Volání jara v Mostu

Moderátor: T-O-M

Odpovědět
Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Volání jara v Mostu

Příspěvek od T-O-M »

Moje abstinence po „řízení“ a vlastně radosti z jízdy dosahuje touto dobou maxima. Dnešní pondělní ráno se obešlo bez tradičního kyselého obličeje jak tomu na začátku týdne bývá. S kolegou jsme vyrazili vyvětrat naše auta a protože počasí nám přálo, byla radost o to větší.
Oba jsme se už na nějakém tom okruhu svezli, ale nikdy ve vlastním, tudíž dnes mělo mé coupé a jeho octáva traťovou premiéru. Měli jsme půl hoďky na to vyzkoušet je. Nejlepší bylo, že okruh byl zcela prázdný, luxusní pocit být tam sám, teda ve dvou.
Než se dostanu k našim pocitům, tak jen sdělím, že naše auta spojuje pouze výkonová hodnota, tedy 170 PS, točivý moment je nebe a dudy, atmosferický zážehový šestiválec proti čtyřválcovému turbodieselu, zadní versus přední náhon, pěti a šestistupňová manuální převodovka, coupé versus kombi,jo a stříbrná versus modrá. Teploměr ukazoval asi +5´C.
Obrázek

Obrázek

Já jsem si dal první dvě kolečka takový seznamovací, abych pomalu našel stopu a ideální tempo, trať znám. Postupně jsem zrychloval což je myslim ideální než nasadit hned kudlu. S podvozkem jsem spokojenej, auto drželo krásně, i když co si budeme vyprávět, na okruhu by mohlo mít každý auto vždy lepší podvozek a vždy vyšší výkon….. Jistou rezervu jsem měl z důvodu zimního obutí, michelinky se sice snažily co mohly, ale suchý závodní okruh přece jenom není pro ně ideální pracovní prostředí. Jezdil jsem se zapnutým protiprokluzem, neplést se stabilizací, ta do toho kecá (že kolego), protiprokluz sice v některých zatáčkách zasahoval, ale k dobru, aspoň se neprotáčelo odlehčené kolo. Brzdy pracovaly dobře, ale děrovaný kotouče a feroda ds2500 by přišly vhod.

Obrázek

Ptal jsem se kamaráda, jak on je spokojený se svou eReSkou.
"Jsem spokojenej, auto tahá krásně." To jsem viděl, na výjezdech si měl mnohem větší akceleraci. "No jo, ale na cílovce si byl rychlejší ty s bavorem, tam jsem ti neujel." Jaký máš pocity z podvozku tady na dráze? "Dobrý, ale na letních to bude ještě lepší. Musel jsem vypnout stabilizaci. Jinak po Praze je to trošku uskákanější oproti tvému BMW, který má podvozek takovej víc bytelnej, jak jsem poznal a žehlí nerovnosti lépe než ten můj v Octavii. Tady na okruhu byla znát ta váha na předku, ale nestěžuju si."
Na letních to bude jiná písnička, taky se těšim. Já odkojenej benzinem si nedokážu představit tu jízdu na okruhu s naftou, jak jsi řadil a vužíval výkon? "No ten krouťák je znát, řadil jsem před červenym, protože mam pocit, že oproti 2.5 V6 TDI tam ten výkon pořád je. Tu vé-šestku by nemělo cenu točit až do maxima, tam už křivka výkonu padá." Co brzdy, brzdily? "Ano, ale ds2500 už jsou na cestě."


Obrázek

Obrázek

Přestože se nepočítám mezi okruhové střelce, tak jsem byl dnes spokojenej jak s autem tak sám se sebou.

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Re: Volání jara v Mostu

Příspěvek od Spajky »

Tome ty bys moh psát knížku, píšeš strašně chytlavým stylem, každej návrat do minulosti sem hltal a dycky mě sralo, že je to strašně krátký :lol: No a tohle je to samo, super napsaný 8)

Uživatelský avatar
vt.tuner
Příspěvky: 1470
Registrován: 05 lis 2006 13:02
Bydliště: Nürburgring

Příspěvek od vt.tuner »

Super napsaný,i hezká auta...fakt parádní 8)
Yamaha FZ1 N
Kawasaki ZX10R

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

tajnustkari! ani si nedal vedet lumpe :lol: jinak zase hezkej pribeh, zimaky uz mam stejne v hajzlu, tak si mel dat vedet a nechali bysme je tam 8) jinak jizda na prazdnym okruhu je uplne neco jinyho nez pri dni otevrenych dveri, vid, clovek si hezky zajezdi a nemusi mit strach o to ze do nej nejakej tuner drcne,co nejakej kacirek, nebo aspon hodiny? nebyly? :cry: nebo se nechces pochlubit? :lol: meli ste i nejakou casomiru?

