Supra dotaz
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Supra dotaz
existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
napis streetovi, ten ti k tomu urcite neco rekne 

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
hóšamakí turbatus
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Supra dotaz
neres GE a shanej GTEMarauderZ28 píše:existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?


- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
GE opravdu nema cenu, ma ke vsemu shitovou 5st. prevodovku. Jinak turbokit se dela, ale je to dalsi x set tisic na dosahnuti seriovych 330PS GTEcka.
Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno 

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A proč ne? Tomu nerozumímstreet.racer píše:Ne kazdy chce vykon nad 400PSleon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
Jinak na tipcars je cerny turbo na prodej... Jen tam bude zrejme nejaky hacek, nalitano 45tis. Km za 444.000,- 

Re: Supra dotaz
Kdo ví, ty kilometry zní dost podezřele a to, že je Wing-less tak to se také v Evropě moc nevidí.street.racer píše:Jinak na tipcars je cerny turbo na prodej... Jen tam bude zrejme nejaky hacek, nalitano 45tis. Km za 444.000,-

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Supra dotaz
Ty bloky jsou temer identicke (s vyjimkou oil jets u toho turbo bloku a samozrejme kompresi pistu). Co je vhodne vymenit je hlava motoru (za tu z te turbo verze), ale i s tou N/A hlavou bylo dosazeno 1300 HP. Ta 5-gear tranny taky neni spatna. Pokud se proste chystas stavet neco, kde by jsi stejne vymenil tovarni pisty, turbo, intercooler, etc., mnohdy nema smysl kupovat neco, coz uz v tom aute mas...MarauderZ28 píše:existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?

IQ stylingem nenahradis.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
Seriova 6MT z turbovy Supry je konstrukcne mnohem mnohem pevnejsi a je-li v dobrym stavu a zachazi se s ni tak jak ma, tak zvlada i 700-800PS. Jinak cena nove 6MT je cca 220tis. Kc , jeta se pohybuje okolo 100tis. Kc. Dalsi vec, kardan se take lisi u turbo a NA verze.
Jen pro predstavu, jak mega tlusta je hridel v predovovce atd...




Seriova 6MT z turbovy Supry je konstrukcne mnohem mnohem pevnejsi a je-li v dobrym stavu a zachazi se s ni tak jak ma, tak zvlada i 700-800PS. Jinak cena nove 6MT je cca 220tis. Kc , jeta se pohybuje okolo 100tis. Kc. Dalsi vec, kardan se take lisi u turbo a NA verze.
Jen pro predstavu, jak mega tlusta je hridel v predovovce atd...




- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
podle čeho mám poměřit tu megatlustou hřídel ? Dle toho co o tobě vykládaj slečny ? Pokud ano je to fakt kláda hihi
))
Jinak dík všem za info bylo to pro kamaráda co v raichu objevil docela hezkou Supru za 230 000,-

Jinak dík všem za info bylo to pro kamaráda co v raichu objevil docela hezkou Supru za 230 000,-
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Supra dotaz
V tom se velice pletes. Ta W58 5-speed tranny je velice predimenzovana a vydrzi pres 400 HP - coz majitele tech turbo konverzi mohou dosvedcit. Z doslechu vim, ze nekteri lidi tu W58 dali i za V8 motory s 600 ft/lb krouticim momentem. Ta R154 6-speed je kazdopadne silnejsi, ale jak jsi sam napsal, ne kazdy chce vykon nad 400 HP - a v tom pripade ta W58 prevodovka plne vystaci (zejmena kdyz clovek zvazi, ze ta R154 stoji dvakrat tolik, co ta W58).street.racer píše:Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
Taky, zadna prevodovka se neda "hodnotit" jen tloustkou hrideli. Pokud clovek ohobluje zuby prevodu anebo roztristi "sleeves" synchronizatoru, zadna hridel mu nepomuze.

