Vyber auta pre mna, poradte, napiste nazor

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Odpovědět
OndrejGTi
Kontaktovat uživatele:

Vyber auta pre mna, poradte, napiste nazor

Příspěvek od OndrejGTi »

Zdravim. Vyberam si auto, kupa do najblizsich 4 mesiacov, popis vyberu:

CENA: som student a budem student- cena do cca 1000EUR

MOTOR: D/TD do 1.9l, benzin max 1.8l, LPG by bolo velkou vyhodou, preferujem nizsiu spotrebu, nizsi objem a na zaklade toho neocakavam ani vysoky vykon...(40-75KW)

KAROSERIA: preferujem 4/5 dverovu, auto strednej velkosti- ani male ako astra, ani velke ako omega, nieco ako vectra... dufam, ze sa chapeme. Typ- radsej sedan/hatchbag, combi by som velmi nevyuzil.

VYBAVA: manual, 5 kvalt, posilnovac riadenia, na elektroniku si nepotrpim, ale elektricke okna prip. manualna klima potesia.

UDRZBA: samozrejme co najspolahlivejsie, ale som autoelektrotechnik, takze servisu sa nebojim. karoseria najlepsie pozinkovana, s koroziou sa mi casto nechce babrat.

Ako najvacsi kandidati su zatial:

Audi 80, rok vyroby 1986-1991 (B3)
Obrázek

Daewoo Espero
Obrázek

Daewoo ma vyhodu v lepsej vybave, audi ponuka D/TD motory. Ako je to u espera s koroziou? Ak poznate tieto auta, skuste porovnat, co je vacsie, lepsie podla vas? Pripadne dajte svoj navrh na znacku a typ. Vdaka.
Ondrej.
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

SubTera

Re: Vyber auta pre mna, poradte, napiste nazor

Příspěvek od SubTera »

U 18 let starych aut se nemuzes moc spolehat na to, ze na nich nebude nejaka ta rez, hlavne na podvozku. Nez Espero, vybral bych radsi Hyundai Sonata mezi roky 94-96, do 1000EUR vim o nekolika Sonatach s 2.0 motorem a slousnou vybavou - klima, komplet elektrika, ABS a treba kuze.

OndrejGTi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »