Auto nestartuje
Moderátor: Idaho
Auto nestartuje
Čau chlapi potřebuju poradit mám kadetta 1.4i motor C14NZ. A včera jsme měnili těsnění pod hlavou. Všechno šlo v pohodě a bylo v pořádku ale jak jsme to složili a chtěli poprvé nastartovat tak to nešlo... Startuje to jakoby na prázdno... Všechno se točí ale připadá mi to jakoby tam nebyl žádný kompres a nebo se nehýbou písty doufám že mi rozumíte jak to myslím... Prostě to vydává pořád stejný zvuk a ani to neškitne prostě nic... Nevíte co by to mohlo být???
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: 28 bře 2006 10:57
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
že se nehýbou písty?? co to je za blbost?? tak snad poznáte zda se otáčí kliková hřídel či ne..........no pokud se netočí motor, tak bude asi závada na startéru ne?? že v tom jen cvakne a nic, potom je špatná cívka ve startéru......ale jako z toho popisu jsem teda jelen, prvně jako že to nemá kompresi a pak dokonce, že se nehýbou písty
Sorry, ale je to k smíchu
Sorry, ale je to k smíchu
Nastaveni predstihu je OK ? Nerozdrbali jste rozdelovac ? Vsechno zapojeny zpatky spravne ? 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Rozdělovač jsme nerozebírali takže předstih je ok... Elektrika všechna zapojena.... Akorát si už nesjem úplně jist jestli jsou dobře nastavene rozvody... Ryska na ozubeným kolečku vačkové hřídele musí být zároveň s ryskou na krytu... A teď nevím jestli musí být ještě zároveň s ryskou na krytu řemenice a nebo rozvodové kolečko které je pod řemenici??? Teda jestli tam nějaká ryska je.... Podle knížky jak na to Kadett jsem našel že podle rysky na řemenici... Ale někdo mi říkal že podle rysky na rozvodovém kolečku. že mám sundat řemenici a tam bude ryska... Tak já už nevím co je správně... Můžete mi poradit???
Ryska na rozvodech se musí krýt s ryskou na krytu. Nicméně když to nasazuješ, musí být první válec v horní úvrati, tj. je potřeba otočit i klikovkou - ryska by tam měla nějaká být taky. Pokud to nastavíš mimořádně blbě a máš tu smůlu, že máš motor co není schopnej ustát horní úvrať současně s plným otevřením ventilu, tak se ti to potká a rozmlátíš ventily, písty a možná i hlavu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to při tobě stáli všichni svatí a i já.Jirka___ píše:Vyřešeno.Byly špatně nastavene rozvody. Pořadně jsem si to nastudoval a podruhé jsem to už udělal pořádně a potom chytl napoprvé.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw