Tuning Opel VECTRA GTS 3.2 V6
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Tuning Opel VECTRA GTS 3.2 V6
Tuning Opel VECTRA GTS 3.2 V6
Poradi mi nekdo, kde nechat provest upravy teto plecky? A jake upravy maji smysl? Chip? Sani? Vyfuk? Svicky? Vacka? Neco dalsiho?
Kolik co asi bude stat a jaky bude prinos?
Kterou firmu doporucite?
Poradi mi nekdo, kde nechat provest upravy teto plecky? A jake upravy maji smysl? Chip? Sani? Vyfuk? Svicky? Vacka? Neco dalsiho?
Kolik co asi bude stat a jaky bude prinos?
Kterou firmu doporucite?
Sem ani netušil že tohle opel dp vectry cpal....
Určitě Kit sání s přímím filtrem bude přínos pár koníků-cena do desíti tisíc,dále lepší výfuk cena okolo dvacky i se svodama-přínos diskutabilní
soft-přínos 10-15PS v kombinaci výše uvedeným cena 12000.-
k tomu filtru ti zjistim víc info zatim sem našel jen vložku filtru....
Určitě Kit sání s přímím filtrem bude přínos pár koníků-cena do desíti tisíc,dále lepší výfuk cena okolo dvacky i se svodama-přínos diskutabilní
soft-přínos 10-15PS v kombinaci výše uvedeným cena 12000.-
k tomu filtru ti zjistim víc info zatim sem našel jen vložku filtru....
Vlozka
A prinese mi kit oproti vlozce (krome syciveho zvuku) neco navic? Ma vetsi propustnost? Vlozka je nejen levnejsi, ale take si jim tam zvladnu dat sam. Kit se montuje hure a navic to chce prepazku proti teplemu vzduchu od motoru....Krosmen píše:211 koníků by to mnělo mít...neni tom ale ani málo
Kit K&N přímého sání na tohle auto stojí 4560.- vložka okolo 1900.-
A co nejake takove ty lepsi svicky (denso, ...)?
A nedela na to treba ostrejsi vacku (tedy klikovku)?
Re: Vlozka
No pozor pane, vačková hřídel a klikovka je trošku něco jinýhoJanAltman píše:A nedela na to treba ostrejsi vacku (tedy klikovku)?

Počítám, že tam jsou 2 vačky= cca 20tis za nové. Jenže když sundáš vačky, musíš řešit další a další a další problémy.
Jak je vidět, tak o tom moc nevíš. Tak jsou tři možnosti. Buď si to necháš od někoho upravit ,nebo budeš studovat pomocí funkce "HLEDAT" a nebo se na to vykašleš a hodíš tam fitr pro dobrý pocit.

Jak je vidět, tak o tom moc nevíš. Tak jsou tři možnosti. Buď si to necháš od někoho upravit ,nebo budeš studovat pomocí funkce "HLEDAT" a nebo se na to vykašleš a hodíš tam fitr pro dobrý pocit.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no tady na tom pekáči si dovolím říct že přes 100 a ani nemrkneš...Anděl píše:Pokuď si necháš od nějaké firmy upravit na +- 300HP, tak odhad ceny +- 100tis. by mohlo být reálné.
je to 6 válec , to znamená o 2 válce dražší než 4 válec...

možností je spousta, jen si rozmysli jak dál chceš auto využívat akolik s tím chceš najezdit zhruba za rok..
Nebudem ho hned strašit.honza 2.0 16v píše:no tady na tom pekáči si dovolím říct že přes 100 a ani nemrkneš...Anděl píše:Pokuď si necháš od nějaké firmy upravit na +- 300HP, tak odhad ceny +- 100tis. by mohlo být reálné.
je to 6 válec , to znamená o 2 válce dražší než 4 válec...
![]()
možností je spousta, jen si rozmysli jak dál chceš auto využívat akolik s tím chceš najezdit zhruba za rok..



Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
300HP
Dat 100.000 za zvyseni na 300HP by mi az tak nevadilo. Ale predpokladam, ze taroven dramaticky vzroste spotreba a snizi se zivotnost.
Cili bych dal prednost nejakemu mene "hardcore" tuningu - kdyby tak slo ziskat treba 30 koni za castku do 50ti tisic pri ne moc zvysene spotrebe a ne moc snizene zivotnosti
A ano, jak zde jiz nekdo podotkl, jsem LAIK a tudiz nehledam navod, jak si to udelat, spis sbiram moznosti a pripadne reference na firmy, ktere by mi to udelaly.
Opravdu kdyz nekde ctu navody na vymenu svicek za nejake "uzasne", navody na montaz airboxu, lesteni saciho potrubi a kanalku, montaz ladenych svodu a jejich omotavani tepelnou izolaci, atd... tak me to samozrejme zaujme, ale nikdy bych se do toho osobne nepustil. Ale kdyby se nasel nekdo, kdo to umi a za rozumnej peniz udela, byl bych happy.
Proste papirova maximalka 248km/h neni buh vi co a akcelerace je jeste smutnejsi
Cili bych dal prednost nejakemu mene "hardcore" tuningu - kdyby tak slo ziskat treba 30 koni za castku do 50ti tisic pri ne moc zvysene spotrebe a ne moc snizene zivotnosti

A ano, jak zde jiz nekdo podotkl, jsem LAIK a tudiz nehledam navod, jak si to udelat, spis sbiram moznosti a pripadne reference na firmy, ktere by mi to udelaly.
Opravdu kdyz nekde ctu navody na vymenu svicek za nejake "uzasne", navody na montaz airboxu, lesteni saciho potrubi a kanalku, montaz ladenych svodu a jejich omotavani tepelnou izolaci, atd... tak me to samozrejme zaujme, ale nikdy bych se do toho osobne nepustil. Ale kdyby se nasel nekdo, kdo to umi a za rozumnej peniz udela, byl bych happy.
Proste papirova maximalka 248km/h neni buh vi co a akcelerace je jeste smutnejsi

Re: 300HP
prodej a kup turbo a se zadkem, cpát ty koně na atmo a předek je drahý a nesmysl 

Tuning není o vrácení penězTakeshi píše:bejt tebou bych se na to taky vys,,, bo se ti peníze nevrátí,protože to v životě už neprodáš za normální peníze už jen proto,že to je 3,2 litr,to je studna hodně velká,našetři na supru třeba


Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: 300HP
Je vidět, že jsi rozumný.JanAltman píše:Dat 100.000 za zvyseni na 300HP by mi az tak nevadilo. Ale predpokladam, ze taroven dramaticky vzroste spotreba a snizi se zivotnost.
Cili bych dal prednost nejakemu mene "hardcore" tuningu - kdyby tak slo ziskat treba 30 koni za castku do 50ti tisic pri ne moc zvysene spotrebe a ne moc snizene zivotnosti![]()
A ano, jak zde jiz nekdo podotkl, jsem LAIK a tudiz nehledam navod, jak si to udelat, spis sbiram moznosti a pripadne reference na firmy, ktere by mi to udelaly.
Opravdu kdyz nekde ctu navody na vymenu svicek za nejake "uzasne", navody na montaz airboxu, lesteni saciho potrubi a kanalku, montaz ladenych svodu a jejich omotavani tepelnou izolaci, atd... tak me to samozrejme zaujme, ale nikdy bych se do toho osobne nepustil. Ale kdyby se nasel nekdo, kdo to umi a za rozumnej peniz udela, byl bych happy.
Proste papirova maximalka 248km/h neni buh vi co a akcelerace je jeste smutnejsi


Já jsem si např. řekl, že udělám úpravy na motoru ať to stojí, co to stojí. S tím, že motor vydrží pár desítek tisíc km, jsem se smířil.
Pokuď myslíš úpravy vážně, tak jdi do toho.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
NAVRATNOST
Takeshi píše:bejt tebou bych se na to taky vys,,, bo se ti peníze nevrátí,protože to v životě už neprodáš za normální peníze už jen proto,že to je 3,2 litr,to je studna hodně velká,našetři na supru třeba
No zadna investice do zadnyho auta se nevrati

Ale myslim, ze to, ze to je 3.2 moc na zavadu neni. Je to proste relativne prostorne a rozumne vybavene rodine auto na pohodlnou jizdu (ESP, automat, parkovaci senzory vpredu i vzadu, xenony, ...) - proste neco idealniho i pro manzelky (diky ESP a airbagum ji dovolim i vezt deti).
A ze to zere 11 litru (dlouhodoby prumer)? Ja mam pocit, ze to vadi cim dal mene. Driv jsem mel TDI. Ceny pohonnych hmot sice jdou mirne nahoru, ale platy jdou podle me rychleji, takze se naklady na PHM stavaji cim dal tim mene vyznamnymi.
Samozrejme ze jsem uvazoval i o Vectre s dieselem, ale jednak k oplovic dieselum nemam duveru a jednak nejsou moc vykonne a Vectra neni zadne pericko. I tech 155kW se mi zda malo - ostatne proto jsem sem napsal

