
Jedná se mi o Renault Megane 1.6e. A nepište mi, že to nemá smysl.

Nebo navrhněte jiné řešení. Např. uni řídící jednotka.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
zkus www.bitpowers.czAnděl píše:Protože mi občas spadne řídící jednotka do nouzového režimu se chci zeptat, kde by mi mohli udělat úpravu(výměnu) řídící jenotky na "míru". Příští týden mi přijde nová vačka a pak bych do toho šel.![]()
Jedná se mi o Renault Megane 1.6e. A nepište mi, že to nemá smysl.
Nebo navrhněte jiné řešení. Např. uni řídící jednotka.
nemusí jezdit do jeseníka.....stačí k nám na prosek.....spolupracujeme s nima.....honza 2.0 16v píše:zkus www.bitpowers.czAnděl píše:Protože mi občas spadne řídící jednotka do nouzového režimu se chci zeptat, kde by mi mohli udělat úpravu(výměnu) řídící jenotky na "míru". Příští týden mi přijde nová vačka a pak bych do toho šel.![]()
Jedná se mi o Renault Megane 1.6e. A nepište mi, že to nemá smysl.
Nebo navrhněte jiné řešení. Např. uni řídící jednotka.
mam od nich chip na míru k celkem dost upravenýmu motoru nA COUPEČKU - jen budeš muset jet do jeseníka ...kua caps lock
k takovému motoru se to asi finančně nevyplatíAnděl píše:Protože mi občas spadne řídící jednotka do nouzového režimu se chci zeptat, kde by mi mohli udělat úpravu(výměnu) řídící jenotky na "míru". Příští týden mi přijde nová vačka a pak bych do toho šel.![]()
Jedná se mi o Renault Megane 1.6e. A nepište mi, že to nemá smysl.
Nebo navrhněte jiné řešení. Např. uni řídící jednotka.
To je mi jasné.blázen píše:k takovému motoru se to asi finančně nevyplatíAnděl píše:Protože mi občas spadne řídící jednotka do nouzového režimu se chci zeptat, kde by mi mohli udělat úpravu(výměnu) řídící jenotky na "míru". Příští týden mi přijde nová vačka a pak bych do toho šel.![]()
Jedná se mi o Renault Megane 1.6e. A nepište mi, že to nemá smysl.
Nebo navrhněte jiné řešení. Např. uni řídící jednotka.
To slovo na "míru" jsem psal do uvozovek. Je mi jasné, že kdyby měla být celá úprava řídící jednotky provedena na brzdě, tak se nedoplatím.MarauderZ28 píše:to si připrav vcelku docela hodně moc peněz ...
To , že mi jednotka spadne do nouzového režimu, se mi stává jen občas a to poté co držím déle otáčky blízko omezovače. Skoro všechny hodnoty čidel mám také vyvedeny na palubku a sleduji je, takže tam problém nebude.JEHLIK píše:A proč ti spadne jednotka do nouzoveho režimu?
Už jsi do ní špáral nebo zasahoval do motoru,pokud ne chybu bych hledal jinde.
Mě se to take stavalo ,vyblikali jsme chyby,zjistili že nefunguje teplotní čidlo spojene s jednotkou a problem byl vyřešen.
Jakmile dám vačku, tak dám vědět.Krosmen píše:nemusí jezdit do jeseníka.....stačí k nám na prosek.....spolupracujeme s nima.....honza 2.0 16v píše:zkus www.bitpowers.czAnděl píše:Protože mi občas spadne řídící jednotka do nouzového režimu se chci zeptat, kde by mi mohli udělat úpravu(výměnu) řídící jenotky na "míru". Příští týden mi přijde nová vačka a pak bych do toho šel.![]()
Jedná se mi o Renault Megane 1.6e. A nepište mi, že to nemá smysl.
