Tak jestli s tim tady někdo má zkušenost tak předem děkuju za příspěvky.
Motor z fáva v rapidu - furt je zaplej sytič!
Moderátor: Idaho
Motor z fáva v rapidu - furt je zaplej sytič!
Čau lidi, potřebuju poradit. Kámoš měnil motor v Rapidu za motor z Fáčka. Výměna byla v pohodě a ani se nic nemuselo předělávat. Akorát se dělal přepad z nádrže. Problém je v tom, že auto jezdí cajk ale na neutrál má votáčky tak 2 až 2,5 litru. Mysleli jsme si že to dělá karbec tak sme ho vyměnili, pak za další a za další a za další. Karbec to neni a všechno šlape jak má. Jedná se o karbec s automatickym sytičem. Už nevíme čim to je, jedině snad náklonem karburátoru??
Tak jestli s tim tady někdo má zkušenost tak předem děkuju za příspěvky.

Tak jestli s tim tady někdo má zkušenost tak předem děkuju za příspěvky.
Škoda Forman 1.3 LX
Hyundai H100 2.5D
Peugeot 405 1.9D
Hyundai H100 2.5D
Peugeot 405 1.9D
Re: Motor z fáva v rapidu - furt je zaplej sytič!
Sice s tim zkusenosti nemam, ale driv jsem cetl o zastavbe motoru z favorita do skodovky a resili tam naklon karburatoru - ten clovek si nechaval delat nejakou podlozku pod karburator nebo co, ktera ten naklon mela srovnat.
BMW 316i E30 -> BMW 320i E36
Re: Motor z fáva v rapidu - furt je zaplej sytič!
zkus se zaptat na: http://skoda.stable.cz/cz/ tam určo budou vědět...ale kámoš měl v rapidu motor z fáčka...a tak jak byl ve fávu tak se dal do rapida a jelo to...sice do pravých zatáček to trošičku vynechávalo ale to se ta zatáčka musela říznout.Co to zkusit seštelovat? je tam šroub na volnoběh??na karburátoru....na fáčku je to ten u kotvičky co za něj tahá lanko plynu
Honda Civic 5D 6g. 1.6i ES "Angličan" 
a mas zapojeny hadice na vodu pres ten karbec-saci potubi? z toho to snima awsi i teplotu a pk se tim pohybuje ten bimetal co otvira siti, ale nejsem si jisty, jinak kdysi ve skodovce sem mel taky facko a bez podlozky a jezdilo to normalne, okorat pri otaceni se naiste-skoro drift
se mi prelejval benzin v karburatoru a netekl do valcu a skubalo to