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

máca píše:tajnustkari! ani si nedal vedet lumpe :lol: jinak zase hezkej pribeh, zimaky uz mam stejne v hajzlu, tak si mel dat vedet a nechali bysme je tam 8) jinak jizda na prazdnym okruhu je uplne neco jinyho nez pri dni otevrenych dveri, vid, clovek si hezky zajezdi a nemusi mit strach o to ze do nej nejakej tuner drcne,co nejakej kacirek, nebo aspon hodiny? nebyly? :cry: nebo se nechces pochlubit? :lol: meli ste i nejakou casomiru?
Hele ono se to semlelo asi v posledních 3 dnech, navíc jsem nečekal, že v pondělí ráno v normální pracovní den bude zájem, nejsem tajnůstkář, ale bejt sám na okruhu je pocit k nezaplacení, časomíry nebyly, diváci nebyly ani foťák jsem neměl, jenom mobil. Dnes to byla jenom taková ochutnávka.

PS: nejsem takovej blbec jak vypadám :lol: bez hodin, bez kačera

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

BTW Tomě, ty máš "jen" 320ci? Sem myslel že, máš 2,8mu nebo 3.0...stli s tim dvulitrem na rovinkách dojíždíš RSo, tak to je myslim hodně slušný 8)

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Spajky píše:BTW Tomě, ty máš "jen" 320ci? Sem myslel že, máš 2,8mu nebo 3.0...stli s tim dvulitrem na rovinkách dojíždíš RSo, tak to je myslim hodně slušný 8)
jen 2.2ku no, zatáčka před cílovku mi sedla asi líp jak octávě a pak asi díky zpřevodování mi octa neujela, v utáhlejších zatáčkách mi to vrátil

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

A kdyby byl závod a stejný jezdci, vsadil bys na oktu bo bramboru? :)

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

jestli nebyl kacer a hodiny, tak si mel jeste rezervy :lol: prave ze u bmw plati, ze podvozek je rychlejsi jak motor, ale u tech novejch uz to neni ono, sama elektrika :( jinak TOM by volil asi radeji bmw v jakekoli podobe proti "blby" skodofce :lol: jinak jinak pravena okruhu mas jedinecnou sanci zjistit kde je hranice tveho vozu a taky je muzes prekrcit relativne bezpecne prave na okruhu,tam sou unikovy zony a pod narozdil od normalniho provozu 8) jinak okruh je idealni na vyradeni se a nahodou na tom polygonu bezpecne jizdy ste nebyli?

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Já bych bral vždy BMW, ale ostatní auta nezatracuju, tohle RS jsem měl možnost zkusit ve městě a tahá hodně silně (zatim série).

máca - když už v zatáčkách začnou "řvát" ty zimáky, tak to beru, že už toho maj plný kecky :lol: jinak kdybych jel s E30kou tak by asi hodiny nebo kačer byl, přece jenom je lehčí a má sklon k větší přetáčivosti (sice jsem ji neřídil, ale když jsem točil tweetymu onboard tak často dával kontra, ale je možný že na mě chtěl udělat dojem :oops: :lol: )

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

weety urcite machroval :lol: jinak e 30 je proste takov hrava, verim, ze se s ni da jet srovnatelne jako s tim tvym ale taky si s ni muzes "hrat pro divaky" coz u toho tvyho zase tak jednoduse nejde

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

O nás bez nás hoši :D Houby machroval, Tweety si koupil BMW, aby si hrál a učil se. Kdybych chtěl čistou stopu, volil bych spíše jako druhé auto VW Corrado VR6. Ale mě to BMW prostě baví... 8) I když je pravda, že pokud další návštěvu okruhu budu jezdit ještě stále na otevřeném difu, nechám 17" kola a pojedu spíše čistě, jelikož pokud není samosvor, je těžké na trojku v 50-60km/h držet auto hezky v driftu. Driftovat se dá dle mého na dvojku, trojka už je pouze boj s volantem a to mě nebaví.

Nicméně za Octavii RS v tomto provedení, tj. TDI, bych se vůbec nestyděl. Měl jsem možnost se svézt a oproti Seat Leon Cupra, Golf 5 GTi apod. autům, má takový velký potenciál síly, to se mi líbí....
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

tweety,si nasetri na ucitele driftu,na DCho :lol: ale zase odriftit kruhak v usti asi nejlip umis ty, holt praxe se nezapre 8)

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

hlavně se tady hecujte :twisted:

zahy
Příspěvky: 102
Registrován: 01 dub 2006 17:04
Bydliště: zapad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zahy »

teda tady jsou kamaradi,jedou na okruh a nic se nerekne,at je to jakykoliv den ,volno se nejak zaridi
priste naprav situaci a ozvy se
E30 324d coupe malý velký zázrak
E30 325tds trochu jina nafta

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

zahy píše:priste naprav situaci a ozvi se
neboj

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“