Ford fiesta 1.3

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Vitalli69
Příspěvky: 3
Registrován: 13 čer 2007 10:33

Ford fiesta 1.3

Příspěvek od Vitalli69 »

Potřebuju nějaký schopný a zodpovědný adresy na nějaký shopy,kde seženu nějaký pořádný tuning díly na Ford fiesta,1.3.RV 2000,třídveř.
Děkuji předem za kladné odpovědi... :D

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

https://www.burtonpower.com
http://www.pumaspeed.co.uk

staci trochu hledat, hlavne anglicky weby, passionford atd...

znam i dalsi pokud ti jde o funkcni stranku auta, spoilery bys asi hledal ve stylingu

kdyztak mrkni na fordfans, dost veci - brzdy atd - se da pouzit escort

zakladem tuningu tohohle motoru je vymena za jakejkoliv jinej :D , myslim naprosto vazne, vyhoda je ze je z ceho vybirat, neni problem jit do dvoulitru, kdyztak ti najdu odkaz na konkretni auta, s trochou chuti tam bez problemu sedne vetsina evropskejch fordich 4valcu, tu 1,3 znam - kasli na ni

podvozek neni spatnej, kdyztak powerflex nebo tvrdy silentbloky, aspon koni sport tlumice, anglani hodne pouzivaj AVO

moc to nebrzdi - dopredu dat escort RS2000 (260) bez problemu, dozadu spousta moznosti, nejjednodussi ikdyz ne nejlepsi taky ten escort ale kdyztak se vi z ceho tam dat 280... 315...

a nejaky maly lehky kola, doporucuju zustat na 14" max 15" aby se to hezky chovalo

kdyztak napis jaky s tim autem mas plany, "shanim poradny tuning dily" je u me "chci 200hp v co nejlehcim a nejobratnejsim aute"

sel bych kazdopadne nejdriv cestou origo fordich dilu, hodne veci lze pouzit focus, puma, i mondeo... a at uz Zetec nebo Duratec ve 2.0 jsou zarukou min 130 (145)Hp se super kroutakem... ale motor az po brzdach a podvozku
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Vitalli69
Příspěvky: 3
Registrován: 13 čer 2007 10:33

Příspěvek od Vitalli69 »

No tak já sem koupil Fiestu a chci ji prakticky předělat uplně od motoru až po styling.
Motor bych měl možnost sehnat z Pumy ale obsah ještě nevím,protože je to všechno strašně narychlo.
Na podvozek chci dát tvrdý silentbloky každopádně a nějaký sportovní tlumiče.
Brzdy bych uplně nejradši měl všechny čtyři v kotouči,protože sem si sehnal kola,(15 koenig racing z nějakýho sporťáku :D )na kterejch je dost vidět,jestli máš buben,nebo kotouč.A natírat buben se mi nechce.
Ještě k tomu motoru,potřeboval bych něco takovýho,co by se chovalo na silnici přijatelně pro asi skoro každodenní jízdu.Jinak mám možnost sehnat si do motoru jakejkoliv origo Ford díl,protože příbuznej má autodílnu.Takže v tomhle by neměl bejt problém.
A jakej jinak bys dal do Fiesty motor než z nějakýho Forda?Jako třeba asi kdybych tam chtěl dát motor z mondea tak nevim jak bych ho tam zkládal...

Ale nemám tvrdou hlavu a rád si nechám poradit :wink:
Takže předem díky za radu!:D

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

to je ta 1,3 z káčka ne,na 60 koních,to je zabitý a z malýho objemu by to šlo špatně,já bejt tebou bych dal dvoulitr nebo jednaosmu z mondea ,ale nevim jak to tam narveš ,ta tvoje fiesta má mrňavej prostor na další úpravy 8)

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

tak xr2i jsem nikdy nejel tak nevim,ale ten 1.8 v mondeu je povedenej motor,takovej plnej života a ochoty se řítit do otáček,jak puma 1,7
oproti tomu ten dvojlitr už takovej živej nebyl :wink:

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

tak ta 1,8 zetec 130Hp (silvertop) je slušnej motor - mam ji teď ve svy fieste, ale to je jednoducha volba do mk3, sem budes mit lepsi jit cestou te pumy nebo focusu1... ktery maj jeden uchyt na strane motoru, vs stary ktery maj dva

puma ma jednu nevyhodu - myslim ze 1649ccm - takze realne jezdis 1,6kou mezi dvoulitrama, ale pokud ti nejde o nejaky kategorie tak je to hezkej vykon, ovsem na dalsi upravy dle meho trochu nevhodnej motor, 1,4ku vynechavam

zetec by mel na uchyty sedet i ta 1,8 a 2.0 nejlip sehnatelny z novejsich mondei a focus1 (blacktop), tam by vcelku nemel bejt problem, bude potreba prekopat vejfukovou stranu (vejfuk pred motorem) kdyby se nechtelo vejit puvodni sani tak to z RS1800 by melo ale to je zas dost vysoky. Elektrika by po vymene ecu (eecV) asi mela behat i bez uprav akorat potrebujes imobilozer a klice od te nove jednotky. Dopasovat na prevodovku se to necha taky, ale vyzaduje to nejaky zmeny.