Nejsem zadnej cestak, jezdim relativne malo a relativne kratky streky - proste bud po meste, nebo na chatu. Na dovoleny jsem byl autem jedinkrat v zivote, to radsi letim a pujcim si nejaky zihadlo (treba Citroen AX 1.1i

Ten "tuning" beru spis tak, ze me bavi si do auta obcas neco koupit. Jako zensky si jdou ze sportu koupit boty, aniz je potrebujou, tak ja si (mimo hracek typu digifoto ci PDA) rad koupim neco do auta. Ale nemam rad tuzing, cili asi vejfuk osvetlenej modrym svetlem zevnitr (vypada jako tryska) si asi nekoupim


No a tady ve foru hledam inspiraci, co rozumneho si do toho jeste poridit (tedy ne neony ci zraloci ploutev). A jde mi opravdu spis o vykon, pripadne brzdy ci podvozek. Tuzing nechci a nejakou komfortni vybavu taky ne (ma to dualni klimu, destovy senzor, elektrochromaticke zrcatko, tempomat, changer, ... - vic nepotrebuju - leda nezavisle topeni).
Re: 300HP
No proste uz mam tohleblázen píše:prodej a kup turbo a se zadkem, cpát ty koně na atmo a předek je drahý a nesmysl

A ty povery, ze na predek nelze poslat vetsi vykon, tem moc neverim. Zalezi na kvalite podvozku, kvalite gum, linearite nabehu kroutaku, zatizeni predni napravy a podobne.
Jsou i vykonnejsi auta s prednim pohonem a nijak jim to nevadi. Akceleraci maj daleko lepsi, nez tahle rodinna plecka.
Ale souhlasim, ze zvysovani vykonu u atmosfery je drahe a slozite

KN vlozku, priostrit vacky, ladene svody + rezonator misto stredniho tlumice. Omotavka svodu na skodu nebude, ale doporucil bych ji spis az na ladene svody. Lesteni sacich kanalu nebude skoro znat, ale je to aspon uprava, ktera je trochu profi
Svicky a ostatni chujoviny vcetne pictuningu nemaji moc smysl.

