Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od Hans231 »

Mam dotaz jestli je to teoreticky mozne pouzit tlumic vyfuku ze silne sportovni motorky jako koncak na auto...
BMW 535i

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

může- kdysi jsme viděl koncák z nějaký 6kule na favoritoj.. no zvuk to mělo prazvláštní... :lol:

Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans231 »

honza 2.0 16v píše:může- kdysi jsme viděl koncák z nějaký 6kule na favoritoj.. no zvuk to mělo prazvláštní... :lol:
heh rozved to, docela by me to zajimalo hlavne po zvukove strance. Kdybych na svem suzuki 1,3 gti mel karbonovej koncak z jine suzuki ale motorky :evil: . myslim ze treba kolem 5-8 tis rpm uz by to mohlo mit docela zajimavej zvuk. k tomu jen ladene svody popripade rezonator 8)
BMW 535i

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Někdo z fóra to už zkoušel, ale pak to změnil. Prostě to nejelo, jak mělo. :twisted:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Pokud u swiftá dáš jen laděné svody a koncák tak to pojede sice lépe ale jen v točkách do 5tis bude moc zdechlej a bude hodně hlučnej nech střeďák a na konec dej laďák na osobáka karbonovej koupíš tak za půlku ceny co koncák na mašinu možná i levněji. Navíc mašina táha od 8tis nahoru takže bude jinak navrženej asi bych se do toho nepouštěl. Je to tak 50 na 50že to pojede tak jak má a vyhodíš moc peněz.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

elviiis píše:Pokud u swiftá dáš jen laděné svody a koncák tak to pojede sice lépe ale jen v točkách do 5tis bude moc zdechlej a bude hodně hlučnej nech střeďák a na konec dej laďák na osobáka karbonovej koupíš tak za půlku ceny co koncák na mašinu možná i levněji. Navíc mašina táha od 8tis nahoru takže bude jinak navrženej asi bych se do toho nepouštěl. Je to tak 50 na 50že to pojede tak jak má a vyhodíš moc peněz.
asi tak nějak, na moto má pěkněj zvuk když tam motor točí třeba do 12, 13tis otáček, na autě to bude jenom zajímavě vypadat, jinak jestli uvažuješ o laděném výfuku tak ten moc tlumících materiálů nemá, záleží jestli to bude pro tebe + nebo -

Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans231 »

Msi mate pravdu,precejen mi auto nikdy nebude tocit 15t rpm radeji poridim nejakej "mugenak" carbon look. jinak ted mam jen stredak a pruchozi koncak a nemuzu si stezovat.
BMW 535i

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

muzes mam ho taky na williamsu z gsxr musi to bejt primo pruchozí ladak
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Tweety_Road Punisher
Příspěvky: 529
Registrován: 30 dub 2007 12:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od Tweety_Road Punisher »

Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961

Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od Hans231 »

Tweety_Road Punisher píše:Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Tak nejak, aspon tak to budu resit ja 8)

jinak ty jsi nekde ze severni moravy zejo? nejedes nekdy na olomouc nebo nejedes na sraz do hradce k. koncem mesice? :wink:
BMW 535i

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Tweety_Road Punisher
Příspěvky: 529
Registrován: 30 dub 2007 12:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety_Road Punisher »

elviiis píše:No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat :lol:
Jojo s ním jsem mluvil. A taky mi řekl že střed nechat. 6e pak je to randál jak cyp.

O kolik se tak zvedne spotřeba když se vyhodí kat?
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961

Uživatelský avatar
Tweety_Road Punisher
Příspěvky: 529
Registrován: 30 dub 2007 12:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od Tweety_Road Punisher »

Hans231 píše:
Tweety_Road Punisher píše:Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Tak nejak, aspon tak to budu resit ja 8)

jinak ty jsi nekde ze severni moravy zejo? nejedes nekdy na olomouc nebo nejedes na sraz do hradce k. koncem mesice? :wink:
jj do hradce jedu se sojím klubíkem. A pokud by jsi chtěl, tak v červenci budeme tady u nás pořádat neoficiální sraz mezi kluby. Kde hodíme sprintíky atd. A pro přes polní bude zajištěn i nocleh v kempu kde můžem posedět u pivka pokecat případně zablbnout na hřišti atd.
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tweety_Road Punisher píše:
elviiis píše:No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat :lol:
Jojo s ním jsem mluvil. A taky mi řekl že střed nechat. 6e pak je to randál jak cyp.

