Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Hans231
- Příspěvky: 642
- Registrován: 22 lis 2005 17:48
- Bydliště: okolí Olomouce
- Kontaktovat uživatele:
Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Mam dotaz jestli je to teoreticky mozne pouzit tlumic vyfuku ze silne sportovni motorky jako koncak na auto...
BMW 535i
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- Hans231
- Příspěvky: 642
- Registrován: 22 lis 2005 17:48
- Bydliště: okolí Olomouce
- Kontaktovat uživatele:
heh rozved to, docela by me to zajimalo hlavne po zvukove strance. Kdybych na svem suzuki 1,3 gti mel karbonovej koncak z jine suzuki ale motorkyhonza 2.0 16v píše:může- kdysi jsme viděl koncák z nějaký 6kule na favoritoj.. no zvuk to mělo prazvláštní...


BMW 535i
Pokud u swiftá dáš jen laděné svody a koncák tak to pojede sice lépe ale jen v točkách do 5tis bude moc zdechlej a bude hodně hlučnej nech střeďák a na konec dej laďák na osobáka karbonovej koupíš tak za půlku ceny co koncák na mašinu možná i levněji. Navíc mašina táha od 8tis nahoru takže bude jinak navrženej asi bych se do toho nepouštěl. Je to tak 50 na 50že to pojede tak jak má a vyhodíš moc peněz.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
asi tak nějak, na moto má pěkněj zvuk když tam motor točí třeba do 12, 13tis otáček, na autě to bude jenom zajímavě vypadat, jinak jestli uvažuješ o laděném výfuku tak ten moc tlumících materiálů nemá, záleží jestli to bude pro tebe + nebo -elviiis píše:Pokud u swiftá dáš jen laděné svody a koncák tak to pojede sice lépe ale jen v točkách do 5tis bude moc zdechlej a bude hodně hlučnej nech střeďák a na konec dej laďák na osobáka karbonovej koupíš tak za půlku ceny co koncák na mašinu možná i levněji. Navíc mašina táha od 8tis nahoru takže bude jinak navrženej asi bych se do toho nepouštěl. Je to tak 50 na 50že to pojede tak jak má a vyhodíš moc peněz.
muzes mam ho taky na williamsu z gsxr musi to bejt primo pruchozí ladak
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tweety_Road Punisher
- Příspěvky: 529
- Registrován: 30 dub 2007 12:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
- Hans231
- Příspěvky: 642
- Registrován: 22 lis 2005 17:48
- Bydliště: okolí Olomouce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Tak nejak, aspon tak to budu resit jaTweety_Road Punisher píše:Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?

jinak ty jsi nekde ze severni moravy zejo? nejedes nekdy na olomouc nebo nejedes na sraz do hradce k. koncem mesice?

BMW 535i
No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat 

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Tweety_Road Punisher
- Příspěvky: 529
- Registrován: 30 dub 2007 12:02
- Kontaktovat uživatele:
Jojo s ním jsem mluvil. A taky mi řekl že střed nechat. 6e pak je to randál jak cyp.elviiis píše:No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat
O kolik se tak zvedne spotřeba když se vyhodí kat?
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
- Tweety_Road Punisher
- Příspěvky: 529
- Registrován: 30 dub 2007 12:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
jj do hradce jedu se sojím klubíkem. A pokud by jsi chtěl, tak v červenci budeme tady u nás pořádat neoficiální sraz mezi kluby. Kde hodíme sprintíky atd. A pro přes polní bude zajištěn i nocleh v kempu kde můžem posedět u pivka pokecat případně zablbnout na hřišti atd.Hans231 píše:Tak nejak, aspon tak to budu resit jaTweety_Road Punisher píše:Vidím že se tu sešlo dost suzuki. Jak je teda nejlepší výfuk? laděné svody, kat pryč, střední díl nechat a konec průchozí?![]()
jinak ty jsi nekde ze severni moravy zejo? nejedes nekdy na olomouc nebo nejedes na sraz do hradce k. koncem mesice?
Head of Road Punisher
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
http://www.roadpunisher.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Swift cabrio
http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=116&t=73961
u většiny aut po vyhození katu spotřeba klesáTweety_Road Punisher píše:Jojo s ním jsem mluvil. A taky mi řekl že střed nechat. 6e pak je to randál jak cyp.elviiis píše:No já koukal na závodního swifta co jezdil sprinty v bludově a on ta měl only racing svody rouru až do konce a tam koncák. U swifta je stejně výkon až kuewsky vysoko a tohle je asi nejlepší řešení. to ce není na začátku tak tam už nebude vůbec ale přesune se to navrch. ale taky to byl rachot jako kokot takže ten střeďák nechat
O kolik se tak zvedne spotřeba když se vyhodí kat?

není to vška podmínkou lae jestli vzroste o čemš silně pochybuji tak o panáka na 1000000Km

