Co si myslíte o Fiat Bravo?
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Co si myslíte o Fiat Bravo?
Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat na Vaše názory na toto auto, co si o něm myslíte, Pokud možno nezaujatě na značku Fiat. Jaký motor by jste mi doporučili. Přemýšlel jsem o 1.6 16v, podotýkám, že jsem stále ještě student takže varianta 2.0 v nejake GTi verzi nebo podobné v úvahu nepřichází. Co by jste autu vytklim na co dávat pozor, příp. zkušenosti. Díky všem 

Rover 45 2.0iDT - anglický gentleman
- kujon
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co si myslíte o Fiat Bravo?
Má ho kámoška a sere se bohužel fest. Těžko říct jestli je to jen tim jejim kusem, ale moc bych tomu nevěřil
jinačí zkušenosti bohužel.

Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička 
A také něco většího německého.

A také něco většího německého.
Rozhodně bych se vyhnul motoru 1.2 12V.
1.6 16V je celkem běžnej motor, nějak zásadně se nesere, ale prostě je to Fiat, tak majzla na všechno
Osobní zkušenost nemám, ale kamarád nedávno přešel z 1.6 16V do HGT (2.0 20V) a nemůže si ho vynachválit. Říkal mi, že se spotřebou je na tom "skoro" nastejno, jen s tím rozdílem, že platí vyšší ručení a že teď má pod prdelí 155PS.
1.6 16V je celkem běžnej motor, nějak zásadně se nesere, ale prostě je to Fiat, tak majzla na všechno

Osobní zkušenost nemám, ale kamarád nedávno přešel z 1.6 16V do HGT (2.0 20V) a nemůže si ho vynachválit. Říkal mi, že se spotřebou je na tom "skoro" nastejno, jen s tím rozdílem, že platí vyšší ručení a že teď má pod prdelí 155PS.

EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
známý měli Brava, to je tušim to 5dvířko a sralo se to taky horem spodem...utopili tam hodně peněz a stejně to nebylo ončo, tak to radši prodali...jinak jako u všech aut, záleží na předchozím majitelikujon píše:Má ho kámoška a sere se bohužel fest. Těžko říct jestli je to jen tim jejim kusem, ale moc bych tomu nevěřiljinačí zkušenosti bohužel.

VW - Very Wonderful