Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Sensei Jirka
- Příspěvky: 906
- Registrován: 20 kvě 2006 13:19
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Sensei Jirka
- Příspěvky: 906
- Registrován: 20 kvě 2006 13:19
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, bylo tu někde i video s nadupanou suprou, která podle popisů v tom videu měla taky zrychlení okolo 1.6s, ale fakt se mi to nezdá moc reálný. Sice jela jako sviň, ale prostě jeden a půl vteřiny je moooc málo. To prostě podle mě nemůže stíhat. Nevim.Tommy1978 píše:GReddy píše:tak ta rychlost z 0-100 je asi teorie ne?Ty voe taky na to čumim jak puk
330i E90 

Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
pohodaaa, "street legal" slicky pol metra siroke to istia 

- Sensei Jirka
- Příspěvky: 906
- Registrován: 20 kvě 2006 13:19
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Takže koukam, že je to reálnej čas..Mě se to prostě zdálo strašně malinko, jako že se za 1,5s nedá "nic" stačit. Takže to asi bude pravdaTaboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.

330i E90 

- Boris:Noone
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 lis 2004 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
Vzdyt dragtri v americe davaj tri, nebo ctyri kila, ted poradne nevim, asi za 3,5s, ale je pravda ze maji 6000ps a nejsou uspusobeny na silnici, ale realny to jo 

FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu

Watashi wa take desu

Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
taky tam jde ale o zivot...Boris:Noone píše:Vzdyt dragtri v americe davaj tri, nebo ctyri kila, ted poradne nevim, asi za 3,5s, ale je pravda ze maji 6000ps a nejsou uspusobeny na silnici, ale realny to jo

Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
1) spravia 0-500+kmh pod 5secFirearms píše:taky tam jde ale o zivot...Boris:Noone píše:Vzdyt dragtri v americe davaj tri, nebo ctyri kila, ted poradne nevim, asi za 3,5s, ale je pravda ze maji 6000ps a nejsou uspusobeny na silnici, ale realny to jo
2) pokial viem tak posledne umrtie tam bolo dost davno. co sa o F1, ralley, nascar... povedat neda

To zalezi na tom, co povazujes za "seriove" a "poladene". Ten Mustang byl postaven samotnou tovarnou Ford, takze muze byt povazovan za plne "seriovy". Heffner je naopak firma, ktera upravuje seriove vozy jinych vyrobcu podobne jako Lingenfelter anebo Saleen, ktere pote prodava pod svym vlastnim jmenem - takze jejich vozy muzou byt povazovany za "seriove" taky. V kazdem pripade se ale jedna o plne silnicni a legalni vozy s plnym interierem a radiem (= ne nejake vykuchane zavodni specialy), se kterymi clovek muze jet legalne a bez obav do obchodu - a na ceste domu dat na prdel nejakemu $1,000,000 Bugatti Veyron anebo $500,000 Barabus TKR...JohnyVW píše:A byli sériový? nebo poladěný?Taboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.

IQ stylingem nenahradis.
- pikachuxxx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 23 dub 2006 22:40
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
ee, ikdyby si nepocital Bugatti, tak je tu Koenigsegg, kterej oficialne F1 prekonal....pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
1) Koenigsegg CCR? ako "seriove" auto, ktoreho sa vyrobilo za nejake tri roky maximalne 5 kusov? to uz je seriovejsi kadejaky upraveny viper, bo tych sa preda viacpepe VT píše:ee, ikdyby si nepocital Bugatti, tak je tu Koenigsegg, kterej oficialne F1 prekonal....pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD

2) McLaren F1, ktory spravil ten rekord, mal od serioveho F1 pomerne daleko.
Je to povazovany jako "seriovy" a jak rikas MC F1 taky neni zrovna seriovej.....Je to uznany je a kolik toho je vyrobeno me uprime jednoJonnY píše:1) Koenigsegg CCR? ako "seriove" auto, ktoreho sa vyrobilo za nejake tri roky maximalne 5 kusov? to uz je seriovejsi kadejaky upraveny viper, bo tych sa preda viacpepe VT píše:ee, ikdyby si nepocital Bugatti, tak je tu Koenigsegg, kterej oficialne F1 prekonal....pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
2) McLaren F1, ktory spravil ten rekord, mal od serioveho F1 pomerne daleko.