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
Mam 1.3 16V Starleta, pruchozi koncak, kat pryč a momentálně i střed, kterej uhnil. Střeďák byl průchozí, bez přepážek, celkej jak sklenice od okurek a tak se chci zeptat, protože to tak mam jen chvíli: co to může udělat se spotřebou, nechat to takhle, případně sehnat novej, rezonátor, nebo nějakej jinej nápad? Hluk neřešim.Díky
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
no na spotřbu to asi optymální nebude
skusil bych sehnat nějakej sportovní střeďák přímo pro startlet. A nebo si kup Glanza V-turbo tam je to jedno 


TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
U nás mají dva kluci na favoritech tlumiče z motorky a jakože klobouk dolů. Zvuk parádní. Je to takové zvláštní, takový hlubší zvuk, no moc pěkné.....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Jenomze u Favorita neni zadnej vykon, takze tam neni co pridat ani ubrat
A vyslovene se tak jedna spis o zvukovou zalezitost.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ridil bych se vnitrnim prumerem. Pokud je alespon takovy, jako je prumer vyfukoveho potrubi a tlumic je pruchozi, tak by to na vykon vliv mit nemelo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Jenomže Glanzu dělali asi jen s pravostrannym řízenímelviiis píše:no na spotřbu to asi optymální nebudeskusil bych sehnat nějakej sportovní střeďák přímo pro startlet. A nebo si kup Glanza V-turbo tam je to jedno

Tak když vynecháme spotřebu,která snad nic hroznýho neudělá, co ten výkon??Předpokládám že ty bys mi mohl odpovědět. Na tohle auto sportovní neseženu, leda můžu vrátit sériovej...Jinak díky
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
U JP 16V motorů jsem se většinou setkal s tím že průchozejším výfukem získáš tah ve vrchních otáčkách a tsratíš jej dole a to hodně adost nerovnoměrně = více stratíš než na spodcích než dostaneš na vrchu. pokud nemáš další ůpravy jako mapu vstřikování a předzápal troškem předělané a přiostřené vačky tak výsledný dynamika auta bude horší. nesahal bych na nic s potrubí krom koncáku a tam pokud zachováš vnitřní průměr nebo se alespoň přiblížíš tak je celkem jedno co tam dáš to už je pak o vzhledu. Vyndal bych akorát katr ten na spodcích moc nepoznáš ale na vrchách to trochu přidá. u hodně aut to dělá řádově několik koní a na zrychelení to poznáš několika nezanedbatelnýma desetinama.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Trochu pozdě, trochu mimo:
Mám na jednom ze svých RS koncák z CBR 900 RR (podotýkám sérii), dokonce v kombinaci s origo fordím středním tlumičem a zvuk to má naprosto báječný a co se týče výkonu, spotřeby, čehokoliv - nepozoruju žádné negativní anomálie, spíš naopak, je to dobrý a to již dokonce několik let.....
Mám na jednom ze svých RS koncák z CBR 900 RR (podotýkám sérii), dokonce v kombinaci s origo fordím středním tlumičem a zvuk to má naprosto báječný a co se týče výkonu, spotřeby, čehokoliv - nepozoruju žádné negativní anomálie, spíš naopak, je to dobrý a to již dokonce několik let.....
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Díky, takže co nejdřív bude pujde střed zpátky, je to tak jak jsi napsal, ve vysokejch otáčkách to jede líp, v nízkejch hůř, celkově lehce horší. Kat je pryč už dávnoelviiis píše:U JP 16V motorů jsem se většinou setkal s tím že průchozejším výfukem získáš tah ve vrchních otáčkách a tsratíš jej dole a to hodně adost nerovnoměrně = více stratíš než na spodcích než dostaneš na vrchu. pokud nemáš další ůpravy jako mapu vstřikování a předzápal troškem předělané a přiostřené vačky tak výsledný dynamika auta bude horší. nesahal bych na nic s potrubí krom koncáku a tam pokud zachováš vnitřní průměr nebo se alespoň přiblížíš tak je celkem jedno co tam dáš to už je pak o vzhledu. Vyndal bych akorát katr ten na spodcích moc nepoznáš ale na vrchách to trochu přidá. u hodně aut to dělá řádově několik koní a na zrychelení to poznáš několika nezanedbatelnýma desetinama.

Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
- SpeedyS4
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 19 kvě 2004 01:44
- Bydliště: Teplice, ČR Kontakt: 777280206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi blbej dotaz :) tlumic z motorky
no ja napr vyndal stredak i kat a rekl bych ze ve spodnich to neztratilo a ve vyssich pridalo. Ale rachot je to az moc velkej, na denni provoz nic dobreho, ale na zavodaka to patri
jedna se o kadetta 2.0 16v GSI. jinak jedine co je upravene je jen par veci u vstriku a nasavaneho vzduchu

http://www.racingforum.cz
http://www.teplice-tuning.cz
Subaru Impreza WRX STI 02 - 300PS
http://www.teplice-tuning.cz
Subaru Impreza WRX STI 02 - 300PS