IQ stylingem nenahradis.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
Co sem pletes R154? Ta se davala do starych MKIII Super a ne do MKIV. 6st. GETRAG z MKIV ma oznaceni V161Taboo píše:V tom se velice pletes. Ta W58 5-speed tranny je velice predimenzovana a vydrzi pres 400 HP - coz majitele tech turbo konverzi mohou dosvedcit. Z doslechu vim, ze nekteri lidi tu W58 dali i za V8 motory s 600 ft/lb krouticim momentem. Ta R154 6-speed je kazdopadne silnejsi, ale jak jsi sam napsal, ne kazdy chce vykon nad 400 HP - a v tom pripade ta W58 prevodovka plne vystaci (zejmena kdyz clovek zvazi, ze ta R154 stoji dvakrat tolik, co ta W58).street.racer píše:Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
Taky, zadna prevodovka se neda "hodnotit" jen tloustkou hrideli. Pokud clovek ohobluje zuby prevodu anebo roztristi "sleeves" synchronizatoru, zadna hridel mu nepomuze.

K tucnemu: V tom pripade, ze by clovek nechtel nad 400PS by se vyplatilo zvednout boost u turbo verze, a jsme u toho.... Nechtej porad dokazovat ze je to opacne nez tvrdi ostatni a zkus se taky trochu zamyslet jak to mohou myslet a taky je trochu pochopit

Re: Supra dotaz
Docela pěkná s pravostranným řízenímMarauderZ28 píše:podle čeho mám poměřit tu megatlustou hřídel ? Dle toho co o tobě vykládaj slečny ? Pokud ano je to fakt kláda hihi))
Jinak dík všem za info bylo to pro kamaráda co v raichu objevil docela hezkou Supru za 230 000,-

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jiste. Ja jsem nikde nenapsal, ze se davala do MKIV a nikde nebylo napsano, ze se tady mluvi jen a pouze o MKIV. To je jako bych se te ja ptal, co sem pletes V161, protoze ta se prece davala do MKIV Super, ne do MKIII...street.racer píše: Co sem pletes R154? Ta se davala do starych MKIII Super a ne do MKIV.
Ty sam nejsi "ostatni" - a ja nic nikomu dokazovat nemam potrebu. Naopak, ti "ostatni", kteri tu turbo konverzi narozdil od tebe osobne udelali, potvrdili, ze ta W58 tech 400 HP bez problemu vydrzi. Jedine ty sam - a nikdo jiny - tady tvrdis, ze ta W58 prevodovka je pry stavena jen pro seriovych 220 HPstreet.racer píše: K tucnemu: V tom pripade, ze by clovek nechtel nad 400PS by se vyplatilo zvednout boost u turbo verze, a jsme u toho.... Nechtej porad dokazovat ze je to opacne nez tvrdi ostatni a zkus se taky trochu zamyslet jak to mohou myslet a taky je trochu pochopit


Nenapsal jsi sam, ze ne kazdy chce vykon nad 400 HP - pote, co ti leon4x4 rekl, ze vetsinu stejne budes muset vymenit - takze je jedno, s cim zacinas? Tady to je:
Kdyz ne kazdy chce vykon nad 400 HP, proc by potom mel menit cely motor a prevodovku? Oni vsichni ti lidi, kteri tu turbo konverzi bez vymeny motoru a prevodovky provedli, musi potom byt naprosti blbci, protoze meli prece dotahnout z Japonska 2JZ-GTE a placnout na to V161 prevodovku - a pote zakopat ten 2JZ-GE s tou W58 na zahrade. I Vinny Ten, jehoz Supra s tim N/A motorem s N/A hlavou ma po turbo konverzi okolo 1300 HP a jezdi pod 8 sekund v 1/4 mile, musi byt uplny hlupak, protoze ten 2JZ-GE je prece k nicemu...street.racer píše:Ne kazdy chce vykon nad 400PSleon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno

IQ stylingem nenahradis.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
Ach jo diskuze s Tebou Taboo je fakt o tom kdo koho chytne za slovo. Vzdavam se, vyhral jsi 