Svicky a ostatni chujoviny vcetne pictuningu nemaji moc smysl.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Hele vydím že jsi ze svojí vectrou spokojený a proto ti nebudu psát ať si koupíš něco jiného. Vzhledemk tomu že s tím jezdí i tvoje rodina chápu že budeš chtít aby to zůstalo tiché atd. A proto zajeď do nějaké firmy (peněz máš asi dost a proto neřeš mastili) a tam si nech dát výfukové potrubí dají ti lepší katr , lepší svody , lepší střed a lepší koncák (vše bude z nerezu a déle to vydrží , přidá to pár koníků a bude to mít decentní zvuk - pokud to nebude racingové potrubí) , zároveň si nech dát kit sání s kvalitním filtrem nebo jen vložku , dopřej mu lepší svíčky a káble (bude to mít klidnější chod , lépe startovat atd.) , nech to načipovat (jak bylo psáno přidá ti to cca 15koní pokud ti budou slibovat více jak 10 procent tak je to neseriozní firma). Vyjde tě to na těch 50tisíc budeš tam mít cca o 20 až 25 koní víc motor bude klidnější , bude mít lepší dynamiku a nebude ti více žrát a ani mu neubereš na životnosti. Co se hlučnosti týče bude mít lehčí sportovnější projev ale v autě bys to měl poznat jen decentně možná vůbec.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
v tomhle případě bych se obrátil na nějakýho specialistu na oply (lexmaul steinmez , vmax , eds motorsport.. atd..) - je to relativně nový auto , na který si mylsím pár úpravců něco na motor dělá ..
Rozhodně bych šel do koncovýho tlumiče přímo na tvoje auto , od nějakýho výrobce , co bude před ním je jedno (hlavně at to má stejnej průměr) doporučuju vzhledem k emisím sportovní kat
A svody- tady záleží jestli hcceš dávat vačky, nebo ne protože od časování vačky se odvíjí délka a průměr větví (tady to je diskutabilní, protože většinou se zachovává stejnej jako je výstup z hlavy..) svodů.
Pak otevřít sání ..já mam takovej fígl že nemusím pořizovat bavlněnej filtr a stačí mi klasickej papírák.. ale zas u novýho auta řezat radikálně do sání, tak to bude lepší nějakej přímej kit.
Uvažoval bych třeba o nižším těsnění pod hlavu -tady bych si zjistil tlouštku origo a pak by se třeba nechalo vyrobit nový tak o cca 0.3 mm nižšší...
co dál- vačky- jak už jsme psal- lexmaul, eds motorsport , nebo třeba schrick by měli umět přímo na motor, že koupíš, a namontuješ..s přebrušovanejma vačka ma je někdy laborování, že by jsi motor musel vyhodit ven a dát ladiči, kterej by rozvody nově nastavil... pokdu auto používáš i jako rodiný, je ale nesmysl jít na víc jak 260-270° vačky
tohle bych završil doladěním SW na míru..
pak bych dodržoval olejovej servis
- bude to víc namáhanej motr, takže nejlíp olej se skoro závodní specifikací..já jezdím Mobil 1 5W50 a velmi se mi osvědčuje.. už ho leju do 4týho auta... z toho 2 jsou seriovky a dvě maj o dost větší výkon...
Nebo se na vačky a nižšší těsnění můžeš vyprdnout a použít kompresor- zřejmě něco od eatona , nějakou M92.. mylsím že kompresory dělal do omegy steinmetz
s tím že laděný svody a potrubí by neztrácelo smysl , možná ani ty vačky..
Ale začal bych trochu podvozkem a brzdama.. já po zvýšení výkonu o cca 50% zjistli že to je úplně napikaču.. nevím jak stejnej podvozek může jezdit na 16VT coupe.... který je o 50koní v základu silnější...
Rozhodně bych šel do koncovýho tlumiče přímo na tvoje auto , od nějakýho výrobce , co bude před ním je jedno (hlavně at to má stejnej průměr) doporučuju vzhledem k emisím sportovní kat
A svody- tady záleží jestli hcceš dávat vačky, nebo ne protože od časování vačky se odvíjí délka a průměr větví (tady to je diskutabilní, protože většinou se zachovává stejnej jako je výstup z hlavy..) svodů.
Pak otevřít sání ..já mam takovej fígl že nemusím pořizovat bavlněnej filtr a stačí mi klasickej papírák.. ale zas u novýho auta řezat radikálně do sání, tak to bude lepší nějakej přímej kit.
Uvažoval bych třeba o nižším těsnění pod hlavu -tady bych si zjistil tlouštku origo a pak by se třeba nechalo vyrobit nový tak o cca 0.3 mm nižšší...
co dál- vačky- jak už jsme psal- lexmaul, eds motorsport , nebo třeba schrick by měli umět přímo na motor, že koupíš, a namontuješ..s přebrušovanejma vačka ma je někdy laborování, že by jsi motor musel vyhodit ven a dát ladiči, kterej by rozvody nově nastavil... pokdu auto používáš i jako rodiný, je ale nesmysl jít na víc jak 260-270° vačky
tohle bych završil doladěním SW na míru..
pak bych dodržoval olejovej servis
- bude to víc namáhanej motr, takže nejlíp olej se skoro závodní specifikací..já jezdím Mobil 1 5W50 a velmi se mi osvědčuje.. už ho leju do 4týho auta... z toho 2 jsou seriovky a dvě maj o dost větší výkon...
Nebo se na vačky a nižšší těsnění můžeš vyprdnout a použít kompresor- zřejmě něco od eatona , nějakou M92.. mylsím že kompresory dělal do omegy steinmetz
s tím že laděný svody a potrubí by neztrácelo smysl , možná ani ty vačky..
Ale začal bych trochu podvozkem a brzdama.. já po zvýšení výkonu o cca 50% zjistli že to je úplně napikaču.. nevím jak stejnej podvozek může jezdit na 16VT coupe.... který je o 50koní v základu silnější...
Myslím že se na to určitě dá sehnat i kompresorový kit od někoho z již zmíněných úpravců cena okolo 50 je většinou standart a 30% výkonu by na seriovce přidat mohl.
Když sem dělal v oplu tak byly dvě verze GTS jedna ta co máš ty a byl sem na školení a tam byla i verze 250PS ale v čem je rozdíl.....to nevim.K nám se stejně nedovážela....
Když sem dělal v oplu tak byly dvě verze GTS jedna ta co máš ty a byl sem na školení a tam byla i verze 250PS ale v čem je rozdíl.....to nevim.K nám se stejně nedovážela....
A nevis, kdo ty kompresory tedy zabudovava? Mysilm idealne u nas...Krosmen píše:Myslím že se na to určitě dá sehnat i kompresorový kit od někoho z již zmíněných úpravců cena okolo 50 je většinou standart a 30% výkonu by na seriovce přidat mohl.
Když sem dělal v oplu tak byly dvě verze GTS jedna ta co máš ty a byl sem na školení a tam byla i verze 250PS ale v čem je rozdíl.....to nevim.K nám se stejně nedovážela....
A nevis, jak zjistit, jaky je rozdil mezi touto a silnejsi verzi motoru? Co vim, tak treba do Antary Opel dava 3.2 V6 167kW....
jj.elviiis píše:většinou to bejvaj jen upravený data v řj.
Myslím jak již bylo zmíněno okolo padesáti se dá udělat kit sání,výfuk včetně svodů a přeprogramování softu-vše sem schopen udělat tady se zárukou se všim.
Montáž kompresoru nevím kdo ale já si na to troufám!Pokud to bude samo kit pro daný vozidlo.

