ostra vacka ze seriove - kde?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
ostra vacka ze seriove - kde?
Pac na svoje auto asi tezko sezenu ostrou vacku, tak premslim kde by mi ji "nabrousili"... nevite o necem nekde ve strednich cechach nebo v praglu? a to se pak asi musi zakalit zejo? a kolik by to tak radove stalo?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
taky by se to hodilo a mozna by to bylo levnejsi nez origo
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
nic se nekalí ale nitriduje nebo cementuje pokud se tohle neudělá tak Ti takhle uzpravená vačka z vačky sériový taky může pěkně posrat celej motor
druhá věc je tak že není možno ze sériový udělat libovolnou ostrou má to nějaký svoje možnosti, osobně bych do tohohle rozhodně nešel ...
druhá věc je tak že není možno ze sériový udělat libovolnou ostrou má to nějaký svoje možnosti, osobně bych do tohohle rozhodně nešel ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
proc tupejsi? ja bych rekl ze je ostrejsi proto aby se rychlejc otviraly a zaviraly ventily ne?Vega píše:Mam dojem, ze ostra vacka je vlastne tupejsi. Opravte me nekdo jestli se pletu.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
takze predpokladam ze ty bys to vyresil tak ze bys nekde sehnal tu vacku... ale ja vubec nevim kde.. nevis o necem nahodou?MarauderZ28 píše:nic se nekalí ale nitriduje nebo cementuje pokud se tohle neudělá tak Ti takhle uzpravená vačka z vačky sériový taky může pěkně posrat celej motor
druhá věc je tak že není možno ze sériový udělat libovolnou ostrou má to nějaký svoje možnosti, osobně bych do tohohle rozhodně nešel ...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
e-e mam jenom 12palec:) takze cenovka od 7500honza 2.0 16v píše:www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........



Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
ne je tupější -ventily se dřív otevírají a dýl zavírají + mívá větší zdvih = více směsi nasáté do válcůNeviM píše:proc tupejsi? ja bych rekl ze je ostrejsi proto aby se rychlejc otviraly a zaviraly ventily ne?Vega píše:Mam dojem, ze ostra vacka je vlastne tupejsi. Opravte me nekdo jestli se pletu.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
Jsou s nima ověřený zkušenosti ? nerad bych čistil motor od vytrhanýho matrošuhonza 2.0 16v píše:www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........

nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
jestli se stane že se vytrhanej matroš dostane do motoru už nic čistit nebudeš, tomu věřmonty01 píše:Jsou s nima ověřený zkušenosti ? nerad bych čistil motor od vytrhanýho matrošuhonza 2.0 16v píše:www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hele to vůbec není pravidlo, jsou vačky co maj tvar jak hruška místo tvaru mandle (je fakt že netuším její výhody) třeba LT-1 motor má odvalovací zdvihátka a ta vačka je pohledem "ostřejší" jak L98 ale přitom ostrost je stejná ta má jen tyčky ...monty01 píše:ne je tupější -ventily se dřív otevírají a dýl zavírají + mívá větší zdvih = více směsi nasáté do válcůNeviM píše:proc tupejsi? ja bych rekl ze je ostrejsi proto aby se rychlejc otviraly a zaviraly ventily ne?Vega píše:Mam dojem, ze ostra vacka je vlastne tupejsi. Opravte me nekdo jestli se pletu.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
No kazdopadne vyraz "ostra" neznamena ze je tvarem ostrejsi. Mel jsem za to, ze ostra vacka je vlastne tupejsi kvuli drivejsimu otevirani a pozdejsimu zavirani, jak uz se tu psalo.MarauderZ28 píše:hele to vůbec není pravidlo, jsou vačky co maj tvar jak hruška místo tvaru mandle (je fakt že netuším její výhody) třeba LT-1 motor má odvalovací zdvihátka a ta vačka je pohledem "ostřejší" jak L98 ale přitom ostrost je stejná ta má jen tyčky ...monty01 píše:ne je tupější -ventily se dřív otevírají a dýl zavírají + mívá větší zdvih = více směsi nasáté do válcůNeviM píše: proc tupejsi? ja bych rekl ze je ostrejsi proto aby se rychlejc otviraly a zaviraly ventily ne?
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
myslím si že pan Albrecht ví codělá... jeho motory v motorsportu fungujou na výbornou (můj ještě díky elektronice nevím jak na tom je točím do 4000...)monty01 píše:Jsou s nima ověřený zkušenosti ? nerad bych čistil motor od vytrhanýho matrošuhonza 2.0 16v píše:www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
Já mám teďka vačky od Albrechta ve svém Suzuki Swift Kit Car. Přebrus ze sériových vaček na 236 stupňů, 7,5mm zdvihu na 290 stupňů, 9,5mm. Vypadáto, že fungují jak mají
)) Motor točí jak šílený až do omezovače 8600.
Lander

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
a kolik to stalo? to mas 16V - dve hridele?Lander píše:Já mám teďka vačky od Albrechta ve svém Suzuki Swift Kit Car. Přebrus ze sériových vaček na 236 stupňů, 7,5mm zdvihu na 290 stupňů, 9,5mm. Vypadáto, že fungují jak mají)) Motor točí jak šílený až do omezovače 8600.
Lander
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
no cena je cekem individualni ale kolem 10 to bude....NeviM píše:a kolik to stalo? to mas 16V - dve hridele?Lander píše:Já mám teďka vačky od Albrechta ve svém Suzuki Swift Kit Car. Přebrus ze sériových vaček na 236 stupňů, 7,5mm zdvihu na 290 stupňů, 9,5mm. Vypadáto, že fungují jak mají)) Motor točí jak šílený až do omezovače 8600.
Lander
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
stupne treba 230°a nebo 290° je uhel oterveni ventilu v uhlu otoceni klikoveho hridele.. tj ventil je otevrenej po otáčku o 230° na klikovým hřídeli
ještě důležitej parametr je doba plnýho zdvihu ventilu , která se u lepších vaček pohybuje přes 100° u seriovejch to je do ty 100 a o hodně míň....
doba otevření se dá snadno spočítat tak, že k hodnotě 180°přičteš časování ventilů (tj SO a SZ, nebo VO a VZ ( S- sání, V výfuk , O - otevírá Z zavírá , vše bráno horní úvrati pístu - HU)
příklad
mam motor s časováním sacích ventilú SO 35° před HÚ a SZ 80°po HŮ
a na výfuku VO 75° před HŮ a VZ 20° po HŮ
z toho plyne že úhel otevření sacích ventilů je :35+80+180=295°
a výfukových ventilů:75+20+180=275°
ještě dodám že časování a úhel otevření v rozmezí několika ° se dá doladit nastavením ventilových vůlí (když je vůle větší , úhel je menší.. a naopak..)
do běžnýho provozu je toto časování a úhel vaček nevhodný (no sám mám 300/290 a volnoběh 200ot/min..ale ročen se s tím autem najede 1500-2000km) doporučuju pokud s tím chceš denně jezdit max 280, optimálně 260-270° vačky.. tam by neměl bejt problém je i přebropusit...
ještě důležitej parametr je doba plnýho zdvihu ventilu , která se u lepších vaček pohybuje přes 100° u seriovejch to je do ty 100 a o hodně míň....
doba otevření se dá snadno spočítat tak, že k hodnotě 180°přičteš časování ventilů (tj SO a SZ, nebo VO a VZ ( S- sání, V výfuk , O - otevírá Z zavírá , vše bráno horní úvrati pístu - HU)
příklad
mam motor s časováním sacích ventilú SO 35° před HÚ a SZ 80°po HŮ
a na výfuku VO 75° před HŮ a VZ 20° po HŮ
z toho plyne že úhel otevření sacích ventilů je :35+80+180=295°
a výfukových ventilů:75+20+180=275°
ještě dodám že časování a úhel otevření v rozmezí několika ° se dá doladit nastavením ventilových vůlí (když je vůle větší , úhel je menší.. a naopak..)
do běžnýho provozu je toto časování a úhel vaček nevhodný (no sám mám 300/290 a volnoběh 200ot/min..ale ročen se s tím autem najede 1500-2000km) doporučuju pokud s tím chceš denně jezdit max 280, optimálně 260-270° vačky.. tam by neměl bejt problém je i přebropusit...
Naposledy upravil(a) honza 2.0 16v dne 10 kvě 2006 18:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
No konkrétní cenu bych tu nerad psal. Jak je tu napsané, je to individuální, otázka jednání a kontaktů mezi různými firmami o podpoře mého závodění.honza 2.0 16v píše:no cena je cekem individualni ale kolem 10 to bude....NeviM píše:a kolik to stalo? to mas 16V - dve hridele?Lander píše:Já mám teďka vačky od Albrechta ve svém Suzuki Swift Kit Car. Přebrus ze sériových vaček na 236 stupňů, 7,5mm zdvihu na 290 stupňů, 9,5mm. Vypadáto, že fungují jak mají)) Motor točí jak šílený až do omezovače 8600.
Lander
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
to jsou zas ti amerikánci ne?furt musej mít něco extraMarauderZ28 píše:hele to vůbec není pravidlo, jsou vačky co maj tvar jak hruška místo tvaru mandle (je fakt že netuším její výhody) třeba LT-1 motor má odvalovací zdvihátka a ta vačka je pohledem "ostřejší" jak L98 ale přitom ostrost je stejná ta má jen tyčky ...monty01 píše:ne je tupější -ventily se dřív otevírají a dýl zavírají + mívá větší zdvih = více směsi nasáté do válcůNeviM píše: proc tupejsi? ja bych rekl ze je ostrejsi proto aby se rychlejc otviraly a zaviraly ventily ne?

K tomu čištění motoru -je mi jasný co se stane,když se vydřou ,myslel jsem čištění při go motoru,už jsem to párkrát zažil a



nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Napište nám udale o Vašem voze a zašleme Vám přesnou cenovou kalkulaci včetně udajů o zvíšení výkonu. Též je možno objednat novou již upravenou hřídel .
a že uměj česky v tom cartechgroupu, jedna věta a 4 hrubky, pochopím na cheatu nebo na foru, ale na prezentaci firmy to už je síla
a že uměj česky v tom cartechgroupu, jedna věta a 4 hrubky, pochopím na cheatu nebo na foru, ale na prezentaci firmy to už je síla
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
tak sem tam napsal a poslali mi ze jim mam zavolathonza 2.0 16v píše:www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostra vacka ze seriove - kde?
no oni nemaj taky čas vysedávat celej den někde u compu a psát sáhodlouhý referáty....., ale celej den sou ve 3-4lidech na dílně a ještě když do toho otravuju já s mejma pakárnama jako je předělání palivovýho systému atd....Bulda píše:tak sem tam napsal a poslali mi ze jim mam zavolathonza 2.0 16v píše:www.albrechtmotorsport.cz
vyrábí vačky jak z celýho matroše (pokud jsou požadavky zákazníka mimo možnosti seriovejch vaček , tj malá základní kružnice, malej zdvih, časování atd..) tak i přebrušuje.. pak vačky podstoupěj nitridaci...
pokud to máš na 6vál co má 24 palců (rozuměj 24 ventilů- co ventil to palec..) tak počítej s cenovkou kolem 15000 a výše..........