O kolik se tak zvedne spotřeba když se vyhodí kat?
u většiny aut po vyhození katu spotřeba klesá :)

není to vška podmínkou lae jestli vzroste o čemš silně pochybuji tak o panáka na 1000000Km :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od Starlet »

Mam 1.3 16V Starleta, pruchozi koncak, kat pryč a momentálně i střed, kterej uhnil. Střeďák byl průchozí, bez přepážek, celkej jak sklenice od okurek a tak se chci zeptat, protože to tak mam jen chvíli: co to může udělat se spotřebou, nechat to takhle, případně sehnat novej, rezonátor, nebo nějakej jinej nápad? Hluk neřešim.Díky
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

no na spotřbu to asi optymální nebude :nono: skusil bych sehnat nějakej sportovní střeďák přímo pro startlet. A nebo si kup Glanza V-turbo tam je to jedno :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od kubi »

U nás mají dva kluci na favoritech tlumiče z motorky a jakože klobouk dolů. Zvuk parádní. Je to takové zvláštní, takový hlubší zvuk, no moc pěkné.....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jenomze u Favorita neni zadnej vykon, takze tam neni co pridat ani ubrat :lol: A vyslovene se tak jedna spis o zvukovou zalezitost.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Hans231
Příspěvky: 642
Registrován: 22 lis 2005 17:48
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans231 »

Beaver píše:Jenomze u Favorita neni zadnej vykon, takze tam neni co pridat ani ubrat :lol: A vyslovene se tak jedna spis o zvukovou zalezitost.
no prave :D aby to spis jeste neubralo....
BMW 535i

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ridil bych se vnitrnim prumerem. Pokud je alespon takovy, jako je prumer vyfukoveho potrubi a tlumic je pruchozi, tak by to na vykon vliv mit nemelo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Starlet »

elviiis píše:no na spotřbu to asi optymální nebude :nono: skusil bych sehnat nějakej sportovní střeďák přímo pro startlet. A nebo si kup Glanza V-turbo tam je to jedno :lol:
Jenomže Glanzu dělali asi jen s pravostrannym řízením :twisted:
Tak když vynecháme spotřebu,která snad nic hroznýho neudělá, co ten výkon??Předpokládám že ty bys mi mohl odpovědět. Na tohle auto sportovní neseženu, leda můžu vrátit sériovej...Jinak díky
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

U JP 16V motorů jsem se většinou setkal s tím že průchozejším výfukem získáš tah ve vrchních otáčkách a tsratíš jej dole a to hodně adost nerovnoměrně = více stratíš než na spodcích než dostaneš na vrchu. pokud nemáš další ůpravy jako mapu vstřikování a předzápal troškem předělané a přiostřené vačky tak výsledný dynamika auta bude horší. nesahal bych na nic s potrubí krom koncáku a tam pokud zachováš vnitřní průměr nebo se alespoň přiblížíš tak je celkem jedno co tam dáš to už je pak o vzhledu. Vyndal bych akorát katr ten na spodcích moc nepoznáš ale na vrchách to trochu přidá. u hodně aut to dělá řádově několik koní a na zrychelení to poznáš několika nezanedbatelnýma desetinama.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Angličák »

Trochu pozdě, trochu mimo:

Mám na jednom ze svých RS koncák z CBR 900 RR (podotýkám sérii), dokonce v kombinaci s origo fordím středním tlumičem a zvuk to má naprosto báječný a co se týče výkonu, spotřeby, čehokoliv - nepozoruju žádné negativní anomálie, spíš naopak, je to dobrý a to již dokonce několik let.....
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Starlet »

elviiis píše:U JP 16V motorů jsem se většinou setkal s tím že průchozejším výfukem získáš tah ve vrchních otáčkách a tsratíš jej dole a to hodně adost nerovnoměrně = více stratíš než na spodcích než dostaneš na vrchu. pokud nemáš další ůpravy jako mapu vstřikování a předzápal troškem předělané a přiostřené vačky tak výsledný dynamika auta bude horší. nesahal bych na nic s potrubí krom koncáku a tam pokud zachováš vnitřní průměr nebo se alespoň přiblížíš tak je celkem jedno co tam dáš to už je pak o vzhledu. Vyndal bych akorát katr ten na spodcích moc nepoznáš ale na vrchách to trochu přidá. u hodně aut to dělá řádově několik koní a na zrychelení to poznáš několika nezanedbatelnýma desetinama.
Díky, takže co nejdřív bude pujde střed zpátky, je to tak jak jsi napsal, ve vysokejch otáčkách to jede líp, v nízkejch hůř, celkově lehce horší. Kat je pryč už dávno :D
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Příspěvky: 1548
Registrován: 19 kvě 2004 01:44
Bydliště: Teplice, ČR Kontakt: 777280206
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky

Příspěvek od SpeedyS4 »

no ja napr vyndal stredak i kat a rekl bych ze ve spodnich to neztratilo a ve vyssich pridalo. Ale rachot je to az moc velkej, na denni provoz nic dobreho, ale na zavodaka to patri :-) jedna se o kadetta 2.0 16v GSI. jinak jedine co je upravene je jen par veci u vstriku a nasavaneho vzduchu
http://www.racingforum.cz
http://www.teplice-tuning.cz

Subaru Impreza WRX STI 02 - 300PS

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“