Nebo navrhněte jiné řešení. Např. uni řídící jednotka.
mam od nich chip na míru k celkem dost upravenýmu motoru nA COUPEČKU - jen budeš muset jet do jeseníka ...kua caps lock
popíšu ti jak to probíhalo u bitpowers v jeseníkuAnděl píše:To slovo na "míru" jsem psal do uvozovek. Je mi jasné, že kdyby měla být celá úprava řídící jednotky provedena na brzdě, tak se nedoplatím.MarauderZ28 píše:to si připrav vcelku docela hodně moc peněz ...![]()
Mě jde spíše o to, aby to provedl někdo, kdo tomu rozumí a zohlednil úpravy, které tam mám. Nechci někam přijet, tam mi nahrajou nějakej UNI CHIP do řídící jednotky a tím to končí. Chci např. posunout omezovač otáček cca o 1000ot/m výše atd.
Huuu, ja mam omezovac na 7700 a staci mi.. bych se asi dal i bala ( i kdyz kamos na upravenym ma 8300 a udajne pohodahonza 2.0 16v píše: popíšu ti jak to probíhalo u bitpowers v jeseníku
přijeli jsme, prohnal auto diagnostikou , pak ho projel se sériovým softem aby zjistil co to bude potřebovat doladit (motor byl celkem podle jeho slov tupej -přitom pro mě byl celkem ostrej asi proto že jsme s takovým motorem měl prakticky 1 zkušenost..sice pár ostrejch škůdek už jsem v ruce měl, ale nebylo to ono... na to co tam bylo za úpravy..)pak vyndal ŘJ vyndal švába, nahrál si z něj data do kompu, a podle dojmů z jízdy upravil mapy..pak zas projel , upravil mapy to se opakovalo celkem 4 dokud nebyl zhruba spokojenej - ještě tam je rezerva v mapách, ale to už by trvalo trochu dýl než jen jeden den.....já si nadiktoval omezovač na 7500, ale nakonec jsme ho ještě po debatě srazily na 7000.(serie má 6600) ..zatím jsme nechali hada pod kořenem. sice motor může točit až 9000 ale díky seriovejm ojnicím - který jsou sice kus poctivý práce a tomu že s autem na akci chcem přijet a odjet po ose zatím nee...
cena byla defacto dohodou na 15kapříků..spokojenost je celkem velká - auto jede, zatím žádnej problém nebyl ani znaky pokázy v motru..AdieuD píše:Huuu, ja mam omezovac na 7700 a staci mi.. bych se asi dal i bala ( i kdyz kamos na upravenym ma 8300 a udajne pohodahonza 2.0 16v píše: ráce a tomu že s autem na akci chcem přijet a odjet po ose zatím nee...)
Kolik si za to vsechno rekli a jak si ty spokojeny?
kongratulejsnhonza 2.0 16v píše:cena byla defacto dohodou na 15kapříků..spokojenost je celkem velká - auto jede, zatím žádnej problém nebyl ani znaky pokázy v motru..
jak se to dá takhle naladit bez dyna a nějakýho A/F metru jen pocitem z jízdy ???honza 2.0 16v píše:popíšu ti jak to probíhalo u bitpowers v jeseníkuAnděl píše:To slovo na "míru" jsem psal do uvozovek. Je mi jasné, že kdyby měla být celá úprava řídící jednotky provedena na brzdě, tak se nedoplatím.MarauderZ28 píše:to si připrav vcelku docela hodně moc peněz ...![]()
Mě jde spíše o to, aby to provedl někdo, kdo tomu rozumí a zohlednil úpravy, které tam mám. Nechci někam přijet, tam mi nahrajou nějakej UNI CHIP do řídící jednotky a tím to končí. Chci např. posunout omezovač otáček cca o 1000ot/m výše atd.
přijeli jsme, prohnal auto diagnostikou , pak ho projel se sériovým softem aby zjistil co to bude potřebovat doladit (motor byl celkem podle jeho slov tupej -přitom pro mě byl celkem ostrej asi proto že jsme s takovým motorem měl prakticky 1 zkušenost..sice pár ostrejch škůdek už jsem v ruce měl, ale nebylo to ono... na to co tam bylo za úpravy..)pak vyndal ŘJ vyndal švába, nahrál si z něj data do kompu, a podle dojmů z jízdy upravil mapy..pak zas projel , upravil mapy to se opakovalo celkem 4 dokud nebyl zhruba spokojenej - ještě tam je rezerva v mapách, ale to už by trvalo trochu dýl než jen jeden den.....já si nadiktoval omezovač na 7500, ale nakonec jsme ho ještě po debatě srazily na 7000.(serie má 6600) ..zatím jsme nechali hada pod kořenem. sice motor může točit až 9000 ale díky seriovejm ojnicím - který jsou sice kus poctivý práce a tomu že s autem na akci chcem přijet a odjet po ose zatím nee...