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Opel VECTRA GTS 3.2 V6
Hlavně si nech výkon odměřit na brzdě, ať Ti nějakej poloprofík neudělá něco, co bude bez efektu nebo to autu uškodí.
Krosmen píše:jj.elviiis píše:většinou to bejvaj jen upravený data v řj.
Myslím jak již bylo zmíněno okolo padesáti se dá udělat kit sání,výfuk včetně svodů a přeprogramování softu-vše sem schopen udělat tady se zárukou se všim.
Montáž kompresoru nevím kdo ale já si na to troufám!Pokud to bude samo kit pro daný vozidlo.
No a muzes bejt konkretnejsi? Na kolik co z toho prijde? To preprogramovani bys delal na miru uz tomu opravenemu HW?
Jake s tim mas zkusenosti?
A ten kompresorovy kit vyrabi kdo a stoji kolik? A jak by to bylo s montazi (cas, cena, ...)? Dik.
S montážemi kitů sání není problém,děláme běžně výfuk by dělala firma z mladé boleslavi která s tím má veliké zkušenosti a soft by se dělal jako poslední a dělal by se na míru daným úpravám.
ceny kit K&N 4500.-
výfuk 20000-25000 ,-
úprava software 11800,-
Odhadovaný výkon po úpravách 250PS-vše by sme doložily grafem z brzdy.
ceny kit K&N 4500.-
výfuk 20000-25000 ,-
úprava software 11800,-
Odhadovaný výkon po úpravách 250PS-vše by sme doložily grafem z brzdy.
A je mozne nejak urcit, kolik ktera z techto uprav prinese koni, abych si mohl spoctat cenu jednoho kone?Krosmen píše:S montážemi kitů sání není problém,děláme běžně výfuk by dělala firma z mladé boleslavi která s tím má veliké zkušenosti a soft by se dělal jako poslední a dělal by se na míru daným úpravám.
ceny kit K&N 4500.-
výfuk 20000-25000 ,-
úprava software 11800,-
Odhadovaný výkon po úpravách 250PS-vše by sme doložili grafem z brzdy.

Co se tyce kitu sani, tak jsem z nekolika stran slysel, ze efekt je stejny, jako kdyz se da sportovni filtr do stavajiciho airboxu. Nebo ne? Pokud uz kit sani, tak mozna se specialnim privodem studeneho vzduchu pomoci neceho takoveho:
http://www.vltava2000.cz/Sportovniautod ... oodsID=459
To ovsem vyzaduje zasah do karoserie, resp narazniku. Na to nekoho mate?
Co se tyce vyfuku, tak asi bude pomer prinosu vykonu k cene nejhorsi, co?

Kolik vykonu prida samotnych chiptuning? A jste schopen zohlednit to, ze to je automat (tedy asi to chce pozvolnejsi nastup kroutaku)?
A co dalsi moznosti? Mate nejake zkusenosti se sportovnima svickama a podobne?
Jak by to cele vypadalo casove a organizacne? Diky.
zajeď si nebo zavolej k Srbovi dělaji kompletni tuning Steinmetz ať ti udělaji kalkulaci www.steinmetz.cz, měli jsme Vectru B v komplet tuningu od Steinmetze a byla to jedna z nejhezčich uprav pro Vectru(tehdy)