kolik má 2,7 bi turbo kompresi?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
kolik má 2,7 bi turbo kompresi?
Ví někdo kolik má 2,7 bi turbo od audi kompresi? A ještě bych potřeboval zjistit, kolik normálně seriově plní. Díky
Me Supra taky v serii fouka zhruba pul baru, takze je docela mozny, ze je to OK.tom28 píše:Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no mám takovej dojem že v serii je to dokonce ještě méne než 0,5baru..Beaver píše:Me Supra taky v serii fouka zhruba pul baru, takze je docela mozny, ze je to OK.tom28 píše:Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Jj, necelýho. Přesně si to nepamatuju no...Idaho píše:no mám takovej dojem že v serii je to dokonce ještě méne než 0,5baru..Beaver píše:Me Supra taky v serii fouka zhruba pul baru, takze je docela mozny, ze je to OK.tom28 píše:Zajímá mě to proto, že známý to má ve starý 80 cupé a prý mu to plní asi 0,5 bar. Jeho názor je že by mělo plnit víc

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
To by šlo, u Supry stojí zvýšení výkonu asi o 10 až 20 koní přibližně deset korun - cena maticových podložek, které se umístí na správné místotom28 píše:Tak to by se bez nějakýho extra zásahu mohlo trochu přidat. Co myslíte? Nemá s tím někdo zkušenost.

Ale zároveň s tím stoupá zátěž na motor a obvykle na těsnění pod hlavou, které nemusí zvýšené tlaky vydržet a prdne.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
6podložek ( tři po d každý šroub ) konickej filtr, probroušný elbow pro lepší proudení, místo výfuku trubka ( zatím jen "origo" 60mm ) a pruchozí koncák a jsme z cca 0,35m na 0,5-0,6 barutom28 píše:10 -20 koní. O kolik v reálu narostl plnící tlak? Pokud to není tajemství
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: kolik má 2,7 bi turbo kompresi?
hlavně si je potřeba uvedomit jednu vec, ty podložky minimálně zvednou výkona jko takový, spíše to vrátí do puvodního stavu , ty podložky zpusobí že se lépe dovírá WG , která má actuator již po tech letech trošku volnej, takže v podstate nevím jestli by to melo smysl a tak velký dopad na novém motoru...
btw to Beaver 10-20PSů?
( finále s temito upravami je cca 270PSů
), k tomu jednoduchý EBC a v současnosti plním ( teda já už ne, že senseji:D ) 0,9baru na serivých vnitřnostech , šlo do háje tesnění pod makovicí ale co vím tak ta audi má kovové, takže jen dotáhnout na vyšší moment ( my dáváme ARP štefty a polokovové tesnení - nemáme možnost srovnat blok ).
btw to Beaver 10-20PSů?


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Jelikož to má dvě turbíny, tak by tu byla možnost udělat takový redukční ventil, který by se dal štelovat na určitej přetlak. Jakmile by dosáhl toho tlaku tak by se otevřel a pustil ten přetlak k WG. Tím by se dalo obejít samotný seřizování obou WG. Je to jen teorie, ale pokud by ty vedení od redukčáku byli stejně dlouhý mohlo by to makat. Co myslíte?
Myslis boost controller ?tom28 píše:Jelikož to má dvě turbíny, tak by tu byla možnost udělat takový redukční ventil, který by se dal štelovat na určitej přetlak. Jakmile by dosáhl toho tlaku tak by se otevřel a pustil ten přetlak k WG. Tím by se dalo obejít samotný seřizování obou WG. Je to jen teorie, ale pokud by ty vedení od redukčáku byli stejně dlouhý mohlo by to makat. Co myslíte?

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
tom28 píše:Něco takovýhohold se učit se učit se učit

Boost ovladas primo z kabiny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: kolik má 2,7 bi turbo kompresi?
RS4 ma 9.0:1 a misto 265k(S4) ma 380k, nevite nekdo kolik je tam maximalni tlak ?
7M-GTE ma 8.4:1, nonturbo 7M-GE 9.1:1. Motor zvlada v pohode cca ten jeden bar, cili vice jak dvojnasobne zvyseni plnicicho tlaku, ale odpalis tesneni. Po upgrade za metalicky no problem.Krosmen píše:Kolik má 7M-GTE v serii kompresi?Těch 9,3:1 tý audi je docela dost....proto bych s tlakem jen opatrně.....
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
jaký je reálný výkon při dvojnásobném tlaku? a co fuel-cut?Beaver píše:7M-GTE ma 8.4:1, nonturbo 7M-GE 9.1:1. Motor zvlada v pohode cca ten jeden bar, cili vice jak dvojnasobne zvyseni plnicicho tlaku, ale odpalis tesneni. Po upgrade za metalicky no problem.Krosmen píše:Kolik má 7M-GTE v serii kompresi?Těch 9,3:1 tý audi je docela dost....proto bych s tlakem jen opatrně.....
měl jsem motor PRV V6 2849ccm kompresní poměr byl 9.2:1 a plnící tlak 1bar.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
při použití kovového tesnění je stabilní použití i lehce přes 300PS.Krosmen píše:No snad nejvíc mněl Suprista ten tušimže tlačil 1,1BAr a údajně naměřených 398PS.......
ale změn tam měl vícero.....jaký ale byl osud jeho otoru netuším...myslím že stabilně to je na hranici 280PS......
ad blázen : Co se týče fuel cut - řeší se instalací Lexus AFm, které má větší obtokový kanál a větší pruměr. Pokud nechce člověk však investovat do elektroniky která uměrne tomuto bude dávkovat palivo tak je potřeba ješte dokoupit 550ccm vstřiky, s těmi to spolupracuje výborně. samozřejmě se hodí potom pro doladění smesi koupit nejaké to SAFC ale není to nutností, pokud se zařídí dostatečný přisun paliva ( ona serivoá pumpa stačí - v US tak jezdí dost lidí, avšak již je to na hraně a stačí trošku větší zakolísání našich starých pump a jde to do háje..), takže walbro HP a Lexus AFM ( mám skladem ) by ti měli umožnit jít i lehce přes 1B - tam výše už jsou ale problémys kompresi a detonacemi - BTW mě suprista tvrdil že tam udahjne jezdí i 1,5baru ( dokonce tvrdil to že na blatne zajel ten čas na 0,3baru


reálný výkon při 1,1 baru je cca mezi 300-350PS podle stavu motoru

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz