Supra dotaz

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Supra dotaz

Příspěvek od MarauderZ28 »

existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Bordel »

napis streetovi, ten ti k tomu urcite neco rekne :o)
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od MarauderZ28 »

hóšamakí turbatus
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

zeptej se Idaha, ten to vi na 98%.

Spitfire
Příspěvky: 117
Registrován: 28 srp 2005 12:10
Bydliště: najdi mě a dostaneš 50 Kč

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Spitfire »

MarauderZ28 píše:existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
neres GE a shanej GTE 8) :lol:

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od street.racer »

GE opravdu nema cenu, ma ke vsemu shitovou 5st. prevodovku. Jinak turbokit se dela, ale je to dalsi x set tisic na dosahnuti seriovych 330PS GTEcka.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

leon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno :wink:
Ne kazdy chce vykon nad 400PS :wink:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

street.racer píše:
leon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno :wink:
Ne kazdy chce vykon nad 400PS :wink:
A proč ne? Tomu nerozumím :?:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

leon4x4 píše:
street.racer píše:
leon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno :wink:
Ne kazdy chce vykon nad 400PS :wink:
A proč ne? Tomu nerozumím :?:
Nekdo chce treba jen lehke upravy, nebo nechat vykon okolo 400PS a vyhrat si podvozkem atd.... Nechapu cemu nerozumis..

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od street.racer »

Jinak na tipcars je cerny turbo na prodej... Jen tam bude zrejme nejaky hacek, nalitano 45tis. Km za 444.000,- :lol:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od leon4x4 »

street.racer píše:Jinak na tipcars je cerny turbo na prodej... Jen tam bude zrejme nejaky hacek, nalitano 45tis. Km za 444.000,- :lol:
Kdo ví, ty kilometry zní dost podezřele a to, že je Wing-less tak to se také v Evropě moc nevidí. :snooty:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Taboo »

MarauderZ28 píše:existuje na Supru s motorem 2JZ-GE nějakej rozumnej turbokit a nebo je to takový sraní, že se to nevyplatí a koupit rovnou 2JZ-GTE ?
Ty bloky jsou temer identicke (s vyjimkou oil jets u toho turbo bloku a samozrejme kompresi pistu). Co je vhodne vymenit je hlava motoru (za tu z te turbo verze), ale i s tou N/A hlavou bylo dosazeno 1300 HP. Ta 5-gear tranny taky neni spatna. Pokud se proste chystas stavet neco, kde by jsi stejne vymenil tovarni pisty, turbo, intercooler, etc., mnohdy nema smysl kupovat neco, coz uz v tom aute mas...
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od street.racer »

Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
Seriova 6MT z turbovy Supry je konstrukcne mnohem mnohem pevnejsi a je-li v dobrym stavu a zachazi se s ni tak jak ma, tak zvlada i 700-800PS. Jinak cena nove 6MT je cca 220tis. Kc , jeta se pohybuje okolo 100tis. Kc. Dalsi vec, kardan se take lisi u turbo a NA verze.
Jen pro predstavu, jak mega tlusta je hridel v predovovce atd...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od MarauderZ28 »

podle čeho mám poměřit tu megatlustou hřídel ? Dle toho co o tobě vykládaj slečny ? Pokud ano je to fakt kláda hihi :o)))

Jinak dík všem za info bylo to pro kamaráda co v raichu objevil docela hezkou Supru za 230 000,-
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Taboo »

street.racer píše:Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
V tom se velice pletes. Ta W58 5-speed tranny je velice predimenzovana a vydrzi pres 400 HP - coz majitele tech turbo konverzi mohou dosvedcit. Z doslechu vim, ze nekteri lidi tu W58 dali i za V8 motory s 600 ft/lb krouticim momentem. Ta R154 6-speed je kazdopadne silnejsi, ale jak jsi sam napsal, ne kazdy chce vykon nad 400 HP - a v tom pripade ta W58 prevodovka plne vystaci (zejmena kdyz clovek zvazi, ze ta R154 stoji dvakrat tolik, co ta W58).
Taky, zadna prevodovka se neda "hodnotit" jen tloustkou hrideli. Pokud clovek ohobluje zuby prevodu anebo roztristi "sleeves" synchronizatoru, zadna hridel mu nepomuze.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od street.racer »

Taboo píše:
street.racer píše:Nemyslim si ze seriova 5MT je dostatecna v pripade uprav 400+ PS. Je konstruovana na seriovych 220PS.
V tom se velice pletes. Ta W58 5-speed tranny je velice predimenzovana a vydrzi pres 400 HP - coz majitele tech turbo konverzi mohou dosvedcit. Z doslechu vim, ze nekteri lidi tu W58 dali i za V8 motory s 600 ft/lb krouticim momentem. Ta R154 6-speed je kazdopadne silnejsi, ale jak jsi sam napsal, ne kazdy chce vykon nad 400 HP - a v tom pripade ta W58 prevodovka plne vystaci (zejmena kdyz clovek zvazi, ze ta R154 stoji dvakrat tolik, co ta W58).
Taky, zadna prevodovka se neda "hodnotit" jen tloustkou hrideli. Pokud clovek ohobluje zuby prevodu anebo roztristi "sleeves" synchronizatoru, zadna hridel mu nepomuze.
:wink:
Co sem pletes R154? Ta se davala do starych MKIII Super a ne do MKIV. 6st. GETRAG z MKIV ma oznaceni V161 :wink: Nicmene k te hrideli, opravdu se mi nepodarilo nafotit sve zkusenosti, proto sem jsem placnul alespon neco, podle ceho se da hodnotit.

K tucnemu: V tom pripade, ze by clovek nechtel nad 400PS by se vyplatilo zvednout boost u turbo verze, a jsme u toho.... Nechtej porad dokazovat ze je to opacne nez tvrdi ostatni a zkus se taky trochu zamyslet jak to mohou myslet a taky je trochu pochopit :wink:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od leon4x4 »

MarauderZ28 píše:podle čeho mám poměřit tu megatlustou hřídel ? Dle toho co o tobě vykládaj slečny ? Pokud ano je to fakt kláda hihi :o)))

Jinak dík všem za info bylo to pro kamaráda co v raichu objevil docela hezkou Supru za 230 000,-
Docela pěkná s pravostranným řízením :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

street.racer píše: Co sem pletes R154? Ta se davala do starych MKIII Super a ne do MKIV.
Jiste. Ja jsem nikde nenapsal, ze se davala do MKIV a nikde nebylo napsano, ze se tady mluvi jen a pouze o MKIV. To je jako bych se te ja ptal, co sem pletes V161, protoze ta se prece davala do MKIV Super, ne do MKIII...
street.racer píše: K tucnemu: V tom pripade, ze by clovek nechtel nad 400PS by se vyplatilo zvednout boost u turbo verze, a jsme u toho.... Nechtej porad dokazovat ze je to opacne nez tvrdi ostatni a zkus se taky trochu zamyslet jak to mohou myslet a taky je trochu pochopit :wink:
Ty sam nejsi "ostatni" - a ja nic nikomu dokazovat nemam potrebu. Naopak, ti "ostatni", kteri tu turbo konverzi narozdil od tebe osobne udelali, potvrdili, ze ta W58 tech 400 HP bez problemu vydrzi. Jedine ty sam - a nikdo jiny - tady tvrdis, ze ta W58 prevodovka je pry stavena jen pro seriovych 220 HP :lol: . Komu teda verit? Lidem, kteri se svymi 400HP Suprami s W58 prevodovkami denne jezdi - anebo tobe, ktery s 400HP Suprou vybavenou W58 prevodovkou nema ani tu nejmensi osobni zkusenost? Hmmmm... :roll:

Nenapsal jsi sam, ze ne kazdy chce vykon nad 400 HP - pote, co ti leon4x4 rekl, ze vetsinu stejne budes muset vymenit - takze je jedno, s cim zacinas? Tady to je:
street.racer píše:
leon4x4 píše:Vždyť je to jedno s čím se začíná když se stejnak vymění všechno :wink:
Ne kazdy chce vykon nad 400PS :wink:
Kdyz ne kazdy chce vykon nad 400 HP, proc by potom mel menit cely motor a prevodovku? Oni vsichni ti lidi, kteri tu turbo konverzi bez vymeny motoru a prevodovky provedli, musi potom byt naprosti blbci, protoze meli prece dotahnout z Japonska 2JZ-GTE a placnout na to V161 prevodovku - a pote zakopat ten 2JZ-GE s tou W58 na zahrade. I Vinny Ten, jehoz Supra s tim N/A motorem s N/A hlavou ma po turbo konverzi okolo 1300 HP a jezdi pod 8 sekund v 1/4 mile, musi byt uplny hlupak, protoze ten 2JZ-GE je prece k nicemu... :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od street.racer »

Ach jo diskuze s Tebou Taboo je fakt o tom kdo koho chytne za slovo. Vzdavam se, vyhral jsi ;)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Taboo »

