Karburátor a přeplňování?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Karburátor a přeplňování?
Chtěl jsem se zeptat zda tu má někdo zkušenosti s přeplňováním motoru s karburátorem? Kamarád staví Capri 2,0 OHC s turbem a docela by mě zajímalo jak se bude chovat ten origo karbec, zda při boostu nedojde k vytlačení paliva zpět do plovákové komory.
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
No do Capri bych já osobně viděl atmosféru 3.0 6V esex,ale proti gustu. Můžeš použít zmiňovanou kombinaci. Karburator před turbo neumožňuje použít ic(dochází k zpětnému vyloučení benzínu z hotové směsi) a můžeš jít tak max na 0.6 bar. Nejdále s tímto došel renault. Sezen si karburator z 5 nebo 11. Po malé úpravě vydrží tlak až 2.5bar
buď si musí sehnat přetlakový karburátor s auta které je na to připravené popř si může ehnat těch karbeců vice s mensích motoru a nebo musí dát karbec před turbo aby mněl karbec stále podtlak...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Líp bych to nenapsalLibor12 píše:No do Capri bych já osobně viděl atmosféru 3.0 6V esex,ale proti gustu. Můžeš použít zmiňovanou kombinaci. Karburator před turbo neumožňuje použít ic(dochází k zpětnému vyloučení benzínu z hotové směsi) a můžeš jít tak max na 0.6 bar. Nejdále s tímto došel renault. Sezen si karburator z 5 nebo 11. Po malé úpravě vydrží tlak až 2.5bar


- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Co za něj? Není to pro mě tak mu to nejdřív musím navrhnout. Z čeho pochází?Butcher píše:Líp bych to nenapsalLibor12 píše:No do Capri bych já osobně viděl atmosféru 3.0 6V esex,ale proti gustu. Můžeš použít zmiňovanou kombinaci. Karburator před turbo neumožňuje použít ic(dochází k zpětnému vyloučení benzínu z hotové směsi) a můžeš jít tak max na 0.6 bar. Nejdále s tímto došel renault. Sezen si karburator z 5 nebo 11. Po malé úpravě vydrží tlak až 2.5bar...jo kdybys chtěl ten Solex 32DIS, tak se mi tu ještě jeden válí
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
Pošli mi v SZ kolik chceš za ten karbec. DíkButcher píše:Renault 5,9,11 Turbo.Zeptej se...na ceně se dohodnem
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport
www.nuclear-racing.cz
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Tak moment první na ten karbec jsem byl já !!!Scooby píše:Pošli mi v SZ kolik chceš za ten karbec. DíkButcher píše:Renault 5,9,11 Turbo.Zeptej se...na ceně se dohodnem
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Myslím,že spotřeba určitě nebude prioritou číslo 1. Benzín se nikam neztratí. Tak jako u všeho jiného je potřeba a u karburatoru zvláště vše dobře spočítat. S karburatorem a turbo se dá motor odladít pro určité pásmo otáček daleko lépe než vstřik. Ovšem pro toho kdo nemá alespoň základní představu o tom jak funguje karburator a jeho seřízení(velikosti trysek,plochy klapek oproti průtoku vzduchu) tak bych radši doporučil vstřik.
Libor12 píše:Myslím,že spotřeba určitě nebude prioritou číslo 1. Benzín se nikam neztratí. Tak jako u všeho jiného je potřeba a u karburatoru zvláště vše dobře spočítat. S karburatorem a turbo se dá motor odladít pro určité pásmo otáček daleko lépe než vstřik. Ovšem pro toho kdo nemá alespoň základní představu o tom jak funguje karburator a jeho seřízení(velikosti trysek,plochy klapek oproti průtoku vzduchu) tak bych radši doporučil vstřik.
jj, říkám, že o spotřebu v tomhle případě určitě nejde, ale myslel jsem ztrátu paliva na stěnách sání a turba, jestli není větší než u klasickýho atmosférickýho motoru....
jsem fakt teoretik, nejsem ani vyučenej automechanik, jen se o tohle zajmám.Otázku spotřeby tu neřeším

svět dospělých je pro mne záhadou......