
Řídící jednotka XR2i
Řídící jednotka XR2i
Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor?
Zatím díky za odpověď.

- Toncek
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18 dub 2005 19:17
- Bydliště: Dolní Dunajovice
- Kontaktovat uživatele:
no když je motor ve špatném stavu tak ti asi sání s jednotkou moc nepomužou,žere olej??nebo jaký špatný stav myslíš?
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka 
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima

Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
Re: Řídící jednotka XR2i
¨když přehodíš vstřikování i s řídící jednotkou tak ti to samozřejmě půjde a s výkonem by sis měl taky nejspíš přilepšit...Šiky píše:Ahoj všem. Potřebuju menší radu. Vlastním Ford Fiesta 1,8 iS 108 PS 93 r.v., mám taky motor 1,8 XR2i. Motor je ale ve špatném stavu a potřebuju zvednout koně. Pokud použiju řídící jednotku XR2i + vstřikování, bude to stačit? Nebo musím hledat další motor?Zatím díky za odpověď.
VRAKOVIŠTĚ PEUGEOT
https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 2582699873
Specialista na vozy Peugeot - použité díly - servis
https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 2582699873
Specialista na vozy Peugeot - použité díly - servis
Reakce
Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit...
Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest! 



Jistě, jestli jsi to již řešil na fordfans.cz, tak nevím, nač se znova ptáš
Ano, na tu 1.8 stačí pro zvednutí ze 105 na 130PS použít origo díly ze 130PS verze, tj vačku, klapku, RJ, ještě lépe sání,MAF a svody. Ostřik pístu zespoda sice nebude, ale když tomu debudeš dávat on-line kotel furt, tak to vydrží.
Pakliže ti někdy motor při požadavku na razantní zrychlení zacuká, tak by to mohla býti i lambda

Ano, na tu 1.8 stačí pro zvednutí ze 105 na 130PS použít origo díly ze 130PS verze, tj vačku, klapku, RJ, ještě lépe sání,MAF a svody. Ostřik pístu zespoda sice nebude, ale když tomu debudeš dávat on-line kotel furt, tak to vydrží.
Pakliže ti někdy motor při požadavku na razantní zrychlení zacuká, tak by to mohla býti i lambda
Re: Reakce
Šiky píše:Špatně jsme se pochopili. Já mám motor 1,8 iS, ten je ve 100% stavu. Chci zvýšit koně...A právě na to chci použít jednotku XR2i.( Pro nováčka, ta má 130 PS ) Probíral jsem to s dalšíma lidma a použití říd. jednotky., vačky, a klapky z XR2i by mělo stačit...Jen tam není ostřik pístů olejem...Ale to by mělo být bez problémů...Teda, pokud se nebude neustále pálit...![]()
Takže, zatím díky...Jo a stalo se vám někdy, že se motor zakuckal? Jako by byl přehlcený, nebo naopak? mě to teď udělalo a jsem si jistý, že to není filtrem, tak jestli je na vině čerpadlo, nebo já nevím...Možná gum. těsnění...??Zatím čest!