Kam umístit čidlo teploty oleje.....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Kam umístit čidlo teploty oleje.....
Čau kluci,řeším montáž přídavných budíků s tlakem a teplotou oleje.Podle návodu má přijít čidlo na teplotu na hlavní mazací kanál ale kamoš mi radil,že ho má v zátce v olejové vaně a že je to přesnější.Co vy na to?Zbytečnost?Nebo ne?
Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !luke.bean píše:jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsiPlacenta píše:nebo primo z boku vany
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
a to je pravda..dokonce i o několik desítek či stovek °CBeaver píše:Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !luke.bean píše:jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsiPlacenta píše:nebo primo z boku vany
Zas to neprehanejhonza 2.0 16v píše:a to je pravda..dokonce i o několik desítek či stovek °CBeaver píše:Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !luke.bean píše: jj,tak nejak.. ve vane je to nejlepsi

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no s 3jkou v žíle co bys chtěll sem ted dolez z hoispy.. ale myslím že kolem 150-160 je reál někde kdesi v el motoreBeaver píše:Zas to neprehanejhonza 2.0 16v píše:a to je pravda..dokonce i o několik desítek či stovek °CBeaver píše: Ve vane je to nejhorsi, nejjednodussi to ano, ale nejlepsi v zadnem pripade. Teplota oleje ve vane je absolutne jinde nez teplota oleje v motoru !
150 stupnu horkej olej bych teda v aute nerad videl.honza 2.0 16v píše:no s 3jkou v žíle co bys chtěll sem ted dolez z hoispy.. ale myslím že kolem 150-160 je reál někde kdesi v el motore
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
U vodniho motoru mit olej nad 120st bych se uz asi bal. U vzduchace tech 120se da brat jeste "jakz takz", ale i tam se doporucuje 100 - 110 a to ten olej ten motor vlastne i chladi.
Delam to do brouka a po prolejzani zahranicnich for to zatim vrtnu do vany z boku, dela se to tak i origo. Pak se to jeste dela do regulacniho ventilu tlaku oleje, ale tam byla namerena lehce mensi teplota nez ve vane.
Do mezikusu na filtr je to sice taky dobre, ale prece jen je tam teplota skoro jak ve vane, jestli se nepletu: olej ve vane - nasaje ho cerpadlo - tlaci do filtru - pak teprve do motoru ... takze moc velkej rozdil bych nevidel.
Delam to do brouka a po prolejzani zahranicnich for to zatim vrtnu do vany z boku, dela se to tak i origo. Pak se to jeste dela do regulacniho ventilu tlaku oleje, ale tam byla namerena lehce mensi teplota nez ve vane.
Do mezikusu na filtr je to sice taky dobre, ale prece jen je tam teplota skoro jak ve vane, jestli se nepletu: olej ve vane - nasaje ho cerpadlo - tlaci do filtru - pak teprve do motoru ... takze moc velkej rozdil bych nevidel.
Nějak to nemužu najít, nebo si to spíš neumím představit, jak ten mezikus pod olej. filtr vypadá.blázen píše:nebo koupit mezikus pod olejový filtr a máš prostor i pro další čidla,jako tlak.. stojí v DM autodoplncích 900kč a je to jedna z věcí která je udělaná dobře
Prosím o nějaký přímí link, díky.
BMW E34 540iAT
V8 power
V8 power
