Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Jak hodnotíte Fiata Tempru SW (kombik) slx 1.8 benzín, r.v.94 - přijde mi, že to má slušnou výbavu za ty ceny (konkrétně teď jsem objevil jeden kus - kůže, elektrika okna i zrcátka, klimoška,centrál,abs, el.šíbr
- jsou tam nějaké časté vady, na co si dát při koupi pozor atd? Díky...každou zkušenost s tímhle vozem vítám.
- jsou tam nějaké časté vady, na co si dát při koupi pozor atd? Díky...každou zkušenost s tímhle vozem vítám.
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
- Toncek
- Příspěvky: 34
- Registrován: 18 dub 2005 19:17
- Bydliště: Dolní Dunajovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
jo ted ho mám já,koroze je svina,jinak pohodaRolljoin píše:já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka 
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima

Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
Hlavně bacha na motor, aby nebyl vylítanej, všechno ostatní jsou prkotiny 

EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
ale ty si s tím poradíšToncek píše:jo ted ho mám já,koroze je svina,jinak pohodaRolljoin píše:já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...

jj s tou elektrikou bacha no. Blbnul mi centrál a někdy i el.otevírání oken ale to jen občas (nechápu).Rudi píše:teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?
jj s tou elektrikou bacha no. Blbnul mi centrál a někdy i el.otevírání oken ale to jen občas (nechápu).[/quote]Rudi píše:teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
jak v tátovým Cliu, přejel jsem rychle hrb a stáhli se obě přední okna

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Moc díky za vyčerpávající rady - hlavně co se kuláků týče. Majitel uvádí, že jeden kulák je špatnej a oprava vyjde na 500Kč, tak aspoň vim...honza 2.0 16v píše:v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
přinejhorším www.fiattipo.net je tam tooh dost ke čteníChamelion píše:Moc díky za vyčerpávající rady - hlavně co se kuláků týče. Majitel uvádí, že jeden kulák je špatnej a oprava vyjde na 500Kč, tak aspoň vim...honza 2.0 16v píše:v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem
elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)
další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..
a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..
sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...
tempra SW je parádní stěhovák...
ještě sem zapomněl..řemen na pohon vyvažovaček rád praská- někdy už na motoru z různých důvodů (úspora peněz, zadření vyvažovačky..) nemusí být. pokud tam je a je prasklej hrozí že s enamotá do rozvoďáku..jinak teoreticky by to s odpojenejma vyvažovačkama mělo líp jet, ale za spokud nevyvážíš vnitřnosti tak ve vyšších otáčkách můžou pronikat nepříjemný vibrac eod interiéru (ale co by člověk neudělal pro cca 6-8koní:))