duratec je trochu jiny kafe, novy mondeo, novej focus (1,8 a 2.0) vejfukova strana vzadu, celohlinikovej, vyssi vykony....

ale nebudu tady psat slohovky, hledej... napr.:
http://www.passionford.com/forum/viewto ... d7731e3498
a neco tady: http://www.mwstewart.co.uk/cars/ brzdy atd

samozrejme ze sem myslel komplet kotouce... ja ted davam 260dopredu a 253dozadu (kvuli 14") jestli budes jezdit 15" poradim i z ceho vetsi...


ale necekej zazraky, bud to moc dobre pojede, ale za hodne penez (tim myslim 2.0 a dalsi upravy) a nebo do toho tolik vrazit nechces a nepoustej se do toho - s dost velkym stestim ti v tom za cca 50tis ale dvoulitr makat muze a peknej, to bych povazoval za minimum aby to bylo trochu na urovni
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Nevim, jak jsi to myslel, ale ja mel mk3 nekolik fiest a motory co rok to jinej. a vsechny meli na strane motoru jen jeden uchyt, 1.1 a 1.3 stejnej, zbytek jinej ale taky stejnej. druha strana sedela prez prevodovku, ne?

tahle fiesta uz je 2000, tam bych rekl, ze ty uchyty budou trochu jine, ale vesmes staci uchyt z nove a na starsi motor by mel sednout, oni maj snad i na tech jinejch blocich stejne diry na srouby ... teda je jich tam vic a pouzijou se ty spravne

Rozhodne to ale pak "pomaze" 8) :evil:

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford fiesta 1.3

Příspěvek od milos »

neni to tak jednoduchy, 1,8 zetec (kazdej silvertop) visi v mk3 fieste na dvou uchytech motor a na dvou lezi prevodovka... jeden je umistenej stejne jako treba ta 1,3 ale musi se malicko upravit uchyt na kastli a druhej je pred motorem takovej dost masivni, na ten ma obycejna kastle v nosniku naznaceny diry, ale nema v nich vevareny vyztuhy ani matky ale uz sem to taky jednou predelaval

mk4 a vejs ma jeden uchyt, ale jakoby v ose motoru, v podstate mezi vackama (trochu niz) je to dobre videt na tom odkazu co sem daval a prevodovka by uz mela viset, myslim ze tam neni vzpera pod ni
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

tady je to videt na mym aute (mk3 - s timhle tematem nema moc spolecnyho)
Obrázek
ten zadni neni videt ale je tam a vedle svodu ktery tam nejsou je druhej...

a takhle visi duratec v novejch... za ty dva stefty:
Obrázek
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Ja se nepru, vsak je to delsi dobu, co jsem je mel(fiesty), ale v jednom bazu jsem koukal na origo 1.6 Zetec a ta mela jen zadni zaves ... v origo dire na kastli jako treba 1.1, jen samozdrejmne ten drzak vypadal jinak, co si budem namlouvat :wink:

Ale uchyceni z tvych fotek je bez debat lepsi, motor je tam pevnejsi a "jistejsi" 8)

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford fiesta 1.3

Příspěvek od Fiesta »

1.3 bych nedělal....DANNY tady prodával celkem slušnej základ ...XR2
VW PASSAT B5

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Fajn, ale pak si musi rict, co chce ... 1.6 CVH ma sice dost koni, ale az nahore a hlavne nahore uvada(prece jen 8v) ... 1.6 16v je dobrej, novejsi verze ma uz 100ps nazozdil od starsi 90ps ... no a 1.8 16v a treba s "paketem" na 130ps to uz je zradelko 8)

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

nene, uz sem psal - ac ta 130Hp 1,8 silvertop zetec je super, tak do rv. 2000 fiesty uz bych to nedaval, eecIV vs eecV ecu, urcite lip sedne to novejsi uchyceni a bez predelavani...

koho to zajima necht precte temata o tomhle na zahranicnich strankach kdo to uz delal

jestli do toho chce narvat dost penez, tak to pujde, a pojede super
ale je potreba pocitat s tim ze komplikace se vzdycky najdou, tady budou dost s mistem, ono motor muze bejt stejnej ale treba sani / svody a spousta veci kolem uz se lisi podle konkretniho auta jak je kde prostor

dalsi vec sou papiry - na papirech jakykoliv 16V bych se nebal, ale mit velkej 16ventil narvanej pod kapotou a v papirech 8V 1,3...

otazka zda by se nevyplatilo koupit pumu? :wink:
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