To se mi také jednou stalo u jedné holčiny. Šáhl jsem jí na ........ a bylo hotovo.semysak píše:sahli na svaba a bylo to ;-/
V BitPoweru jsou profíci, nepotřebujou měřáky, ti normálně očuchají výfukový plyny a poznají bohatost směsi.MarauderZ28 píše:jak se to dá takhle naladit bez dyna a nějakýho A/F metru jen pocitem z jízdy ???honza 2.0 16v píše:popíšu ti jak to probíhalo u bitpowers v jeseníkuAnděl píše: To slovo na "míru" jsem psal do uvozovek. Je mi jasné, že kdyby měla být celá úprava řídící jednotky provedena na brzdě, tak se nedoplatím.![]()
Mě jde spíše o to, aby to provedl někdo, kdo tomu rozumí a zohlednil úpravy, které tam mám. Nechci někam přijet, tam mi nahrajou nějakej UNI CHIP do řídící jednotky a tím to končí. Chci např. posunout omezovač otáček cca o 1000ot/m výše atd.
přijeli jsme, prohnal auto diagnostikou , pak ho projel se sériovým softem aby zjistil co to bude potřebovat doladit (motor byl celkem podle jeho slov tupej -přitom pro mě byl celkem ostrej asi proto že jsme s takovým motorem měl prakticky 1 zkušenost..sice pár ostrejch škůdek už jsem v ruce měl, ale nebylo to ono... na to co tam bylo za úpravy..)pak vyndal ŘJ vyndal švába, nahrál si z něj data do kompu, a podle dojmů z jízdy upravil mapy..pak zas projel , upravil mapy to se opakovalo celkem 4 dokud nebyl zhruba spokojenej - ještě tam je rezerva v mapách, ale to už by trvalo trochu dýl než jen jeden den.....já si nadiktoval omezovač na 7500, ale nakonec jsme ho ještě po debatě srazily na 7000.(serie má 6600) ..zatím jsme nechali hada pod kořenem. sice motor může točit až 9000 ale díky seriovejm ojnicím - který jsou sice kus poctivý práce a tomu že s autem na akci chcem přijet a odjet po ose zatím nee...
jojo. a je vam jasne, ze vsetci ludia, ktory maju rachotivy prasknuty vyfuk v skutocnosti prave podla cuchu ladia ECU za jazdy.Beaver píše:V BitPoweru jsou profíci, nepotřebujou měřáky, ti normálně očuchají výfukový plyny a poznají bohatost směsi.
Z diagnostiky vyloudíš nejvýš v tomhle ohledu jen signál ze sériové lambdy, což je orientační údaj a ne podklad pro ladění motoru. Nezavrhuju chip pro korekci ECU po montáži ostré vačky pro "netunery", kteří nebudou na nic po úpravě chtít sahat, ale měl by být postavenej na základě dobrých dat a ne subjektivním pocitu.Krosmen píše:ono přes diagnostiku se dá zjistit spousta věcí...který zřejmně stačej....proto mě budou dělat soft na válcový brzdě kde uvidíme průběh výkonu a krouťáku a podle toho se bude upravovat.........
Já jsem "tuner" pokusér.Beaver píše:Z diagnostiky vyloudíš nejvýš v tomhle ohledu jen signál ze sériové lambdy, což je orientační údaj a ne podklad pro ladění motoru. Nezavrhuju chip pro korekci ECU po montáži ostré vačky pro "netunery", kteří nebudou na nic po úpravě chtít sahat, ale měl by být postavenej na základě dobrých dat a ne subjektivním pocitu.Krosmen píše:ono přes diagnostiku se dá zjistit spousta věcí...který zřejmně stačej....proto mě budou dělat soft na válcový brzdě kde uvidíme průběh výkonu a krouťáku a podle toho se bude upravovat.........