Jaky zesilovač na Dexon WB100 ???

Vše o muzice v autě - rady, postupy jak na to, možnost přidávat i fotky instalací.

Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan

Odpovědět
IIIRazor

Jaky zesilovač na Dexon WB100 ???

Příspěvek od IIIRazor »

Ahoj,
Jsem úplný amatér a opravdu se co se týče audia se nevyznám,
A tak když jsem si chtěl jednou do auta udělat subwoofer.. sem si našel nákou stavebnici na mono zesilovač s výhybkou(cca 60W) a k tomu koupil náky reprak (nizkofrekvenční do auta) konrétně Dexon WB100 (štítek: 100/150W - 88db/1W,1M-35-1500Hz/-5db-4ohm).
Vše fungovalo až jednoho dne přestal fungovat zesilovač.. a tak sem koupil ten samý podruhý ..a taky po chvíli přestal fungovat..tak sem se namýchl ..a rozhodl že si koupím už hotový zesilovač.
A tady je problém, vůbec nevím co vybrat a z čeho vybírat, jediné co vím že chci jen prostě 1 kanálový subwooferovy mono zesilovač s aspon výkonem tak 100-125W a výhybkou na 12V (do auta). nic víc
Proto bych vás, pokud je to ve vašich silách rád požádal, zda-li byste byli tak hodní a aspon mi mohli říct co bych měl koupit nebo z čeho vybírat, případně kolik by mě to tak stálo, jsem ochoten do toho vrazir tak 1000-1500kč.
Děkuji mooc za váš čas a pomoc.

ilustrační foto repráku:
Obrázek

all4sound

Re: Jaky zesilovač na Dexon WB100 ???

Příspěvek od all4sound »

no za ty penize ti doporucim koupit starsi dvoukanal a dat ho do mustku vykonove bude mit vic a nic to nepokazi jen si hold nastavis gain na min monobloky jsou drahe
http://www.all4sound.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vše pro vašeho miláčka.

All
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaky zesilovač na Dexon WB100 ???

Příspěvek od All »