Kam umístit čidlo teploty oleje.....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Kam umístit čidlo teploty oleje.....

Příspěvek od Chosse »

Čau kluci,řeším montáž přídavných budíků s tlakem a teplotou oleje.Podle návodu má přijít čidlo na teplotu na hlavní mazací kanál ale kamoš mi radil,že ho má v zátce v olejové vaně a že je to přesnější.Co vy na to?Zbytečnost?Nebo ne?

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

nebo primo z boku vany
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luke.bean »

Placenta píše:nebo primo z boku vany
jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsi :wink:
QUATTRO 309 kW

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

nebo koupit mezikus pod olejový filtr a máš prostor i pro další čidla,jako tlak.. stojí v DM autodoplncích 900kč a je to jedna z věcí která je udělaná dobře :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

luke.bean píše:
Placenta píše:nebo primo z boku vany
jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsi :wink:
Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Beaver píše:
luke.bean píše:
Placenta píše:nebo primo z boku vany
jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsi :wink:
Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !
a to je pravda..dokonce i o několik desítek či stovek °C

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

honza 2.0 16v píše:
Beaver píše:
luke.bean píše: jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsi :wink:
Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !
a to je pravda..dokonce i o několik desítek či stovek °C
Zas to neprehanej :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Beaver píše:
honza 2.0 16v píše:
Beaver píše: Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !
a to je pravda..dokonce i o několik desítek či stovek °C
Zas to neprehanej :lol:
no s 3jkou v žíle co bys chtěll sem ted dolez z hoispy.. ale myslím že kolem 150-160 je reál někde kdesi v el motore

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

honza 2.0 16v píše:no s 3jkou v žíle co bys chtěll sem ted dolez z hoispy.. ale myslím že kolem 150-160 je reál někde kdesi v el motore
150 stupnu horkej olej bych teda v aute nerad videl.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chosse »

Čau kluci,takže buď na hlavní olejový kanál a nebo ten mezikus pod oil filtr.Díky.. 8)

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

U vodniho motoru mit olej nad 120st bych se uz asi bal. U vzduchace tech 120se da brat jeste "jakz takz", ale i tam se doporucuje 100 - 110 a to ten olej ten motor vlastne i chladi.

Delam to do brouka a po prolejzani zahranicnich for to zatim vrtnu do vany z boku, dela se to tak i origo. Pak se to jeste dela do regulacniho ventilu tlaku oleje, ale tam byla namerena lehce mensi teplota nez ve vane.

Do mezikusu na filtr je to sice taky dobre, ale prece jen je tam teplota skoro jak ve vane, jestli se nepletu: olej ve vane - nasaje ho cerpadlo - tlaci do filtru - pak teprve do motoru ... takze moc velkej rozdil bych nevidel.

Uživatelský avatar
pepino34
Příspěvky: 21
Registrován: 17 bře 2007 18:48
Bydliště: Brno

Příspěvek od pepino34 »

blázen píše:nebo koupit mezikus pod olejový filtr a máš prostor i pro další čidla,jako tlak.. stojí v DM autodoplncích 900kč a je to jedna z věcí která je udělaná dobře :wink:
Nějak to nemužu najít, nebo si to spíš neumím představit, jak ten mezikus pod olej. filtr vypadá.
Prosím o nějaký přímí link, díky.
BMW E34 540iAT
V8 power :)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“