Řídící jednotka XR2i

Vše o této značce
Odpovědět
Šiky

Řídící jednotka XR2i

Příspěvek od Šiky »

Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor? :? Zatím díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Toncek
Příspěvky: 34
Registrován: 18 dub 2005 19:17
Bydliště: Dolní Dunajovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Toncek »

no když je motor ve špatném stavu tak ti asi sání s jednotkou moc nepomužou,žere olej??nebo jaký špatný stav myslíš?
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka :)
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima

Uživatelský avatar
Hugo Boss
Příspěvky: 615
Registrován: 09 pro 2005 10:22
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Řídící jednotka XR2i

Příspěvek od Hugo Boss »

Šiky píše:Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor? :? Zatím díky za odpověď.
¨když přehodíš vstřikování i s řídící jednotkou tak ti to samozřejmě půjde a s výkonem by sis měl taky nejspíš přilepšit...
VRAKOVIŠTĚ PEUGEOT
https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 2582699873

Specialista na vozy Peugeot - použité díly - servis

Uživatelský avatar
Toncek
Příspěvky: 34
Registrován: 18 dub 2005 19:17
Bydliště: Dolní Dunajovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Toncek »

a XR2I má kolik koní??

Šiky

Reakce

Příspěvek od Šiky »

Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit... 8) :lol: Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest! :alien:

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Jistě, jestli jsi to již řešil na fordfans.cz, tak nevím, nač se znova ptáš :lol:

Ano, na tu 1.8 stačí pro zvednutí ze 105 na 130PS použít origo díly ze 130PS verze, tj vačku, klapku, RJ, ještě lépe sání,MAF a svody. Ostřik pístu zespoda sice nebude, ale když tomu debudeš dávat on-line kotel furt, tak to vydrží.

Pakliže ti někdy motor při požadavku na razantní zrychlení zacuká, tak by to mohla býti i lambda

Návštěvník

Re: Reakce

Příspěvek od Návštěvník »

Šiky píše:Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit... 8) :lol: Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest! :alien:

Odpovědět

Zpět na „Ford scene“