Toyota celica 4WD turbo Carlos Sainz limited edition 2468/5000
Stálej náhon všech 4kol s torsnem na zadní nápravě (špéruje dost)
Motor 2.0turbo kompress 8,8:1 přeplňování turbem CT26 ceramic
(rozdíl oproti obyč 4x4 turbo je keramická turbínka v turbu)
karoserie je wide body čili oproti normální čelice je rozšířená a má kapotu s oddechy tepla od motru a oddechem tepla od turba.
jinak sériový výkon 153KW a kroutící moment ůdajně 305NM

hmotnost 1400Kg
Zatím je to sérka krom výfuku a kotoručů TAR-OX což jsou ůpravy bývalého majitele.
ůpravy:
1. planuju spojku asi exedy jelikož origo spojka nějak neschroupla 1.1bar což už naznačuje první ůpravu.
2. tlak turba zvýšen s 0.7 na 1.1bar (1.2 je fuel cut)
3. nové kola plánuju R16J7,5 (J8 ) jen sehnat nějaké rozumné ET tak ET25 a ET5 to bude oříšek
4. jinou pipe jelikož v té origo je katr jež je vyndán ale je to takovej pamotous

5. a to jest v podtatě vše než se něco vysere

pár fotekz mobilu pro představu (nejaktuálnější) ...





