STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
Nevíte o někom dobrém? Pouze Praha a nejbližší okolí.
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
ani nee do Ledna 

od kamaráda Z Prahy:
Cena za ošetření dutin vozu 2000,-Kč (z toho vlastní materiál činí cca
1100,-Kč). Rozsah prací: přední haubna (kapota), 4x dveře do výšky
cca 1/3, P+L práh karoserie, zadní podběhy zevnitř karoserie (z
prahů a ze zavazadlového prostoru), sloupky karoserie do cca 1/3
výšky, zadní haubna či 5 dveře. Aplikován švédský přípravek
[odkaz] . ( Firmy Dinol a Teroson
představují již několik desetiletí špičku v protikorozní ochraně
automobilů). Přípravek nevysychá, zůstává gelovitý i po několika
letech a zahřátím od sluníčka neustále vzlíná. Tak ošetří i
mikroskopické trhlinky, které vzniknou třeba až po aplikaci.
před aplikací musí být dutiny suché = teplé počasí. Trvá to cca 2 hodiny (sedan), hatchback (pětidveřák) trošku déle. Odjet se dá hned po aplikaci. Přes týden jsem v Praze, o víkendu ve vsi na 34 km dálnice D1.
Terotex je obchodní značka renomované značky Teroson, spolu se s firmou Dinol (tu používám já ) patří ke špičce v protikorozní ochraně. U dutin je to jasné, u podvozku existují dva druhy ochraných nástřiků či nátěrů (byť se všechny jmenují Terotex). Jeden druh je na bázi vosku, druhý na bázi bitumenu (asfalt, kaučuk) či pryskyřic. Na jednou ošetřený podvozek voskem musíš už stále používat ten samý druh (né značku) nástřiku.
603 426 937 ,vašek
Cena za ošetření dutin vozu 2000,-Kč (z toho vlastní materiál činí cca
1100,-Kč). Rozsah prací: přední haubna (kapota), 4x dveře do výšky
cca 1/3, P+L práh karoserie, zadní podběhy zevnitř karoserie (z
prahů a ze zavazadlového prostoru), sloupky karoserie do cca 1/3
výšky, zadní haubna či 5 dveře. Aplikován švédský přípravek
[odkaz] . ( Firmy Dinol a Teroson
představují již několik desetiletí špičku v protikorozní ochraně
automobilů). Přípravek nevysychá, zůstává gelovitý i po několika
letech a zahřátím od sluníčka neustále vzlíná. Tak ošetří i
mikroskopické trhlinky, které vzniknou třeba až po aplikaci.
před aplikací musí být dutiny suché = teplé počasí. Trvá to cca 2 hodiny (sedan), hatchback (pětidveřák) trošku déle. Odjet se dá hned po aplikaci. Přes týden jsem v Praze, o víkendu ve vsi na 34 km dálnice D1.
Terotex je obchodní značka renomované značky Teroson, spolu se s firmou Dinol (tu používám já ) patří ke špičce v protikorozní ochraně. U dutin je to jasné, u podvozku existují dva druhy ochraných nástřiků či nátěrů (byť se všechny jmenují Terotex). Jeden druh je na bázi vosku, druhý na bázi bitumenu (asfalt, kaučuk) či pryskyřic. Na jednou ošetřený podvozek voskem musíš už stále používat ten samý druh (né značku) nástřiku.
603 426 937 ,vašek
docela palka jenom za dutinyqpc píše:od kamaráda Z Prahy:
Cena za ošetření dutin vozu 2000,-Kč (z toho vlastní materiál činí cca
1100,-Kč). Rozsah prací: přední haubna (kapota), 4x dveře do výšky
cca 1/3, P+L práh karoserie, zadní podběhy zevnitř karoserie (z
prahů a ze zavazadlového prostoru), sloupky karoserie do cca 1/3
výšky, zadní haubna či 5 dveře. Aplikován švédský přípravek
[odkaz] . ( Firmy Dinol a Teroson
představují již několik desetiletí špičku v protikorozní ochraně
automobilů). Přípravek nevysychá, zůstává gelovitý i po několika
letech a zahřátím od sluníčka neustále vzlíná. Tak ošetří i
mikroskopické trhlinky, které vzniknou třeba až po aplikaci.
před aplikací musí být dutiny suché = teplé počasí. Trvá to cca 2 hodiny (sedan), hatchback (pětidveřák) trošku déle. Odjet se dá hned po aplikaci. Přes týden jsem v Praze, o víkendu ve vsi na 34 km dálnice D1.
Terotex je obchodní značka renomované značky Teroson, spolu se s firmou Dinol (tu používám já ) patří ke špičce v protikorozní ochraně. U dutin je to jasné, u podvozku existují dva druhy ochraných nástřiků či nátěrů (byť se všechny jmenují Terotex). Jeden druh je na bázi vosku, druhý na bázi bitumenu (asfalt, kaučuk) či pryskyřic. Na jednou ošetřený podvozek voskem musíš už stále používat ten samý druh (né značku) nástřiku.
603 426 937 ,vašek
Bulda: no,jestli jsi četl,kolik stojí materiál,tak si to přeber,za 75/hod už dnes remcaj i ukrajinci,jestli ti je líto dát někomu 900 za to ,že ti to sežene a aplikuje,tak to neřeš.uvědom si,že ten člověk si sundavá kola,pořizuje kopresor,hadice,trysky..Chceš si to všechno sehnat sám?Asi ne,co?Navíc jsi se jistě dočetl,že ta ochrana působí několik let,takže si to rozpočítej a pak něco povídej.. 

Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
ja to znam sam to delam nastesti mam vsechno v praci takze ja si sezenu jenom matros to je ono soukromnik si musi zapocitat vsechno elektrika material naradi ja nee v tom je ten rozdil a i pak se da odvodit i cena je jasny ze ja budu levnejsi ale je to kazdyho vec
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
no známej to dělá ale jen ženskejm )))))))))))))
Seat Toledo 1.9. TDi 81,5 Kw MAGNUS
www.re5pect.cz
www.angeleyes.cz
www.rdx-racedesign.cz
www.honza013.wz.cz
www.d8tuning.tym.cz
www.re5pect.cz
www.angeleyes.cz
www.rdx-racedesign.cz
www.honza013.wz.cz
www.d8tuning.tym.cz
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
tak na me pockej do ledna to bych mel bejt ready ale ty to asi potrebujes na zimu co
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
[quote="Bulda"]tak na me pockej do ledna to bych mel bejt ready ale ty to asi potrebujes na zimu co[/quote]
přesně tak.Už teď je docela pozdě.
přesně tak.Už teď je docela pozdě.
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
čéče já bych se na tebe asi obrátil kdyby to šlo v tom lednu, lepší v lednu než nikdy, nějaký horentní sumy v autorizovanejch autoservisech za to dávat nebudu....Bulda píše:tak na me pockej do ledna to bych mel bejt ready ale ty to asi potrebujes na zimu co
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi
VW Passat 1.9 TDi
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
Tak na to kašlu.Teď už to v tomhle počasí nemá smysl. 

BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
uvidíme jaké bude v lednu počásko.
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
Ne? Ja si myslel, ze v tomhle pocasi to ma ten nejvetsi smysl, kdy je na silnici sul, sem-tam zasnezi a roztaje, naprsi a ta sul rozmocena ve vode se dostava na podvozek a pri kladnych teplotach se na aute NEE prilis lichotive podepisujeRendis píše:Tak na to kašlu.Teď už to v tomhle počasí nemá smysl.


http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha a to v lednu (v polovine zimy) Rendis ceka 16°+???ondrais píše:Rendis myslel spíš asi to že aby se dali stříkat dutiny, auto musí být vysušený a vyhřátý. Nejde to dělat pod 16stupňů a za vlhka...

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: STRIKANI PODVOZKU A DUTIN
proto to nechavam na dilne prez noc
jinak od pulky ledna bych mel jit makat
jinak od pulky ledna bych mel jit makat