
Poradte s upravou Skody 130M
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Poradte s upravou Skody 130M
cus bus heledte kluci mam takovej mensi problem zacinam s tuningem a potreboval bych poradi a nebo nejake kontakty na nekoho kdo si upravoval skodu130M (vymena motoru za favoritackej,vymena 5ti stupnove prevodovky,vymena brzd kotoucu) Potrebuju vymenit kotoce do predu dvojite vzduchem chlazene a dozadu dat kotouce z predni napravy a jak se dela instalace podlozek.
moc diky za odpovedi METY z Pelhrimova

š
Myslím, že máš docela zbytečné tam dávat dvojité kotouče. Dozadu bych ještě bral to určitě. Stačí ti drážkované nebo děrované.
VW golf II GT 1.8Turbo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poradte s upravou Skody 130M
jinak byt tebou , radsi se vrhnu nejdrive na repas a pak na nejaky vychytavky...by se ti potom mohlo stat ze chnapnes za rucku a urves zadni napravu....
VW PASSAT B5
Re: Poradte s upravou Skody 130M
mety píše:cus bus heledte kluci mam takovej mensi problem zacinam s tuningem a potreboval bych poradi a nebo nejake kontakty na nekoho kdo si upravoval skodu130M (vymena motoru za favoritackej,vymena 5ti stupnove prevodovky,vymena brzd kotoucu) Potrebuju vymenit kotoce do predu dvojite vzduchem chlazene a dozadu dat kotouce z predni napravy a jak se dela instalace podlozek.moc diky za odpovedi METY z Pelhrimova
Buďto jak psal Honza nebo ještě mrkni na www.skoda.virt.cz
Záleží kolik máš peněz,ale se základní 130 motorem toho moc nevymyslíš....Určitě se z toho dá něco dostat,ale určitě ne jako z 8 kanálu a s menší životností...

Můj mazel je škoda 130 - 1,8 T
Jo, těch 1500 rpm volnoběhu aby to nezdechlo kvůli ostré vačceFiesta píše:jenze kdyz slisis bezet motor ) udelanej ) z Fava a motor z fabky tak je to sto a jedna...kentoya píše:a než motor z fačka, dej tam hned z fabky, ušetříš si peníze, až z toho budeš chtít vydolovat větší výkon

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
no taky se to tak da rici...a kdyz k tomu pripoctu jeste odlehcenej setrvak...ale je to krasa poslouchatBeaver píše:Jo, těch 1500 rpm volnoběhu aby to nezdechlo kvůli ostré vačceFiesta píše:jenze kdyz slisis bezet motor ) udelanej ) z Fava a motor z fabky tak je to sto a jedna...kentoya píše:a než motor z fačka, dej tam hned z fabky, ušetříš si peníze, až z toho budeš chtít vydolovat větší výkon

VW PASSAT B5