Re: Supra dotaz
Ne, ta diskuze je o tom, ze necitis vubec zadnou odpovednost za ty rado-by odborne informace, ktere jsi si - s prominutim - vytahnul ze sve vlastni prdele. Mozna, ze si neuvedomujes, ze radis lidem, jak nalozit s JEJICH penezi a ze nekdo by za tvou vlastni neinformovanost mohl tezce zaplatit. Mozna ti to ani nevadi...street.racer píše:Ach jo diskuze s Tebou Taboo je fakt o tom kdo koho chytne za slovo.
Vymena motoru, prevodovky a elektroniky za tu turbo verzi prijde s profesionalni instalaci na okolo 12 tisic dolaru (muzes si to overit u lidi ze SupraStore), po jejichz vynalozeni clovek skonci s 320 HP vozem. BoostLogic 525 HP (Stage 2) turbo kit pro tu N/A Supru stoji 5 tisic (s uplne se vsim, co clovek k te konverzi potrebuje. V tom kitu je taky treba FMIC, HKS 40mm wastegate, palivove cerpadlo, injectory - proste VSECHNO potrebne k te konverzi). Jak tezke je se rozhodnout mezi 12 tisici za 320 HP - anebo 5 tisici za 525 HP

Vinny Ten dostal z toho N/A motoru 1300 HP - ale podle tebe je ten motor na ho*no. Powerhouse najel 40 tisic mil na tu W58 prevodovku v jejich 600 HP Supre - ale podle tebe je ta prevodovka stavena jen pro 220 HP a je naprosty shit. Ja tady predkladam fakta a skutecne informace - zatimco ty nemas v sobe ani dostatek zodpovednosti si overit, ze ty tve vlastni vymysly se aspon trochu zakladaji na pravde - a tahle diskuze je pry o tom, kdo koho chytne za slovo

Jeste jedna vec, ktera by te mohla prekvapit: Ty N/A 2JZ-GE Supry jsou v mnoha aspektech lepsimi kandidaty na lazeni (do nejakych 600 HP), nez ty twin-turba. Duvodem je 4-10 tisic dollaru nizsi porizovaci cena samotneho vozu, mene elektronickych bezpecnostnich zarizeni, ktere se musi obejit a mene tovarnich komponentu, ktere u te TT verze musi clovek vymenit - a pak se na ne tak jedine divat v rohu jeho garaze.

IQ stylingem nenahradis.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat 
A jestli si nekdo mysli, ze se snazim nekoho poskodit svoji neinformovanosti, tak me ignorujte

A jestli si nekdo mysli, ze se snazim nekoho poskodit svoji neinformovanosti, tak me ignorujte

Re: Supra dotaz
To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat


IQ stylingem nenahradis.
Re: Supra dotaz
Si rejpnu - na zacatku byla rec o 2JZ a proto se asi logicky predpokladalo, ze je rec o Mk.IV. Mimochodem, R154 neni 6speed, je to 5speed. Ale vydrzet by pry mela taky slusne vykony, oproti W58 je ovsem odlisne zprevodovana, W58 je pry optimalizovana pro charakteristiku nonturbo motoru.Taboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Supra dotaz
dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..

-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
a kdo rika ze on si tu na neco hraje?Spitfire píše:dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..


Audi Coupe Quattro
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
byly erekce na slunci a spitfira to lízloTom_ píše:a kdo rika ze on si tu na neco hraje?Spitfire píše:dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše: To je ten nejlepsi argument, ktery mas? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..
Nechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu.

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supra dotaz
to vis,ja bych ty pocitacovy hry zakazalMarauderZ28 píše:byly erekce na slunci a spitfira to lízloTom_ píše:a kdo rika ze on si tu na neco hraje?Spitfire píše: dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajNechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu.





Audi Coupe Quattro
Re: Supra dotaz
osobně teda moc nechápu spíš já tvůj komentář...si to nejdřív pořádně přečti a jestli budeš aspoň polovině věcí rozumnět tak se ozývej......Spitfire píše:dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehrajTaboo píše:To je ten nejlepsi argument, ktery masstreet.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha..

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Supra dotaz
Pravda. Budto jsem v tu chvili myslel V161 anebo 5-speed a spatne jsem to napsalBeaver píše:Si rejpnu - na zacatku byla rec o 2JZ a proto se asi logicky predpokladalo, ze je rec o Mk.IV. Mimochodem, R154 neni 6speed, je to 5speed. Ale vydrzet by pry mela taky slusne vykony, oproti W58 je ovsem odlisne zprevodovana, W58 je pry optimalizovana pro charakteristiku nonturbo motoru.


IQ stylingem nenahradis.