Pokud to chces fakt delat zasadnejc, tak bych opravdu uvazoval o 2l motoru z priblizne stejnyho roku Focus, Mondeo, a elektriku z Focusu, je predpoklad, ze elektrika bude podobnejsi, nez u Mondea. S uchytama se da poradit jednodusejc, nez s elektrikou, aspon u mne to tak je, a k motoru musis mit i odpovidajici RJ, takze prekopavat vic, nez je nezbytne nutny by asi nebylo ono.O 1,8 bych neuvazoval, pokud to budes mit i na bezny jezdeni, tak ten rozdil v kroutaku mezi 1,8 a 2l je sakra znat, navic kdyz das na 2l, slusny svody a fast road vacky, je to znat a pritom se s tim muzes i posunovat ve meste jako se serii.
Jak pise Milos, nema to jen klady, ale projdi si ty stranky a uvidis.
Nedam dopustit na MKIII, tam je to daleko jednodussi, rozdil mezi 1,6 16V a 2l 16V se bez hlubsiho zkoumani neda poznat a i kdyz bych chtel novejsi a poradne osetrenou kastli, radsi budu spravovat tu starou popelnici, protoze ma zase spoustu jinejch vyhod.

Vitalli69
Příspěvky: 3
Registrován: 13 čer 2007 10:33

Příspěvek od Vitalli69 »

Tak vážení pánové,dneska je to přesně měsíc co jsem se pustil do přestavby motoru a vypadá to docela solidně...Páar věcí(elektrika) trvalo dýl,ale konečně plní všechno svůj účel a šlape jak má.Pro upřesnění jsem použil 1.8 z Mondea a myslím si že celkovej dojem bude krásnej a pojezd ještě lepší...Momentálně mám rozdělaný brzdy a hoooodně přemejšlim o kolech...Velikost a typ...

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford fiesta 1.3

Příspěvek od milos »

Nooo, to zni rozume, to bysme na tom mohli bejt tak nejak stejne, ja zrovna delam na brzdach predek 260x24 RS2000 a zadek 253x20 mondeo :D Co se kol tyce doporucuju zustat na 14", pokud ti jde o jizdni vlastnosti.

Co na motoru? klasicka 115Hp mondeo? Upravy?

A hmotnost vis? Ja sem na 825kg.

Dalsi co doporucuju tak sehnat spravnou skrin a do ni speru, to byl u me velkej skok kupredu, chova se to o dost lip. Kdyztak dam info co presne shanet a co je tam treba upravit.

tady neco o mem aute: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=8922
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford fiesta 1.3

Příspěvek od milos »

Psssst, aspon budu mit dost zajemcu az budu rozprodavat dily z tech 130Hp :D
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford fiesta 1.3

Příspěvek od milos »

no ja se furt nejak nemuzu dokopat k nejakymu motorickymu pokroku... tohle vcelku jede a ja stale vaham kterou cestou se vydat... 2.0 silvertop ja na me asi moc jednoduchy reseni :D

Myslim ze fiesta van je uplne idealni darce kastle pro poradnej motor a podvozek, escort bude vzdy tezsi...

Kamen nevysel casove, kdyztak ICQ...

kupte konecne nekdo nejaky takovyhle kolesa http://www.racingwheels.cz/img/speedline/z_2108_b.jpg ja bych je stejne omlatil, to je asi jedinej duvod proc je nemam - pri vyletu mimo trat by mi bylo novejch lito
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
Franus
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2006 11:22
Bydliště: Kromeriz - Zlin

Příspěvek od Franus »

Zdravim je zo zrochu offtopic, ale vzhledem k tomu, ze to specha a toto je hodne frekventovane forum , tak to hodim se....
Vzhledem k tomu, ze nejsem fordak, tak bych mel jeden dotaz, tykajici se motoru 1.1 (OHV).... Zajima me, jestli motor 1.1 z fiesty ma rozvodovy remen, nebo retez. V pripade, ze ma remen, tak predpokladam, ze se meni po 100.000km a vymena prijde na cca 5000kc.

A jeste se nabizi otazka, dyz je to OHV, ma to vubec rozvodak, ktery by se musel menit, nebo jen ozub. kola?

Diky moc

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

1.1 má ještě rozvodovej řetěz, stejně jako Š100 a spol. Až od 1.4CVH je řemen ozubenej

Uživatelský avatar
Franus
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2006 11:22
Bydliště: Kromeriz - Zlin

Příspěvek od Franus »

Takze u retezu je zivotnost retezu do konce zivotnosti vozu?

Šíša
Příspěvky: 180
Registrován: 23 srp 2005 23:35

Příspěvek od Šíša »

Vesměs ano, ale to že je motor hlučnej bejvá způsobeno i právě vytahaným řetězem.

S touhle fiestou a motorem jsem nalítal neco přez 60tis km, z toho dvakrát během 14dnů cca 5500km na dovolenou a nikdy žádnej problém(když nepočítám svíčky a podobne kraviny)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“