street.racer píše:Ach jo diskuze s Tebou Taboo je fakt o tom kdo koho chytne za slovo.
Ne, ta diskuze je o tom, ze necitis vubec zadnou odpovednost za ty rado-by odborne informace, ktere jsi si - s prominutim - vytahnul ze sve vlastni prdele. Mozna, ze si neuvedomujes, ze radis lidem, jak nalozit s JEJICH penezi a ze nekdo by za tvou vlastni neinformovanost mohl tezce zaplatit. Mozna ti to ani nevadi...
Vymena motoru, prevodovky a elektroniky za tu turbo verzi prijde s profesionalni instalaci na okolo 12 tisic dolaru (muzes si to overit u lidi ze SupraStore), po jejichz vynalozeni clovek skonci s 320 HP vozem. BoostLogic 525 HP (Stage 2) turbo kit pro tu N/A Supru stoji 5 tisic (s uplne se vsim, co clovek k te konverzi potrebuje. V tom kitu je taky treba FMIC, HKS 40mm wastegate, palivove cerpadlo, injectory - proste VSECHNO potrebne k te konverzi). Jak tezke je se rozhodnout mezi 12 tisici za 320 HP - anebo 5 tisici za 525 HP :? ?
Vinny Ten dostal z toho N/A motoru 1300 HP - ale podle tebe je ten motor na ho*no. Powerhouse najel 40 tisic mil na tu W58 prevodovku v jejich 600 HP Supre - ale podle tebe je ta prevodovka stavena jen pro 220 HP a je naprosty shit. Ja tady predkladam fakta a skutecne informace - zatimco ty nemas v sobe ani dostatek zodpovednosti si overit, ze ty tve vlastni vymysly se aspon trochu zakladaji na pravde - a tahle diskuze je pry o tom, kdo koho chytne za slovo :lol: ...
Jeste jedna vec, ktera by te mohla prekvapit: Ty N/A 2JZ-GE Supry jsou v mnoha aspektech lepsimi kandidaty na lazeni (do nejakych 600 HP), nez ty twin-turba. Duvodem je 4-10 tisic dollaru nizsi porizovaci cena samotneho vozu, mene elektronickych bezpecnostnich zarizeni, ktere se musi obejit a mene tovarnich komponentu, ktere u te TT verze musi clovek vymenit - a pak se na ne tak jedine divat v rohu jeho garaze.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od street.racer »

Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat ;)

A jestli si nekdo mysli, ze se snazim nekoho poskodit svoji neinformovanosti, tak me ignorujte ;)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Taboo »

street.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat ;)
To je ten nejlepsi argument, ktery mas :lol: ? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha.. :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat ;)
To je ten nejlepsi argument, ktery mas :lol: ? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha.. :lol:
Si rejpnu - na zacatku byla rec o 2JZ a proto se asi logicky predpokladalo, ze je rec o Mk.IV. Mimochodem, R154 neni 6speed, je to 5speed. Ale vydrzet by pry mela taky slusne vykony, oproti W58 je ovsem odlisne zprevodovana, W58 je pry optimalizovana pro charakteristiku nonturbo motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Spitfire
Příspěvky: 117
Registrován: 28 srp 2005 12:10
Bydliště: najdi mě a dostaneš 50 Kč

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Spitfire »

Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat ;)
To je ten nejlepsi argument, ktery mas :lol: ? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha.. :lol:
dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehraj 8)

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Tom_ »

Spitfire píše:
Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat ;)
To je ten nejlepsi argument, ktery mas :lol: ? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha.. :lol:
dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehraj 8)
a kdo rika ze on si tu na neco hraje? :wink: Nechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu. :(
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od MarauderZ28 »

Tom_ píše:
Spitfire píše:
Taboo píše: To je ten nejlepsi argument, ktery mas :lol: ? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha.. :lol:
dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehraj 8)
a kdo rika ze on si tu na neco hraje? :wink: Nechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu. :(
byly erekce na slunci a spitfira to lízlo :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Tom_ »

MarauderZ28 píše:
Tom_ píše:
Spitfire píše: dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehraj 8)
a kdo rika ze on si tu na neco hraje? :wink: Nechapu moc tvuj komentar v tomhle tematu. :(
byly erekce na slunci a spitfira to lízlo :o)
to vis,ja bych ty pocitacovy hry zakazal :lol: :lol: :lol: deti pak maj halucinace :lol: :lol:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Krosmen »

Spitfire píše:
Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: Opravdu s Tebou nehodlam diskutovat, kdyz si na zacatku protirecis a pletes sem prevodovku z MKIII, o ktere tu vubec nebyla rec a nemelo smysl sem ji tahat ;)
To je ten nejlepsi argument, ktery mas :lol: ? Ze jsem se v jedne vete zminil o prevodovce z MKIII? Ha, ha.. :lol:
dej si voraz kamo, ze mas v avaratu napsano uesej z tebe nedela vo nic lepsiho cloveka nez sme my tak si tu na nic nehraj 8)
osobně teda moc nechápu spíš já tvůj komentář...si to nejdřív pořádně přečti a jestli budeš aspoň polovině věcí rozumnět tak se ozývej...... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Supra dotaz

Příspěvek od Taboo »

Beaver píše:Si rejpnu - na zacatku byla rec o 2JZ a proto se asi logicky predpokladalo, ze je rec o Mk.IV. Mimochodem, R154 neni 6speed, je to 5speed. Ale vydrzet by pry mela taky slusne vykony, oproti W58 je ovsem odlisne zprevodovana, W58 je pry optimalizovana pro charakteristiku nonturbo motoru.
Pravda. Budto jsem v tu chvili myslel V161 anebo 5-speed a spatne jsem to napsal :lol: . Delat ale z jednoho preklepu v jedne vete nejake velke drama je nepotrebne... :?:
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“