Neni pravda. McLaren F1 udelal nejvyssi rychlost "jen" 386.5 km/h. Koenigsegg CCR zajel 387.87 km/h v italskem Nardo Prototipo, rizen slavnym test pilotem supervozu Loris Bicocchi na 28 February 2005. Veyron zajel 407 km/h v Ovtober 2005 na Ehra-Lessien testovaci trati Volkswagenu, rizen editorem Csaba Csere Car and Driver casopisu. Takze zadne "teorie".pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
To, co se da jeste povazovat za "seriovy" produkcni vuz je velice sporne. Pokud ten vyrobce pouziva motory jine automobilky (jako treba v pripade toho McLaren F1 s motory BMW anebo Bugatti Veyron s Volkswagen motorem), protoze pro vyrobu svych vlastnich motoru nema potrebne zarizeni a/anebo umyslne postavi min, nez 200 vozu - aby se vyhnul crash testum (kterymi by neprosel), je to opravdu "produkcni" vuz - anebo jen one-off concept, ktery nekdo postavi 100x v prubehu treba 4 let


IQ stylingem nenahradis.
Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
Taboo: je "to" on?
Horsepower: 970 bhp @ ---- rpm
Torque: 910 lb-ft @ ---- rpm
Rev Limit: 6000 rpm
1/4 mile: 10.2 sec @ 140 mph

http://videos.streetfire.net/category/V ... 3548B4.htm
tenhle taky vypadá zajímavě
2006 Dodge Hennessey Viper Venom 1000 Coupe
http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp
Acceleration 0-60 mph s: 2.9
Top Speed mph (km/h): 255 (410)
Power bhp (kW) at RPM: 1000(746) / 5000
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 1100(1492) / 3800
a ještě ten mustang
http://bradbarnett.net/mustangs/concept/10boss/
0-60 mph 1.9 s
já bych se do toho bál sednout, že mě to sežere

Horsepower: 970 bhp @ ---- rpm
Torque: 910 lb-ft @ ---- rpm
Rev Limit: 6000 rpm
1/4 mile: 10.2 sec @ 140 mph

http://videos.streetfire.net/category/V ... 3548B4.htm
tenhle taky vypadá zajímavě
2006 Dodge Hennessey Viper Venom 1000 Coupe
http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp
Acceleration 0-60 mph s: 2.9
Top Speed mph (km/h): 255 (410)
Power bhp (kW) at RPM: 1000(746) / 5000
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 1100(1492) / 3800
a ještě ten mustang
http://bradbarnett.net/mustangs/concept/10boss/
0-60 mph 1.9 s

já bych se do toho bál sednout, že mě to sežere

HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
Tento:xenon04 píše:Taboo: je "to" on?![]()
Horsepower: 970 bhp @ ---- rpm
Torque: 910 lb-ft @ ---- rpm
Rev Limit: 6000 rpm
1/4 mile: 10.2 sec @ 140 mph
![]()


