Co si myslíte o Fiat Bravo?

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
Kamart

Co si myslíte o Fiat Bravo?

Příspěvek od Kamart »

Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat na Vaše názory na toto auto, co si o něm myslíte, Pokud možno nezaujatě na značku Fiat. Jaký motor by jste mi doporučili. Přemýšlel jsem o 1.6 16v, podotýkám, že jsem stále ještě student takže varianta 2.0 v nejake GTi verzi nebo podobné v úvahu nepřichází. Co by jste autu vytklim na co dávat pozor, příp. zkušenosti. Díky všem :wink:
Rover 45 2.0iDT - anglický gentleman

kujon
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o Fiat Bravo?

Příspěvek od kujon »

Má ho kámoška a sere se bohužel fest. Těžko říct jestli je to jen tim jejim kusem, ale moc bych tomu nevěřil ;) jinačí zkušenosti bohužel.
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička :afro:
A také něco většího německého.

SPEEDY
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SPEEDY »

Rozhodně bych se vyhnul motoru 1.2 12V.

1.6 16V je celkem běžnej motor, nějak zásadně se nesere, ale prostě je to Fiat, tak majzla na všechno :D

Osobní zkušenost nemám, ale kamarád nedávno přešel z 1.6 16V do HGT (2.0 20V) a nemůže si ho vynachválit. Říkal mi, že se spotřebou je na tom "skoro" nastejno, jen s tím rozdílem, že platí vyšší ručení a že teď má pod prdelí 155PS. ;)
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206

Rudi
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

kujon píše:Má ho kámoška a sere se bohužel fest. Těžko říct jestli je to jen tim jejim kusem, ale moc bych tomu nevěřil ;) jinačí zkušenosti bohužel.
známý měli Brava, to je tušim to 5dvířko a sralo se to taky horem spodem...utopili tam hodně peněz a stejně to nebylo ončo, tak to radši prodali...jinak jako u všech aut, záleží na předchozím majiteli :wink:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz