych měl pak měsíc času k přípravě na renocar.Tajně doufám,že se mi podaří pokořit 500Hp,ale i 400 budu považovat za úspěch.MattiK píše:2 Marat : jak je na tom vubec ted tvuj civic? cetl sem ten clanek co mas na strankach ale tam to konci tim ze jsi motor rozebral... spolupracoval sem s alienem na T-civicovi a to auto nejelo vubec zle.... a to sme turbily SOHC....

crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: turbo
kolik mas najezdeno s turbem???
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
MattiK píše:kolik mas najezdeno s turbem???
Uplně nevím,jak si mám tvou otázku vyložit,ale zřejmě ses chtěl zeptat na to,kolik ten motor s tím turbem vydrží.
Měl by být na každodenní ježdění,ale vzhledem k tomu,že s ním chci jezdit i sprinty a okruhy,tak nepočítám,že víc než 100tis Km s běžnou údržbou po cca 5tis.Nějaké slabé místo se během té doby určitě zase objeví(těsnění,ložisko,kroužek),ale pohyblivé části,blok a hlava by měli vydržet. Na brzdu jedu proto,aby se naprogramovala řídící jednotka,takže ve stávající verzi motor ještě nejezdil,pár set kilometrů najede v záběhovém režimu na brzdě víceméně z tradice,než se začne do ruda vytáčet. Jinak první motory vydrželi jen pár tisíc km,zčásti díky mé neznalosti,zčásti díky chybám mechanické práce.Za ty dva roky vývoje jsme se ale posunuli o pěkný kus dopředu a když se ohlédnu na spouštˇ,kterou jsem za sebou zanechal v podobě několika bloků (4),sad pístů (4),hlav a dalších dílů,tak si říkám,že jsem tehdy opravdu otevřel pandořinu skříňku. Právě ale výdrž motoru byla klíčový cíl,protože postavit vysokovýkonný motor na pár tisíc km už dnes není problém ani u nás. Doufám a předpokládám,že se to podařilo,i když některé technologicé finesy bude muset prověřit až praxe.
Co ale teď již vím,že bude muset projít důkladnější přestavbou budou ještě netknuté části převodovky.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: turbo
Myslím,že jednodušší a hlavně levnější je vzít přirozenej turbomotor a auto s RWD/AWD
Plne souhlasim s timto nazorem. Myslim, ze cena teto stavby neni primo umerna vysledku. Ten motor to stejne dlouho nevydrzi, protoze se snazis "nalepit" turbo na typ motoru kterej na to neni stavenej.
Je to muj osobni nazor. Nikomu ho nevnucuju. Vim, ze se to da s vetsima upravama udelat a doufam, ze me tu hned nekteri z vas neukamenujou .....jak je tu obcas zvykem
Plne souhlasim s timto nazorem. Myslim, ze cena teto stavby neni primo umerna vysledku. Ten motor to stejne dlouho nevydrzi, protoze se snazis "nalepit" turbo na typ motoru kterej na to neni stavenej.
Je to muj osobni nazor. Nikomu ho nevnucuju. Vim, ze se to da s vetsima upravama udelat a doufam, ze me tu hned nekteri z vas neukamenujou .....jak je tu obcas zvykem
Re: turbo
ne ne, ptal sem se na to kolik ma motor najezdeno s namontovanym turbem, ale ted uz je mi to jasny....MarAt píše:MattiK píše:kolik mas najezdeno s turbem???
Uplně nevím,jak si mám tvou otázku vyložit,ale zřejmě ses chtěl zeptat na to,kolik ten motor s tím turbem vydrží.
Měl by být na každodenní ježdění,ale vzhledem k tomu,že s ním chci jezdit i sprinty a okruhy,tak nepočítám,že víc než 100tis Km s běžnou údržbou po cca 5tis.Nějaké slabé místo se během té doby určitě zase objeví(těsnění,ložisko,kroužek),ale pohyblivé části,blok a hlava by měli vydržet. Na brzdu jedu proto,aby se naprogramovala řídící jednotka,takže ve stávající verzi motor ještě nejezdil,pár set kilometrů najede v záběhovém režimu na brzdě víceméně z tradice,než se začne do ruda vytáčet. Jinak první motory vydrželi jen pár tisíc km,zčásti díky mé neznalosti,zčásti díky chybám mechanické práce.Za ty dva roky vývoje jsme se ale posunuli o pěkný kus dopředu a když se ohlédnu na spouštˇ,kterou jsem za sebou zanechal v podobě několika bloků (4),sad pístů (4),hlav a dalších dílů,tak si říkám,že jsem tehdy opravdu otevřel pandořinu skříňku. Právě ale výdrž motoru byla klíčový cíl,protože postavit vysokovýkonný motor na pár tisíc km už dnes není problém ani u nás. Doufám a předpokládám,že se to podařilo,i když některé technologicé finesy bude muset prověřit až praxe.
Co ale teď již vím,že bude muset projít důkladnější přestavbou budou ještě netknuté části převodovky.