IQ stylingem nenahradis.
Podle tehle teorie se nedaji nazvat prudkcnimi seriovymi auty ani Saleen, Mosler nebo Ariel a spousta dalsich vyrobcu, ktery pouzivaji jine motory, brzdy, podvozky, elektroniku..atd., i kdyz jsou plne homologovane pro bezny provoz.Taboo píše:Neni pravda. McLaren F1 udelal nejvyssi rychlost "jen" 386.5 km/h. Koenigsegg CCR zajel 387.87 km/h v italskem Nardo Prototipo, rizen slavnym test pilotem supervozu Loris Bicocchi na 28 February 2005. Veyron zajel 407 km/h v Ovtober 2005 na Ehra-Lessien testovaci trati Volkswagenu, rizen editorem Csaba Csere Car and Driver casopisu. Takze zadne "teorie".pikachuxxx píše:hlavne jsou to jen teorie. vyzkouseno jeste nemaji. na nejakych nemeckych strankach to resili, ted nevim kde to bylo. stejne jako bugatti. ve finale se jim to zase nepovede.
doposud nejrychlejsi auto sveta je McLaren F1 392km/h. v dobe vyroby stalo 1.000.000 USD
To, co se da jeste povazovat za "seriovy" produkcni vuz je velice sporne. Pokud ten vyrobce pouziva motory jine automobilky (jako treba v pripade toho McLaren F1 s motory BMW anebo Bugatti Veyron s Volkswagen motorem), protoze pro vyrobu svych vlastnich motoru nema potrebne zarizeni a/anebo umyslne postavi min, nez 200 vozu - aby se vyhnul crash testum (kterymi by neprosel), je to opravdu "produkcni" vuz - anebo jen one-off concept, ktery nekdo postavi 100x v prubehu treba 4 let? Ono to je stejne tak absurdni, jako ta zavodni "Celica" s motorem Supry v trubkovem chassi a laminatovou karoserii, ktera Celicu jen tak trochu pripomina
. Az ti vsemozni "vyrobci" tech "produkcnich" supervozu budou natolik sobestacni, ze budou vyrabet a pouzivat i sve vlastni motory a nebudou mit vyrobeno na zakazku 50% komponentu tech jejich vozu jinymi tovarnama a firmama, tak se jim snad bude moci rikat "produkcni" seriove automobily...
Krome toho je u automobilek pravidlem, ze krome nekolika hlavnich casti (motor, karoserie) je vsechno ostatni vyrabeno u jinych firem na zakazku a ne primo automobilkou.
btw. mam video kde McLaren F1 jede 391 km/h..
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
Ten ridic to cte v km/h a ne v mph...nevim na co myslis.JonnY píše:tam islo o ten prepocet tych 242mph (ci kolko) na kmh. oni tam uvadzaju 391kmh a realne je to tych 389 (ci kolko)GTRunner píše:btw. mam video kde McLaren F1 jede 391 km/h..
Jasne tam rika.."389, 390, 391..a vic uz to nepojede"
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
hmm njn.
ja som to video dakedy daaaavno videl, ale uz si to nepametam.
takze je to mozne.
ja som to video dakedy daaaavno videl, ale uz si to nepametam.
takze je to mozne.
Ja jsem pro jednu tu automobilku, ktera se jmenuje Mitsubishi, nekolik let pracoval - a proto ti mohu prozradit, ze to co tady tvrdis neni v zadnem pripade pravda. Jedine, co vetsina automobilek nema zajem vyrabet (vzhledem k financnim nakladum) jsou pneumatiky. Jinak je cilem kazde automobilky byt v oblasti produkce komponentu naprosto nezavisla a nakupovat jen surove materialy, ne hotove komponenty vyrabene nejakou jinou firmou, kterou by museli platit. Jiste, nektere automobilky se rozhodnou pouzit treba prevodovku, tlumice podvozku, brzdy anebo radio nejake svetozname specializovane firmy, ale tim duvodem neni vetsinou to, ze vyrobu tech komponentu by ta tovarna sama nezvladla. Jednoduse, pokud treba Toyota ma potrebne zarizeni na vyrobu vlastnich karesorii, skel, motoru, prevodovek, ECU, kol, interieru, etc., tak nema nejspis zadnou potrebu platit treba nejaky Joe Blow's Upholstery Shop v Redneckville, TN aby jim vyrabel koberce, protoze ta automobilka to sama nezvladne. To procento tisicu komponentu vyrobenych tou automobilkou vzdy znacne prevysuje to mizive procento nekolika malo komponentu vyrobenych jinymi firmami.GTRunner píše:Krome toho je u automobilek pravidlem, ze krome nekolika hlavnich casti (motor, karoserie) je vsechno ostatni vyrabeno u jinych firem na zakazku a ne primo automobilkou.
