Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Chamelion
Příspěvky: 1455
Registrován: 04 pro 2004 09:45
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od Chamelion »

Jak hodnotíte Fiata Tempru SW (kombik) slx 1.8 benzín, r.v.94 - přijde mi, že to má slušnou výbavu za ty ceny (konkrétně teď jsem objevil jeden kus - kůže, elektrika okna i zrcátka, klimoška,centrál,abs, el.šíbr

- jsou tam nějaké časté vady, na co si dát při koupi pozor atd? Díky...každou zkušenost s tímhle vozem vítám.

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od Rolljoin »

já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
Toncek
Příspěvky: 34
Registrován: 18 dub 2005 19:17
Bydliště: Dolní Dunajovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od Toncek »

Rolljoin píše:já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
jo ted ho mám já,koroze je svina,jinak pohoda
seat ibiza 1,9tdi 66kw,pp764,gt 1749va,trochu rychla plechovka :)
Fiat Tempra 1,9TD,okna v el,central,a cele je to rezave:)
minulost:
fiat brava 1,9jtd,00
Lancia Kappa 2,4jtd 98
Fiat Brava 1,9td,98,el okna,klima

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od Rudi »

teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
SPEEDY
Příspěvky: 4731
Registrován: 06 srp 2004 11:06
Bydliště: Brno / Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od SPEEDY »

Hlavně bacha na motor, aby nebyl vylítanej, všechno ostatní jsou prkotiny ;)
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od Rolljoin »

Toncek píše:
Rolljoin píše:já měl tempru ale v ropě. Musim říct že to bylo perfektní pohodlné a hodně prostorné auto. Fakt maximální spokojenost. Jediný problém byla koroze...
jo ted ho mám já,koroze je svina,jinak pohoda
ale ty si s tím poradíš :wink:
Rudi píše:teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
jj s tou elektrikou bacha no. Blbnul mi centrál a někdy i el.otevírání oken ale to jen občas (nechápu).
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
Chamelion
Příspěvky: 1455
Registrován: 04 pro 2004 09:45
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chamelion »

Ok, dáme pozor...někdo další kdo má zkušenosti?

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Co treba takovou Sierru,za tu cenu je to moc pohodlne svezeni a taky je to prijemne,DOHC to je prijemne umerny vykon a jsou to drzaci.
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem

elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)

další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..

a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..

sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...

tempra SW je parádní stěhovák... 8)

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Tempra kombi, r.v.94, 1.8 benzín ? postřehy?

Příspěvek od Rudi »

Rudi píše:teď si to koupil kámoš a pořád problém s elektrikou, ale to je prakticky u všech těchhle starejch aut, takový Clio, když je v elektrice, tak tam furt něco nejde...
jj s tou elektrikou bacha no. Blbnul mi centrál a někdy i el.otevírání oken ale to jen občas (nechápu).[/quote]
jak v tátovým Cliu, přejel jsem rychle hrb a stáhli se obě přední okna :lol:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Chamelion
Příspěvky: 1455
Registrován: 04 pro 2004 09:45
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chamelion »

honza 2.0 16v píše:v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem

elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)

další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..

a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..

sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...

tempra SW je parádní stěhovák... 8)
Moc díky za vyčerpávající rady - hlavně co se kuláků týče. Majitel uvádí, že jeden kulák je špatnej a oprava vyjde na 500Kč, tak aspoň vim...

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Chamelion píše:
honza 2.0 16v píše:v tomhle roce výroby- pokud to není bouračka, nebo extra vylítanej kus tak s korozí no problem

elektrika..taky nevidím problém..občas zatuhnou motorky centrálu- takže nejde otevřít/zavřít..chche to promazat..
pak přední ramena..pokud maj na kulákách potrhaný manžety, tak bude třeba je dát nový -kuláky nejdou vyměnit samostatně, pouze v celku s ramenem (2ks cca 2500,-) pak zadní náprava- tam je problémový uložení zadních ramen- hlavně u přetěžovanejch aut, nebo u aut s podložkama.. tam odcházej ložiska uložení zadních ramne, což znamená značný zhoršení jízdních vlastností a na první pohled zadní kola hodně do "A" (zjistit odepsaný ložiska uložení jde na zvedáku.. chytneš kolo a hejbeš dovni/ven..jestli tam je vůle tak jsou KO..)

další problém- u dlouho stojících aut zatuhlý táhla řazení- někdy pomůže je nastříkat WDčkem a pak rozhejbat..někdy pomůže jen výměna.. někdy to může zatuhnout až tak že skoro nejde řadit, při přidání plynu jak se hne motor tak se vyhodí kvalt, nebo řadička silně vibruje..

a motor- je to italskej 1.8 8v motor- starej solidní základ kde to ital posral vyvažovacíma hřídelema a novou olejovou dle mého poddimenzovanou pumpou, která nemusí dávat dostatečnej tlak na volnoběh, pokud jsou vyběhaný ložiska.. jinak problém může dělat jen VAE ventil co hejbe s volnoběhem a pak snímač otáček na klice, díky kterýmu nemusíš za tepla nastartovat, nebo po překročení cca 70°C to chchípne..

sám mám tipo 2.0 8v z roku 92 má najeto 285tis km a pokdu enberu v ůvahu solí sežranej výměník klimatizace, a pak stávkující palivový čerpadlo tak tipo slouží bez prolbémů...

tempra SW je parádní stěhovák... 8)
Moc díky za vyčerpávající rady - hlavně co se kuláků týče. Majitel uvádí, že jeden kulák je špatnej a oprava vyjde na 500Kč, tak aspoň vim...
přinejhorším www.fiattipo.net je tam tooh dost ke čtení

ještě sem zapomněl..řemen na pohon vyvažovaček rád praská- někdy už na motoru z různých důvodů (úspora peněz, zadření vyvažovačky..) nemusí být. pokud tam je a je prasklej hrozí že s enamotá do rozvoďáku..jinak teoreticky by to s odpojenejma vyvažovačkama mělo líp jet, ale za spokud nevyvážíš vnitřnosti tak ve vyšších otáčkách můžou pronikat nepříjemný vibrac eod interiéru (ale co by člověk neudělal pro cca 6-8koní:)) :?:

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“