Přebroušení vaček

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
hynek.r19
Příspěvky: 91
Registrován: 03 črc 2007 21:03
Bydliště: Tvarožná Brno-Venkov
Kontaktovat uživatele:

Přebroušení vaček

Příspěvek od hynek.r19 »

Sháním kontakt na nejakou firmu ktera by mi prebrousila obje vacky z Renaultu 19 16v na ostry (vacky mam) nejlip co nejlevneji nic za 15000,- za to mam uplne novy :D
R19 16V
Laguna II GrandTour 2,0T

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luke.bean »

Tak to tě asi vyjde levnější si koupit nový. Na feldu 1.6 stojí jedna přebroušená od 6000,- od výrobce.. A kdo tohle dělá,tak si to taky nechá dobře zaplatit,protože v tom je pěknej kus odvedený práce..
QUATTRO 309 kW

Martas
Příspěvky: 234
Registrován: 15 pro 2004 13:49
Bydliště: Praha

Re: Přebroušení vaček

Příspěvek od Martas »

hele zavolej si na 775277133 kamarád má kontakt na svýho známího co to dělá.já mám udělanou vačku ve fávu a je to staršně znát
BMW 318 IS coupe

Uživatelský avatar
AntonioGT
Příspěvky: 240
Registrován: 05 kvě 2007 20:15
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AntonioGT »

Tak nějak to nechápu........ostrá vačka je přece v reálu tupější.Tím pídem by musel materiálu přidat a ne ubrousit.Fakt divný :?:

Martas
Příspěvky: 234
Registrován: 15 pro 2004 13:49
Bydliště: Praha

Re: Přebroušení vaček

Příspěvek od Martas »

jj ostrá vačka nemá s ostrostní nic společnýho.je to jenom výraz.ta vačka má pak větší uhel a jsou dýl otevřený ventily
BMW 318 IS coupe

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ale menší zdvih - logicky pokud ji jen obrousíte, tak se zmenší otevření ventilu.

Jinak vačky na zakázku dělá Engitec:

info@engitec.cz
www.engitec.cz

Telefon pro konzultace +420777550575
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

AntonioGT píše:Tak nějak to nechápu........ostrá vačka je přece v reálu tupější.Tím pídem by musel materiálu přidat a ne ubrousit.Fakt divný :?:
přesně tak, spíš by se to nějak muselo nanést
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Přebroušení vaček

Příspěvek od milos »

a co takhle ubrat materiál i na druhé straně než je palec? tzn kružnice naproti palci bude mít menší poloměr, a samotnej palec se zbrousí jakoby vršek, čímž se dosáhne tupějšího úhlu, ale díky tomu že jsme ubrali materiál i na druhý straně zdvih zůstane stejnej a buď se to dožene nastavením vůle, nebo jinejma zdvihátkama

zjednodušeně řečeno a samozřejmě to má spoustu omezení, proto jdou přebrousit vačky jen do určitého stupně, a dál už se vždy musí vyrábět celé
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

jako kolega na de mnou

mám dělaný vačky od pana Albrechta původní parametry jsou 229/229 se zdvihem 9.5 mm -měřeno na vačce , po jeho zásahu (obroušení celýho profilu i se základní kružnicí -ta má teď průměr jako samotnej hřídel.) má vačka zajímavější hodnoty 294/285 se zdvihem 10.3 mm na ventilech (měřeno na složený hlavě s provozníma vůlema..) jediná věc co s edíky tomu musela udělat jsou individuální podložky na vymezení vůle , protože seriový 4mm by byly na nic..teď tam jsou snad 8mm :?:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

honza 2.0 16v píše:jako kolega na de mnou

mám dělaný vačky od pana Albrechta původní parametry jsou 229/229 se zdvihem 9.5 mm -měřeno na vačce , po jeho zásahu (obroušení celýho profilu i se základní kružnicí -ta má teď průměr jako samotnej hřídel.) má vačka zajímavější hodnoty 294/285 se zdvihem 10.3 mm na ventilech (měřeno na složený hlavě s provozníma vůlema..) jediná věc co s edíky tomu musela udělat jsou individuální podložky na vymezení vůle , protože seriový 4mm by byly na nic..teď tam jsou snad 8mm :?:
a cenově tě to stálo?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
AntonioGT
Příspěvky: 240
Registrován: 05 kvě 2007 20:15
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AntonioGT »

to honza 2.0 16v

Tak to jo,protože on ubral a teť ti to musí podložit.Jinak by se sice otevřely ventily na delší dobu,ale neotevřely by se tolik.No...jasný.....a na kolik tě to přišlo?? Prosím....hoď cenu.A jestli máš postřehy na výkon,spotřebu,chování motoru,tak to prosím hoď sem. Dík

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

pozor na vačky u hydroštelů, teorie je pěkná, ale má hydro činnou délku např 3mm a vy snížíte 4mm ................................atd atd, vačky chce vždy dopředu promyslet a dnes se dá navařit materiál o vysoké tvrdosti a jakosti a po nabroušení zušlechtit, ale než upravovat vačku za 3000 když nová stojí 6000 bych neřešil, a na shade se to vyplatí zase upravit bo to vyjde hodně levně jelikož tyto vačky jsou u brusičů chronicky známé
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

500 za palec ..což znamená cenu hodně hluboko za kupovaný vačky s pro mě nepoužitelným profilem.. ..pokud byhc enchal vyrábět z plnýho matroše, tak cca dvojnásobná cena je stále paráda, oproti tomu co můžu mít ze zahraničí....

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“