K tomu F1... I kdyby ten McLaren opravdu udelal 391 km/h (o cemz jsem neslysel a nikde to neni oficialne potvrzeno), tak to stejne neni nejrychlejsi silnicni vuz na svete. Napriklad 1988 Callaway C4 Corvette Sledgehammer zajela 410 km/h, na coz je trochu kratky i Veyron.
IQ stylingem nenahradis.
K tomu McLarenu:
http://www.youtube.com/watch?v=vGBI_kGw ... laren%20f1
Jiste...jak rikas "...cilem kazde automobilky byt v oblasti produkce komponentu naprosto nezavisla..." netvrdim ze to tak u nekterych, nebo rekneme u vetsiny automobilek neni. Ja jsem jenom narazel na fakt, ze spousta dilu (a ne jenom pneumatiky) jsou vyrabena jinymi firmami a pak dodana automobilkam k montazi. Nevim jak to bezi u japonskych a americkych automobilek, ale u evropskych vim urcite, ze sposta dilu a hlavne interierovych jsou vyrabena externe, mimo automobilku. Priklad: sedacky - JohnsonControls, Recaro..., palubni pristroje: VDO, MagnettiMarelli...klimatizacni jednotky: Valeo..a jine, ruzne spinace, prepinace, kontrolky, pak ridici jednotky: MM, Bosch...dily motoru, turba:Garett, IHI,KKK...brzdy: brembo, osvetleni: Hella, Valeo, Bosch...
Chci rict proste jenom to, ze na finalnim produktu participuje hodne externich vyrobcu, proto si myslim ze nemuzeme oznacit neco jako "ne-seriovy neboli ne-produkcni automobil" jenom proto, ze pouziva dily jinych vyrobcu..
http://www.youtube.com/watch?v=vGBI_kGw ... laren%20f1
Jiste...jak rikas "...cilem kazde automobilky byt v oblasti produkce komponentu naprosto nezavisla..." netvrdim ze to tak u nekterych, nebo rekneme u vetsiny automobilek neni. Ja jsem jenom narazel na fakt, ze spousta dilu (a ne jenom pneumatiky) jsou vyrabena jinymi firmami a pak dodana automobilkam k montazi. Nevim jak to bezi u japonskych a americkych automobilek, ale u evropskych vim urcite, ze sposta dilu a hlavne interierovych jsou vyrabena externe, mimo automobilku. Priklad: sedacky - JohnsonControls, Recaro..., palubni pristroje: VDO, MagnettiMarelli...klimatizacni jednotky: Valeo..a jine, ruzne spinace, prepinace, kontrolky, pak ridici jednotky: MM, Bosch...dily motoru, turba:Garett, IHI,KKK...brzdy: brembo, osvetleni: Hella, Valeo, Bosch...
Chci rict proste jenom to, ze na finalnim produktu participuje hodne externich vyrobcu, proto si myslim ze nemuzeme oznacit neco jako "ne-seriovy neboli ne-produkcni automobil" jenom proto, ze pouziva dily jinych vyrobcu..
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
to je klasicka evropska propaganda, MB se před roky taky chvástal že má první V engine kterej běhá ve městě na část válců a přitom ameriky to měly už ve zlaté éřeTaboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm
Ja nemohu posoudit, jestli se jedna o zamerne zkreslovani faktu anebo jen snad rozdilnemu chapani nekterych pojmu. Osobne, i presto, ze nejaky concept anebo prototyp muze byt plne legalni silnicni vuz, postaveni jen nekolika malo exemplaru z neho (podle meho pohledu na vec) jeste nedela "seriovy" automobil. Takovy vuz (i presto, ze silnicni) i nadale zustava jen concept anebo prototyp, ktery byl postaven jen 5x anebo 100x. Az McLaren anebo Buggatti bude tech vozu stavet treba pet tisic rocne a vystavovat je crash testum a testum emisi, tak bych tomu zacal rikat "seriovy" vuz. Jinak, "silnicni" vuz je jen neco, co kazdy dokaze postavit ve sve vlastni garazi s tim, ze to bude splnovat podminky silnicniho provozu...TupiNo píše:to je klasicka evropska propaganda, MB se před roky taky chvástal že má první V engine kterej běhá ve městě na část válců a přitom ameriky to měly už ve zlaté éřeTaboo píše:To, ze zadny silnicni vuz predtim nepokoril hranici 2 sekund 0-60 mph je naprosta blbost. Silnicni 10.0L Boss Mustang ji pokoril uz pred deseti lety a Heffner Viper TT (= silnicni vuz, ktery se da koupit za 200 tisic dolaru) udela 0-60 mph za 1.5 sekund.

