BOV-jak je to s nim.....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
BOV-jak je to s nim.....
Tak už to tady dlouho nebylo,mám dotaz.Mám seriový cloose loop a chtěl bych open loop,mám ho tam z nějaký rallye verze delty,ale je uzavřenej a teď vo co mi de.Jak je ovládanej ten seriovej,domnívám se správně,že ho ovládá podtlak kterej je v tenký hadičce,která k němu vede????Viděl sem i otevřený verse,ke kterejm vedla taky hadička...Jak je to?????
Jak je to se zvukem,když nemám na budíku přetlak ale podtlak tak asi ventil těžko ufoukne,protože nemá co....Nebo sem zmatenej jak lesní včela.....
Jak je to se zvukem,když nemám na budíku přetlak ale podtlak tak asi ventil těžko ufoukne,protože nemá co....Nebo sem zmatenej jak lesní včela.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
jinak,já tam mám seriový cloose loop,takže zmněnou docílím pouze to,že budu slyšet a že mi ubyde pár součástek v motoru.Klasik píše:No každopádně by sis tolik nekurvil turbo ne?
Dotaz spíš měl znít tak,jestli se dělá otevřená verse,kterou taky otevírá ta hadička s podtlakem.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
otverenej i uzavrenej (closed-loop) ovlada podtlak
z hlediska funkce jsou oba typy stejny, otvrenej bych pouzil snad v pripade ze ten seriovy - obvykle plastovy - uz nestiha upoustet vzduch - v pripade zvyseni tlaku, vymeny turba za vetsi,....
jinak je to jen na efekt...tot muj nazor
z hlediska funkce jsou oba typy stejny, otvrenej bych pouzil snad v pripade ze ten seriovy - obvykle plastovy - uz nestiha upoustet vzduch - v pripade zvyseni tlaku, vymeny turba za vetsi,....
jinak je to jen na efekt...tot muj nazor
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
bov ma 3 pripojky jedna vede od turba pred skrtici klapkou ta jde vetsinou zespodu pistku, proti pistku jde mala hadice s podtlakem, a odfukuje zestrany pred turbo nebo do vzduchu, klasickej funguje tak ze kdyz sila zespodu + sila udelana podtlakem je vetsi nez sila pruzinky tak odfukuje
treba na svojem turbe mam plastovej ale tlak z pred klapky je vedenej z boku, a odfukuje tou stranou kde je pistek zespodu, pistek tam totiz neni, je tam gumova membrana ovladana podtlakem, takze ten muj bov je otevrenej pri volnobehu a pri male zatazi - nema smysl odfukovat do atmosfery
mel jsem bov od bidrina MK1 byl supr, tedka jsem premejkell o uzavrenym s kovovou membranou - vypda jako seriovej na www.saabtuning.cz
treba na svojem turbe mam plastovej ale tlak z pred klapky je vedenej z boku, a odfukuje tou stranou kde je pistek zespodu, pistek tam totiz neni, je tam gumova membrana ovladana podtlakem, takze ten muj bov je otevrenej pri volnobehu a pri male zatazi - nema smysl odfukovat do atmosfery
mel jsem bov od bidrina MK1 byl supr, tedka jsem premejkell o uzavrenym s kovovou membranou - vypda jako seriovej na www.saabtuning.cz
děkuji za vysvětlení a už v tom mám konečně stoprocentní jasno!!!Já mám bov plastovej od boshe.Hoermann nabízí celokovovej.Osobně asi budu chtít kvůli vyššímu tlaku buď celokov toho co tam mám ale kvůli zvuku bych nejradši otevřenej a ubyde mi taky dost vedení s hadicema ve kterejch je tlak....
Ještě jednou díky za vysvětlení!!!
Ještě jednou díky za vysvětlení!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
"Closed loop" a "open loop" jsou funkce ECU, ne BOV. BOV je budto "vented" anebo "recirculated". Pokud tvuj vuz nepouziva MAP anebo jiny merici system vzduchu, ktery je umisten az za BOV, pouzitim vented BOV budes ztracet vzduch, ktery uz byl zmeren a za ktery ECU uz kompensovala dodavkou patricneho mnozstvi paliva. V tom pripade tvuj motor pobezi velice bohate pokazde, kdy se ta BOV otevre.
IQ stylingem nenahradis.
děkuji za opravu,výstup do BOV mám těsně před klapkou a přepouští před turbo mezi váhu a turbo.....Asi nejlepší bude náhrada stávajícího za celokovovej....Taboo píše:"Closed loop" a "open loop" jsou funkce ECU, ne BOV. BOV je budto "vented" anebo "recirculated". Pokud tvuj vuz nepouziva MAP anebo jiny merici system vzduchu, ktery je umisten az za BOV, pouzitim vented BOV budes ztracet vzduch, ktery uz byl zmeren a za ktery ECU uz kompensovala dodavkou patricneho mnozstvi paliva. V tom pripade tvuj motor pobezi velice bohate pokazde, kdy se ta BOV otevre.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......