BOV-jak je to s nim.....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

BOV-jak je to s nim.....

Příspěvek od Krosmen »

Tak už to tady dlouho nebylo,mám dotaz.Mám seriový cloose loop a chtěl bych open loop,mám ho tam z nějaký rallye verze delty,ale je uzavřenej a teď vo co mi de.Jak je ovládanej ten seriovej,domnívám se správně,že ho ovládá podtlak kterej je v tenký hadičce,která k němu vede????Viděl sem i otevřený verse,ke kterejm vedla taky hadička...Jak je to?????
Jak je to se zvukem,když nemám na budíku přetlak ale podtlak tak asi ventil těžko ufoukne,protože nemá co....Nebo sem zmatenej jak lesní včela.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

ještě jedna věc,má to vůbec smysl předělávat,faktem je že ten zvuk by se mi líbil,ale zase na druhou stranu takhle nikdo neví s čim má tu čest....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

No každopádně by sis tolik nekurvil turbo ne?

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Klasik píše:No každopádně by sis tolik nekurvil turbo ne?
jinak,já tam mám seriový cloose loop,takže zmněnou docílím pouze to,že budu slyšet a že mi ubyde pár součástek v motoru.
Dotaz spíš měl znít tak,jestli se dělá otevřená verse,kterou taky otevírá ta hadička s podtlakem.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

otverenej i uzavrenej (closed-loop) ovlada podtlak
z hlediska funkce jsou oba typy stejny, otvrenej bych pouzil snad v pripade ze ten seriovy - obvykle plastovy - uz nestiha upoustet vzduch - v pripade zvyseni tlaku, vymeny turba za vetsi,....
jinak je to jen na efekt...tot muj nazor
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
petis
Příspěvky: 61
Registrován: 19 pro 2004 09:39
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petis »

Každej Bov je ovládanej podtlakem, i ten HKS SSQ. Když to nebude ovládaný podtlakem, tak to bude POP-OFF kterej se otevře při max tlaku ,aby se nezničil motor.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

bov ma 3 pripojky jedna vede od turba pred skrtici klapkou ta jde vetsinou zespodu pistku, proti pistku jde mala hadice s podtlakem, a odfukuje zestrany pred turbo nebo do vzduchu, klasickej funguje tak ze kdyz sila zespodu + sila udelana podtlakem je vetsi nez sila pruzinky tak odfukuje

treba na svojem turbe mam plastovej ale tlak z pred klapky je vedenej z boku, a odfukuje tou stranou kde je pistek zespodu, pistek tam totiz neni, je tam gumova membrana ovladana podtlakem, takze ten muj bov je otevrenej pri volnobehu a pri male zatazi - nema smysl odfukovat do atmosfery

mel jsem bov od bidrina MK1 byl supr, tedka jsem premejkell o uzavrenym s kovovou membranou - vypda jako seriovej na www.saabtuning.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

děkuji za vysvětlení a už v tom mám konečně stoprocentní jasno!!!Já mám bov plastovej od boshe.Hoermann nabízí celokovovej.Osobně asi budu chtít kvůli vyššímu tlaku buď celokov toho co tam mám ale kvůli zvuku bych nejradši otevřenej a ubyde mi taky dost vedení s hadicema ve kterejch je tlak....
Ještě jednou díky za vysvětlení!!! 8) 8)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

"Closed loop" a "open loop" jsou funkce ECU, ne BOV. BOV je budto "vented" anebo "recirculated". Pokud tvuj vuz nepouziva MAP anebo jiny merici system vzduchu, ktery je umisten az za BOV, pouzitim vented BOV budes ztracet vzduch, ktery uz byl zmeren a za ktery ECU uz kompensovala dodavkou patricneho mnozstvi paliva. V tom pripade tvuj motor pobezi velice bohate pokazde, kdy se ta BOV otevre.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Taboo píše:"Closed loop" a "open loop" jsou funkce ECU, ne BOV. BOV je budto "vented" anebo "recirculated". Pokud tvuj vuz nepouziva MAP anebo jiny merici system vzduchu, ktery je umisten az za BOV, pouzitim vented BOV budes ztracet vzduch, ktery uz byl zmeren a za ktery ECU uz kompensovala dodavkou patricneho mnozstvi paliva. V tom pripade tvuj motor pobezi velice bohate pokazde, kdy se ta BOV otevre.
:wink:
děkuji za opravu,výstup do BOV mám těsně před klapkou a přepouští před turbo mezi váhu a turbo.....Asi nejlepší bude náhrada stávajícího za celokovovej....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“