IQ stylingem nenahradis.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejrychlejší auto světa!!!!ne Bugatti!!!!
Je to celkem hezké povídání. Ale jen bych podotknul, že se tady tak trošku debatuje nad tím že F1 McL byl pokořenej Koenigseggem, a Bugati ho taky dala a kde co jezdí rychlejc, a čí je kterej motor. Ale zapomínáte na to že McL byl postavenej v roce 1992, a vemte si jak je nadčasově naprosto úžasnej. Za 14let nebudete vědět co je to Koenigsegg, ale co je to McL to budete vědět pořád.
A seriovkou bych nazýval to co může legálně jezdit po silnicích a projde to legálně technickou. A můžete přitom postavit cca těch 100aut vedle sebe a byly by bez jediné odlišnosti.
A seriovkou bych nazýval to co může legálně jezdit po silnicích a projde to legálně technickou. A můžete přitom postavit cca těch 100aut vedle sebe a byly by bez jediné odlišnosti.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
mám takový pocit, že tyhle teze kdysi platily, ale dnes se jde opačným směrem. Ekonomická recese poloviny devadesátých let a pak následné restruktulizační vlny jednotlivých automobilek, které byly ovládány zaklínadlem v podobě "snižování nákladů", znamenaly boom dodavatelů auto dílů pro prvovýrobu. ČR na tom hodně vydělala.Taboo píše:Ja jsem pro jednu tu automobilku, ktera se jmenuje Mitsubishi, nekolik let pracoval - a proto ti mohu prozradit, ze to co tady tvrdis neni v zadnem pripade pravda. Jedine, co vetsina automobilek nema zajem vyrabet (vzhledem k financnim nakladum) jsou pneumatiky. Jinak je cilem kazde automobilky byt v oblasti produkce komponentu naprosto nezavisla a nakupovat jen surove materialy, ne hotove komponenty vyrabene nejakou jinou firmou, kterou by museli platit. Jiste, nektere automobilky se rozhodnou pouzit treba prevodovku, tlumice podvozku, brzdy anebo radio nejake svetozname specializovane firmy, ale tim duvodem neni vetsinou to, ze vyrobu tech komponentu by ta tovarna sama nezvladla. Jednoduse, pokud treba Toyota ma potrebne zarizeni na vyrobu vlastnich karesorii, skel, motoru, prevodovek, ECU, kol, interieru, etc., tak nema nejspis zadnou potrebu platit treba nejaky Joe Blow's Upholstery Shop v Redneckville, TN aby jim vyrabel koberce, protoze ta automobilka to sama nezvladne. To procento tisicu komponentu vyrobenych tou automobilkou vzdy znacne prevysuje to mizive procento nekolika malo komponentu vyrobenych jinymi firmami.
Takže dnes není nic neobvyklého, že i velká automobilka nakupuje takový věci jako světla, komponenty motorů, díly přístrojových desek, samotný skla atd. od specializovaných dodavatelů.
Věř mi je to pro ně výhodnější, ať po stránce vývoje, tak po stránce nákladů. Ono se totiž líp utahuje kohoutek dodvateli (který může být třeba i existenčně závislý na dodávkách pro onu automobilku) nez zaměstancům, za kterými stojí odbory.
Možná to není tak prestižní, ale oni akcionáři radši dividendy než prestiž....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<